abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38724611
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Zo, terug uit Frankrijk! (en ik heb het mooie weer meegebracht!!)

Allereerst, wat een schrik zeg, van Thijs. Ik ken Bar en Mar niet, alleen van naam hier, maar dit is je reinste nachtmerrie.

Martineke, proficiat met je knul Romijn!

Tamea, eindelijk je jongen in je armen, proficiat met Finn!!

Chacamama, proficiat en welkom

Ik hoop dat ik verder niemand vergeet.
Ff vlug bijgelezen, ik zie bij Moonah en Neuk blaasontstekingen, getver, dat is niet leuk Heb er vaak last van gehad en het doet echt superpijn. Hopen dat alles weer vlug over is. Ik moet zelf elke 2 weken urine inleveren om te testen op B.O maar tot nu toe nog geen enkele keer zo geweest.
Meimeltje en Slaapmeisje, jullie controles waren ok!! Fijn zeg! geniet ervan he!

Het boekje van Kluun is hier ook meegewesst op vakantie, had het al gelezen maar vriendje niet. Blijft een leuk boek! En zo anders dan KEVBDD)
Verder op vakantie druk geweest met...niks! Het was heerlijk weer, tussen de 25 en 30 maar niet zo plakkerig als hier! (ok je doet ook wat minder en draagt minder). Geen last van mijn rug gehad bijna, maar er waren ook geen trappen daar! En ik heb veel in het hangmatje gelegen.
Veel aandacht voor mijn buik gehad, iedereen vroeg wat het wordt (in frankrijk is het bij iedereen schijnbaar normaal om te weten wat het wordt) en welke namen het worden (ook dat is kennelijk normaal daar om te verklappen??)
In zee geweest, Ieniemienie reageerde niet echt op het zwemmen, toch wil ik dit vaker gaan doen!
Paar leuke buikfoto's ook weer, zal ze snel planten in het goede topic.
Heerljk genoten dus al was de terugreis lang en anders dan verwachtn, maar een heerlijke uitrustweek. Dat had mijn lijf ook echt nodig.
Eten is wel lastig daar je weet niet van alles wat het precies is en heb daarom een aantal keer met lange tanden zitten eten...

Namendiscussies, veel gevoerd maar niet afgerond....

Nu is het wachten op de verse baby's hier!!
Yup, het is echt hééél hollands om niets te willen zeggen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:10:11 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38724671
Komt Nick net terug van ff de stad in.... zegt ie... je hebt volgende week een afspraak met Lieneke Laan, das dus de fotografe die bij ons om de hoek woont.... hij wil mooie foto's van me lief he.
[/quote]

Gaaf zeg. Bij de zwangerschap van Fleur heb ik een schilderij van mijn buik cadeau gekregen. Die hangt nu boven onze bank. Grappig is nu dat Fleur beseft dat het een zwangere buik is. "Mama, jouw buik moet nog zoooooo groot worden, he?"

En wat die airco betreft goede keus, bij mij staat ie ook al klaar.

Nog 3 kwartier en dan ben ik klaar....eindelijk weekend!!!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:35:57 #254
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38728427
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:32 schreef LadyS het volgende:
echt, dit is geen weer voor een zwangere
ik ben maar op 'zuidelijk-halfrond' - modus gegaan.. binnen met de gordijntjes dicht en straks lekker buiten eten.. relaxed blijven dus. 'sochtends alleen wat dingetjes doen. Misschien helemaal niet verkeerd voor ons om het 'verplicht'rustig aan te doen
pi_38728467
Ik ben ook maar binnen gaan zitten met de ven aan (we hebben gelukkig zo een plafondventilator ) Vannacht gaat het de tafelventilator naast het bed en dan moet het uit te houden zijn.
Morgen moeten we naar een verjaardag. 5 kwartier heen en 5 kwartier terug in de auto
pi_38728475
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:32 schreef LadyS het volgende:
echt, dit is geen weer voor een zwangere
Heb eigenlijk nergens last van Morgen lekker zwemmen enzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38728491
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi allemaal Wat lief dat jullie zo bezorgd zijn, maar met mij gaat het prima hoor. etc..
Pffffff wat een opluchting
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:40:05 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_38728516
Ik vind het warme weer ook helemaal niets voor een zwangere.. Ik doe het ook extreem rustig aan, straks maar laat eten (want het is nu nog veel te warm in de keuken om te koken), maar wel lekker buiten.
Voelt iemand de volle maan al "trekken"? Morgen om 20.03 uur is hij helemaal vol, zag ik zonet!
pi_38728528
Warmte weg puffen is niet leuk...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:43:15 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_38728582
Ik hou ook opeens flink vocht vast. Tegen mijn man klaagde ik dat ik me net een aagespoelde, opgezette, walvis voelde. Zijn reactie: Dat ben je ook. Maar wel een hele lieve!
Mannen...
pi_38728839
Heb vandaag wel een rok gekocht!! Dat zou ik anders nooit aandoen maar nu met die warmte leek me dat wel heel lekker
Liefde
pi_38728854
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:38 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nergens last van Morgen lekker zwemmen enzo
ik pas mijn badpak niet meer
pi_38729248
Ik wil ook zwemmen! Maar durf dus niet, ben bang dat mensen denken 'jemig die is dik'. Heb wel een positiebadpak gekocht, maar voel me nog niet echt lekker in een badpak...heb normaal alleen bikini's.
Naja ik moet net als vandaag morgen toch weer werken, dus geen eens tijd om te zwemmen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:12:48 #264
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38729345
Slaapmeisje Gelukkig, je bent er nog!

Ik vond vandaag nog wel meevallen.. vanmorgen hebben we 15 kilometer gefietst (wel flink verbrand op m'n rug ) Vanmiddag beetje in de schaduw lummelen en hangen.. Veel ijsjes eten Lekker buiten gegeten net.
Voorlopig kan ik dit nog wel een tijdje hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:47:43 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_38730599
Ik had niet echt last van de warmte, alleen aan het eind van de dag, maar dan is het hier in de tuin ook zooooo heeeeeet nadat de hele dag de zon erop heeft gestaan. We zijn erg blij met onze airco, het is een aangename 23 graden nu op de slaapkamer, terwijl het er anders zeker 30 zou zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_38731232
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:43 schreef cattie het volgende:
Ik hou ook opeens flink vocht vast. Tegen mijn man klaagde ik dat ik me net een aagespoelde, opgezette, walvis voelde. Zijn reactie: Dat ben je ook. Maar wel een hele lieve!
Mannen...
Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengen
Give that Neanderthal a break!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38732552
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:52 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik pas mijn badpak niet meer
Ja das minder. Ik heb ook een positiebadpak en laat mensen maar denken dat ik dik ben. Ben er trots op
Liefde
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:51:29 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_38734131
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengen
Give that Neanderthal a break!
Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!
pi_38734508
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef cattie het volgende:

[..]

Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!
Jij snapt het!
Onze arme schatten...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:24:09 #270
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38735223
Ik ben vandaag lekker geslaagd met mijn shoppen. Slaapmeisje: Ik heb geen last van de warmte nee Ik ben dan ook een vreselijke koukleum.
Waar ik wel steeds meer last van krijg zijn mijn bekken. Vannacht ben ik minstens 3x wakker geworden van de pijn. En ik zit nog niet eens op de helft
Na een dagje wandelen in de stad voelt het trouwens wel een stukje prettiger allemaal. Misschien heb ik gisteren wel de verkeerde stoel uitgezocjht op de verjaardag waar we waren...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:13:27 #271
74310 nanalune
pi_38736953
Ben net maar eerder naar huis gegaan na een feestje van mijn schoonmoeder.. veel 'ongesteldheids-pijnjtes', en ik kan dus wel zeggen dat het rommelen weer begonnen is..

Vandaag kreeg ik een briefje te zien bij mijn schoonfamilie waarop de weddenschap stond wanneer het kindje geboren wordt... voor een krat bier!!! Allemachtig d'r wordt gewoon met een pot bier gewed op mijn kind Mijn schoonmoeder heeft 11 juni ingevuld.. Maar dat moet het wel héél snel gaan vanaf nu.. ik ben d'r bang voor..

en owja, nog een leuke 'wat een raar mens'- verhaal: ik stond in de juwelier vandaag en die vrouw die daar werkt voelt zich helemaal betrokken bij ons gezinsleven sinds we daar de trouwringen hebben gekocht..niets mis mee ,maar ze kwam nu gezellig dicht op me staan prikte ( !! ) me in de buik , vroeg: 'en hoe is het met 'dat geval daar??(!!!) ', en wreef me eens lekker moederliijk over mijn buikje heen.. ikzo : nou het gaat goed met ons KIND, en keek haar eens aan met mijn 'eye of mordor '-blik... 'k denk dat ze het wel doorhad...
  zondag 11 juni 2006 @ 00:34:25 #272
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38739014
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38742431
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
wauw, dat je nog hieraan kan denken en de moeite neemt hier nu te posten vind ik toch wel zeer bewonderingswaardig!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 11 juni 2006 @ 09:31:42 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_38742599
Lieve Bar, dat je daar aan denkt meid... wat lief...
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 juni 2006 @ 09:34:35 #275
74310 nanalune
pi_38742620
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')