Nu je het zegt.. Door Thijs ben ik haar een beetje vergeten vandaag..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef snoopy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Slaapmeisje?
Ik persoonlijk kende Thijs en zijn ouders niet goed, maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het een boel meiden door het hoofd maalt. Ik denk dat dat erbij hoort, leven en dood liggen zó dicht bijelkaar , geen wonder dat juist deze meiden hier er zo mee zitten , we hebben het hier altijd over nieuw leven , en de dood lijkt daar zo radicaal tegenover te staan.. Ik denk dat ( aanstaande) mama's best de tijd en geduld mogen nemen om stil te staan hierbij.. ook uit een soort meevoelen met de ouders..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Het klinkt misschien heel banaal hier en nu, het overlijden van Thijs komt hier ook wel héél, héél dichtbij. Maar JIJ bent NU nodig voor JOUW eigen kindje!
Ik hoop oprecht dat jullie vanavond toch fijn inslapen, hoe erg het ook is allemaal. En een dikke kus voor alle vrouwen hier die het hier zo moeilijk mee hebben. Ik heb alleen geprobeerd jullie een hart onder de riem te steken.
Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef sjak het volgende:
Nanalune, hoe was het bij de verloskundige?
Slaapmeisje, alles goed met je?
Bij mij blijft het gelijk, ik heb nog net zoveel harde buiken als gisteren. We zijn niet gebeld, dus het is geen blaasontsteking. Zou zoiets ook nog minder worden? Blegh, ik heb er helemaal een zere beurse buik van zo langzamerhand.
Ik ging er vanuit dat je een afspraak zou gaan maken, je was zo bezorgd. Vandaar mijn post. (En dan wist ik ook zeker dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:
Ik denk dat je mijn noodkreet van vanmorgen begreep als een afspraak? Ik wilde bellen omdat ik de beebie zolang niet gevoeld had, maar toen hij/zij eindleijk echt wakker was ben ik bont en blauw geschopt en gedraaid, en ik vermoed dat de kleine energie spaarde voor deze inspanningendus niet gebeld, en geen afspraak, gewoon dinsdag weer dus...
OP het CTG gisteren werd het wel gezien als duidelijke weeenactiviteit, daarom hebben ze gisteren ook verder gezocht. Nu blijkt dat mijn moeder het ook heel erg gehad heeft, vertelde ze. Al schrok ik zelf ook echt van die 8 keer in een uur gisteren hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:44 schreef nanalune het volgende:
Sjak, vind het trouwens wel een beetje raar worden die harde buiken van je, helemaal omdat er niets te zien is aan activiteit ..
laatst hoorde ik van de vk dat dit te maken kon hebben met een 'strakke buik'.Dat je spieren gewoon erg gevoelig reageren omdat je voor de zwangerschap dus een 'strakke buik ' zou hebben gehad..Ze zei dat dit bij mij het geval kon zijn geweest ( toen ik eerder ging stoppen met werken..)
Nou ja, ik hoop echt voor je dat het beter gaat worden![]()
Ja hoor, dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat je benauwd word als de kleine hoog ligt? Heb het gevoel dat ik niet helemaal kan inademen en als ik veel praat dan ben ik gewoon buiten adem!! En dan ook nog dit warme weer erbij![]()
Ik moest ook gelijk een afspraak voor volgende week maken met de VK. Zij wilde ook de vinger aan de pols (of moet ik nu zeggen de hand aan de buik) houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef bixister het volgende:
sjak ik vind 't ook wel extreem hoor, vervelend zeg! toch maar weer aan de bel trekken als 't zo blijft gaan.
en snoopy, ik deel je ongerustheid.
mijn man volgt et voetbal nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Woeha, ik lach me echt rot als alle dames hier idd morgen stipt om 15:00 beginnen te bevallen
Zit je als vent net achter de tijgernootjes op de tv te schelden en ergens na middernacht kom je er dan via een behulpzame broeder achter dat het 3-0 is geworden ofzo. En dan geef je je kind spontaan op als Marco of Ruud op het gemeentehuis, gewoon om haar te straffen
Okay, Giovanni, Khalid of André danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:58 schreef cattie het volgende:
Hahaha, ja, zou erg grappig zijn. Al vind ik Ruud en Marco dan nog mild qua namen!
Wat lievvvvv van je mannetje Belanaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:10 schreef Belana het volgende:
de volgende volle maan sjak? deal![]()
wij gaan een airco kopen voor op de slaapkamer. Dat willen we al heel lang, maar ik zie er nu echt tegenop, tegen die hitte daar. Onze slaapkamer zit op het zuidwesten.... en een beetje slapen wil ik nog wel die laatste weken. bovendien is het sowieso wel prettig.
Komt Nick net terug van ff de stad in.... zegt ie... je hebt volgende week een afspraak met Lieneke Laan, das dus de fotografe die bij ons om de hoek woont.... hij wil mooie foto's van melief he.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef nanalune het volgende:
[..]
Slaapmeisje, fijn dat je er weer bent, dat wordt een zware taak voor je , tot aan je bevalling gewoon Fok!meldplicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |