abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:47:29 #201
640 snoopy
peanuts
pi_38706208
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Slaapmeisje?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:53:40 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38706384
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef snoopy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Slaapmeisje?
Nu je het zegt.. Door Thijs ben ik haar een beetje vergeten vandaag..
Maar het zint me niet dat ze nog niks heeft gepost idd, na de echo en nieuw bloedonderzoek..
Ik ga bijna denken dat ze toch opgenomen is ivm die overstimulatie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:54:55 #203
640 snoopy
peanuts
pi_38706424
Wie weet. Ik maak me gewoon extra ongerust vandaag. Bah.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38707153
Als oudere moeder wil ik toch even een advies kwijt aan de (hoog)zwangeren hier. Praat hier alstjeblieft over met degenen die naast jullie staan de komende tijd. Verloskundigen, jullie eigen moeders, andere moeders en hopelijk ook jullie partners begrijpen de hormonenstromen die nu door je lijf gaan. De angsten die je hebt, hoe ridicuul die ook mogen lijken, maar je hébt ze en dús is het iets om rekening mee te houden.

Ik ga iets toegeven.
Jarenlang heb ik alles perfect willen doen, omwille van ... noem maar een ongeluk wat je kan overkomen. Maar uiteindelijk komen er zoveel momenten dat je je kindje moet los laten. Of het nou de eerste keer naar de crèche is, of de eerste keer dat je haar voor de deur van een discotheek afzet om d'r midden in de nacht weer op te halen.
Uiteindelijk heb ik dat allemaal los kunnen laten. Soit, je doet er niets aan en het leven accepteer ik zoals het komt.

Het klinkt misschien heel banaal hier en nu, het overlijden van Thijs komt hier ook wel héél, héél dichtbij. Maar JIJ bent NU nodig voor JOUW eigen kindje!

Ik hoop oprecht dat jullie vanavond toch fijn inslapen, hoe erg het ook is allemaal. En een dikke kus voor alle vrouwen hier die het hier zo moeilijk mee hebben. Ik heb alleen geprobeerd jullie een hart onder de riem te steken.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:18:33 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38707155
Nanalune, hoe was het bij de verloskundige?
Slaapmeisje, alles goed met je?

Bij mij blijft het gelijk, ik heb nog net zoveel harde buiken als gisteren. We zijn niet gebeld, dus het is geen blaasontsteking. Zou zoiets ook nog minder worden? Blegh, ik heb er helemaal een zere beurse buik van zo langzamerhand.
Lekker douchen!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:39:56 #206
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38707824
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:

Het klinkt misschien heel banaal hier en nu, het overlijden van Thijs komt hier ook wel héél, héél dichtbij. Maar JIJ bent NU nodig voor JOUW eigen kindje!

Ik hoop oprecht dat jullie vanavond toch fijn inslapen, hoe erg het ook is allemaal. En een dikke kus voor alle vrouwen hier die het hier zo moeilijk mee hebben. Ik heb alleen geprobeerd jullie een hart onder de riem te steken.
Ik persoonlijk kende Thijs en zijn ouders niet goed, maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het een boel meiden door het hoofd maalt. Ik denk dat dat erbij hoort, leven en dood liggen zó dicht bijelkaar , geen wonder dat juist deze meiden hier er zo mee zitten , we hebben het hier altijd over nieuw leven , en de dood lijkt daar zo radicaal tegenover te staan.. Ik denk dat ( aanstaande) mama's best de tijd en geduld mogen nemen om stil te staan hierbij.. ook uit een soort meevoelen met de ouders..

Nou ja, ik vind het lief dat je je berict plaatste in ieder geval... we moeten er altijd kunnen zijn voor ons kind.
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef sjak het volgende:
Nanalune, hoe was het bij de verloskundige?
Slaapmeisje, alles goed met je?

Bij mij blijft het gelijk, ik heb nog net zoveel harde buiken als gisteren. We zijn niet gebeld, dus het is geen blaasontsteking. Zou zoiets ook nog minder worden? Blegh, ik heb er helemaal een zere beurse buik van zo langzamerhand.
Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningen dus niet gebeld, en geen afspraak, gewoon dinsdag weer dus...

Hoop idd dat het goed gaat met slaapmeisje .. internet is wat dat betreft ook een crime, want misschien zit ze ook wel relaxed internetloos vooor de tv..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:43:53 #207
108648 cattie
lieve moeder
pi_38707966
Sjak, wat vervelend dat je harde buiken niet afnemen! Het enige wat je kunt doen is je zo min mogelijk lichamelijk inspannen, een warme douch/kruik/bad en je niet druk maken. (Ik krijg ook veel harde buiken als ik me zorgen maak en stress e.d.) En verder afwachten, ik hoop voor je dat het snel over is!

Nanalune, gelukkig voel je je baby weer goed!

Mbt Slaapmeisje: ik ga er van uit dat ze ergens zonder internet zit, want haar zwangerschap moet gewoon goed gaan!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:44:39 #208
74310 nanalune
pi_38707991
Sjak, vind het trouwens wel een beetje raar worden die harde buiken van je, helemaal omdat er niets te zien is aan activiteit ..
laatst hoorde ik van de vk dat dit te maken kon hebben met een 'strakke buik'.Dat je spieren gewoon erg gevoelig reageren omdat je voor de zwangerschap dus een 'strakke buik ' zou hebben gehad..Ze zei dat dit bij mij het geval kon zijn geweest ( toen ik eerder ging stoppen met werken..)
Nou ja, ik hoop echt voor je dat het beter gaat worden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:45:36 #209
74310 nanalune
pi_38708016

[ Bericht 100% gewijzigd door nanalune op 09-06-2006 21:45:53 (potverdrie weer dubbelpost) ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:47:28 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38708085
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:

Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningen dus niet gebeld, en geen afspraak, gewoon dinsdag weer dus...
Ik ging er vanuit dat je een afspraak zou gaan maken, je was zo bezorgd. Vandaar mijn post. (En dan wist ik ook zeker dat je zou reageren ) Gelukkig maar dat je 'm weer bent goed bent gaan voelen.
Lekker douchen!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:47:43 #211
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38708093
@ MarMar,
Ik hoop ook dat je snel aan de beurt bent. Want nog 2 weken wagelen is ook geen hobby. En de chacamama vind wel erg leuk gevonden...:)

Wat dat oerinstinct betreft. Ik denk dat het zo is. Als ik terugdenk aan mijn eerste bevalling heb ik op de grond de laatste ontsluitingsweeen weggepuft pas toen de VK vroeg of ik o pde gornd wilde bevallen of op bed, kwam ik bijzinnen en voelde de kou van de vloer. Heb dus toch maar voor het bed gekozen.

En toen mijn persweeen weggingen heb ik toch echt mijn oerkracht geroepen, want ik wilde geen rotzooi in mijn lichaam. Had het tot dan toe ook zonder zooi gedaan, dus nu moest het ook lukken. Ik denk dus inderdaad ook dat iedere moeder (a.s) oerinstinct heeft. Daar zijn we immers vrouwen/moeders voor.

@sjak
Vaak zijn harde buiken ook een soort van waarschuwing van te veel vergen van je lichaam. Probeer eens na te gaan wanneer je ze hebt. En kijk eens of het minder is als je een tijd rust hebt genomen. In elk geval sterkte...

chacaMAMA
pi_38708174
sjak ik vind 't ook wel extreem hoor, vervelend zeg! toch maar weer aan de bel trekken als 't zo blijft gaan.

en snoopy, ik deel je ongerustheid.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:50:02 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38708186
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:44 schreef nanalune het volgende:
Sjak, vind het trouwens wel een beetje raar worden die harde buiken van je, helemaal omdat er niets te zien is aan activiteit ..
laatst hoorde ik van de vk dat dit te maken kon hebben met een 'strakke buik'.Dat je spieren gewoon erg gevoelig reageren omdat je voor de zwangerschap dus een 'strakke buik ' zou hebben gehad..Ze zei dat dit bij mij het geval kon zijn geweest ( toen ik eerder ging stoppen met werken..)
Nou ja, ik hoop echt voor je dat het beter gaat worden
OP het CTG gisteren werd het wel gezien als duidelijke weeenactiviteit, daarom hebben ze gisteren ook verder gezocht. Nu blijkt dat mijn moeder het ook heel erg gehad heeft, vertelde ze. Al schrok ik zelf ook echt van die 8 keer in een uur gisteren hoor

En me inspannen doe ik al helemaal niet meer Maar wie doet dat wel met zo'n warmte.
Lekker douchen!
pi_38708260
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat je benauwd word als de kleine hoog ligt? Heb het gevoel dat ik niet helemaal kan inademen en als ik veel praat dan ben ik gewoon buiten adem!! En dan ook nog dit warme weer erbij
Ja hoor, dat kan heel goed.
Laatst weer een plaatje gezien van hoe je organen van plek veranderen tijdens de zwangerschap, dat is niet zo zuinig! Bijna alles komt bovenin te zitten en je longen krijgen sowieso veel minder plaats.
Laat staan als je kindje wat hoog ligt.
pi_38708293
Ik heb ook vaak harde buiken. Veel vaker dan bij Amber. Maar ik heb geen regelmaat opgemerkt. En ik heb ze meestal als ik iets aan het doen ben (of opstaan, of iets van de grond rapen, of lopen) Als ik gewoon zit, dan is het me nog niet echt opgevallen dat ik een harde buik krijg.

Gelukkig is er bij jou niks aan de hand, sjak. 10x in een uur als je stilzit lijkt mij idd ook niet goed.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:55:48 #216
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38708385
Tja, het is gewoon niet anders. Ze hebben alles goed nagekeken en ze zeiden ook dat sommige baarmoeders gewoon gevoeliger ervoor zijn dan anderen (sneller geprikkeld). Van de VK hoefde ik nu niet echt extra rustig aan te doen. Want het maakt niet uit Maar ik doe het vanzelf wel wat rustiger aan want ik word er gewoon gek van.
Lekker douchen!
pi_38708466
gelukkig zijn ze bij mij niet pijnlijk. Bij jou wel?
Ik word er soms ook wel kriegel van, zo een betonnen bal als je iets wil doen Nog maar eventjes gelukkig
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:00:12 #218
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38708519
Niet echt pijnlijk, ik word er alleen beurs van. Mijn buik is inmiddels extreem gevoelig geworden. Gisteren na al het duwen en trekken in het ziekenhuis had ik echt buikpijn. Maar die buiken zelf nee, dat is alleen een rot gevoel zoals je zegt. Je voelt je topzwaar dan.
Lekker douchen!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:05:41 #219
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38708673
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef bixister het volgende:
sjak ik vind 't ook wel extreem hoor, vervelend zeg! toch maar weer aan de bel trekken als 't zo blijft gaan.

en snoopy, ik deel je ongerustheid.
Ik moest ook gelijk een afspraak voor volgende week maken met de VK. Zij wilde ook de vinger aan de pols (of moet ik nu zeggen de hand aan de buik) houden.
En ja bah, het zit mij ook niet lekker dat slaapmeisje niets heeft laten horen. Niets voor haar!
Lekker douchen!
pi_38708719
ja, idd, slaapmeisje! Ik hoop ook dat er niks is
pi_38709602
Ik heb Slaapmeisje even gemaild.. Als ik iets hoor laat ik het weten.
pi_38709932
ik heb zo veel last van mijn ribben. Vooral aan de linkerkant, ik heb het gevoel alsof beebje me zo hard heeft geschopt dat het licht gekneusd is ofzo. Het is echt pijnlijk..
En 's ochtends heb ik het aan beide kanten en kan ik niet meer op mn linker of rechterzij slapen.
Had zo gehoopt dat de baby wat zou zakken bij het indalen maar helaas... het is een lang kindje en ze schatten hem/haar 8 pond. pffff... als het over een paar dagen nog niet over is (en beebje er nog niet uit is gekomen) bel ik de vk maar op, want dit is echt niet leuk meer.
Verder geen klachten
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_38710688
Ik zat ook al op nieuws van Slaapmeisje te wachten
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:01:01 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38715456
Goedemorgen deze veel te vroege morgen. Ik vind het prima dat mijn lijf zich aan het voorbereiden is op, maar een beetje normale slaap is toch niet teveel gevraagd?

Sjak, getver dat klinkt niet prettig. Het is ook nog niet het goede moment, ookal ben je bijna 36 weken. Je doet het toch wel rustig aan hè? Voel je niet bezwaard naar Schanulleke of andere naasten, als je veel aan hen overlaat. Laat het huishouden en hen over. Jij moet nu gewoon voor jezelf en minius zorgen, dat snapt iedereen.

Ik denk dat Slaapmeisje rust moet nemen, vanwege die overstimulatie en iets wat verder uit de bloeduitslagen is gekomen. Dus ik denk dat we haar daarom hier even moeten missen. Want een knipperend hartje is een knipperend hartje dus dat zit wel goed.

P.S. wat deprimerend zeg mijn tikkertekst: "De baby laat op zich wachten..."

[ Bericht 9% gewijzigd door dutchie op 10-06-2006 07:12:17 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38715688

Mogguh
Nog even en beebje komt gewoon naar buiten gezwommen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_38715897
*meldt*

Gisteravond voelde ik me tamelijk fit, mijn dochter is dit weekend bij haar vader, dus ik dacht, kom, we bellen een taxi en gaan lekker uit eten, voorlopig zullen we geen avondjes meer met z'n tweetjes hebben. (dochter gaat 1 keer in de 2 weken, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat de baby er is voor de volgende keer...)

vandaag moet ik het wel even bekopen merk ik, kwam het bed nauwelijks uit door de stramme spiertjes en buikspiertjes die protesteren tegen het verdere uitdijen van de buik, maar soit, ik kan luieren vandaag.

Manlief is werken.. dat is dan weer wat minder, maar gelukkig hoeft dat niet vaak op zaterdag.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:24:09 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_38716006
mogge.... nog geen verse baby's dus he?

sjak, vervelend die harde buiken, ik heb ze ook veel, maar ik heb er niet echt last van. laat je goed in de gaten houden idd en niet veel meer doen nu, je bent nu dus hoogzwanger
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:46:33 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38716200
Mogge! Nee joh Belaan, morgen komen die baby's pas. Dat is toch afgesproken? En wij gaan volgende maand bij de volle maan. Een beetje orde en regelmaat hier

Ik heb alles klaar gezet in de tuin voor een rustige dag. Ik voel me niet bezwaard als ik niets doe. Maar andersom vind ik het ook erg vervelend, ik mag zo weinig doen van sommige mensen dat ik me een slecht mens voel als ik wel wat doe. Snap je, ik let echt wel op en als het niet gaat ga ik zitten.
En tja, hoogzwanger, dat is een raar woord als dat ineens op mij betrekking gaat hebben

Balen CM. Kun je de baby niet de andere kant op duwen/leiden? Een beetje je ribben kneuzen, hoe durft ie

MarMar, lekker hoor dat jullie zijn weggeweest. Was het gezellig? Luier ze vandaag!

Dutch, nog 1 dagje dan kan je tellertje weer wat anders zeggen Het lijkt me zo raar dat je dan voorbij de uitgerekende datum bent en er nog niets gebeurt! Voel je wel wat "rommelen"?
Lekker douchen!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:48:50 #229
74310 nanalune
pi_38716229
Goedmorgen ,
Ik heb gewoon goed geslapen! Het verbaast mezelf.. oke .. ik heb wel uren naar de tv gekeken, maar eenmaal in slaap was ik niet meer te stuiten .
Had de ramen naar elkaar open gezet voor ik naar bed ging en een venilator aan gezet, en het was gewoon '\echt een paar graden koeler goooeeed plan dus, kom maar op met dat warme weer!

verder zijn bijna alle rommelelaria's opgehouden de laatste dagen , geen pijnlijke harde buiken , zelfs geen duizelingen meer gehad de laatste tijd! het lijkt ook wel of mijn conditie vooruit gaat.. vreemd he? maar wel goed
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:03:13 #230
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38716382
Heeft Schanulluke al ingestemd met z'n rol als ober de komende tijd? Misschien is een glas drinken al te veel om op te pakken.

Fijn dat het beter gaat nanalune. Misschien is je lichaam zich wel conditioneel gezien aan het voorbereiden op de bevalling. Altijd handig.

De hooikoorts is in volle hevigheid volgebarsten. Ik word helemaal gek van mezelf en mijn genies. Wat ben ik blij dat ik nog een paar volle manen de tijd heb voor ik weeen krijg. Die kan ik er nu echt niet bij hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:10:51 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_38716479
de volgende volle maan sjak? deal

wij gaan een airco kopen voor op de slaapkamer. Dat willen we al heel lang, maar ik zie er nu echt tegenop, tegen die hitte daar. Onze slaapkamer zit op het zuidwesten.... en een beetje slapen wil ik nog wel die laatste weken. bovendien is het sowieso wel prettig.

Komt Nick net terug van ff de stad in.... zegt ie... je hebt volgende week een afspraak met Lieneke Laan, das dus de fotografe die bij ons om de hoek woont.... hij wil mooie foto's van me lief he.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:22:00 #232
108648 cattie
lieve moeder
pi_38716659
*meldt
Zo, ik heb vannacht een record gevestigd voor mezelf, ik moest 4x naar de wc. Verder ook onrustig geslapen, dus ik voel me niet super. En veel buikkrampen. Nou ja, hopen dat het of snel doorzet of dat dit snel afzakt.

Nanalune, wat fijn dat je je wat beter voelt!
Belana, wat lief!
pi_38717270
Woeha, ik lach me echt rot als alle dames hier idd morgen stipt om 15:00 beginnen te bevallen
Zit je als vent net achter de tijgernootjes op de tv te schelden en ergens na middernacht kom je er dan via een behulpzame broeder achter dat het 3-0 is geworden ofzo. En dan geef je je kind spontaan op als Marco of Ruud op het gemeentehuis, gewoon om haar te straffen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:55:59 #234
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38717366
Ik hoor ze al vloeken

Voor ons wordt dat dan dinsdag 11 juli, Belana. Ik zet 'm alvast in mijn agenda
Lekker douchen!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:58:32 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_38717424
Hahaha, ja, zou erg grappig zijn. Al vind ik Ruud en Marco dan nog mild qua namen!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:59:17 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38717454
Mwa, als je een meisje krijgt vind ik dat milde wel meevallen
Lekker douchen!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:59:52 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_38717471
4 x cattie? ik moet meestal wel 6 tot 8 keer, je mag niet klagen meid
Maar het is vervelend soms ja. Ik zie het maar als voorbereiding op de onderbroken nachten

arme mannen idd
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:02:31 #238
108648 cattie
lieve moeder
pi_38717528
6 tot 8 keer! Nee, dan mag ik zeker niet klagen! Maar voor mijn doen was het wel veel. En elke keer als ik terug in bed stapte kreeg ik het voor elkaar om per ongeluk mijn man een stomp of trap te geven... Hij was heel blij met mij!
pi_38717892
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Woeha, ik lach me echt rot als alle dames hier idd morgen stipt om 15:00 beginnen te bevallen
Zit je als vent net achter de tijgernootjes op de tv te schelden en ergens na middernacht kom je er dan via een behulpzame broeder achter dat het 3-0 is geworden ofzo. En dan geef je je kind spontaan op als Marco of Ruud op het gemeentehuis, gewoon om haar te straffen
mijn man volgt et voetbal niet
pi_38718022
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:58 schreef cattie het volgende:
Hahaha, ja, zou erg grappig zijn. Al vind ik Ruud en Marco dan nog mild qua namen!
Okay, Giovanni, Khalid of André dan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zaterdag 10 juni 2006 @ 11:28:25 #241
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38718243
Hoi allemaal Wat lief dat jullie zo bezorgd zijn, maar met mij gaat het prima hoor. We hadden gisteren de hele dag geen internet omdat Chello eruit lag dus daarom kon ik niets van me laten horen. Ons Slaapkindje was alweer gegroeid. Woensdag was het 8 mm en nu 11 mm dus dat gaat de goede kant op. Ook het hartje hebben we weer even mogen bewonderen. De bloeduitslagen van de overstimulatie zagen er ook weer beter uit. Het gekke is dat ik wel nog steeds in gewicht aankom (elke dag een halve kilo), dus dat vocht vasthouden blijft een probleem. Maandag mogen we weer terugkomen en het voorlopige advies is rust houden en veel water drinken. Waar heb ik dat toch eerder gehoord
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:45:11 #242
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38718697
* Neuk gaat lekker in de hitte shoppen bij de H&M

Volgens mij ben ik de enige zwangere vrouw die warmt echt heeeeeeeeeeeerlijk vindt!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:49:11 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_38718776
slaapmeisje gelukkig!! alleen dat vocht is echt ff minder...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:56:17 #244
74310 nanalune
pi_38718938
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:10 schreef Belana het volgende:
de volgende volle maan sjak? deal

wij gaan een airco kopen voor op de slaapkamer. Dat willen we al heel lang, maar ik zie er nu echt tegenop, tegen die hitte daar. Onze slaapkamer zit op het zuidwesten.... en een beetje slapen wil ik nog wel die laatste weken. bovendien is het sowieso wel prettig.

Komt Nick net terug van ff de stad in.... zegt ie... je hebt volgende week een afspraak met Lieneke Laan, das dus de fotografe die bij ons om de hoek woont.... hij wil mooie foto's van me lief he.
Wat lievvvvv van je mannetje Belana Dat vin ik nu superromantisch van die spontane acties!

Slaapmeisje, fijn dat je er weer bent, dat wordt een zware taak voor je , tot aan je bevalling gewoon Fok!meldplicht
  † In Memoriam † zaterdag 10 juni 2006 @ 12:18:20 #245
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38719551
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef nanalune het volgende:

[..]
Slaapmeisje, fijn dat je er weer bent, dat wordt een zware taak voor je , tot aan je bevalling gewoon Fok!meldplicht
Dat gaan jullie niet overleven hoor, want ik ben nogal van de uitslaperige (getuige mijn nick )

Neuk geniet lekker van het shoppen in de hitte. Jij hebt dus nergens last van? Ik ben zelf enorm blij dat ik in de winter op mijn hoogzwangerst ben. Ik wuif hierbij dan ook alle LLMmers een gigaportie koelte toe voor de komende tropische dagen.

Belana wat lief van Nick zeg en wat een leuk idee om wat profi foto's van je mooie buik te hebben. Heb je die foto's ook van toen je zwanger was van Liam?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_38719675
Jeuj Slaapmeisje!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:42:27 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38720158
Fijn om te lezen dat alles goed gaat slaapmeisje. Het is altijd prettig om te horen dat het kindje groeit en je het hartje kunt zien. Jammer dat je nog steeds zoveel vocht vasthoudt. Brandnetelthee, selderij en komkommer werken vochtafdrijvend. En zijn bovendien gezond. In brandnetelthee zit namelijk ook veel ijzer en dat is wel lekker tijdens de zwangerschap.

Marmar wat heerlijk om een vent te hebben die het voetbal niet volgt. Lijkt me werkelijkwaar een verademing.

Hier gaat het allemaal goed. Heb een beetje erg veel last van snaaibuien, maar de winegums zijn nu op, dus die kan ik niet meer opvreten.

Heb vanochtend de nieuwe pippo gekocht. Die ga ik maar eens lekker met mijn meisje lezen...

Nog 1 dagje werken en dan morgen lekker naar het strand.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:29:52 #248
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38722488
Wat, behalve de pufgymoefeningen, nog meer helpt voor het doorbloeden van de benen, is het nemen van wisselbaden. Gewoon onder de douche om de minuut van koud water naar warm water wisselen. En de hele douchebeurt afsluiten met lauw tot koel water. Dit werkt, zeker in de deze hete periode, zeer ontspannend!
Het einige waar ik vooral in des avonds last van heb, zijn jeukende voeten en benen.
En mijn dagelijkse wandelingen zullen ook wel helpen. Niet teveel stilzitten dus, Dames!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:34:14 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38722586
belana gaaf leuk van nick! wat een lieverd.

ik vond de fiotos van icicle erg mooi, dus het lijkt me wel gaaf van die fotos te hebben.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:03:46 #250
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38723161
Zo, terug uit Frankrijk! (en ik heb het mooie weer meegebracht!!)

Allereerst, wat een schrik zeg, van Thijs. Ik ken Bar en Mar niet, alleen van naam hier, maar dit is je reinste nachtmerrie.

Martineke, proficiat met je knul Romijn!

Tamea, eindelijk je jongen in je armen, proficiat met Finn!!

Chacamama, proficiat en welkom

Ik hoop dat ik verder niemand vergeet.
Ff vlug bijgelezen, ik zie bij Moonah en Neuk blaasontstekingen, getver, dat is niet leuk Heb er vaak last van gehad en het doet echt superpijn. Hopen dat alles weer vlug over is. Ik moet zelf elke 2 weken urine inleveren om te testen op B.O maar tot nu toe nog geen enkele keer zo geweest.
Meimeltje en Slaapmeisje, jullie controles waren ok!! Fijn zeg! geniet ervan he!

Het boekje van Kluun is hier ook meegewesst op vakantie, had het al gelezen maar vriendje niet. Blijft een leuk boek! En zo anders dan KEVBDD)
Verder op vakantie druk geweest met...niks! Het was heerlijk weer, tussen de 25 en 30 maar niet zo plakkerig als hier! (ok je doet ook wat minder en draagt minder). Geen last van mijn rug gehad bijna, maar er waren ook geen trappen daar! En ik heb veel in het hangmatje gelegen.
Veel aandacht voor mijn buik gehad, iedereen vroeg wat het wordt (in frankrijk is het bij iedereen schijnbaar normaal om te weten wat het wordt) en welke namen het worden (ook dat is kennelijk normaal daar om te verklappen??)
In zee geweest, Ieniemienie reageerde niet echt op het zwemmen, toch wil ik dit vaker gaan doen!
Paar leuke buikfoto's ook weer, zal ze snel planten in het goede topic.
Heerljk genoten dus al was de terugreis lang en anders dan verwachtn, maar een heerlijke uitrustweek. Dat had mijn lijf ook echt nodig.
Eten is wel lastig daar je weet niet van alles wat het precies is en heb daarom een aantal keer met lange tanden zitten eten...

Namendiscussies, veel gevoerd maar niet afgerond....

Nu is het wachten op de verse baby's hier!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')