Word vanavond ook leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En Arthur Numan is een koning..
Blijf hier lekker dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze is ook leuk en misschien leuker![]()
Je stinktquote:
Cruijff had op de bank kunnen zitten bij het WKquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zometeen Cruijff..
Inderdaad. Blinde Feyenoord-oogkleppen op, die man.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Cox.. ik ben ook voor Feyenoord, maar die gast is echt de weg kwijt..
Onder andere. Ook het doelpunt was volgens Endt het gevolg van twee briljante momenten. Ik telde echter drie tot vier cruciale fouten van onze zijde!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoorde vaag dat hij Maniche ophemelde, bedoel je dat?
By the way, je avatar (of je plaatje, voor normale mensen) is geweldig; ik ben een groot fan van de film.
gaat weer over italie dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, Springsteen wat erg, natuurlijk..
Endt is wel een liefhebber en niet arrogant. Dat is vrij knap als je al jaren bij Ajax rondloopt. Ik vind 'm wel een sympathieke gentleman eigenlijk, uiteraard zonder dat ik het altijd met hem eens ben.
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:42 schreef Springsteen27 het volgende:
De A-gasten raken op. Dinsdag Johnny de Mol aan tafel en gisteren Henk Poort. Sorry, maar op hun mening zit ik echt niet te wachten!
Eensch isquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.![]()
Goed te lezen dat we weer lekker de Tour gaan doen. Had eigenlijk gehoopt dat dat gewoon 3 weken zou zijn (evt. met een half uur langer voetbal op WK dagen of gewoon 2 uitzendingen achter elkaar), maar helaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat Mart Smeets het a.s. maandag overneemt met zijn Tour de France versie; kan hij weer een nieuw blik A-gasten opentrekken.![]()
Ja, snap niet dat die verschrikkelijke Herbert Dijkstra nog steeds commentaar mag geven bij de Tour, er moet in Nederland toch een betere commentator te vinden zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eensch is![]()
Prachtig altijd die late tour uitzending, heerlijk voor het slapen gaan![]()
Jammer dat Smeets dit jaar bij geen etappes verslag geeft![]()
Viel het jullie gistere niet op dat Mart een kleine sneer gaf naar Hiversum in de zin dat hij zei, dat het Saai was vandaag en dat zowel de renners als journalisten wat meer werk te doen willen hebben/of moet gebeuren ik vond dat hij raar eindigde in ieder geval. of heb ik teveel aangevoeldquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef madcat het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat die verschrikkelijke Herbert Dijkstra nog steeds commentaar mag geven bij de Tour, er moet in Nederland toch een betere commentator te vinden zijn...![]()
Ik hoop in elk geval dat, net zo als vorig jaar, Mart Smeets toch weer het commentaar doet bij een paar belangrijke etappes.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik kan ook niet wachten totdat de avondetappe begint. Echt geweldige tv is dat. Eerst lekker in de middag de bergrit kijken. Dan de reacties in het tourjournaal en dan de achtergronden vanuit mijn bed bij de avondetappe. Wat kan het leven toch mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |