Daar had veel meer gevraagd aan kunnen worden. Ik had zoveel vragen. Wat is je mooiste wedstrijd ooit ? Wanneeer ging je het meest uit je dak ? Wat is je favoriete wedstrijd of speler ooit ?quote:
Kom jij daar nou pas achter, Jack is niet voor niets zo bruin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Het is tenenkrommend slecht geworden door van Gelder zijn geslijm met de gasten.
Ga je m'n grappen jattenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef maril het volgende:
[..]
Kom jij daar nou pas achter, Jack is niet voor niets zo bruin.![]()
Wist niet dat hij van jou was sorry, ik reageerde op je eerste zin.waar staat dat danquote:
Frank Snoeksquote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
De vraag is natuurlijk: wie doet morgen dan de finale?
Niet dat het uitmaakt, aangezien niemand anders dan de BBC mag mijn finale doen, so to speak.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef bolivian het volgende:
De vraag is natuurlijk: wie doet morgen dan de finale?
En morgen Borst en Mulder.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:34 schreef 456 het volgende:
Beenhakker blijft natuurlijk wel top mannen. Iig wel 3 voetbal mensen aan tafel dit keer...
Maar ik ben Jack moe.
Ok iig geen huigelaars aan tafel.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
En morgen Borst en Mulder.
Altijd prijs!
Gelukkig hoefde Reitsma niet te vertellen wat hij zo goed vindt aan Beenhakker en Ten Cate,quote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok iig geen huigelaars aan tafel.
Wat tenenkrommend slecht was het vanavond.
Het schijnt dat ze een uur bezig zijn geweest om in hun auto te stappen zoveel veren zaten er in hun reet
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde Reitsma niet te vertellen wat hij zo goed vindt aan Beenhakker en Ten Cate,.
Ik dacht dat er iets anders in zat... een groot gebruind rattelend hoofdquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok iig geen huigelaars aan tafel.
Wat tenenkrommend slecht was het vanavond.
Het schijnt dat ze een uur bezig zijn geweest om in hun auto te stappen zoveel veren zaten er in hun reet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |