Ja, ik ook veel beter dan BvDquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:45 schreef Shogo het volgende:
Vind het een erg leuk programma, beter dan die Villa BvD iig.
Bert van Marwijk en Danny Blindquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Wie komt er vanavond?
Yups.quote:
Klopt, dat merkte ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef jna het volgende:
Leuk programma alleen vervelend dat ze eerst 20 minuten de beelden laten zien die 10 minuten eerder ook al in het sportjournaal te zien waren.
Ja,Chris had een leuk verhaal over zijn voetbal-carriëre van vroeger.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending vandaag met Van Hanegem, Van Muiswinkel en Chris Zeegers, vooral dat verhaal over die prof-carriere van Chris.![]()
Mister Hoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl vooral het verhaal van Chris Zegers.Mister Ho![]()
Jaap van Zwedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond lodewijks
Volgens mij staat het wel in het topic in WK: [Tv Tip] Studio Sportzomer - deel 3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:27 schreef sebase10 het volgende:
Hoe heet de eindtune van Studio Sportzomer eigenlijk. Dat duitse liedje?
WIR SIND HELDEN - WENN ES PASSIERTquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef muhammad_ali het volgende:
Is er iemand die weet hoe de tune van studio sportzomer heet? Ik wil em wel hebben namelijk
Daar is niet iedereen het met je over eens:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Hanegem was weer mooi bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |