Beetje respect voor de nog levende Tour renners, zoveel zijn er niet meer over van die generatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef snellejelle het volgende:
Cor Bakker
Een vent die aan één tour heeft meegedaan en niet eens heeft uitgereden
hij heeft 10 of 11 etappes geredenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nog levende Tour renners, zoveel zijn er niet meer over van die generatie.
Oh niet zoveel bijzonders, wat dingen over Tom Boonen die hij als "juniooooor , espoir" nog een Parijs-Tours zag winnen , en zijn commentatordagen in de Tour enzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:56 schreef maril het volgende:
Wat heeeft Jean zo,n beetje vertelt mijn video werkte in het begin niet goed dus heb het laatste 20 min maar.
Andere tijden, dat waren nog echte ijzervreters. Mooi dat er nog een paar van over zijn om te vertellen hoe het er toen aan toe ging. Ook al was dit vrij matig, maar dat ligt aan die ouwe dronkaard.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij heeft 10 of 11 etappes gereden
Krijgen we over een jaar over dertig dan ook een reportage over Remmert Wielinga?
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andere tijden, dat waren nog echte ijzervreters. Mooi dat er nog een paar van over zijn om te vertellen hoe het er toen aan toe ging. Ook al was dit vrij matig, maar dat ligt aan die ouwe dronkaard.
Volgens mij kost het VRT programma een stuk minder dan Sportzomer gezien ze het vanuit een vaste studio doen en niet de kosten hebben om alles elke dag waar van chateau naar chateau te verslepen (en die lokatie soms te huren)quote:Op zondag 16 juli 2006 00:31 schreef Perico het volgende:
Ik had medelijden met Mart, die judoka kwam op mij zo kribbig over... Zo zal ze dan van nature wel zijn, maar ik zou er al vanaf minuut 1 ruzie mee hebben denk ik. In ieder geval funest voor televisie, ik vond het niet om aan te zien, zo nietszeggend... wat hebben we met die mensen, die ook nog eens kortaf zijn?
Daarna Jean op de hard disk meegepakt. Hij ziet eruit als een ouwe cafegast uit een typisch Limburgs dorpje, dezelfde soort praatjes, hemd en broek uit de oude doos. Maar okee, was wel aardig nog, al wist die Karl niet goed raad met hem (denk dat het programma het vijfvoudige per dag kost van Sportzomer).
Niemand kon zijn ogen afhouden van die mooie vrouw aan tafel!
Helaas bezuinigingen. maar de programmaduur is even lang volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kost het VRT programma een stuk minder dan Sportzomer gezien ze het vanuit een vaste studio doen en niet de kosten hebben om alles elke dag waar van chateau naar chateau te verslepen (en die lokatie soms te huren)
Al heb ik de indruk dat er bij Mart ondertussen veel te veel bespaart wordt, waar zijn de leuke reportage's gebleven ? Waarom gaan zij niet (meer) live bij de winnende tourploegen ? En waarom is het programma een stuk korter dan vroeger ...![]()
[Tour] Avondetappe #2 met een lekker glas wijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef Superheld het volgende:
Wie komen er vandaag?
Was hij niet de "grote geldschietendde man" achter die Bianchi ploeg van Pevenage en Jan ?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Was die Hanegraaf geen manager /of geweest van Der Jan, in dat geval lijkt het mij zeker interessant.
Nee, niet de geldschieter dacht ik. Wel degene die de sponsoring van Bianchi regelde volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was hij niet de "grote geldschietendde man" achter die Bianchi ploeg van Pevenage en Jan ?
Nu ja, "interessant" we kennen het praatje wel "ik had het nooit kunnen vermoeden" "bij ons gebeurde het nog niet" en "niemand is schuldig tot hij veroordeeld is" bla-bla-bla
Was "tijdelijk" niet leverbaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef golfer het volgende:![]()
Ja dit boek dus
toevalligook ex-collega bij mijn laatste krantje
Inderdaad, hoog bikkelgehalte.quote:
Weer een terecht pleidooi voor die helmen.quote:
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |