Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
En toch luister ik graag naar het commentaar van Mart
En doet wat té dramatisch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namen)
Ach ja, dat heb je overal, bij het voetbal kunnen ze die namen ook nooit normaal uitspreken. Blijkbaar hoort dat er bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij vertelt het mooi maar hij gebruikt teveel cliches en maakt teveel fouten (vooral in het uitspreken van namen)
Moet toegeven dat namen er niet altijd even goed uitkomen, en Mart moet al helemaal niet gaan proberen om engels te praten, dat lijkt inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
komt ie zo nog op terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef Ericr het volgende:
Mart geeft nog even een sneer naar de vernieuwing bij de NOS, terecht dit keer.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:17 schreef Bonobo11 het volgende:
senk joe
Jeanzag er weer aardig kachel uit trouwens
En hij vond zichzelf de beste.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Die benoem ik niet eens, verdient hij niet![]()
Met wie moet Mart anders flirten, bij die zomerstudio sporten worden nauwlijksquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
Ik snap gewoon NIET waarom programmas moeten worden aangekondigt die NIETS met dat programma te maken hebben
Hmmm... dit boek dus. Interessant.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
de schrijver van het beste sportboek van het afgelopen jaar: Joop Holthausen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ja dit boek dus
toevalligook ex-collega bij mijn laatste krantje
quote:Ik ga Mart weer eens mailen met een suggestie als gast: de beste wielerjournalist ever en de schrijver van het beste sportboek van het afgelopen jaar: Joop Holthausen
Ik denk dat de gasten al bepaald zijn , maar wil je vooralsnog een poging wagen zou ik het dus dat mailtje van jou maar via de redactie daar doen. aangezien Mart het niet alleen bepaald.quote:In de eerste Tourweek is het WK voetbal belangrijker dan de Tour en is er geen Avondetappe. Smeets: Er zijn avonden dat we niks doen uit Frankrijk. De etappes worden natuurlijk wel uitgezonden, want die vinden ’s middags plaats. Mij is daaromtrent nooit iets gevraagd. Dat vind ik ook niet zo erg, want ik ben bij Studio Sport, in tegenstelling tot wat vele mensen voor waarheid aannemen, geen beslissingennemer. Maar het was wel chiquer geweest dat je er als maker al vroeg van wist.] (NCRV/GPD/Medialog)
Zag je dat Bahamontes Jean "waggel"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:22 schreef 456 het volgende:
Het glas van Jean was ook al eerder leeg dan dat van Bahamontes
Prachtige reportage
De NOS hoeft helemaal niets goed te maken met Boogerd, het is /was destijds enkele weken geleden zijn eigen schuld, Maarten en Herbert gaven terecht daar kritiek op t was schandalig om te zien hoe Boogerd die wedstrijd kocht.(Mart was daar overigens niet bij ,maar die had hetzelfde gedaan als Herbert weet ik 100% zeker, zo nooit geweten dat ik het voor Herbert en Maarten zou opnemen.)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Gister viel me vooral op hoe Mart verschrikkelijk Hosanna over Boogerd was. Dit is uiteraard begrijpelijk, gezien het machtsvertoon gister, maar Mart en vooral StudioSport hadden nog wat goed te maken bij Boogey na het NK, dus kon de loftrompet uit en de veer in de reet.
Viel me al eerder op dat de Belg wel 's avonds in het hotel Rabointerviews heeft en NOS niet. Ook was mevrouwBoogerd al te gast bij de belgen.
Nee Mart was bang op nog meer restricties van Rabo en ging er eens goed voor zitten: Boogerd is de verlosser!!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Perico het volgende:
...
Vraag dan oud renners uit 'het dorp', of Mark Uytterhoeven of Carl Huijbregts te gast. Dan wordt het ook nog lollig.
2 jaar terug wel, en volgens mij nu nog. maar Wuyts weet ik niet , denk Mart niet zoveel zin heeft in hem(maar das allemaal invulling dus ook niet juist gedacht, maar ik vermoed dat)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Kvraag me alleen af of die wel naast mart wil komen zitten
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:53 schreef maril het volgende:
[..]
De NOS hoeft helemaal niets goed te maken met Boogerd, het is /was destijds enkele weken geleden zijn eigen schuld, Maarten en Herbert gaven terecht daar kritiek op t was schandalig om te zien hoe Boogerd die wedstrijd kocht.(Mart was daar overigens niet bij ,maar die had hetzelfde gedaan als Herbert weet ik 100% zeker, zo nooit geweten dat ik het voor Herbert en Maarten zou opnemen.)
ps ik heb tot op heden nog geen gast gezien die er vorig jaar ook bij was.
Los daarvan heeft Boogerd gister laten zien dat hij dit soort onzin niet nodig heeft,.
Je kon toch gisteren niet zeggen dat hij slecht rijdt enkel en alleen omdat hij niet wil praten , dan neem je jezelf toch niet serieus, ook niet als Journalis en liefhebber, en dan nog dan zwijgt hij toch tegen de NOS, zal de Rabobank overigens heel blij mee zijn, maar ik had zelf al het idee dat voor gister de lucht al was geklaard aangezien Maarten Ducrot tijdens de Etappe zei dat hij s,ochtends met Boogerd had gesproken, en met Maarten wilde ze inderdaad niet praten, dus zal allemaal wel niet zo,n vaart lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toch doen ze dat wel, want Boogey geeft de belgische media veel meer tijd.
De kritiek was zeker terecht, maar Michael praat natuurlijk met wie hij wil (lees: geen Herbie en Maarten, mart en anderen zeer beknopt, de Belgen praten gewoon tien minuten met hem in het hotel).
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Bij een lekker glas wijn kan een sigaar,
[afbeelding]
Hear, hear!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:13 schreef 456 het volgende:
Echt... Kvind de gasten echt een B-garnituur... Vraag me niet waarom, maar ik vond het vorig jr een stuk frisser.
Ik wil mensen als Freriks, joost Prinsen, Freek de Jonge zien, die een verhaal over de tour weten te vertellen.
onzinquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:16 schreef Perico het volgende:
[..]
Hear, hear!!
Dit is toch echt beschamend, C-en D-garnituur zelfs. Nietszeggende mensen, de gasten die op de rol staan voor de komende uitzendingen, kansloos gewoon.
Dat gevoel heb ik ook al een week. Alsof ik naar de herhalingen van vorig jaar zit te kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Ericr het volgende:
en niet wat geneuzel van gasten die al tig keer voorbij zijn gekomen.
hahahaha idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:14 schreef Ericr het volgende:
Serieus, ik word moe van die kop van Lotz. Ga lekker lesgeven of zo.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef borisz het volgende:
mart is weer los
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ja maar 456 als je nou doping had gebruikt had je nu misschien 123 geheten.![]()
Ja, maar dat domme siert juist Lotz wel weer. Ik heb wat doms gedaan. Dom dom dom. Dan maar met de billen bloot.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is ook weer typisch Smeets en de NOS ,willen ze een "dopingaflevering" maken , zetten ze daar Lotz, de domst betrapte renner van de voorbije kwarteeuw, en die fantast-dokter ...
Zoals ik hier al zei, die man is een fantast die gewoon uit zijn nek kletst en met dat dopingschandaal even in de picture wil komen. Alles wat die vent de laatste tijd op de nos zei had ik ook kunnen vertellen ...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef Ericr het volgende:
Verboden :
S1. Anabole middelen
S2. Hormonen en verwante stoffen
S3. Bèta-2 agonisten
S4. Middelen met een anti-oestrogene werking
S5. Diuretica en andere maskerende middelen
M1. Verbetering van het zuurstoftransport
M2. Chemische en fysieke manipulatie
M3. Genetische doping
S6. Stimulantia
S7. Narcotica
S8. Cannabinoïden
S9. Glucocorticosteroïden
Dus waar heeft de goede man het over? Op S8 na zijn het producten waar je dus wel winst uit kan halen.
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Studio Sportzomer, nu met Mart Smeets.
Dit is eigenlijk hetzelfde topic?![]()
Wat een gedrocht van een schilderij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef 456 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Mijn oom, kunstenaar, heeft daar ook eens met dat thema een schilderij geschilderd. Mijn achternaam, en ook die van hem, is Vierveijzer. Vier dus... (zie overigens ook de relatie met 456, maar dat terzijde.).
Het thema van zijn schilderij (voor het NOC NSF) was dat meedoen belangrijker is dan winnen. Ofwel, de 4e plaats is ook mooi:
Hurray 4 4(ook hier weer de 4 die centraal staat). :
[afbeelding]
(www.henk4.com)
Zo, en hij verdient er geld mee! Niet te gelovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een gedrocht van een schilderij.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mooi moment om direct de tv uit te gooien.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Zo, en hij verdient er geld mee! Niet te geloven
HEEEE LOTZ!
Echt boogie![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wél knap dat je met deze r .. laat maar .. je geld verdiend.
binnenkort bio over hemquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Ericr het volgende:
83, maar superfit.
Zijn er nog maar weinig over van die generatie.
Ik kreeg ook kippenvel. Erg mooi.quote:
Fitter dan Jean in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Ericr het volgende:
Fitte kerel nog die Voorting.
Klopt. Daarom maak ik me ook kwaad om de opmerkingen van Boonen. Stap dan af als je alleen kan sprinten en geen berg overkomt (zonder doping).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:34 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippenvel. Erg mooi.
Jammer van die dokter, wat een idioot. Ze hebben dan wel pijn, maar dat is nu juist het mooie. En daar kiezen ze voor. Uiteindelijk halen ze het ook, dus 'doping' is gewoon niet nodig. Of je moet natuurlijk iedereen verplichten het te nemen, dan is het pas eerlijk.
Ach, dat is gewoon een uitspatting.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom maak ik me ook kwaad om de opmerkingen van Boonen. Stap dan af als je alleen kan sprinten en geen berg overkomt (zonder doping).
RTL tourjournaal met Rick Niemann, dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:03 schreef Perico het volgende:
Achja, jaren geleden had RTL ook een Tourjournaal met Rick Nieman. Zo'n bijdrage is universeel, over de hele wereld. Als je zo'n programma hebt laat je es een keer een bus van binnen zien, doe je verslag van hoe groot het village depart is, met zijn VIPS, champagne, kapper, laat je de commentatoren bij de finish zien...
En ieder jaar weer hetzelfde! Je gaat op een berg staan, er staat veel volk, mensen moedigen aan, binnen 10 minuten is het voorbij... Altijd hetzelfde, iedereen vindt het geweldig... een Tour is gewoon 1 grote routine, zelfs alle bergpassen kun je dromen...
Eerst zien, dan geloven, wat Boonen betreft. Zen vorige uitspraak werd ook helemaal uit zen verband getrokken. Na de teleurstelling van de verloren sprint maakte die een grapje over dat die een amateur was en ging stoppen met sprinten. Opeens was overal in de media te lezen dat Boonen voor een bergrit gingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom maak ik me ook kwaad om de opmerkingen van Boonen. Stap dan af als je alleen kan sprinten en geen berg overkomt (zonder doping).
Ja maar dat is Claus zelfs nog. En die is toch alweer een paar jaar overleden...quote:
Claus is dood?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja maar dat is Claus zelfs nog. En die is toch alweer een paar jaar overleden...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon een uitspatting.
Nu ja, dat zei Lotz ook al. Emotie boven rationaliteit verheffen na binnenkomst. Nou vooruit. Daar kan ik meeleven (ook tevaak mijn spikes de sloot in gemikt na een kut wedstrijd).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef JelleS het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven, wat Boonen betreft. Zen vorige uitspraak werd ook helemaal uit zen verband getrokken. Na de teleurstelling van de verloren sprint maakte die een grapje over dat die een amateur was en ging stoppen met sprinten. Opeens was overal in de media te lezen dat Boonen voor een bergrit ging
Dit zal wel weer een beetje hetzelfde geval zijn, frustratie na de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:37 schreef Perico het volgende:
Wat Jean betreft: paus Johannes Paulus II was vlak voor zijn dood nog beter te verstaan...
uit een interview in het AD:quote:
Ik ook niet. Maar zit wel (met het WK voetbal nog achter mijn kiezen) voor de zoveelste avond zat achter mijn FOK scherm!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
uit een interview in het AD:
"Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe."
Jean Nelissen zet om te beginnen een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht.
Verslag van een lunch, in het AD
"Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. Campeone, riep ik."
"Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey."
"Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?"
Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg."
"Ik ben geen alcoholist."![]()
Vergeet Claus niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
Volgend jaar Nelissen op bezoek bij Anquetil, Pantani, Garin, Middelkamp, van Est en nog vele anderen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
Claus leeft nog!! Laat je niet foppen.
Ik niet vond het zeer realistisch, want men vraagt nogal wat van die kerels.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef 456 het volgende:
[..]
[..]
Nu ja, dat zei Lotz ook al. Emotie boven rationaliteit verheffen na binnenkomst. Nou vooruit. Daar kan ik meeleven (ook tevaak mijn spikes de sloot in gemikt na een kut wedstrijd).
Maar het gaat me om de essentie. Ik pak er Boonen niet persoonlijk op (topsprinter!) maar om de boodschap, al dan niet met emotie. Die vind ik eng.
*eens is*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef 456 het volgende:
Echt die discussie... Waar GAAT DIE OVER....
Als je doodop aan de finish komt, uitgewoond en wel, dan ben je NIET goed genoeg. Word dan GEEN wielrenner. Ga dan lekker schaken ofzo.
Wat een gezeik over doping.
Ik loop hard (en liep dit op nationaal niveau), ik snap gewoon NIET dat je als sporter nog in de spiegel kan kijken met dit soort argumenten
[Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!quote:Na de eerste bergetappe zaten veel renners vermoeid op de fiets. (...) Zelfs de oude krijger Erik Zabel was 'dood als een schaap'. Vandaag staat weer een lange rit van 230 km gepland. Tom Boonen spreekt er schande van. Zo valt de strijd tegen doping nooit te winnen. Hij had ploegmaat Steven de Jongh zien overgeven in de bergen.(...)
Ook deze weken staan er weer artsen op die beweren dat een renner gezonder blijft als hij met epo of bloedtransfusies het aantal rode bloedlichaampjes op peil houdt. Het zal medisch ongetwijfeld waar zijn. Maar de schaduwkanten van zo'n liberale benadering zijn donker. Doping tolereren beteknt doping verplichten. En waar ligt dan de grens? De praktijk leert dat renners zich niet alleen vanwege hun gezondheid drogeren. Ook om te winnen.
De Süddeutsche Zeitung publiceerde gisteren uit documenten die bij de beruchte Eufemiano Fuentes zijn gevonden. Daaruit blijkt dat Jan Ullrich zich in 2005 tot in de eerste week van de Tour injecteerde met insuline, corticoiden, testosteron en groeihormonen. Hij kreeg ook een bloedtransfusie.(...)
Geen wielrenner die zich ons zo liet dromen als Pantani, de asklimmer die de Tour van 1998 won. We kennen nu de waarheid. Sinds 1993 reed hij rond met dik, gemanipuleerd bloed.(...)
Vijftien jaar is de Tour overheerst door mensen aan wie de inspanningen amper meer waren af te lezen. De serene Indurain, de griezelig sterke Riis, de vliegende Pantani en de machinale Armstrong. Ze leken verheven boven de wetten van de Tour. Waar was het menselijke tekort, het onvermijdelijke lijden?
Liever kotsende, klagende renners dan supermensen. De Tour krijgt weer een menselijk gezicht.
En de hoogste mogen het alleen maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*eens is*
Ook effe crossposten:
Uit Trouw:
[..]
[Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!
Wat mij betreft gaat het vooral om de zin "doping tolereren is doping verplichten". Dat is de kern van de boodschap. Zodra je het toelaat, moet je dan in feite doping gaan gebruiken als je gaat wielrennen. Dat is het beroerde van de zaak als je het toelaat. Want je kunt dan nog zoveel talent hebben, op het moment dat je met iemand gaat rijden die net wat minder talent heeft, maar wiens bloed een abnormaal hoge hematocriet heeft vanwege doping, kun je het wel schudden.
Bovendien maak je de sport ook aan de onderkant kapot, want je laat doping toe. Dus zal iedereen denken "oh, het is dus veilig". Het betekent volgens mij dan ook dat er aan de onderkant ook doping gebruikt gaat worden (en dan heb ik het zelfs op recreatief niveau). Wat betekent dat als je wielrennen gewoon leuk vind (zoals ik bijvoorbeeld) en het ook een beetje wil doen, dat je meteen kansloos bent als je geen doping wil gebruiken. Want reken maar van yes dat ook in de laagste categoriën meteen mensen naar doping gaan grijpen als het toegelaten wordt.
Idem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Net de uitzending van gisteren teruggekeken.
Was niet echt bijzonder.
Overheen gelezen kan een keer gebeuren. Edith Bosch is leuk.Peter sSchep zegt me niks.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Anders kijk je even eerder in dit topic. Peter Schep en Edith Bosch.
Tis een stel, hij is wereldkampioen op de baan zij wereldkampioen met judo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overheen gelezen kan een keer gebeuren. Edith Bosch is leuk.Peter sSchep zegt me niks.
Tis ook al wat pagina,s terug ik wilde die van vandaag nog neerzetten maar ben vergetenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overheen gelezen kan een keer gebeuren. Edith Bosch is leuk.Peter sSchep zegt me niks.
Mart vind Anky inderdaad een fantastische vrouwquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef Perico het volgende:
Het gerucht gaat ook, dat Mart Anky zal beklimmen, terwijl Sjefke geparkeerd op de Alp staat op de fiets van Herbert (die zo weer es een gast flikt..)
Bron ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:08 schreef maril het volgende:
[..]
Mart vind Anky inderdaad een fantastische vrouw![]()
"Dat" mijn beste bedoelde ik niet, maar daarom zei ik ook fantastische vrouw , maar goed in zijn boeken laat hij dat regelmatig over uit wat voor schitterende sportvrouw hij haar vind enquote:
Ik beweer ook niet dat de Tour nu clean is of ooit wordt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
En de hoogste mogen het alleen maar.t ging ook duidelijk om onder medische begeleiding
en als die mensen waar jij het over hebt toch willen pakken doen ze dat nu ook wel.
Laat nou varen dat men de tour clean rijdt, de ARD en ZDF hebben trouwens gezegd dat de tour helemaal zuiver moet zijn anders, anders willen ze niet meer uitzenden.
Hoop dat de NOS niet zo naief gaat zitten doen.
Beetje respect voor de nog levende Tour renners, zoveel zijn er niet meer over van die generatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef snellejelle het volgende:
Cor Bakker
Een vent die aan één tour heeft meegedaan en niet eens heeft uitgereden
hij heeft 10 of 11 etappes geredenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nog levende Tour renners, zoveel zijn er niet meer over van die generatie.
Oh niet zoveel bijzonders, wat dingen over Tom Boonen die hij als "juniooooor , espoir" nog een Parijs-Tours zag winnen , en zijn commentatordagen in de Tour enzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:56 schreef maril het volgende:
Wat heeeft Jean zo,n beetje vertelt mijn video werkte in het begin niet goed dus heb het laatste 20 min maar.
Andere tijden, dat waren nog echte ijzervreters. Mooi dat er nog een paar van over zijn om te vertellen hoe het er toen aan toe ging. Ook al was dit vrij matig, maar dat ligt aan die ouwe dronkaard.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij heeft 10 of 11 etappes gereden
Krijgen we over een jaar over dertig dan ook een reportage over Remmert Wielinga?
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere tijden, dat waren nog echte ijzervreters. Mooi dat er nog een paar van over zijn om te vertellen hoe het er toen aan toe ging. Ook al was dit vrij matig, maar dat ligt aan die ouwe dronkaard.
Volgens mij kost het VRT programma een stuk minder dan Sportzomer gezien ze het vanuit een vaste studio doen en niet de kosten hebben om alles elke dag waar van chateau naar chateau te verslepen (en die lokatie soms te huren)quote:Op zondag 16 juli 2006 00:31 schreef Perico het volgende:
Ik had medelijden met Mart, die judoka kwam op mij zo kribbig over... Zo zal ze dan van nature wel zijn, maar ik zou er al vanaf minuut 1 ruzie mee hebben denk ik. In ieder geval funest voor televisie, ik vond het niet om aan te zien, zo nietszeggend... wat hebben we met die mensen, die ook nog eens kortaf zijn?
Daarna Jean op de hard disk meegepakt. Hij ziet eruit als een ouwe cafegast uit een typisch Limburgs dorpje, dezelfde soort praatjes, hemd en broek uit de oude doos. Maar okee, was wel aardig nog, al wist die Karl niet goed raad met hem (denk dat het programma het vijfvoudige per dag kost van Sportzomer).
Niemand kon zijn ogen afhouden van die mooie vrouw aan tafel!
Helaas bezuinigingen. maar de programmaduur is even lang volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kost het VRT programma een stuk minder dan Sportzomer gezien ze het vanuit een vaste studio doen en niet de kosten hebben om alles elke dag waar van chateau naar chateau te verslepen (en die lokatie soms te huren)
Al heb ik de indruk dat er bij Mart ondertussen veel te veel bespaart wordt, waar zijn de leuke reportage's gebleven ? Waarom gaan zij niet (meer) live bij de winnende tourploegen ? En waarom is het programma een stuk korter dan vroeger ...![]()
[Tour] Avondetappe #2 met een lekker glas wijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef Superheld het volgende:
Wie komen er vandaag?
Was hij niet de "grote geldschietendde man" achter die Bianchi ploeg van Pevenage en Jan ?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Was die Hanegraaf geen manager /of geweest van Der Jan, in dat geval lijkt het mij zeker interessant.
Nee, niet de geldschieter dacht ik. Wel degene die de sponsoring van Bianchi regelde volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was hij niet de "grote geldschietendde man" achter die Bianchi ploeg van Pevenage en Jan ?
Nu ja, "interessant" we kennen het praatje wel "ik had het nooit kunnen vermoeden" "bij ons gebeurde het nog niet" en "niemand is schuldig tot hij veroordeeld is" bla-bla-bla
Was "tijdelijk" niet leverbaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef golfer het volgende:![]()
Ja dit boek dus
toevalligook ex-collega bij mijn laatste krantje
Inderdaad, hoog bikkelgehalte.quote:
Weer een terecht pleidooi voor die helmen.quote:
Inderdaad.quote:
Mooi, de video. Dan kun je de sluikreclame voor die blokjes geboetseerde onzin van 1000¤/stuk doorspoelen ...quote:
Fernando Escartínquote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
De houding van Tafi was ook altijd wel mooi.
Een rug als een strijkplank en maar gas geven
Ik zit nu voor het eerst dit jr naar de brt te kijken, en vind het nu al een rustiger programma.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is trouwens voor het eerst in jaren dat ik het VRT programma een stuk beter vind dan Mart. Wat denken de Nederlanders daar eigenlijk over ? (of kijken jullie puur de avondetappe ?)
* eensch isquote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is trouwens voor het eerst in jaren dat ik het VRT programma een stuk beter vind dan Mart. Wat denken de Nederlanders daar eigenlijk over ? (of kijken jullie puur de avondetappe ?)
Dat klopt, ik zag dit jaar op de VRT zelfs al 4 Nederlandse gasten (mevrouw Boogerd, Crabbé, de schrijver van "de renner" , Jean Nelissen en nu Veldkamp) waarvan je je écht afvraagd waarom ze niet bij Mart aan tafel gevraagd werden ...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik zit nu voor het eerst dit jr naar de brt te kijken, en vind het nu al een rustiger programma.
Zon programma valt of staat bij de gasten. Niet de NAMEN, maar mensen die iets te zeggen hebben. Daar vergist zich NOS zich in, ook gedurende WK voetbal.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, Veldkamp is natuurlijk een Belg.
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef maril het volgende:
Er is een topic over dat programma , ze hebben mijn inziens veel gejat van HS
Die wielerwedstrijd op het laatst ,dat muziekbandje tussendoor en een film en een auto op de voorgrond, ze mogen wel orgineler zijn. overigens is de uitvoering daarvan erg slaecht ,maar goed ieder zijn meug.
Subtielquote:Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef Zwansen het volgende:
WAT EEN LELIJKE BEK HEEFT DIE ANKIE ZEG. GADVERDAMME.
Joost, misschien kun jij me helpen... eigenlijk vond ik het Tourjournaal zoals dat op de BRT in zeg maar 1993 was, het allerbest. Een halfuurtje, en niet in een studio, maar vanuit de Tour, ideaal programma.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.
Ik kan mij nog het typetje "Modest" herinneren die in die tijd reportages maakte voor het Tourjournaal , maar een Michel ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Joost, misschien kun jij me helpen... eigenlijk vond ik het Tourjournaal zoals dat op de BRT in zeg maar 1993 was, het allerbest. Een halfuurtje, en niet in een studio, maar vanuit de Tour, ideaal programma.
En daarin zat steeds een reportage van ene Michel, heel grappig voorfilmpje, hij klom op zo'n kinderfietsje op een carrousel, ging als een bezetene trappen en trok aan een bel.
"Trek eens aan de bel, Michel".
Wie was deze Michel eigenlijk en doet hij nog steeds iets in het wielrennen? Hij had een grappig hoofd..
Vrij verrassend, ik wist niet dat die Basken zoveel vertrouwen hadden in Zubeldia.quote:
Ach, sinds al die hollanders er een chasse patat met mayo bestellen ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrij verrassend, ik wist niet dat die Basken zoveel vertrouwen hadden in Zubeldia.
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Boogerd morgen zijn gebit kwijt blijkt te zijn, we weten wie het gevonden heeft in elk geval ...
Hoe snel heb jij hem gereden.?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Alp d'Huez
Kijken of de laatste nog sneller dan ik ben.
Ik denk het wel. Ik denk dat de laatste ook nog wel sneller is dan ik ben.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Alp d'Huez
Kijken of de laatste nog sneller dan ik ben.
Aan wat voor tijd moet ik denken voor de langzaamste van het peleton.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik denk dat de laatste ook nog wel sneller is dan ik ben.
shit shit shitquote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zag dit jaar op de VRT zelfs al 4 Nederlandse gasten (mevrouw Boogerd,
Dat denk ik niet. Moerenhout reed toen toch iets van net onder het uur? Of Vieerhouten denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mijn beste tijd is dacht ik 55 of 56 minuten.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan wat voor tijd moet ik denken voor de langzaamste van het peleton.
Denk eigenlijk dat een profwielrenner toch wel binnen het uur boven moet kunnen zijn.
51 minuten dacht ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Moerenhout reed toen toch iets van net onder het uur? Of Vieerhouten denk ik.
Nu rijden ze eerst 150 km over 2 andere cols. Zou wel leuk zijn als ze dit opmeten morgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
51 minuten dacht ik.
Was trouwens een leukinterview met Menchov.
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef PLAE@ het volgende:
Echt zo kansloos om deze lui uit te nodigen. Maar goed het is meer en meer overgoten met een Mart-jus. Die vergelijking van hotels met het WK en dit is ook weer typisch mart gemekker![]()
Kijk gewoon naar de Finestre vorig jaar zou ik zeggen ... Maar zou Mart al ooit van de Giro gehoord hebben ?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Zwansen het volgende:
3 kwartier.Ja Mart, in de tijd van Coppi.
Zou wel leuk zijn ja. Misschien laten ze op de top van de Lauteret de bus nog wel zien, kun je de achterstand zien. Wel zal in de afdaling daar en het dal de bus flink wat tijd goedmaken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu rijden ze eerst 150 km over 2 andere cols. Zou wel leuk zijn als ze dit opmeten morgen.
amen. Iedereen weet hoe moeilijk het is om een fatsoenlijk hotel te vinden en elke dag een ander.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...
In sommige van de plaatsen mag je al blij zijn als ze überhaupt 22 hotels open hebben in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...
Die komt morgenavondquote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef PLAE@ het volgende:
Rooks dat is nou iemand die ik mis ipv het labiele kneusje ducrot.
Bij Davitamon noemde op de vrt de privé-kok van de ploeg trouwens ook nog de kleinere hotels doodgewoon de beste waar ze konden komen. Die zijn zo blij dat er een Tourploeg bij hen langskomt dat ze werkelijk alles ervoor doen en de ploegleiding "carte blanche" geven om te doen wat ze willen in het hotel ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
amen. Iedereen weet hoe moeilijk het is om een fatsoenlijk hotel te vinden en elke dag een ander.
Maarja dat meldt ie dan weer niet natuurlijk![]()
Overigens worden wielrenners niet eens beter als ze een kind hebben gekregen. Was het niet Merckx die zei dat hij toen Axel geboren werd hij zich voor het eerst in de afdalingen begon af te vragen of hij niet beter wat langzamer naar beneden kon rijden ?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Rudieh het volgende:
wat een slap geouwehoer aan tafel...flikker op met die kutpaarden...
en dan die voorspelbare, slechte bruggetjes van Mart als er net een itempje voorbij is gekomen:
'ze zeggen wel eens dat wielrenners beter worden als ze een kind hebben gekregen, hoe zit dat bij jou?'
'bij de Duvel gaat het om 'show'...zou jij wel eens een wedstrijd kunnen doen voor de 'show'?
'je ziet dus dat de Wereldkampioen Tom Boonen in zó'n slaapkamer moet overnachten...stel je eens voor dat jij daar en daar een wedstrijd hebt en je wordt in zo'n hotel gestopt..wat zou je reactie dan zijn?'
Ik dacht eerst dat er een konijntje ala playboy op dat tentje stond, maar bleek niet het geval,quote:
Ja eigenlijk best sneu dat Hennie nooit één gele trui heeft gedragen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Mooie beelden van Joop en Hennie. Kuiper vertelde me ( en 100 anderen) ooit eens dat ie daar juist d Tour verloren had. In de laatste km's van de Alp wist ie dat ie de etappe gewonnen had en door al het publiek en de adrenaline heeft ie niet hard genoeg doorgefietst. Hij miste het geel op 7 seconden.
die is dood.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef raptorix het volgende:
Ik vond wel grappige uitzending, maar mijn inziens zou ik iets meer oude rijders met een verhaal zien, wat dat betreft mis ik de kneet
Modestquote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik kan mij nog het typetje "Modest" herinneren die in die tijd reportages maakte voor het Tourjournaal ,
er is een verschil zei rijden bijna 190 km terwijl jij ff wat infietst en dan de alp oprijdt (vrij fris nog)quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef du_ke het volgende:
Ankie had ook niets toe te voegen. En kijkersvragen over paarden
.
kwam door Mart die stelde ook domme vragen gek. Je kon ook aan Sjef zien dat hij blij was dat het afgelopen was want Mart was niet in vorm vandaag.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef du_ke het volgende:
Ankie had ook niets toe te voegen. En kijkersvragen over paarden
.
dan zou ik morgen ook maar even overslaan..quote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ze moeten nu toch echt wel met betere gasten komen, ben het nu wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |