Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
En toch luister ik graag naar het commentaar van Mart
En doet wat té dramatisch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namen)
Ach ja, dat heb je overal, bij het voetbal kunnen ze die namen ook nooit normaal uitspreken. Blijkbaar hoort dat er bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namen)
Moet toegeven dat namen er niet altijd even goed uitkomen, en Mart moet al helemaal niet gaan proberen om engels te praten, dat lijkt inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
komt ie zo nog op terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef Ericr het volgende:
Mart geeft nog even een sneer naar de vernieuwing bij de NOS, terecht dit keer.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:17 schreef Bonobo11 het volgende:
senk joe
Jeanzag er weer aardig kachel uit trouwens
En hij vond zichzelf de beste.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Die benoem ik niet eens, verdient hij niet![]()
Met wie moet Mart anders flirten, bij die zomerstudio sporten worden nauwlijksquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
Ik snap gewoon NIET waarom programmas moeten worden aangekondigt die NIETS met dat programma te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |