Zo mooi, die mag nog wel een keer op herhaling!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit toch echt een kindje in mijn buik! Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger en we hebben een hartje zien kloppen. Het was heel lastig te zien omdat mijn eierstokken nog behoorlijk opgezet (12 cm in plaats van 2 cm.) zijn en door al het vocht in o.a. mijn buikholte kon ze zelfs moeilijk mijn baarmoeder vinden, maar het is gelukt en we hebben ons bompie gezien. Het is nu 8 mm. groot en het enige dat ik tussen de tranen door kon opbrengen was "dus het is wél echt?" Verder is er weer bloed afgenomen en aan de hand van die uitslag wordt het vervolgtraject voor de overstimulatie bepaald. Ik kan er nog een behoorlijk aantal weken last van houden en mag deze week nog zeker niet gaan werken. Nu we het hartje hebben gezien weet ik wel waar ik het voor doe en valt er een enorm pak zorgen van me af.
Daar heb je wel gelijk , maar dan draag ik liever overdag gewoon af en toe niks (tenzij we weg zouden gaan). Want om s'nachts nou het bed te moeten verschonen....quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef bixister het volgende:
Xanthe, ik weet eigenlijk niet of je die Lilypadz ook 's nachts wel zou moeten dragen, de huid van je tepels moet toch ook af en toe wat tijd krijgen om te ademen lijkt me? (dat staat me er sowieso wat aan tegen eerlijk gezegd).
Ik wissel het af. Gewoon thuis kan het me eigenlik niets schelen als er onverhoopt een natte plek in mijn shirt komt en op de dagen dat ik een T-shirt draag tijdens het slapen dan vangt dat ook voldoende op.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef bixister het volgende:
nogmaals hoera voor slaaphompie!
Xanthe, ik weet eigenlijk niet of je die Lilypadz ook 's nachts wel zou moeten dragen, de huid van je tepels moet toch ook af en toe wat tijd krijgen om te ademen lijkt me? (dat staat me er sowieso wat aan tegen eerlijk gezegd).
Het is écht, écht waarquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
het enige dat ik tussen de tranen door kon opbrengen was "dus het is wél echt?"
Dan krijg je gewoon een tweede eigen topic hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
leonieke we weten niet zeker of het er 1 is. Het was al fijn om iets te zien vandaag, maar het kan zomaar zijn dat er nog een 2e ergens verstopt zit
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef Xanthe het volgende:
Andrea gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag even mogen ontspannen , er was markt en ik kreeg geld mee om de markt op te gaan en hub ging thuis aan de slag.
Dat was wel even lekker en ook hoog nodig
Normaal kennen wij dat systeem ook niet hoor , maar ik heb zowel het afgelopen weekend als de afgelopen dagen heel hard gewerkt aan het kamertje waardoor ik verschrikkelijk veel harde buiken begon te krijgen en een hoofdpijn. En dat van vandaag was mede zijn schuld omdat hij de afgelopen week s'avonds na het werk geen zin meer had om iets in huis te doen waardoor we nu dus in tijd nood kwamen te zitten. Aangezien we ook nog in een oud huis wonen ging er ook diverse malen dingen tegen zitten waardoor alles ook langer duurde. Morgen alleen nog even schoonmaken voordat de vloerbedekking erin komt , gelukkig komen zij s'middags tussen 2 en 5 pas.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
dat systeem kennen we niet hier in huis...man ziet wel waar ons geld naar toe gaat , achteraf.. hihi
Maar winkelen kan érrug ontspannend werken idd. had het er laatst met een vriendin over dat het haast therapeutisch werkt, en sinds ik zwanger ben lijkt het wel of 1 of ander oerinstinct mij naar de winkels drijft... i'm doing right now -where i was made for-gevoel![]()
dito alleen dan: sjesus, nog maximaal 2 weken!quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
vinden jullie het niet spannend? Ik begin nu echt zo'n gevoel te krijgen van sjesus, nog maar een week of 5
Bij mij is het te merken aan de pijn op mijn schaambot, het moeilijker opstaan uit een stoel en het moeilijker draaien als ik in bed lig. Van die kleine leuke dingetjes dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het monstertje eerder gaat komen dan gepland. Maar hoe weet ik bijvoorbeeld dat de BB gaat indalen? Ik heb wel wat gelezen op internet, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Merk je het sowieso?
"loopt" is wellicht niet de juiste bewoordingquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef dutchie het volgende:
MarMar!! Wat doe je nou?Ik dacht die is al lang en breed bevallen! Volgens mij wacht je gewoon tot die vk vertrokken is ofzo.
Goh, maar je loopt er nog zeg, had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:04 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelt iets over VK en geluk hebben en milder zijn als je zwanger bent dan je normaal zou zijn
@ Sjak:mag ik het telnr van jouw VK?
Gaarne, waar kan ik inschrijven?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
PV, op zich wel. Alleen het hoofdje zit vast in het bekken. Dus hij/zij kan nog wel om zijn as draaien, als je begrijpt wat ik bedoel. De ene keer voel je het ruggetje links en de andere keer rechts, snap je?
Belana, idd.
Maar ik gok op een bevallingsmarathon a.s. zondag. Volle maan. Wie doet er mee?
ook steeds minder ruimte, dus je voelt elke beweging veel meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan de BB nog steeds even goed bewegen wanneer hij/zij is ingedaald?
Ik heb wel het idee dat 'ie nog steeds drukker en drukker wordt.
Ikke ikke ikke!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
(...)
Dus als jullie je rozig voelen en kindjes met aardbeienwangen krijgen, weten we hoe dat komt!quote:June 11, 2:03 p.m. EDT: The Full Strawberry Moon.
Known to every Algonquin tribe. Europeans called it the Rose Moon.
Zondag? vooruit ik schrijf me ook in...quote:
Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou Linda, die bloeddruk valt wel mee hoor. Ik zit ook rond de 105 boven 55 en de vk vindt dat ik het prima doe. En dat duizelen is zeer herkenbaar, maak je borst maar nat voor straks..
Vrij laag idd. Ik had gisteren trouwens 90/60. Mijn "record" staat op 85/55. Daar werd de vlos toch een beetje onrustig van, dus die merkte op dat ik best eens een kop bouillon ofzo mocht nemen. Verder schijnt het prettig voor de beeb te zijn, maar let op dat je niet te flauw wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..
Maar als ik mij niet vergis is die onderdruk errug laag of niet?
Edit: Is ook zo moeilijk he, editten ipv quoten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef cattie het volgende:
Paradijsvogel, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen op bevrijdingspop in Haarlem!
Recht in de zon vind ik ook niet lekker meer, veels te warm en benauwd. Maar in de schaduw is het goed te doen.
*ikke ikke ikke*quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
ik versta onder rommelen dat ik echt wel af en toe ff een weetje moet weg puffen.. alleen volgen ze elkaar nog niet snel genoeg op, of als ze dat wel doen, houdt het niet lang genoeg aan..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hihihihihi! Achja... 't zijn ook zulke subtiele verschillen in het scherm
AnywayzZ... het kan best dat we elkaar ongemerkt zijn gepasseerd ja. Volgende keer draag ik wel een shirt met daarop: Paradijsvogeltje, m'okey?
Wat verstaan jullie trouwens onder 'rommelen'?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef poemojn het volgende:
Als ik jullie was zou ik er wel liever een estafette van maken dan een marathon
Synchroon-bevallen lijkt me nog beter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef poemojn het volgende:
Als ik jullie was zou ik er wel liever een estafette van maken dan een marathon
Ik sta ook sinds een tijdje weer elke dag misselijk opquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan misselijkheid aan het einde van de zwangerschap terugkomen of heb ik misschien last van de warmte?
ik vraag trouwens wel veel vandaag, hé?![]()
Ik kan me jouw gedachtes voor 100% voorstellen, Mwanatabu. Heb wel eens - nee, méér dan eens - gedacht dat als mijn autistje de eerste was geweest, dat het dan bij 1 kind was gebleven. Je bent helemaal niet gek, hoogstens gezond-hoopvol op een psychisch en fysiek gezond kindje. Ik help je hopen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Gek genoeg word ik per zwangerschap zenuwachtiger. *knip* Gek he?
Ik denk dat dat het mooi samenvatquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef E.T. het volgende:
Idd.. bij een eerste sta je er nog zo onbevangen in..
Die onbevangenheid wordt elke keer minder volgens mij.
Nee joh, zo gaat dat! Ik keek ook pas eerst hier en ging toen verder. Hoef je geen excuses voor aan te bieden!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:53 schreef nanalune het volgende:
sorryvond het al zo rustig hier, in het vervolg eerst OUD kijken en dan pas dit topic.. als ik dit eerder had gelezen had ik niet zo lopen klagen over mezelf..
![]()
tis meer dat dit dan betrekkelijk wordt, beebie beweegt alweer wat meer ondertussenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:55 schreef sjak het volgende:
[..]
Nee joh, zo gaat dat! Ik keek ook pas eerst hier en ging toen verder. Hoef je geen excuses voor aan te bieden!
Maar het maakt het inderdaad wel allemaal even heel betrekkelijk. Aan de andere kant moet je ook goed op jezelf blijven passen en straks de VK bellen hoor!
nou het was eigenlijk al eerder begonnen he, hij had een tijdje geleden ook al eens een 'koortsstuip' gehad maar dat hoeft op zich niet gevaarlijk te zijn. en toen van de week ineens erg verkouden en koortsig en gisteren ineens veel te veel van die enge 'koortsstuipen' achter elkaar, daarom opgenomen in 't ziekenhuis en nu dus dit. ongelooflijk, wat een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:01 schreef Maggie het volgende:
Dreumes en peutertopic deel 34 vanaf daar kun je even lezen..
de grootste angst voor verliezen hoort bij waar je het meeste om geeft, niet altijd persee bij of het een reeele angst isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef cattie het volgende:
Een paar nachten geleden droomde ik dat mijn baby een dag voor de geboorte was overleden en ik dus een dood kindje baarde. Die droom komt nu weer heel erg naar boven. Het zal wel bij het moederschap horen, maar nu ik een (bijna) volgroeide baby in me heb, wordt ik ook wel bang om mijn kind te verliezen.
Ja erg he? Ik heb dit gevoel ook van vrij nabij meegemaakt toen ik zwanger was van mijn jongste: bij een bevriend stel overleed het kindje enkele minuten voor de spoedkeizersnede, na een bevalling van -schrik niet- 3 dagen ofzo. Medische missers etc., heel vies verhaal, ga de bijna-bevallers er niet bang mee maken, want zo'n verhaal als dat is echt nóóít eerder voorgekomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef MarMar het volgende:
denk ik ook Belana...
ergens is de angst dat er ooit wat met je kindje gebeurt er altijd wel, maar door dingen als dit wordt je er wel weer even mee geconfronteerd hoe broos een leven soms kan zijn...
drie maanden geleden, een week voor ons trouwen, heeft mijn nichtje haar kindje verloren, ze had geen makkelijke zwangerschap maar had dan toch eindelijk die langverwachte 37 weken gehaald en alles leek weer stabiel..
het kindje overleed in haar buik, ze moest de volgende dag in het ziekenhuis bevallen van haar overleden kindje..
ook toen voelde ik me zo bijna schuldig om blij te zijn met mijn dikke bolle buik vol beweging en nu voel ik me met het geklaag over de afgelopen weken (ookal was dat nog zo terecht, dat weet ik wel) niet op mijn plaats..
vanmiddag moet ik weer voor controle, ga ik het hartje horen, ga ik horen dat alles goed is.. en dan ga ik blij zijn, ookal is het vandaag met een wrange ondertoon van een niet zo blij "mogen" zijn...
Daar kan ik me ook woest om maken idd, maar vast niet zo erg als die ouders die zich nu voor hun kop slaan...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef MarMar het volgende:
en dan lees je zoiets: hond bijt acht dagen oude baby dood en ik word daar zo ontzettend kwaad van, zeker als je dan net van Bar en Mar hebt gelezen..
Wat is het met mensen dat ze niet nadenken?
* MarMar voelt zich nu ff heel kwaad en verdrietig
komt nog een voorvalletje van kiddo bij van op school.. maar ik weet niet of dat hier op de plek is
Oh ja, dat kan ook. Ik kreeg de evaluatieformulieren van de kraam (oid) onder ogen vlak voor de bevalling van mijn oudste. Daar stond heel droog een hokje op wat je aan kon vinken als "cliënt overleden was tijdens de bevalling".quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:20 schreef cattie het volgende:
Als we het toch over angsten hebben. Ik ben best wel bang dat ik de bevalling niet overleef. Waarom ik daar bang voor ben? Geen idee, er is ook geen reden voor. Maar toch, de gedachte dat ik overlijd tijdens of vlak na de bevalling en mijn kindje niet zal zien opgroeien laat me niet helemaal los.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Gewoon van harte welkom!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef chacama het volgende:
Hoi allemaal,
Met een brok in mijn keel lees de reacties en dat terwijl ik me juist wilde voorstellen als vrolijke zwangere. Ik ben inmiddels 15 weken onderweg en mijn uitgerekende datum is 1 december. Ik lees veel angsten en ik moet zeggen dat ik ook meer angst heb bij mijn tweede dan bij de eerste. Het gevoel van gaat alles wel goed overheerst. En het liefst zou ik elke dag wel het hartje willen horen. Dat gevoel zal wel minder worden als ik de baby straks ook ga voelen.
Even voor de reeds moeders onder ons:
Ik heb een dochter van 2 en die merkt dat ik anders ben. Ze reageert daar heel sterk op. Het lijkt bijna op verlatingsangst. Ze is anders dan anders. Het lijkt alsof ze haar stabiele basis kwijt is. Ik probeer deze zoveel mogelijk te geven. Maar zoals afgelopen week heb ik twee dagen met migraine op bed gelegen. Dat kent ze niet. Ik ben er altijd voor d'r en ben dus bang dat ik door deze zwangerschap en met name de kwaaltjes haar vertrouwen kwijt raak. Ze heeft immers het getild worden door mij ook al op moeten geven. Nu kroelen we daar wel heel veel voor in de plaats, maar je merkt dat er iets niet goed zit. En ze is nog te jong om er over te praten. Iemand ideeen?
Een ietwat overbezorgde moeder
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef pinquit het volgende:dat komt helemaal goed die bevalling van jou!!
Nee joh, tijdens zo'n bevalling zit je er helemaal in en doe je het lekker op je eigen manier: schreeuwend, fluitend, doodstil of desnoods op je kop aan een tak zwaaiend. Na afloop weet je zelf niet meer hóé je dat hebt gekund, maar het ís gewoon zo. Dus die oervrouw zit idd lekker in jou te lurken tot haar momentquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:14 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat ik tijdens de bevalling heel anders ga piepen hoor
, maar ik houd mezelf graag een beetje voor de gek... Goh zei ik dat
![]()
Gelukkig verdwijnen de bijverschijnselen van deze beide dingen erg snel als je eenmaal de medicijntjes hebt over het algemeen, sterkte en ik hoop dat je der morgen al een stuk minder last van hebt..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:54 schreef Neuk het volgende:
Wat een vreselijk nieuws over ThijsIk heb er nog steeds geen woorden voor.
Gisteren heb ik wat urine ingeleverd bij de huisarts en daar bleek uit dat ik geen blaasontsteking had. Vandaag dus maar een afspraak gemaakt om te kijken wat het dan wel is. Een blaasontsteking en een schimmelinfectie.Ik doe lekker alles in 1 keer.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb ook nog aardig mijn figuur behouden, geen dikke enkels gezien...
Nu je het zegt.. Door Thijs ben ik haar een beetje vergeten vandaag..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef snoopy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Slaapmeisje?
Ik persoonlijk kende Thijs en zijn ouders niet goed, maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het een boel meiden door het hoofd maalt. Ik denk dat dat erbij hoort, leven en dood liggen zó dicht bijelkaar , geen wonder dat juist deze meiden hier er zo mee zitten , we hebben het hier altijd over nieuw leven , en de dood lijkt daar zo radicaal tegenover te staan.. Ik denk dat ( aanstaande) mama's best de tijd en geduld mogen nemen om stil te staan hierbij.. ook uit een soort meevoelen met de ouders..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Het klinkt misschien heel banaal hier en nu, het overlijden van Thijs komt hier ook wel héél, héél dichtbij. Maar JIJ bent NU nodig voor JOUW eigen kindje!
Ik hoop oprecht dat jullie vanavond toch fijn inslapen, hoe erg het ook is allemaal. En een dikke kus voor alle vrouwen hier die het hier zo moeilijk mee hebben. Ik heb alleen geprobeerd jullie een hart onder de riem te steken.
Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef sjak het volgende:
Nanalune, hoe was het bij de verloskundige?
Slaapmeisje, alles goed met je?
Bij mij blijft het gelijk, ik heb nog net zoveel harde buiken als gisteren. We zijn niet gebeld, dus het is geen blaasontsteking. Zou zoiets ook nog minder worden? Blegh, ik heb er helemaal een zere beurse buik van zo langzamerhand.
Ik ging er vanuit dat je een afspraak zou gaan maken, je was zo bezorgd. Vandaar mijn post. (En dan wist ik ook zeker dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:
Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningendus niet gebeld, en geen afspraak, gewoon dinsdag weer dus...
OP het CTG gisteren werd het wel gezien als duidelijke weeenactiviteit, daarom hebben ze gisteren ook verder gezocht. Nu blijkt dat mijn moeder het ook heel erg gehad heeft, vertelde ze. Al schrok ik zelf ook echt van die 8 keer in een uur gisteren hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:44 schreef nanalune het volgende:
Sjak, vind het trouwens wel een beetje raar worden die harde buiken van je, helemaal omdat er niets te zien is aan activiteit ..
laatst hoorde ik van de vk dat dit te maken kon hebben met een 'strakke buik'.Dat je spieren gewoon erg gevoelig reageren omdat je voor de zwangerschap dus een 'strakke buik ' zou hebben gehad..Ze zei dat dit bij mij het geval kon zijn geweest ( toen ik eerder ging stoppen met werken..)
Nou ja, ik hoop echt voor je dat het beter gaat worden![]()
Ja hoor, dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat je benauwd word als de kleine hoog ligt? Heb het gevoel dat ik niet helemaal kan inademen en als ik veel praat dan ben ik gewoon buiten adem!! En dan ook nog dit warme weer erbij![]()
Ik moest ook gelijk een afspraak voor volgende week maken met de VK. Zij wilde ook de vinger aan de pols (of moet ik nu zeggen de hand aan de buik) houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef bixister het volgende:
sjak ik vind 't ook wel extreem hoor, vervelend zeg! toch maar weer aan de bel trekken als 't zo blijft gaan.
en snoopy, ik deel je ongerustheid.
mijn man volgt et voetbal nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Woeha, ik lach me echt rot als alle dames hier idd morgen stipt om 15:00 beginnen te bevallen
Zit je als vent net achter de tijgernootjes op de tv te schelden en ergens na middernacht kom je er dan via een behulpzame broeder achter dat het 3-0 is geworden ofzo. En dan geef je je kind spontaan op als Marco of Ruud op het gemeentehuis, gewoon om haar te straffen
Okay, Giovanni, Khalid of André danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:58 schreef cattie het volgende:
Hahaha, ja, zou erg grappig zijn. Al vind ik Ruud en Marco dan nog mild qua namen!
Wat lievvvvv van je mannetje Belanaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:10 schreef Belana het volgende:
de volgende volle maan sjak? deal![]()
wij gaan een airco kopen voor op de slaapkamer. Dat willen we al heel lang, maar ik zie er nu echt tegenop, tegen die hitte daar. Onze slaapkamer zit op het zuidwesten.... en een beetje slapen wil ik nog wel die laatste weken. bovendien is het sowieso wel prettig.
Komt Nick net terug van ff de stad in.... zegt ie... je hebt volgende week een afspraak met Lieneke Laan, das dus de fotografe die bij ons om de hoek woont.... hij wil mooie foto's van melief he.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef nanalune het volgende:
[..]
Slaapmeisje, fijn dat je er weer bent, dat wordt een zware taak voor je , tot aan je bevalling gewoon Fok!meldplicht![]()
Yup, het is echt hééél hollands om niets te willen zeggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Zo, terug uit Frankrijk! (en ik heb het mooie weer meegebracht!!)
Allereerst, wat een schrik zeg, van Thijs. Ik ken Bar en Mar niet, alleen van naam hier, maar dit is je reinste nachtmerrie.
Martineke, proficiat met je knul Romijn!
Tamea, eindelijk je jongen in je armen, proficiat met Finn!!
Chacamama, proficiat en welkom
Ik hoop dat ik verder niemand vergeet.
Ff vlug bijgelezen, ik zie bij Moonah en Neuk blaasontstekingen, getver, dat is niet leuk Heb er vaak last van gehad en het doet echt superpijn. Hopen dat alles weer vlug over is. Ik moet zelf elke 2 weken urine inleveren om te testen op B.O maar tot nu toe nog geen enkele keer zo geweest.
Meimeltje en Slaapmeisje, jullie controles waren ok!! Fijn zeg! geniet ervan he!
Het boekje van Kluun is hier ook meegewesst op vakantie, had het al gelezen maar vriendje niet. Blijft een leuk boek! En zo anders dan KEVBDD)
Verder op vakantie druk geweest met...niks! Het was heerlijk weer, tussen de 25 en 30 maar niet zo plakkerig als hier! (ok je doet ook wat minder en draagt minder). Geen last van mijn rug gehad bijna, maar er waren ook geen trappen daar! En ik heb veel in het hangmatje gelegen.
Veel aandacht voor mijn buik gehad, iedereen vroeg wat het wordt (in frankrijk is het bij iedereen schijnbaar normaal om te weten wat het wordt) en welke namen het worden (ook dat is kennelijk normaal daar om te verklappen??)
In zee geweest, Ieniemienie reageerde niet echt op het zwemmen, toch wil ik dit vaker gaan doen!
Paar leuke buikfoto's ook weer, zal ze snel planten in het goede topic.
Heerljk genoten dus al was de terugreis lang en anders dan verwachtn, maar een heerlijke uitrustweek. Dat had mijn lijf ook echt nodig.
Eten is wel lastig daar je weet niet van alles wat het precies is en heb daarom een aantal keer met lange tanden zitten eten...
Namendiscussies, veel gevoerd maar niet afgerond....
Nu is het wachten op de verse baby's hier!!
ik ben maar op 'zuidelijk-halfrond' - modus gegaan.. binnen met de gordijntjes dicht en straks lekker buiten eten.. relaxed blijven dus. 'sochtends alleen wat dingetjes doen. Misschien helemaal niet verkeerd voor ons om het 'verplicht'rustig aan te doenquote:
Heb eigenlijk nergens last vanquote:
Pffffff wat een opluchtingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi allemaalWat lief dat jullie zo bezorgd zijn, maar met mij gaat het prima hoor. etc..
ik pas mijn badpak niet meerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens last vanMorgen lekker zwemmen enzo
![]()
Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:43 schreef cattie het volgende:
Ik hou ook opeens flink vocht vast. Tegen mijn man klaagde ik dat ik me net een aagespoelde, opgezette, walvis voelde. Zijn reactie: Dat ben je ook. Maar wel een hele lieve!
Mannen...![]()
![]()
Ja das minder. Ik heb ook een positiebadpak en laat mensen maar denken dat ik dik ben. Ben er trots opquote:
Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengen![]()
Give that Neanderthal a break!
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef cattie het volgende:
[..]
Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!![]()
wauw, dat je nog hieraan kan denken en de moeite neemt hier nu te posten vind ik toch wel zeer bewonderingswaardig!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
Slaap je al met een (voedings)kussen tussen je benen? Dat hielp bij mij heel goed!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Neuk het volgende:
I(...)
Waar ik wel steeds meer last van krijg zijn mijn bekken. Vannacht ben ik minstens 3x wakker geworden van de pijn. En ik zit nog niet eens op de helft
(...)
Op vakantie reageerde iedereen direct op mijn buik door te vragen hoe ver ik was, dus kennelijk zien mensen het eerder dan je zelf denkt, ik was er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:09 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil ook zwemmen! Maar durf dus niet, ben bang dat mensen denken 'jemig die is dik'. Heb wel een positiebadpak gekocht, maar voel me nog niet echt lekker in een badpak...heb normaal alleen bikini's.
Naja ik moet net als vandaag morgen toch weer werken, dus geen eens tijd om te zwemmen
3 uur nog, ballonnetjes vammequote:Op zondag 11 juni 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op vakantie reageerde iedereen direct op mijn buik door te vragen hoe ver ik was, dus kennelijk zien mensen het eerder dan je zelf denkt, ik was er ook bang voor.
Ben trouwens eigenlijk ook wel benieuwd of mijn bikini's nog passen.
Mijn dikke enkels zijn gelukkig vannacht ietsjes geslonken.....
Slaapmeisje, heb je eigenlijk een plaatje van je echo?
Dames, over 4,5 uur is het bevaltijd he!
Dankjewel, dat is erg lief...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Think again... ik ging vanmiddag over mijn nek van de hitte. Dus ik leef nu, enigszins dan, op hete thee en water. Ice tea wil niet meer blijven...quote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef livelink het volgende:
Wel lekker dat je bijna geen klachten hebt, hoor E.T.
En dinsdag is al hardstikke snel.
Ik heb wel medelijden met alle zwangeren in deze hitte, hoewel ik het idee heb dat iedereen er redelijk tegen kan hier.
Beetje indalen, beetje verweken van het bekken, beetje trekken aan banden, beetje algehele "op het eind lopen narigheidjes" denk ikquote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het gevoel van: 'bléh, morgen moet ik ongesteld worden.' Dat lichte, rommelende gevoel onder in de buik, dat doortrekt naar je liezen en stuitje...
Wat is dat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |