abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:34:56 #101
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39836996
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef 456 het volgende:

[..]

HEEEE LOTZ!

Echt boogie
Ik kreeg ook kippenvel. Erg mooi.

Jammer van die dokter, wat een idioot. Ze hebben dan wel pijn, maar dat is nu juist het mooie. En daar kiezen ze voor. Uiteindelijk halen ze het ook, dus 'doping' is gewoon niet nodig. Of je moet natuurlijk iedereen verplichten het te nemen, dan is het pas eerlijk.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:36:11 #102
127004 maril
Smeetsfan
pi_39837032
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Ericr het volgende:
Fitte kerel nog die Voorting.
Fitter dan Jean in ieder geval.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_39837048
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:33 schreef 456 het volgende:

[..]

Meer dan jij en ik bij elkaar
Het is niet eerlijk heh.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:36:46 #104
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39837057
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:34 schreef JelleS het volgende:

[..]

Ik kreeg ook kippenvel. Erg mooi.

Jammer van die dokter, wat een idioot. Ze hebben dan wel pijn, maar dat is nu juist het mooie. En daar kiezen ze voor. Uiteindelijk halen ze het ook, dus 'doping' is gewoon niet nodig. Of je moet natuurlijk iedereen verplichten het te nemen, dan is het pas eerlijk.
Klopt. Daarom maak ik me ook kwaad om de opmerkingen van Boonen. Stap dan af als je alleen kan sprinten en geen berg overkomt (zonder doping).
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:37:42 #105
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39837087
Wat Jean betreft: paus Johannes Paulus II was vlak voor zijn dood nog beter te verstaan...
pi_39837089
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:

[..]

Klopt. Daarom maak ik me ook kwaad om de opmerkingen van Boonen. Stap dan af als je alleen kan sprinten en geen berg overkomt (zonder doping).
Ach, dat is gewoon een uitspatting.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:38:22 #107
40566 Ericr
Livewrong
pi_39837105
Vroeger reden ze voor een appel en ei en hadden ze nog veel meer pijn. Tours van 5000+ Km.

De Tour is al ingekort en er zijn twee rustdagen. Natuurlijk blijft het een loodzware sport, maar de salarissen zijn voor veel renners goed genoeg om na hun loopbaan er lekker van te leven. Ok voor mijn held de Plou-man wat minder, maar ook een waterdrager doet het stukken beter dan veel toppers pakweg 30 jaar terug.
pi_39837110
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:03 schreef Perico het volgende:
Achja, jaren geleden had RTL ook een Tourjournaal met Rick Nieman. Zo'n bijdrage is universeel, over de hele wereld. Als je zo'n programma hebt laat je es een keer een bus van binnen zien, doe je verslag van hoe groot het village depart is, met zijn VIPS, champagne, kapper, laat je de commentatoren bij de finish zien...

En ieder jaar weer hetzelfde! Je gaat op een berg staan, er staat veel volk, mensen moedigen aan, binnen 10 minuten is het voorbij... Altijd hetzelfde, iedereen vindt het geweldig... een Tour is gewoon 1 grote routine, zelfs alle bergpassen kun je dromen...
RTL tourjournaal met Rick Niemann, dat waren nog eens tijden .
Ik kijk al een weekje de herhalingen van studio sportzomer, 's avonds is er wel wat beters op tv dan dit slappe gedoe. Het stelt echt niks meer voor . Het wordt altijd hetzelfde praatje met een paar oude lullen bij elkaar, 'de Neel' die bijna omvalt en nog maar moeilijk meer is te verstaan.. Nee, het kliekie wordt oud daar.

En de laatste ontbreekt trouwens altijd de ondertiteling. Engels en Duits kan ik wel aan, maar Frans, Spaans of Italiaans gaat mij toch het petje te boven .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:38:33 #109
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39837111
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef 456 het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven, wat Boonen betreft. Zen vorige uitspraak werd ook helemaal uit zen verband getrokken. Na de teleurstelling van de verloren sprint maakte die een grapje over dat die een amateur was en ging stoppen met sprinten. Opeens was overal in de media te lezen dat Boonen voor een bergrit ging

Dit zal wel weer een beetje hetzelfde geval zijn, frustratie na de wedstrijd.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:38:46 #110
7859 456
pi_39837117
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef maril het volgende:

[..]

Fitter dan Jean in ieder geval.
Ja maar dat is Claus zelfs nog. En die is toch alweer een paar jaar overleden...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:40:05 #111
40566 Ericr
Livewrong
pi_39837152
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef 456 het volgende:

[..]

Ja maar dat is Claus zelfs nog. En die is toch alweer een paar jaar overleden...
Claus is dood?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:43:03 #112
127004 maril
Smeetsfan
pi_39837216
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Ericr het volgende:

[..]

Claus is dood?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:43:12 #113
7859 456
pi_39837221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ach, dat is gewoon een uitspatting.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef JelleS het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven, wat Boonen betreft. Zen vorige uitspraak werd ook helemaal uit zen verband getrokken. Na de teleurstelling van de verloren sprint maakte die een grapje over dat die een amateur was en ging stoppen met sprinten. Opeens was overal in de media te lezen dat Boonen voor een bergrit ging

Dit zal wel weer een beetje hetzelfde geval zijn, frustratie na de wedstrijd.
Nu ja, dat zei Lotz ook al. Emotie boven rationaliteit verheffen na binnenkomst. Nou vooruit. Daar kan ik meeleven (ook tevaak mijn spikes de sloot in gemikt na een kut wedstrijd).

Maar het gaat me om de essentie. Ik pak er Boonen niet persoonlijk op (topsprinter!) maar om de boodschap, al dan niet met emotie. Die vind ik eng.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:43:15 #114
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39837224
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:37 schreef Perico het volgende:
Wat Jean betreft: paus Johannes Paulus II was vlak voor zijn dood nog beter te verstaan...

vrijdag 14 juli 2006 @ 23:44:06 #115
7859 456
pi_39837246
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:40 schreef Ericr het volgende:

[..]

Claus is dood?
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef JelleS het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:44:34 #116
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_39837256
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef JelleS het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
uit een interview in het AD:

"Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe."

Jean Nelissen zet om te beginnen een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht.
Verslag van een lunch, in het AD

"Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. Campeone, riep ik."

"Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey."

"Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?"

Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg."

"Ik ben geen alcoholist."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:45:45 #117
40566 Ericr
Livewrong
pi_39837288
Volgend jaar Nelissen op bezoek bij Anquetil, Pantani, Garin, Middelkamp, van Est en nog vele anderen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:46:16 #118
7859 456
pi_39837302
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

uit een interview in het AD:

"Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe."

Jean Nelissen zet om te beginnen een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht.
Verslag van een lunch, in het AD

"Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. Campeone, riep ik."

"Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey."

"Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?"

Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg."

"Ik ben geen alcoholist."
Ik ook niet. Maar zit wel (met het WK voetbal nog achter mijn kiezen) voor de zoveelste avond zat achter mijn FOK scherm!
En lekker dat ik het vind!
Maar alcoholist? Neu...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:46:39 #119
7859 456
pi_39837307
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
Volgend jaar Nelissen op bezoek bij Anquetil, Pantani, Garin, Middelkamp, van Est en nog vele anderen.
Vergeet Claus niet!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:47:25 #120
40566 Ericr
Livewrong
pi_39837328
Claus leeft nog!! Laat je niet foppen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:48:45 #121
7859 456
pi_39837368
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
Claus leeft nog!! Laat je niet foppen.

enfin, kga mijn nest in!
Bis morgen.

zaterdag 15 juli 2006 @ 00:01:24 #122
127004 maril
Smeetsfan
pi_39837784
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef 456 het volgende:

[..]

[..]

Nu ja, dat zei Lotz ook al. Emotie boven rationaliteit verheffen na binnenkomst. Nou vooruit. Daar kan ik meeleven (ook tevaak mijn spikes de sloot in gemikt na een kut wedstrijd).

Maar het gaat me om de essentie. Ik pak er Boonen niet persoonlijk op (topsprinter!) maar om de boodschap, al dan niet met emotie. Die vind ik eng.
Ik niet vond het zeer realistisch, want men vraagt nogal wat van die kerels.
Maar het valt mij op dat niemand wat durft te zeggen daarover, en zo,n beetje de fatsoentakkers
uit te hangen, die dokter van vanavond vind ik nog steeds een engerd, maar hij sprak wel dingen uit zoals het toelaten van EPO onder medisch toezicht , waar ik mij dus wel in kan vinden, of een soort gelijk middel.
pi_39840582
Ik ben voor alles vrijgeven. Gewoon alles vrijgeven. Iedereen zoekt het maar lekker zelf uit hoe ver ie wil gaan en ten koste van wat.

En is het niet om principiele redenen, dan in elk geval om praktische: zolang je niet alles vrijgeeft blijft het tot in de eeuwigheid een groot gekut, een lijst die steeds aangepast moet worden, degene met het meeste geld wint omdat ie het updaten van de lijst voor kan blijven, sta je toevallig op de lijst van een gesnapte dokter dan ben je de lul, sta je op een andere dan ben je nog even niet de lul, en als je de lul bent ben je per definitie al afgeschreven ook al is er nog niets bewezen.....en dit is al jaren gaande. Hoog tijd om voor eens en voor altijd korte metten te maken met deze ellende, en m.i. kan dat maar op 1 manier.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 02:13:20 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_39841169
'Ik ben geen alcoholist.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:41:13 #125
127004 maril
Smeetsfan
pi_39843208
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben geen alcoholist.'

Good for you, Tong
pi_39843262
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef 456 het volgende:
Echt die discussie... Waar GAAT DIE OVER....
Als je doodop aan de finish komt, uitgewoond en wel, dan ben je NIET goed genoeg. Word dan GEEN wielrenner. Ga dan lekker schaken ofzo.
Wat een gezeik over doping.

Ik loop hard (en liep dit op nationaal niveau), ik snap gewoon NIET dat je als sporter nog in de spiegel kan kijken met dit soort argumenten
*eens is*
Ook effe crossposten:
Uit Trouw:
quote:
Na de eerste bergetappe zaten veel renners vermoeid op de fiets. (...) Zelfs de oude krijger Erik Zabel was 'dood als een schaap'. Vandaag staat weer een lange rit van 230 km gepland. Tom Boonen spreekt er schande van. Zo valt de strijd tegen doping nooit te winnen. Hij had ploegmaat Steven de Jongh zien overgeven in de bergen.(...)
Ook deze weken staan er weer artsen op die beweren dat een renner gezonder blijft als hij met epo of bloedtransfusies het aantal rode bloedlichaampjes op peil houdt. Het zal medisch ongetwijfeld waar zijn. Maar de schaduwkanten van zo'n liberale benadering zijn donker. Doping tolereren beteknt doping verplichten. En waar ligt dan de grens? De praktijk leert dat renners zich niet alleen vanwege hun gezondheid drogeren. Ook om te winnen.
De Süddeutsche Zeitung publiceerde gisteren uit documenten die bij de beruchte Eufemiano Fuentes zijn gevonden. Daaruit blijkt dat Jan Ullrich zich in 2005 tot in de eerste week van de Tour injecteerde met insuline, corticoiden, testosteron en groeihormonen. Hij kreeg ook een bloedtransfusie.(...)
Geen wielrenner die zich ons zo liet dromen als Pantani, de asklimmer die de Tour van 1998 won. We kennen nu de waarheid. Sinds 1993 reed hij rond met dik, gemanipuleerd bloed.(...)
Vijftien jaar is de Tour overheerst door mensen aan wie de inspanningen amper meer waren af te lezen. De serene Indurain, de griezelig sterke Riis, de vliegende Pantani en de machinale Armstrong. Ze leken verheven boven de wetten van de Tour. Waar was het menselijke tekort, het onvermijdelijke lijden?
Liever kotsende, klagende renners dan supermensen. De Tour krijgt weer een menselijk gezicht.
[Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!
Wat mij betreft gaat het vooral om de zin "doping tolereren is doping verplichten". Dat is de kern van de boodschap. Zodra je het toelaat, moet je dan in feite doping gaan gebruiken als je gaat wielrennen. Dat is het beroerde van de zaak als je het toelaat. Want je kunt dan nog zoveel talent hebben, op het moment dat je met iemand gaat rijden die net wat minder talent heeft, maar wiens bloed een abnormaal hoge hematocriet heeft vanwege doping, kun je het wel schudden.

Bovendien maak je de sport ook aan de onderkant kapot, want je laat doping toe. Dus zal iedereen denken "oh, het is dus veilig". Het betekent volgens mij dan ook dat er aan de onderkant ook doping gebruikt gaat worden (en dan heb ik het zelfs op recreatief niveau). Wat betekent dat als je wielrennen gewoon leuk vind (zoals ik bijvoorbeeld) en het ook een beetje wil doen, dat je meteen kansloos bent als je geen doping wil gebruiken. Want reken maar van yes dat ook in de laagste categoriën meteen mensen naar doping gaan grijpen als het toegelaten wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 07:59:22 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:55 #127
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39845689
Boonen en Zabel zijn toppers met enorm veel talent, weliswaar geen klimmers, maar zeer zeker mannen die zonder problemen een bergrit doorkomen, zeker als ze in vorm zijn.

Als je dan ziet dat die beiden halfdood aankomen na die bergrit en zo'n Landis loopt een minuutje na zijn finish al terug zo fris als een hoentje rond, dan heb ik mijn bedenkingen bij de zogezegde cleanheid van deze Tour.

De dopinghierarchie is op zijn kop gezet, maar ze is er nog wel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:05 #128
127004 maril
Smeetsfan
pi_39845734
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

*eens is*
Ook effe crossposten:
Uit Trouw:
[..]

[Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!
Wat mij betreft gaat het vooral om de zin "doping tolereren is doping verplichten". Dat is de kern van de boodschap. Zodra je het toelaat, moet je dan in feite doping gaan gebruiken als je gaat wielrennen. Dat is het beroerde van de zaak als je het toelaat. Want je kunt dan nog zoveel talent hebben, op het moment dat je met iemand gaat rijden die net wat minder talent heeft, maar wiens bloed een abnormaal hoge hematocriet heeft vanwege doping, kun je het wel schudden.

Bovendien maak je de sport ook aan de onderkant kapot, want je laat doping toe. Dus zal iedereen denken "oh, het is dus veilig". Het betekent volgens mij dan ook dat er aan de onderkant ook doping gebruikt gaat worden (en dan heb ik het zelfs op recreatief niveau). Wat betekent dat als je wielrennen gewoon leuk vind (zoals ik bijvoorbeeld) en het ook een beetje wil doen, dat je meteen kansloos bent als je geen doping wil gebruiken. Want reken maar van yes dat ook in de laagste categoriën meteen mensen naar doping gaan grijpen als het toegelaten wordt.
En de hoogste mogen het alleen maar. t ging ook duidelijk om onder medische begeleiding
en als die mensen waar jij het over hebt toch willen pakken doen ze dat nu ook wel.
Laat nou varen dat men de tour clean rijdt, de ARD en ZDF hebben trouwens gezegd dat de tour helemaal zuiver moet zijn anders, anders willen ze niet meer uitzenden.
Hoop dat de NOS niet zo naief gaat zitten doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door maril op 15-07-2006 11:45:55 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:50:37 #129
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39847594
Toch vind ik het goed dat ooit het woord GEZONDHEIDSTEST is ingevoerd ipv dopingtest. Daarom heb ik ook mijn bedenkingen bij die dokter Knabbel die als een oester nauwelijks iets zei bij Mart.

Hij denkt dat EPO geen kwaad kan als het wordt vrijgegeven en toegediend onder medische begeleiding... maar het bloed wordt er dik en stroperig van, ik hou eerlijk gezegd mijn hart vast als renners dan op hoogte overnachten, dan kan het zelfs heel gevaarlijk worden... (okee, dat is het dan nu ook al).
pi_39848685
Wat een walgelijk 'doktertje' bij Mart zeg . De uitzending opzich was nog wel leuk, vooral idd het moment van HEEE LOTZ!! .
pi_39848940
Net de uitzending van gisteren teruggekeken.
Was niet echt bijzonder.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39851193
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Net de uitzending van gisteren teruggekeken.
Was niet echt bijzonder.
Idem.

Vooral het totaal niet kritische van Smeets gisteren was irritant. Lotz die ineens grote koersen heeft gewonnen bijvoorbeeld
sig verwijderd door FA
pi_39855044
Het Boogie - Lotz moment was dan weer wel mooi om te zien.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 17:53:38 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_39855738
Wie zijn er vanavond ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:54:24 #135
40566 Ericr
Livewrong
pi_39855762
Dalida en Claus.
pi_39855775
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn er vanavond ?

Anders kijk je even eerder in dit topic. Peter Schep en Edith Bosch.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 17:58:29 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_39855876
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Anders kijk je even eerder in dit topic. Peter Schep en Edith Bosch.
Overheen gelezen kan een keer gebeuren. Edith Bosch is leuk.Peter sSchep zegt me niks.

pi_39856146
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Overheen gelezen kan een keer gebeuren. Edith Bosch is leuk.Peter sSchep zegt me niks.

Tis een stel, hij is wereldkampioen op de baan zij wereldkampioen met judo.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 18:16:06 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_39856332
Ik ben hem helemaaql vergeten er gaat weer een lichtje branden

zaterdag 15 juli 2006 @ 18:26:29 #140
127004 maril
Smeetsfan
pi_39856580
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tis ook al wat pagina,s terug ik wilde die van vandaag nog neerzetten maar ben vergeten
hoop dat ik het voor morgen onthoudt, dan plaats ik het wel.
Trouwens voor de liefhebbers Jean Nelissen komt bij tour2006 vrt 1 vanavond,moet ik opnemen kijk ik later na
misschien ook een tip voor de liefhebbers.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:32:24 #141
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39856722
Jean zit er wel onder voorbehoud, naar verluidt is de Rijkswacht getipt voor een alcohol en snelheidscontrole...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:37:56 #142
127004 maril
Smeetsfan
pi_39856859
Trouwens nog een tvtip voor Maandag dan komen in de Avondetappe ,het echtpaar
Anky van Grunven en Sjef Janssen, geruchten gaan de ronden dat zij de Alp'huez per paard zal beklimmen en hij per fiets
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:04:35 #143
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39859024
Het gerucht gaat ook, dat Mart Anky zal beklimmen, terwijl Sjefke geparkeerd op de Alp staat op de fiets van Herbert (die zo weer es een gast flikt..)
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:05:32 #144
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39859044
Knap hoor, met een paard een berg op
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:08:39 #145
127004 maril
Smeetsfan
pi_39859104
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef Perico het volgende:
Het gerucht gaat ook, dat Mart Anky zal beklimmen, terwijl Sjefke geparkeerd op de Alp staat op de fiets van Herbert (die zo weer es een gast flikt..)
Mart vind Anky inderdaad een fantastische vrouw
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 20:36:37 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_39859730
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:08 schreef maril het volgende:

[..]

Mart vind Anky inderdaad een fantastische vrouw
Bron ?

zaterdag 15 juli 2006 @ 20:46:59 #147
127004 maril
Smeetsfan
pi_39859921
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bron ?

"Dat" mijn beste bedoelde ik niet, maar daarom zei ik ook fantastische vrouw , maar goed in zijn boeken laat hij dat regelmatig over uit wat voor schitterende sportvrouw hij haar vind en
dat hij tijdens de olympische spelen tot tranen toe beroerd naar haar prestaties keek, in ieder geval met kippevel.
pi_39860767
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:30 schreef maril het volgende:

[..]

En de hoogste mogen het alleen maar. t ging ook duidelijk om onder medische begeleiding
en als die mensen waar jij het over hebt toch willen pakken doen ze dat nu ook wel.
Laat nou varen dat men de tour clean rijdt, de ARD en ZDF hebben trouwens gezegd dat de tour helemaal zuiver moet zijn anders, anders willen ze niet meer uitzenden.
Hoop dat de NOS niet zo naief gaat zitten doen.
Ik beweer ook niet dat de Tour nu clean is of ooit wordt.
En in de lagere regionen wordt nu ook gebruikt. Maar geef je het vrij (onder begeleiding) dan wordt het helemaal een zooitje. Je moet dan verplicht gaan gebruiken als je gaat wielrennen, nee dat is lekker
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 juli 2006 @ 23:21:42 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39864022
bos en schep een koppel, wel aardige uitzending
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39864164
Cor Bakker

Een vent die aan één tour heeft meegedaan en niet eens heeft uitgereden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: