Morgenavond de laatste aflevering van Studio Sportzomer qua WK 2006quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond laatste aflevering, klopt dat?
Geef niks, komt mij ook weleens overquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, morgenavond bedoel ik natuurlijk.. jeetje, lekker wakker zijn we weer..
Nee dat niet. Maar er komt ongeveer ook een soort studio Sportzomer dan met Mart Smeets over wielrennen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd je ook van wielrennen dan?
Nee hoor in 2004 hebben ze dat ook gedaan toen waren er zelfs 3 evenementen Europees Kampioenschap voetbal(Jack v Gelder), Tour de France, en last but not least de zomerspelenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel vaag dat het SPORTzomer heet, maar toch zo eenzijdig is, eigenlijk.. Hm..
Ja vind ik ook !!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jack van Gelder hebben we dan ook wel wer even genoeg gezien. Wel knap hoe hij iedere avond weer presteert.
Cruijff won meerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arie Haan is de meest succesvolle voetballer, zeggen ze wel eens. Zo zie je maar weer dat dat niet telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |