Yup, het is echt hééél hollands om niets te willen zeggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Zo, terug uit Frankrijk! (en ik heb het mooie weer meegebracht!!)
Allereerst, wat een schrik zeg, van Thijs. Ik ken Bar en Mar niet, alleen van naam hier, maar dit is je reinste nachtmerrie.
Martineke, proficiat met je knul Romijn!
Tamea, eindelijk je jongen in je armen, proficiat met Finn!!
Chacamama, proficiat en welkom
Ik hoop dat ik verder niemand vergeet.
Ff vlug bijgelezen, ik zie bij Moonah en Neuk blaasontstekingen, getver, dat is niet leuk Heb er vaak last van gehad en het doet echt superpijn. Hopen dat alles weer vlug over is. Ik moet zelf elke 2 weken urine inleveren om te testen op B.O maar tot nu toe nog geen enkele keer zo geweest.
Meimeltje en Slaapmeisje, jullie controles waren ok!! Fijn zeg! geniet ervan he!
Het boekje van Kluun is hier ook meegewesst op vakantie, had het al gelezen maar vriendje niet. Blijft een leuk boek! En zo anders dan KEVBDD)
Verder op vakantie druk geweest met...niks! Het was heerlijk weer, tussen de 25 en 30 maar niet zo plakkerig als hier! (ok je doet ook wat minder en draagt minder). Geen last van mijn rug gehad bijna, maar er waren ook geen trappen daar! En ik heb veel in het hangmatje gelegen.
Veel aandacht voor mijn buik gehad, iedereen vroeg wat het wordt (in frankrijk is het bij iedereen schijnbaar normaal om te weten wat het wordt) en welke namen het worden (ook dat is kennelijk normaal daar om te verklappen??)
In zee geweest, Ieniemienie reageerde niet echt op het zwemmen, toch wil ik dit vaker gaan doen!
Paar leuke buikfoto's ook weer, zal ze snel planten in het goede topic.
Heerljk genoten dus al was de terugreis lang en anders dan verwachtn, maar een heerlijke uitrustweek. Dat had mijn lijf ook echt nodig.
Eten is wel lastig daar je weet niet van alles wat het precies is en heb daarom een aantal keer met lange tanden zitten eten...
Namendiscussies, veel gevoerd maar niet afgerond....
Nu is het wachten op de verse baby's hier!!
ik ben maar op 'zuidelijk-halfrond' - modus gegaan.. binnen met de gordijntjes dicht en straks lekker buiten eten.. relaxed blijven dus. 'sochtends alleen wat dingetjes doen. Misschien helemaal niet verkeerd voor ons om het 'verplicht'rustig aan te doenquote:
Heb eigenlijk nergens last vanquote:
Pffffff wat een opluchtingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi allemaalWat lief dat jullie zo bezorgd zijn, maar met mij gaat het prima hoor. etc..
ik pas mijn badpak niet meerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens last vanMorgen lekker zwemmen enzo
![]()
Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:43 schreef cattie het volgende:
Ik hou ook opeens flink vocht vast. Tegen mijn man klaagde ik dat ik me net een aagespoelde, opgezette, walvis voelde. Zijn reactie: Dat ben je ook. Maar wel een hele lieve!
Mannen...![]()
![]()
Ja das minder. Ik heb ook een positiebadpak en laat mensen maar denken dat ik dik ben. Ben er trots opquote:
Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihihi. Als hij "Welnee schatje," had gezegd, dan had je hem ws voor de voeten gegooid dat hij te lang aarzelde voordat hij dat uit kon brengen![]()
Give that Neanderthal a break!
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef cattie het volgende:
[..]
Klopt, want het is natuurlijk nooit goed wat hij antwoord!![]()
wauw, dat je nog hieraan kan denken en de moeite neemt hier nu te posten vind ik toch wel zeer bewonderingswaardig!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil alle onze laatste loodjes dames een rustige tijd toewensen ondanks de warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |