Word de dag erop smorgens vroeg herhaald om 11.10quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
Stond bij mij in de gids dat het gisteren zou beginnen. Vond het al zo raar dat er niks op de video stond.
Dan lig ik net in bedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:11 schreef maril het volgende:
[..]
Word de dag erop smorgens vroeg herhaald om 11.10
Idd een mooie reportagequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Prachtig, die reportage over de mascotte van 1978.![]()
Ja dat was heel mooi de reportage over Miguelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Prachtig, die reportage over de mascotte van 1978.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te genieten. Erg leuk die oude beelden uit 74
Ten Pole Tudor - Wunderbarquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was ist los, was ist das.. wat is dit voor nummer?
Helemaal eens, vond gisteren ook beter.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Minder dan gisteren, maar dat lag natuurlijk ook een beetje aan de gasten.
Alleen steeds erg gelachen om Berry.
Theo Maasen bracht een DVD uit van zijn programma's en Berry was de speciale gast die ze als eerste in ontvangst mocht nemen. Berry is de grootsate fan van Theo Maassen en andersom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vraag me af wat hij van die grappen van Theo Maassen vindt.. Gebroeders van de Kerkhof zijn ook van die heerlijke mannen, op dezelfde manier. Berry zoekt de publiciteit minder, dat maakt 'm alleen nog maar leuker.
Cool! Echt mooi..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Maasen bracht een DVD uit van zijn programma's en Berry was de speciale gast die ze als eerste in ontvangst mocht nemen. Berry is de grootsate fan van Theo Maassen en andersom.
Deze was het eerst.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, hier ook al twee topics van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |