Dat gevoel heb ik ook al een week. Alsof ik naar de herhalingen van vorig jaar zit te kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Ericr het volgende:
en niet wat geneuzel van gasten die al tig keer voorbij zijn gekomen.
hahahaha idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:14 schreef Ericr het volgende:
Serieus, ik word moe van die kop van Lotz. Ga lekker lesgeven of zo.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef borisz het volgende:
mart is weer los
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ja maar 456 als je nou doping had gebruikt had je nu misschien 123 geheten.![]()
Ja, maar dat domme siert juist Lotz wel weer. Ik heb wat doms gedaan. Dom dom dom. Dan maar met de billen bloot.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is ook weer typisch Smeets en de NOS ,willen ze een "dopingaflevering" maken , zetten ze daar Lotz, de domst betrapte renner van de voorbije kwarteeuw, en die fantast-dokter ...
Zoals ik hier al zei, die man is een fantast die gewoon uit zijn nek kletst en met dat dopingschandaal even in de picture wil komen. Alles wat die vent de laatste tijd op de nos zei had ik ook kunnen vertellen ...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef Ericr het volgende:
Verboden :
S1. Anabole middelen
S2. Hormonen en verwante stoffen
S3. Bèta-2 agonisten
S4. Middelen met een anti-oestrogene werking
S5. Diuretica en andere maskerende middelen
M1. Verbetering van het zuurstoftransport
M2. Chemische en fysieke manipulatie
M3. Genetische doping
S6. Stimulantia
S7. Narcotica
S8. Cannabinoïden
S9. Glucocorticosteroïden
Dus waar heeft de goede man het over? Op S8 na zijn het producten waar je dus wel winst uit kan halen.
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Studio Sportzomer, nu met Mart Smeets.
Dit is eigenlijk hetzelfde topic?![]()
Wat een gedrocht van een schilderij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef 456 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Mijn oom, kunstenaar, heeft daar ook eens met dat thema een schilderij geschilderd. Mijn achternaam, en ook die van hem, is Vierveijzer. Vier dus... (zie overigens ook de relatie met 456, maar dat terzijde.).
Het thema van zijn schilderij (voor het NOC NSF) was dat meedoen belangrijker is dan winnen. Ofwel, de 4e plaats is ook mooi:
Hurray 4 4(ook hier weer de 4 die centraal staat). :
[afbeelding]
(www.henk4.com)
Zo, en hij verdient er geld mee! Niet te gelovenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een gedrocht van een schilderij.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mooi moment om direct de tv uit te gooien.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Zo, en hij verdient er geld mee! Niet te geloven
HEEEE LOTZ!
Echt boogie![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wél knap dat je met deze r .. laat maar .. je geld verdiend.
binnenkort bio over hemquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Ericr het volgende:
83, maar superfit.
Zijn er nog maar weinig over van die generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |