Word de dag erop smorgens vroeg herhaald om 11.10quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Stond bij mij in de gids dat het gisteren zou beginnen. Vond het al zo raar dat er niks op de video stond.
Dan lig ik net in bedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:11 schreef maril het volgende:
[..]
Word de dag erop smorgens vroeg herhaald om 11.10
Idd een mooie reportagequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Prachtig, die reportage over de mascotte van 1978.![]()
Ja dat was heel mooi de reportage over Miguelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Prachtig, die reportage over de mascotte van 1978.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te genieten. Erg leuk die oude beelden uit 74
Ten Pole Tudor - Wunderbarquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was ist los, was ist das.. wat is dit voor nummer?
Helemaal eens, vond gisteren ook beter.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Minder dan gisteren, maar dat lag natuurlijk ook een beetje aan de gasten.
Alleen steeds erg gelachen om Berry.
Theo Maasen bracht een DVD uit van zijn programma's en Berry was de speciale gast die ze als eerste in ontvangst mocht nemen. Berry is de grootsate fan van Theo Maassen en andersom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vraag me af wat hij van die grappen van Theo Maassen vindt.. Gebroeders van de Kerkhof zijn ook van die heerlijke mannen, op dezelfde manier. Berry zoekt de publiciteit minder, dat maakt 'm alleen nog maar leuker.
Cool! Echt mooi..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Maasen bracht een DVD uit van zijn programma's en Berry was de speciale gast die ze als eerste in ontvangst mocht nemen. Berry is de grootsate fan van Theo Maassen en andersom.
Deze was het eerst.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, hier ook al twee topics van.
Ja, ik ook veel beter dan BvDquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:45 schreef Shogo het volgende:
Vind het een erg leuk programma, beter dan die Villa BvD iig.
Bert van Marwijk en Danny Blindquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Wie komt er vanavond?
Yups.quote:
Klopt, dat merkte ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef jna het volgende:
Leuk programma alleen vervelend dat ze eerst 20 minuten de beelden laten zien die 10 minuten eerder ook al in het sportjournaal te zien waren.
Ja,Chris had een leuk verhaal over zijn voetbal-carriëre van vroeger.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending vandaag met Van Hanegem, Van Muiswinkel en Chris Zeegers, vooral dat verhaal over die prof-carriere van Chris.![]()
Mister Hoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl vooral het verhaal van Chris Zegers.Mister Ho![]()
Jaap van Zwedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond lodewijks
Volgens mij staat het wel in het topic in WK: [Tv Tip] Studio Sportzomer - deel 3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:27 schreef sebase10 het volgende:
Hoe heet de eindtune van Studio Sportzomer eigenlijk. Dat duitse liedje?
WIR SIND HELDEN - WENN ES PASSIERTquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef muhammad_ali het volgende:
Is er iemand die weet hoe de tune van studio sportzomer heet? Ik wil em wel hebben namelijk
Daar is niet iedereen het met je over eens:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Hanegem was weer mooi bezig.
Word vanavond ook leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En Arthur Numan is een koning..
Blijf hier lekker dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze is ook leuk en misschien leuker![]()
Je stinktquote:
Cruijff had op de bank kunnen zitten bij het WKquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zometeen Cruijff..
Inderdaad. Blinde Feyenoord-oogkleppen op, die man.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Cox.. ik ben ook voor Feyenoord, maar die gast is echt de weg kwijt..
Onder andere. Ook het doelpunt was volgens Endt het gevolg van twee briljante momenten. Ik telde echter drie tot vier cruciale fouten van onze zijde!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoorde vaag dat hij Maniche ophemelde, bedoel je dat?
By the way, je avatar (of je plaatje, voor normale mensen) is geweldig; ik ben een groot fan van de film.
gaat weer over italie dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, Springsteen wat erg, natuurlijk..
Endt is wel een liefhebber en niet arrogant. Dat is vrij knap als je al jaren bij Ajax rondloopt. Ik vind 'm wel een sympathieke gentleman eigenlijk, uiteraard zonder dat ik het altijd met hem eens ben.
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:42 schreef Springsteen27 het volgende:
De A-gasten raken op. Dinsdag Johnny de Mol aan tafel en gisteren Henk Poort. Sorry, maar op hun mening zit ik echt niet te wachten!
Eensch isquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.![]()
Goed te lezen dat we weer lekker de Tour gaan doen. Had eigenlijk gehoopt dat dat gewoon 3 weken zou zijn (evt. met een half uur langer voetbal op WK dagen of gewoon 2 uitzendingen achter elkaar), maar helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.![]()
Ja, snap niet dat die verschrikkelijke Herbert Dijkstra nog steeds commentaar mag geven bij de Tour, er moet in Nederland toch een betere commentator te vinden zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eensch is![]()
Prachtig altijd die late tour uitzending, heerlijk voor het slapen gaan![]()
Jammer dat Smeets dit jaar bij geen etappes verslag geeft![]()
Viel het jullie gistere niet op dat Mart een kleine sneer gaf naar Hiversum in de zin dat hij zei, dat het Saai was vandaag en dat zowel de renners als journalisten wat meer werk te doen willen hebben/of moet gebeuren ik vond dat hij raar eindigde in ieder geval. of heb ik teveel aangevoeldquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat die verschrikkelijke Herbert Dijkstra nog steeds commentaar mag geven bij de Tour, er moet in Nederland toch een betere commentator te vinden zijn...![]()
Ik hoop in elk geval dat, net zo als vorig jaar, Mart Smeets toch weer het commentaar doet bij een paar belangrijke etappes.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik kan ook niet wachten totdat de avondetappe begint. Echt geweldige tv is dat. Eerst lekker in de middag de bergrit kijken. Dan de reacties in het tourjournaal en dan de achtergronden vanuit mijn bed bij de avondetappe. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Morgenavond de laatste aflevering van Studio Sportzomer qua WK 2006quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond laatste aflevering, klopt dat?
Geef niks, komt mij ook weleens overquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, morgenavond bedoel ik natuurlijk.. jeetje, lekker wakker zijn we weer..
Nee dat niet. Maar er komt ongeveer ook een soort studio Sportzomer dan met Mart Smeets over wielrennen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd je ook van wielrennen dan?
Nee hoor in 2004 hebben ze dat ook gedaan toen waren er zelfs 3 evenementen Europees Kampioenschap voetbal(Jack v Gelder), Tour de France, en last but not least de zomerspelenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel vaag dat het SPORTzomer heet, maar toch zo eenzijdig is, eigenlijk.. Hm..
Ja vind ik ook !!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jack van Gelder hebben we dan ook wel wer even genoeg gezien. Wel knap hoe hij iedere avond weer presteert.
Cruijff won meerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arie Haan is de meest succesvolle voetballer, zeggen ze wel eens. Zo zie je maar weer dat dat niet telt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, check het algemene kennis topic. Leuke vraag voor je.
Ik vond het zo wel gezelligquote:Op maandag 10 juli 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
was beetje te druk
Of "De avond etappe, met Smeets"quote:Op maandag 10 juli 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
TT veranderen in Studio Sportzomer, nu met Smeets?
Kan het alleen nog maar beter wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
Bruijneel en Breuking. 2 saaie gasten om mee te beginnen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. GKL, wat vind je ervan dat er twee topics zijn?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Siemons zei je? Ik dacht ik 'm wel zou kennen.. hij reed voor TVM toch?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
Leuke journalist is die Swinkels. Als correspondent heeft ie altijd leueke verhalen ook over het Spaanse voetbal. Verder heerlijk relaxt programma. Hier is Mart op z'n plaats. Hoe ik hem verafschuwde tijdens het WK staat in contrast hoe ik hem nu waardeer.
Vrije Volk, het is een lekker linkse ventquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, waar ken ik Edwin Winkels van? AD, Sportweek?
Ik vond Nijboer ook een mooie nuchtere sympathieke integere held. Leuke vent.
Dan hebben ze good old Theo Middelkamp vergeten die won in 1938 , of zeiden zequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ze hadden het over Henk Lubberding (uit Twello?) in '78 als laatste winnaar volgens mij..
maar ja, volgens Tom Egbers speelden we de openingswedstrijd van het WK in Luxemburg.. het zijn net mensen..
(of ik vergis me)
Nee, ook dat klopte niet, maar ik heb Mart al een mailtje gestuurd om zijn fout te herstellen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uh.. de laatste winnaar, niet de eerste dus..
Nee, als jij zonder in slaap te vallen kunt kijken naar Breukink en Bruyneel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de aflevering van gisteren, spoor je dan ?
Wat stoer! M'n pa is ook zo iemand, mailtjes sturen naar Teletekst en zo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ook dat klopte niet, maar ik heb Mart al een mailtje gestuurd om zijn fout te herstellen.
Ja dit valt niet mee. Ze hebben ze wel bij elkaar gezochtquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, als jij zonder in slaap te vallen kunt kijken naar Breukink en Bruyneel.![]()
Overigens loopt [Tour de France] Avondetappe, we gaan beginnen! een stukkie beter.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef tong80 het volgende:
Ja dit valt niet mee. Ze hebben ze wel bij elkaar gezocht
Ik ben al 3 uur aan het terug posten lezen en my active topics te volgen. Ik ben bijna in Sport.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens loopt [Tour de France] Avondetappe, we gaan beginnen! een stukkie beter.
Ik zit overalquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, we willen je hier houden hoor..
Jij blijft zowat als enige trouw bij deze topic schitterend ,quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging..
Ja, ik ben heel trouw. Ik steun ook nog steeds Michael Jackson en Go Ahead Eagles Deventer.
Als het aan zijn stem te horen is, is het wel ernstig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij is echt aan het aftakelen, skic.. jammer hè.
Hm.. dat weet ik echt niet, misschien in het andere topic in SPT dat ze het wel weten..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb het vorig jaar al gevraagd, maar dat nummer wat wat onder het introotje van Nelisse zit, hoe heet dat ook alweer? Geweldig die beat, dat scratchje.
Nou, het is meer algehele aftakeling. Zijn stem blijft niet achter. Heb je 'm zien lopen met Bahamontes?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als het aan zijn stem te horen is, is het wel ernstig.Maar jij hoorde het dus ook?
Nee. Hoe oud is die kerel dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, het is meer algehele aftakeling. Zijn stem blijft niet achter. Heb je 'm zien lopen met Bahamontes?
Jean is pas 69 hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nelissen? Achter in de 70 denk ik?
Ik neem elke gynaecoloog serieus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie neemt die gast serieus dan? Zei hij nou dat hij gynaecoloog was?
Nee, dat was Fuentes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vond eigenlijk dat-ie wel een punt had.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie neemt die gast serieus dan?
Minpuntje voor je in de Algemene Kennis Quiz,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh.. whaha.. sorry..
Dan wordt het een wedstrijd wie e beste doping heeft, niet wie het hardste fietst. Maar ik snap je wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat-ie wel een punt had.
Als het niet schadelijk is, waarom niet?
Doe je ook mee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Minpuntje voor je in de Algemene Kennis Quiz,.
Dat geldt nu in principe natuurlijk ook al voor vitaminepreparaten en wat al dies meer zij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan wordt het een wedstrijd wie e beste doping heeft, niet wie het hardste fietst. Maar ik snap je wel.
Formule I op de fiets..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat geldt nu in principe natuurlijk ook al voor vitaminepreparaten en wat al dies meer zij.
Het blijft wordt in ieder geval wel eerlijk.
Dat is inderdaad waar ik aan dacht.quote:
Ja maar het zijn juist de makkelijke vragen waarmee je snel kunt scoren,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar als niemand het weet en jij wel valt dat argument weg.
die "dokter" is een fantast die ooit met wat schaatsers en enkele b-renners wat begeleid heeft. Wat die vent uit zijn nek kletste had ik ook kunnen doen, en allicht zelfs correcter ...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die dokter dan, wat moeten we daarmee?
Als ze samenvallen allicht minder, maar het avondprogramma van Smeets werd hier altijd al vrij goed bekeken hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Joost, wat vind je ervan dat Smeets altijd zo prominent zegt: "Goedenavond, mensen in Nederland en België... en dan nu voor onze Belgische en Nederlandse kijkers..." ?? Kijken er echt zoveel mensen in België? Jullie hebben toch een eigen tourprogramma..
Met het verschil dat wielrennen hier in Vlaanderen toch eigenlijk wel de absolute nr 1 sport is hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ok, vind ik wel leuk.
De liefde voor wielrennen hebben België en Nederland in elk geval gemeen.
veldrijden is om ons bezig te houden in de wielerloze maanden héquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de variant veldrijden ernaast zeker.. die nationale soap toen met Nijs, dat was wat zeg..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef thaleia het volgende:
Ik ben voor alles vrijgeven. Gewoon alles vrijgeven. Iedereen zoekt het maar lekker zelf uit hoe ver ie wil gaan en ten koste van wat.
En is het niet om principiele redenen, dan in elk geval om praktische: zolang je niet alles vrijgeeft blijft het tot in de eeuwigheid een groot gekut, een lijst die steeds aangepast moet worden, degene met het meeste geld wint omdat ie het updaten van de lijst voor kan blijven, sta je toevallig op de lijst van een gesnapte dokter dan ben je de lul, sta je op een andere dan ben je nog even niet de lul, en als je de lul bent ben je per definitie al afgeschreven ook al is er nog niets bewezen.....en dit is al jaren gaande. Hoog tijd om voor eens en voor altijd korte metten te maken met deze ellende, en m.i. kan dat maar op 1 manier.
Hij is geen gynaecoloog, Fuentes die spaanse Arts is dat die verdient veel (7 a 8 miljoen euro)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat hadden we opgehelderd. Ik zat niet op te letten. Dat krijg je als je tegelijkertijd aan het FOK!ken bent..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:37 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is geen gynaecoloog, Fuentes die spaanse Arts is dat die verdient veel (7 a 8 miljoen euro)
voor een Gynaecoloog dat was wat hij zei.
Dronken ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Tour 2006 nu op de VRT zit Jean Nelissen ...![]()
Yes, ik kijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Tour 2006 nu op de VRT zit Jean Nelissen ...![]()
Nuchter heb ik hem nog nooit gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |