abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38637059
Dan ga ik maar niet
En gefeliciteerd LadyS
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:37:59 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38637358
Andrea welkom hier Je bent op dezelfde dag uitgerekend als ik
Vervelend van dat bloedverlies...

Ok.. kraamzorg/kraampakket *check*
kinderopvang *check* (al moet ik nog wel het deel met mijn werkgever regelen)
morgen zw.gym informeren..
Wat moet ik nog meer in dit stadium? Voor m'n gevoel vergeet ik wat (ja, de tandarts bellen voor controle en MediaMarkt voor garantie van de wasmachine.. maar ik bedoel dus qua zwanger zijn)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38637480
eh kind laten erkennen als je niet getrouwd bent
verloskundige regelen
bv-cursus?
namen verzinnen
geboortekaartjes zoeken
zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof regelen

nou eh, meer weet ik niet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38637907
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef nanalune het volgende:

[..]

dat systeem kennen we niet hier in huis...man ziet wel waar ons geld naar toe gaat , achteraf.. hihi
Maar winkelen kan érrug ontspannend werken idd. had het er laatst met een vriendin over dat het haast therapeutisch werkt, en sinds ik zwanger ben lijkt het wel of 1 of ander oerinstinct mij naar de winkels drijft... i'm doing right now -where i was made for-gevoel
Normaal kennen wij dat systeem ook niet hoor , maar ik heb zowel het afgelopen weekend als de afgelopen dagen heel hard gewerkt aan het kamertje waardoor ik verschrikkelijk veel harde buiken begon te krijgen en een hoofdpijn. En dat van vandaag was mede zijn schuld omdat hij de afgelopen week s'avonds na het werk geen zin meer had om iets in huis te doen waardoor we nu dus in tijd nood kwamen te zitten. Aangezien we ook nog in een oud huis wonen ging er ook diverse malen dingen tegen zitten waardoor alles ook langer duurde. Morgen alleen nog even schoonmaken voordat de vloerbedekking erin komt , gelukkig komen zij s'middags tussen 2 en 5 pas.
We hebben hier normaal niet zoveel te doen in het dorp , dus de jaarmarkt is wel iets waar het hele dorp even naar toe trekt en dat maakt het wel gezellig. Heb niet echt veel uit gegeven alleen een leuk spijkerbroekje voor Isis gekocht.
En idd. het was super ontspannend en gaf me meteen weer frisse moed om er tegen aan te gaan. Heb dus de laatste dingentjes gehaald wat we nog nodig hadden en hub heeft alles afgewerkt.
(Alleen verft hij niet zo netjes als ik en hebben we nu op het deur kozijn lopers zitten )
pi_38638307
De nieuwe Pippo kopen om Saskia voor te bereiden?
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:36:40 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38638985
das een goeie poemojn. Mooi dat het nieuwe nummer over een onderwerp gaat dat van toepassing is hier. (al werden pippo's in het verleden niet zo aandachtig bekeken hier).

snoop, tnx voor je lijstje.. maar die had ik al gehad
vk moet ik volgende week naar toe, bv cursus twijfel ik nog over, geboortekaartjes weten we wat we willen, ouderschapsverlof is een beetje overbodig als je maar 2 dagen werkt, zwangerschapsverlof kan pas als ik bij de vk ben geweest en die verklaring heb..
Namen! Die nog wel.. en dat wordt nog een hels karwei geloof ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38644344
Slaapmeisje Geweldig!
pi_38645488
Mogguh
Nog 12 daagjes tot de uitgerekende datum!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_38645527
Tamea van harte!! toch geen datumtweeling helaas..

Martineke ook gefeliciteerd

Slaapmeisje ik ken je niet, maar kreeg toch ff kippevel..

en dan de update...

NEE, nogsteeds niet *stampvoet*...
wel een roerig weekje achter de rug.. wee-ig, ziekig en ontzettend misselijk, ik hield niets meer binnen, zelfs water niet..
Nu zetpillen tegen de misselijkheid, 1 dag weer goed kunnen eten en ik voel me meteen stukken beter.
De datum nadert snel.. zondag is het al zover (volgens de tweede echo zaterdag, dus ik hou het maar gewoon op "dit weekend")
Dus toch de aard van zijn/haar paps en mams die nooit echt haast hebben

en vandaag als ik me een beetje goed blijf voelen maar eens de vorige delen bij proberen te lezen.. jemig wat gaat dat hard hier!
  donderdag 8 juni 2006 @ 07:59:41 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_38645553
Van de meldplicht hebben zich gemeld

09 juni 2006: dutchie in het verkeerde topic, maar check
11 juni 2006: MarMar waar zit je nou? heb je mooie baby???? check
12 juni 2006: CrazyMoon
20 juni 2006: vamperotica check
25 juni 2006: nanalune check
26 juni 2006: cattie check

komt u maar dames

[ Bericht 14% gewijzigd door Belana op 08-06-2006 10:02:44 ]
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:05:45 #61
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38645618
meldt*

Eindelijk is het licht en kan ik legaal mijn bed uitkomen.. té warm, en ik ben té dik om echt lekker te slapen.. dat belooft wat . Ik vind warm weer normaliter hélémaal te gek, maar ik voorzie warme, zweterige en vooral slapeloze nachten..

Oke, dat was even een klaagmoment , verder ben ik erg blij, want mijn potje thee staat te trekken en straks ga ik heerlijk 'verlof-like' in de tuin zitten met mijn beentjes omhoog
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:20:24 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_38645753
vinden jullie het niet spannend? Ik begin nu echt zo'n gevoel te krijgen van sjesus, nog maar een week of 5
stormy waters...
sailin'
pi_38645814
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
vinden jullie het niet spannend? Ik begin nu echt zo'n gevoel te krijgen van sjesus, nog maar een week of 5
dito alleen dan: sjesus, nog maximaal 2 weken!
pi_38646068
zo, beetje bij gelezen inmiddels..

Men, die foto's.. tearjerkingbeautifull..

IK WIL OOK!!!

enne, mag ik nu eventjes klagen?
Dinsdag is de VK bij mij thuis geweest.. ik kon alleen nog maar kotsen en verder niets.. maar wat denk je.. inderdaad.. DIEZELFDE MUTS WEER *GIL*...

anyway.. het enige wat ze eigenlijk gedaan heeft is vertellen wat ze niet doen en de normale controle die ik anders op de praktijk zou hebben gehad die middag.. oftewel, bloeddruk meten en voelen hoe de baby ligt.. that's it..

Owja, en zeggen dat ik de huisarts maar moest bellen als het zo door ging (heb ik dus ook meteen gedaan en gelukkig ben ik nu dus niet meer zo belachelijk misselijk)

Verder een hele preek over dat er eigenlijk niets mogelijk is en dat inleiden ook geen pretje is.. dus ik zeg "strippen is nog altijd mogelijk en eventueel de vliezen breken en *opsomming van ingreepjes die nog kunnen voordat er uberhaupt sprake is van een inleiding*"
*stilte*
vervoigens: "ja maar, strippen doen we sowieso nooit voordat je 40 weken bent en dan moet alles wel al rijp zijn.." waarop ik bij mezelf dacht, ja, en DAT weet je dus niet, want ik heb heel de zwangerschap nog niet 1 inwendig onderzoek gehad en volgens mij ben jij er gewoon te schijterig voor.. maar ik zei "Jaja.."

Ze probeerde nog grappig en leuk te doen ook en als ik ergens een schijthekel aan heb...
dingen als
"goh, meisje toch, wat doe je allemaal"
"volgens mij heb ik een strippekaart bij je *hinniklach*"

vrijdag weer controle, wist ze ook nog leuk te zeggen dat ze dan ook dienst heeft.. ARGH, kindje kom er nou uihuit!! voor vrijdag please (of op vrijdag, als ze spreekuur heeft is zij iig niet degene die dienst heeft voor bevallingen)

en dan last but not least gaat ze tegen mijn man over mij praten... HALLO HIER BEN IK!!!

"ze lacht tenminste nog"
"je moest eens weten onder welke bizarre omstandigheden ik nog lach" <-- en die heb ik niet alleen maar gedacht maar ook gezegd..

ow en ze blijft die "oefenweeen" of "voorweeen" maar harde buiken noemen..

tot zover wederom mijn frustratie... bakje thee anyone?
pi_38646096
Gelukkig heb ik nog langer, dus zo spannend vind ik het nog niet.

Gisteren de laatste yoga les gehad. Als ik vragen heb, heb ik toestemming de docente thuis te bellen, omdat ik als allerlaatste moet bevallen. Er komt nog een 'na-de-bevalling' les, maar die ga ik vast niet halen en doe ik met de volgende groep mee (die nu met de yoga begint).

Wat een verschrikkelijk mens MarMar! Ze heeft vast dienst vrijdag en dan zie je haar nooooit meer terug.
Je leeft maar 1 keer
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:51:32 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38647439
Arme MarMar, je bent gedoemd om het met haar te doen, alles wijst er op.

Met mij alles nog prima. Ik heb net lekker ontbeten in de tuin, het was nu al erg warm, ik ben benieuwd hoe het vanmiddag is. Vanmiddag moet ik trouwens naar de verloskundige, ik zou even op mijn werk glucose laten prikken maar ben dat helemaal vergeten
Ik maak me een klein beetje zorgen, ik heb de laatste tijd vaker buikpijn en harde buiken. En ik voel de baby veel minder dan eerst. Maar ja, het was een enorme druktemaker, hij trapte de hele dag door en dat is nu wat minder. Dus gemiddeld voel ik 'm best nog vaak hoor.

Maar nu eerst maar eens even een stukje fietsen door onze prachtige nieuwe omgeving
Lekker douchen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:56:01 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_38647588
sjak, je baby is nu ingedaald toch? daar kan het aan liggen dat je hem minder voelt, hij kan gewoon bijna geen kant meer op dan. vaker buikpijn en harde buiken horen erbij denk ik... maar je moet het altijd ff vragen natuurlijk. Ik vraag ook alles aan ze hoor.
Zo heb ik gisteren even gepraat over het feit dat ik niet wil dat ze me weer zo lang laten liggen met persweeën, en gevraagd of, indien ik naar het ziekenhuis moet, ze daar ook op willen wijzen in het ziekenhuis. En dat snapte ze helemaal, ze vinden allemaal ook wel dat het heel lang geduurd heeft de vorige keer. Das fijn als je vk's je serieus nemen. Beter dan die van marMar....
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:57:03 #68
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38647611
Ik heb het gevoel dat het monstertje eerder gaat komen dan gepland. Maar hoe weet ik bijvoorbeeld dat de BB gaat indalen? Ik heb wel wat gelezen op internet, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Merk je het sowieso?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:59:45 #69
108648 cattie
lieve moeder
pi_38647684
*meldt
Hier ook nog niets. Ik begin het nu ook wel erg spannend worden, kan soms amper voorstellen dat het nu binnenkort echt gaat gebeuren! En tegelijkertijd kan ik ook niet wachten, want de slechte dagen overheersen nu wel de goede. Het gerommel wordt trouwens nu wel steeds erger.

MarMar, wat ontzettend balen van die vk! Echt niet leuk..
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:00:11 #70
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38647697
Ja, al zeker een week of twee. Ik dacht ook al dat het erbij hoorde. Maar het verschil met vorige week is zo groot, nou ja, gewoon even vragen inderdaad, kan geen kwaad.

Dat is zeker belangrijk dat je verloskundige je serieus neemt. Ik heb ook dat soort hele duidelijke afspraken gemaakt, als IK aangeef dat ik naar het ziekenhuis wil dan hebben we afgesproken dat ze er niet tegen in gaat en dat we naar het ziekenhuis gaan. Dat voelt wel goed!
Lekker douchen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:01:25 #71
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38647733
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het monstertje eerder gaat komen dan gepland. Maar hoe weet ik bijvoorbeeld dat de BB gaat indalen? Ik heb wel wat gelezen op internet, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Merk je het sowieso?
Bij mij is het te merken aan de pijn op mijn schaambot, het moeilijker opstaan uit een stoel en het moeilijker draaien als ik in bed lig. Van die kleine leuke dingetjes dus
Lekker douchen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:03:11 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38647782
MarMar!! Wat doe je nou? Ik dacht die is al lang en breed bevallen! Volgens mij wacht je gewoon tot die vk vertrokken is ofzo.
Goh, maar je loopt er nog zeg, had ik niet verwacht.

Belana, mag ik ook even afchecken? Voel me vandaag weer beter dan gister, wat een but-dag zeg gister blgh! Maar het zonnetje schijnt, mijn kind heeft zijn feestkleding aan, moeders ook en vanmiddag is het feest. Dus vandaag doe ik even niet aan bevallen. Morgen misschien oké?
Moet zeggen dat ik geen last van spanning heb. Als het zover is is het zover. En van mij hoeft het ook echt niet lang meer te duren. Léon zette vanmorgen een sprint met een grijns richting straat, dus ik móest wel rennen. Maar auw, auw, auw. En gisteravond 2 ballonnen op staan blazen, ook geen pretje. Gister wilde ik alleen maar naar bed en verder niets. Vandaag is veel beter. Maar ik voel me wel anders, dan bijv. eergister. Dus wie weet?

LadyS en Tosca, jullie hebben ookal de gym en de yoga erop zitten. Man wat gaat dat snel allemaal.

Sjak, ik ken dat dat zorgen maken. Het enige wat helpt (en dat geldt ook voor Andrea, gefeliciteerd trouwens ) is een bezoekje aan de vk om het hartje te luisteren of een echo te krijgen. Dat is het enige wat geruststelt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38647809
* MarMar mompelt iets over VK en geluk hebben en milder zijn als je zwanger bent dan je normaal zou zijn

@ Sjak:mag ik het telnr van jouw VK?
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:05:30 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38647848
Het wachten is dus alleen op CrazyMoon? De rest van de dames wachten op een spannende wedstrijd van het Nederlands elftal om te beginnen?
Lekker douchen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:05:37 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_38647852
ah dutch, toch ook nog hier
ik had gisteren juist zo'n goeie dag, kon lekker bewegen, was niet moe, echt lekker. vandaag is dan weer wat minder, maar dat geeft niet. wie weet dutch, morgen of maandag toch he?
stormy waters...
sailin'
pi_38647887
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef dutchie het volgende:
MarMar!! Wat doe je nou? Ik dacht die is al lang en breed bevallen! Volgens mij wacht je gewoon tot die vk vertrokken is ofzo.
Goh, maar je loopt er nog zeg, had ik niet verwacht.
"loopt" is wellicht niet de juiste bewoording
liggen/zitten/hangen <-- veel meer is't niet

Damn zeg, ik heb zin om weer te kunnen fietsen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:08:28 #77
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38647918
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:04 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelt iets over VK en geluk hebben en milder zijn als je zwanger bent dan je normaal zou zijn

@ Sjak:mag ik het telnr van jouw VK?

Milder tijdens je zwangerschap? In welk boek heb je dat gelezen?

Even serieus trouwens, is het echt geen optie voor je om te praten met haar. Het lijkt me heel vervelend als je met zo'n gevoel straks je bevalling in moet. Misschien kun je dat gesprek aan gaan samen met een andere verloskundige in de praktijk. Want als ik je verhaal zo lees, dan bedoelt ze het nog niet eens zo slecht. Jullie klikken gewoon niet. En misschien gaat het al beter als ze je op een andere manier benadert.
Lekker douchen!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:10:10 #78
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38647957
Kan de BB nog steeds even goed bewegen wanneer hij/zij is ingedaald?
Ik heb wel het idee dat 'ie nog steeds drukker en drukker wordt.
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:14:11 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38648059
PV, op zich wel. Alleen het hoofdje zit vast in het bekken. Dus hij/zij kan nog wel om zijn as draaien, als je begrijpt wat ik bedoel. De ene keer voel je het ruggetje links en de andere keer rechts, snap je?

Belana, idd.

Maar ik gok op een bevallingsmarathon a.s. zondag. Volle maan. Wie doet er mee?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:19:12 #80
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38648199
Ik laat deze volle maan nog even voorbij gaan, Dutchie. Ik ga voor de volgende.

PV, ik voelde daardoor juist heel goed die draaiing. En dat was niet altijd een heel prettig gevoel, ik vond het trappelen fijner. Maar het is wel heel leuk om te kunnen voelen hoe je kindje ligt daar had ik voor het indalen dus echt geen idee van. Door het indalen kon ik juist echt af en toe een voetje, billetjes en rug volen. Super leuk!
Lekker douchen!
pi_38648203
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
PV, op zich wel. Alleen het hoofdje zit vast in het bekken. Dus hij/zij kan nog wel om zijn as draaien, als je begrijpt wat ik bedoel. De ene keer voel je het ruggetje links en de andere keer rechts, snap je?

Belana, idd.

Gaarne, waar kan ik inschrijven?
pi_38648226
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan de BB nog steeds even goed bewegen wanneer hij/zij is ingedaald?
Ik heb wel het idee dat 'ie nog steeds drukker en drukker wordt.
ook steeds minder ruimte, dus je voelt elke beweging veel meer.
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:32:23 #83
108648 cattie
lieve moeder
pi_38648565
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
(...)
Ikke ikke ikke!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:35:19 #84
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38648640
Nou, ik denk dat hij nog moet gaan indalen. Want ik kan nog niet echt onderscheid maken in lichaamsdelen als ik zo voel.
Gelukkig maar, want het wordt allemaal al zo krap! De aannemers die de woningbouwvereniging heeft ingehuurd verwachten pas 10 juli klaar te zijn in dat huis.....*argh*
Maar je zult zien dat het monstertje besluit vroeger te komen... hij trapt nu al af en toe richting uitgang...ongeduldig stuk vreten!
pi_38648753
Nou, ik stond vanmorgen raar te kijken; ik stond voor een dichte deur van de verloskundigenpraktijk. Gelukkig hing er een briefje dat ze verhuisd waren, naar een plek niet zo ver van het oude adres. Blijkt dat ze wel briefjes hebben verstuurd, maar ik heb er gek genoeg geen gekregen.
Mijn bloeddruk was 125-80, iets hoger dan normaal (hard gefietst naar nieuwe adres). Ik merk af en toe wel dat de bloeddruk aan de lage kant is ( vorige keer 100-60) want af en toe heb ik duizelingen. (bij schoenen aantrekken, voeten afdrogen etc. ) Verder alles prima. Het was wat vroeg om harde buiken te hebben vond ze, maar na mijn verhaal dacht ze dat het wel eens kon komen dat ik te lang wacht met naar de wc gaan en een volle blaas prikkelt de baarmoeder. (tja, denk ook telkens: nu al weer? Ik wacht nog wel ff)

en toen bleek op het station onderweg naar mijn werk dat er weer treinen uitgevallen zijn, waardoor ik mijn vrije dag van morgen maar verplaatst heb naar vandaag. Dus nu heb ik opeens zeeën van tijd. Ga schilderen, wassen, tuinieren etcetc. (Wsl doe ik een wasje en dan lezen in de zon... )
Eva
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:51:50 #86
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38649127
Nou Linda, die bloeddruk valt wel mee hoor. Ik zit ook rond de 105 boven 55 en de vk vindt dat ik het prima doe. En dat duizelen is zeer herkenbaar, maak je borst maar nat voor straks..
quote:
June 11, 2:03 p.m. EDT: The Full Strawberry Moon.
Known to every Algonquin tribe. Europeans called it the Rose Moon.
Dus als jullie je rozig voelen en kindjes met aardbeienwangen krijgen, weten we hoe dat komt!

[ Bericht 43% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 08-06-2006 10:54:08 (edit-) ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:52:06 #87
74310 nanalune
pi_38649131
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Gaarne, waar kan ik inschrijven?
Zondag? vooruit ik schrijf me ook in... ik wil weer roken, bukken, rennen , mijn bikinilijn bijwerken, kriekjes drinken ... en.. ik wil mijn kindje vasthouden natuurlijk Ik heb het al eens gezegd maar ik heb echt het instinctmatige gevoel dat de beebie binnenkort 'klaar 'is.. De bewegingen worden steeds 'volwassener'als het ware.. inderdaad veel minder , maar ik wordt er niet bezorgd van, volgens de vk slaapt de beebie nu erg veel, en ik gun het hem/haar van harte, want straks begint de 'ellende'
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:55:55 #88
74310 nanalune
pi_38649269
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou Linda, die bloeddruk valt wel mee hoor. Ik zit ook rond de 105 boven 55 en de vk vindt dat ik het prima doe. En dat duizelen is zeer herkenbaar, maak je borst maar nat voor straks..
Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..

Maar als ik mij niet vergis is die onderdruk errug laag of niet?
pi_38649306
Ik had bij Myrthe 100-50 en idd ook snel duizelig enzo. Heb ik nu de eerste weken ook gehad, maar mijn bloeddruk was niet gemeten bij de intake dus die weet ik niet.

Sterkte Marmar en Dutchie, nog eventjes wachten dus op wat de maan gaat doen
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:01:21 #90
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38649442
De inhoud van mijn bloed compenseert het duizelen, geloof ik. Zoals mijn HA en moeder altijd zeggen: 'Meid, jij hebt mannenbloed.'
pi_38649630
Nanalune, mijn rijtje bij Myrthe: 100/50, 115/70, 120/65, 115/70, 120/80, 115/80, 120/85, 120/80 (en toen twee dagen later werd ze geboren).

Je kunt beter een lage onderdruk houden, dan is de kans op problemen (sterretjes zien, vocht vasthouden) kleiner. Daar moest ik toen wel op letten omdat 't verschil tussen begin en eind zwangerschap wel wat groot was.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:11:00 #92
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38649698
En anders eet je toch eens een lekker dropje? Dat schijnt bloeddrukverhogend te zijn
pi_38649733
Ijsjes bevatten ook veel zout en blikjes soep ook
pi_38649772
De vk is ook tevreden hoor. Bloeddruk aan de lage kant is prettiger voor de baby zei ze, hoewel je als moeder wel eens wat flauwer kunt voelen. Maar goed, dat heb ik er wel voor over. Nog maar 15 weken tenslotte
Eva
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:20:05 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_38649957
Nou, fietsen gaat ook al nauwelijks meer heb ik net gemerkt, ik kan dus eigenlijk het huis amper nog uit. Dus doe mij maar een "rose moon" beepje!
Wat wel fijn is, is dat het nu zulk lekker weer is dat ik lekker buiten in mijn tuintje in de schaduw kan gaan zitten! Beetje vakantiegevoel!
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:25:09 #96
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38650128
In de schaduw ja... mijn zwakke punt is de zon en de warmte ervan.... op bevrijdingspop in Haarlem werd ik al onwel toen ik in de schaduw stond. Veel water gedronken die dag. Ik drink sowieso steeds meer, het monstertje drukt mijn blaas leeg! Maar dat is ook allemaal normaal, schijnt. Dus ik ben helemaal normaal! ...qua zwangerschap dan
pi_38650194
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef nanalune het volgende:

[..]

Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..

Maar als ik mij niet vergis is die onderdruk errug laag of niet?
Vrij laag idd. Ik had gisteren trouwens 90/60. Mijn "record" staat op 85/55. Daar werd de vlos toch een beetje onrustig van, dus die merkte op dat ik best eens een kop bouillon ofzo mocht nemen. Verder schijnt het prettig voor de beeb te zijn, maar let op dat je niet te flauw wordt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:29:20 #98
108648 cattie
lieve moeder
pi_38650252
Misschien zijn we elkaar wel tegengekomen op bevrijdingspop in Haarlem!
Recht in de zon vind ik ook niet lekker meer, veels te warm en benauwd. Maar in de schaduw is het goed te doen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:29:45 #99
108648 cattie
lieve moeder
pi_38650265
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef cattie het volgende:
Paradijsvogel, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen op bevrijdingspop in Haarlem!
Recht in de zon vind ik ook niet lekker meer, veels te warm en benauwd. Maar in de schaduw is het goed te doen.
Edit: Is ook zo moeilijk he, editten ipv quoten...
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:39:18 #100
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38650525
Hihihihihi! Achja... 't zijn ook zulke subtiele verschillen in het scherm
AnywayzZ... het kan best dat we elkaar ongemerkt zijn gepasseerd ja. Volgende keer draag ik wel een shirt met daarop: Paradijsvogeltje, m'okey?

Wat verstaan jullie trouwens onder 'rommelen'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')