Nee. Hoe oud is die kerel dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, het is meer algehele aftakeling. Zijn stem blijft niet achter. Heb je 'm zien lopen met Bahamontes?
Jean is pas 69 hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nelissen? Achter in de 70 denk ik?
Ik neem elke gynaecoloog serieus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie neemt die gast serieus dan? Zei hij nou dat hij gynaecoloog was?
Nee, dat was Fuentes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vond eigenlijk dat-ie wel een punt had.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie neemt die gast serieus dan?
Minpuntje voor je in de Algemene Kennis Quiz,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh.. whaha.. sorry..
Dan wordt het een wedstrijd wie e beste doping heeft, niet wie het hardste fietst. Maar ik snap je wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat-ie wel een punt had.
Als het niet schadelijk is, waarom niet?
Doe je ook mee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Minpuntje voor je in de Algemene Kennis Quiz,.
Dat geldt nu in principe natuurlijk ook al voor vitaminepreparaten en wat al dies meer zij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan wordt het een wedstrijd wie e beste doping heeft, niet wie het hardste fietst. Maar ik snap je wel.
Formule I op de fiets..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat geldt nu in principe natuurlijk ook al voor vitaminepreparaten en wat al dies meer zij.
Het blijft wordt in ieder geval wel eerlijk.
Dat is inderdaad waar ik aan dacht.quote:
Ja maar het zijn juist de makkelijke vragen waarmee je snel kunt scoren,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar als niemand het weet en jij wel valt dat argument weg.
die "dokter" is een fantast die ooit met wat schaatsers en enkele b-renners wat begeleid heeft. Wat die vent uit zijn nek kletste had ik ook kunnen doen, en allicht zelfs correcter ...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die dokter dan, wat moeten we daarmee?
Als ze samenvallen allicht minder, maar het avondprogramma van Smeets werd hier altijd al vrij goed bekeken hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Joost, wat vind je ervan dat Smeets altijd zo prominent zegt: "Goedenavond, mensen in Nederland en België... en dan nu voor onze Belgische en Nederlandse kijkers..." ?? Kijken er echt zoveel mensen in België? Jullie hebben toch een eigen tourprogramma..
Met het verschil dat wielrennen hier in Vlaanderen toch eigenlijk wel de absolute nr 1 sport is hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ok, vind ik wel leuk.
De liefde voor wielrennen hebben België en Nederland in elk geval gemeen.
veldrijden is om ons bezig te houden in de wielerloze maanden héquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de variant veldrijden ernaast zeker.. die nationale soap toen met Nijs, dat was wat zeg..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef thaleia het volgende:
Ik ben voor alles vrijgeven. Gewoon alles vrijgeven. Iedereen zoekt het maar lekker zelf uit hoe ver ie wil gaan en ten koste van wat.
En is het niet om principiele redenen, dan in elk geval om praktische: zolang je niet alles vrijgeeft blijft het tot in de eeuwigheid een groot gekut, een lijst die steeds aangepast moet worden, degene met het meeste geld wint omdat ie het updaten van de lijst voor kan blijven, sta je toevallig op de lijst van een gesnapte dokter dan ben je de lul, sta je op een andere dan ben je nog even niet de lul, en als je de lul bent ben je per definitie al afgeschreven ook al is er nog niets bewezen.....en dit is al jaren gaande. Hoog tijd om voor eens en voor altijd korte metten te maken met deze ellende, en m.i. kan dat maar op 1 manier.
Hij is geen gynaecoloog, Fuentes die spaanse Arts is dat die verdient veel (7 a 8 miljoen euro)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat hadden we opgehelderd. Ik zat niet op te letten. Dat krijg je als je tegelijkertijd aan het FOK!ken bent..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:37 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is geen gynaecoloog, Fuentes die spaanse Arts is dat die verdient veel (7 a 8 miljoen euro)
voor een Gynaecoloog dat was wat hij zei.
Dronken ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Tour 2006 nu op de VRT zit Jean Nelissen ...![]()
Yes, ik kijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Tour 2006 nu op de VRT zit Jean Nelissen ...![]()
Nuchter heb ik hem nog nooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |