Zo mooi, die mag nog wel een keer op herhaling!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit toch echt een kindje in mijn buik! Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger en we hebben een hartje zien kloppen. Het was heel lastig te zien omdat mijn eierstokken nog behoorlijk opgezet (12 cm in plaats van 2 cm.) zijn en door al het vocht in o.a. mijn buikholte kon ze zelfs moeilijk mijn baarmoeder vinden, maar het is gelukt en we hebben ons bompie gezien. Het is nu 8 mm. groot en het enige dat ik tussen de tranen door kon opbrengen was "dus het is wél echt?" Verder is er weer bloed afgenomen en aan de hand van die uitslag wordt het vervolgtraject voor de overstimulatie bepaald. Ik kan er nog een behoorlijk aantal weken last van houden en mag deze week nog zeker niet gaan werken. Nu we het hartje hebben gezien weet ik wel waar ik het voor doe en valt er een enorm pak zorgen van me af.
Daar heb je wel gelijk , maar dan draag ik liever overdag gewoon af en toe niks (tenzij we weg zouden gaan). Want om s'nachts nou het bed te moeten verschonen....quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef bixister het volgende:
Xanthe, ik weet eigenlijk niet of je die Lilypadz ook 's nachts wel zou moeten dragen, de huid van je tepels moet toch ook af en toe wat tijd krijgen om te ademen lijkt me? (dat staat me er sowieso wat aan tegen eerlijk gezegd).
Ik wissel het af. Gewoon thuis kan het me eigenlik niets schelen als er onverhoopt een natte plek in mijn shirt komt en op de dagen dat ik een T-shirt draag tijdens het slapen dan vangt dat ook voldoende op.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef bixister het volgende:
nogmaals hoera voor slaaphompie!
Xanthe, ik weet eigenlijk niet of je die Lilypadz ook 's nachts wel zou moeten dragen, de huid van je tepels moet toch ook af en toe wat tijd krijgen om te ademen lijkt me? (dat staat me er sowieso wat aan tegen eerlijk gezegd).
Het is écht, écht waarquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
het enige dat ik tussen de tranen door kon opbrengen was "dus het is wél echt?"
Dan krijg je gewoon een tweede eigen topic hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
leonieke we weten niet zeker of het er 1 is. Het was al fijn om iets te zien vandaag, maar het kan zomaar zijn dat er nog een 2e ergens verstopt zit
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef Xanthe het volgende:
Andrea gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag even mogen ontspannen , er was markt en ik kreeg geld mee om de markt op te gaan en hub ging thuis aan de slag.
Dat was wel even lekker en ook hoog nodig
Normaal kennen wij dat systeem ook niet hoor , maar ik heb zowel het afgelopen weekend als de afgelopen dagen heel hard gewerkt aan het kamertje waardoor ik verschrikkelijk veel harde buiken begon te krijgen en een hoofdpijn. En dat van vandaag was mede zijn schuld omdat hij de afgelopen week s'avonds na het werk geen zin meer had om iets in huis te doen waardoor we nu dus in tijd nood kwamen te zitten. Aangezien we ook nog in een oud huis wonen ging er ook diverse malen dingen tegen zitten waardoor alles ook langer duurde. Morgen alleen nog even schoonmaken voordat de vloerbedekking erin komt , gelukkig komen zij s'middags tussen 2 en 5 pas.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
dat systeem kennen we niet hier in huis...man ziet wel waar ons geld naar toe gaat , achteraf.. hihi
Maar winkelen kan érrug ontspannend werken idd. had het er laatst met een vriendin over dat het haast therapeutisch werkt, en sinds ik zwanger ben lijkt het wel of 1 of ander oerinstinct mij naar de winkels drijft... i'm doing right now -where i was made for-gevoel![]()
dito alleen dan: sjesus, nog maximaal 2 weken!quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
vinden jullie het niet spannend? Ik begin nu echt zo'n gevoel te krijgen van sjesus, nog maar een week of 5
Bij mij is het te merken aan de pijn op mijn schaambot, het moeilijker opstaan uit een stoel en het moeilijker draaien als ik in bed lig. Van die kleine leuke dingetjes dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het monstertje eerder gaat komen dan gepland. Maar hoe weet ik bijvoorbeeld dat de BB gaat indalen? Ik heb wel wat gelezen op internet, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Merk je het sowieso?
"loopt" is wellicht niet de juiste bewoordingquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef dutchie het volgende:
MarMar!! Wat doe je nou?Ik dacht die is al lang en breed bevallen! Volgens mij wacht je gewoon tot die vk vertrokken is ofzo.
Goh, maar je loopt er nog zeg, had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:04 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelt iets over VK en geluk hebben en milder zijn als je zwanger bent dan je normaal zou zijn
@ Sjak:mag ik het telnr van jouw VK?
Gaarne, waar kan ik inschrijven?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
PV, op zich wel. Alleen het hoofdje zit vast in het bekken. Dus hij/zij kan nog wel om zijn as draaien, als je begrijpt wat ik bedoel. De ene keer voel je het ruggetje links en de andere keer rechts, snap je?
Belana, idd.
Maar ik gok op een bevallingsmarathon a.s. zondag. Volle maan. Wie doet er mee?
ook steeds minder ruimte, dus je voelt elke beweging veel meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan de BB nog steeds even goed bewegen wanneer hij/zij is ingedaald?
Ik heb wel het idee dat 'ie nog steeds drukker en drukker wordt.
Ikke ikke ikke!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
(...)
Maar ik gok op een bevallingsmarathon a.s. zondag. Volle maan. Wie doet er mee?
Dus als jullie je rozig voelen en kindjes met aardbeienwangen krijgen, weten we hoe dat komt!quote:June 11, 2:03 p.m. EDT: The Full Strawberry Moon.
Known to every Algonquin tribe. Europeans called it the Rose Moon.
Zondag? vooruit ik schrijf me ook in...quote:
Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou Linda, die bloeddruk valt wel mee hoor. Ik zit ook rond de 105 boven 55 en de vk vindt dat ik het prima doe. En dat duizelen is zeer herkenbaar, maak je borst maar nat voor straks..
Vrij laag idd. Ik had gisteren trouwens 90/60. Mijn "record" staat op 85/55. Daar werd de vlos toch een beetje onrustig van, dus die merkte op dat ik best eens een kop bouillon ofzo mocht nemen. Verder schijnt het prettig voor de beeb te zijn, maar let op dat je niet te flauw wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ah , wat vinden juliie trouwens hiervan, een overzicht van mijn bloeddrukken van de afgelopen afspraken: Vanaf het begin tot nu ; 98/49 , 108/63, 128/60, 112/63, 115/66, 106/63, 114/64, 106/70 en afgelopen keer 133/69..
Maar als ik mij niet vergis is die onderdruk errug laag of niet?
Edit: Is ook zo moeilijk he, editten ipv quoten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:29 schreef cattie het volgende:
Paradijsvogel, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen op bevrijdingspop in Haarlem!
Recht in de zon vind ik ook niet lekker meer, veels te warm en benauwd. Maar in de schaduw is het goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |