* eensch isquote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is trouwens voor het eerst in jaren dat ik het VRT programma een stuk beter vind dan Mart. Wat denken de Nederlanders daar eigenlijk over ? (of kijken jullie puur de avondetappe ?)
Dat klopt, ik zag dit jaar op de VRT zelfs al 4 Nederlandse gasten (mevrouw Boogerd, Crabbé, de schrijver van "de renner" , Jean Nelissen en nu Veldkamp) waarvan je je écht afvraagd waarom ze niet bij Mart aan tafel gevraagd werden ...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik zit nu voor het eerst dit jr naar de brt te kijken, en vind het nu al een rustiger programma.
Zon programma valt of staat bij de gasten. Niet de NAMEN, maar mensen die iets te zeggen hebben. Daar vergist zich NOS zich in, ook gedurende WK voetbal.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, Veldkamp is natuurlijk een Belg.
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef maril het volgende:
Er is een topic over dat programma , ze hebben mijn inziens veel gejat van HS
Die wielerwedstrijd op het laatst ,dat muziekbandje tussendoor en een film en een auto op de voorgrond, ze mogen wel orgineler zijn. overigens is de uitvoering daarvan erg slaecht ,maar goed ieder zijn meug.
Subtielquote:Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef Zwansen het volgende:
WAT EEN LELIJKE BEK HEEFT DIE ANKIE ZEG. GADVERDAMME.
Joost, misschien kun jij me helpen... eigenlijk vond ik het Tourjournaal zoals dat op de BRT in zeg maar 1993 was, het allerbest. Een halfuurtje, en niet in een studio, maar vanuit de Tour, ideaal programma.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.
Ik kan mij nog het typetje "Modest" herinneren die in die tijd reportages maakte voor het Tourjournaal , maar een Michel ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Joost, misschien kun jij me helpen... eigenlijk vond ik het Tourjournaal zoals dat op de BRT in zeg maar 1993 was, het allerbest. Een halfuurtje, en niet in een studio, maar vanuit de Tour, ideaal programma.
En daarin zat steeds een reportage van ene Michel, heel grappig voorfilmpje, hij klom op zo'n kinderfietsje op een carrousel, ging als een bezetene trappen en trok aan een bel.
"Trek eens aan de bel, Michel".
Wie was deze Michel eigenlijk en doet hij nog steeds iets in het wielrennen? Hij had een grappig hoofd..
Vrij verrassend, ik wist niet dat die Basken zoveel vertrouwen hadden in Zubeldia.quote:
Ach, sinds al die hollanders er een chasse patat met mayo bestellen ...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrij verrassend, ik wist niet dat die Basken zoveel vertrouwen hadden in Zubeldia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |