quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Boogerd morgen zijn gebit kwijt blijkt te zijn, we weten wie het gevonden heeft in elk geval ...
Hoe snel heb jij hem gereden.?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Alp d'Huez
Kijken of de laatste nog sneller dan ik ben.
Ik denk het wel. Ik denk dat de laatste ook nog wel sneller is dan ik ben.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Alp d'Huez
Kijken of de laatste nog sneller dan ik ben.
Aan wat voor tijd moet ik denken voor de langzaamste van het peleton.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik denk dat de laatste ook nog wel sneller is dan ik ben.
shit shit shitquote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zag dit jaar op de VRT zelfs al 4 Nederlandse gasten (mevrouw Boogerd,
Dat denk ik niet. Moerenhout reed toen toch iets van net onder het uur? Of Vieerhouten denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik denk dat de laatste ook nog wel sneller is dan ik ben.
Mijn beste tijd is dacht ik 55 of 56 minuten.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan wat voor tijd moet ik denken voor de langzaamste van het peleton.
Denk eigenlijk dat een profwielrenner toch wel binnen het uur boven moet kunnen zijn.
51 minuten dacht ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Moerenhout reed toen toch iets van net onder het uur? Of Vieerhouten denk ik.
Nu rijden ze eerst 150 km over 2 andere cols. Zou wel leuk zijn als ze dit opmeten morgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
51 minuten dacht ik.
Was trouwens een leukinterview met Menchov.
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef PLAE@ het volgende:
Echt zo kansloos om deze lui uit te nodigen. Maar goed het is meer en meer overgoten met een Mart-jus. Die vergelijking van hotels met het WK en dit is ook weer typisch mart gemekker![]()
Kijk gewoon naar de Finestre vorig jaar zou ik zeggen ... Maar zou Mart al ooit van de Giro gehoord hebben ?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Zwansen het volgende:
3 kwartier.Ja Mart, in de tijd van Coppi.
Zou wel leuk zijn ja. Misschien laten ze op de top van de Lauteret de bus nog wel zien, kun je de achterstand zien. Wel zal in de afdaling daar en het dal de bus flink wat tijd goedmaken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu rijden ze eerst 150 km over 2 andere cols. Zou wel leuk zijn als ze dit opmeten morgen.
amen. Iedereen weet hoe moeilijk het is om een fatsoenlijk hotel te vinden en elke dag een ander.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...
In sommige van de plaatsen mag je al blij zijn als ze überhaupt 22 hotels open hebben in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind trouwens maar eens 22 4 sterren hotels voor 1 nacht midden dé vakantie periode in elke streek die de Tour aandoet om de renners te huisvesten. en volgens mij vragen die ook doogewoon niks meer dan een bed en verder niks 's avonds ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |