Slaap je al met een (voedings)kussen tussen je benen? Dat hielp bij mij heel goed!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Neuk het volgende:
I(...)
Waar ik wel steeds meer last van krijg zijn mijn bekken. Vannacht ben ik minstens 3x wakker geworden van de pijn. En ik zit nog niet eens op de helft
(...)
Op vakantie reageerde iedereen direct op mijn buik door te vragen hoe ver ik was, dus kennelijk zien mensen het eerder dan je zelf denkt, ik was er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:09 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil ook zwemmen! Maar durf dus niet, ben bang dat mensen denken 'jemig die is dik'. Heb wel een positiebadpak gekocht, maar voel me nog niet echt lekker in een badpak...heb normaal alleen bikini's.
Naja ik moet net als vandaag morgen toch weer werken, dus geen eens tijd om te zwemmen
3 uur nog, ballonnetjes vammequote:Op zondag 11 juni 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op vakantie reageerde iedereen direct op mijn buik door te vragen hoe ver ik was, dus kennelijk zien mensen het eerder dan je zelf denkt, ik was er ook bang voor.
Ben trouwens eigenlijk ook wel benieuwd of mijn bikini's nog passen.
Mijn dikke enkels zijn gelukkig vannacht ietsjes geslonken.....
Slaapmeisje, heb je eigenlijk een plaatje van je echo?
Dames, over 4,5 uur is het bevaltijd he!
Dankjewel, dat is erg lief...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
Think again... ik ging vanmiddag over mijn nek van de hitte. Dus ik leef nu, enigszins dan, op hete thee en water. Ice tea wil niet meer blijven...quote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef livelink het volgende:
Wel lekker dat je bijna geen klachten hebt, hoor E.T.
En dinsdag is al hardstikke snel.
Ik heb wel medelijden met alle zwangeren in deze hitte, hoewel ik het idee heb dat iedereen er redelijk tegen kan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |