Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
AALSMEER - Morgen is het 06-06-06.
Wat een gekken.quote:Vandaag bidden zeker tweeduizend christenen van 18:00 tot en met dinsdag 18:00 dat Satan en de gevallen engelen komende nacht niet zullen neerdalen op planeet Aarde.
Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden.quote:
en 06-06-1606?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden.
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?
ja het kwartje viel pas nadat ik op invoeren had gedrukt...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?
das al lang geweest en we leven nogquote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Bioman_1 het volgende:
en 6-6-666 om 6 uur 6
Okee.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
ja het kwartje viel pas nadat ik op invoeren had gedrukt...
ik had niet goed gelezen
Maar verder gaat alles goed met je?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
De Christenen kunnen bidden wat ze willen.
Wat gebeurt dat gebeurt toch![]()
There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killed
![]()
Ik heb al contact met die wezens, en die wezens zijn niet slecht. Ik heb pas geleden een goed contact gehad met eentje, en ze zijn blij dus. Ze zijn gewoon blij. Ik heb dat ene wezen mijn menselijke gevoelens en denken gegeven. Ik heb het over getransporteerd als het ware en ze konden op een gegeven moment zelfs vreugde ervaren. Ze waren zo blij als maar zijn kan.
En ze gaan nog helpen als het ff kan, ze kunnen zelf ook zaken voor elkaar krijgen.
Goede bond-genoten zijn het, en zo zullen er misschien meer goede bond-genoten gaan bijkomen.
De Christenen hebben nooit wat betekend hier op aarde. De Christenen zijn nooit van toegevoegde waarde geweest, en al die kerken al helemaal nietWaardeloos te noemen, je hebt er niets aan
Alles is perfect hierquote:Op maandag 5 juni 2006 12:54 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed met je?
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles is perfect hier
Kan niet beter zelfs
Omdat er grote veranderingen gaan plaats vinden snel. En dan mogen de Christenen wel bang zijn mochten ze bang zijn, maar goed, zoals ik zei, sommige dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren
Ik weet het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.
Waar is het vertrouwen op God opeens gebleven?
Wat is er mis met materialistisch bestaanquote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef Biancavia het volgende:
Ook het beest zit in onszelf. Net zoals het goddelijke.
Het is aan ons mensen de juiste keuzes te maken in ons materialistisch bestaan.
Natuurlijk moet je ook leren genieten. Het is alleen nodig een middenweg te vinden.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er mis met materialistisch bestaan
En het draait om het genot en het mooie leven. En bij genot hoort vanzelf luxe.
Over slecht karakter en boosheid, jaloezie en nog meer. Dat is een teken dat je niet ontwikkeld bent. Dat is een teken dat je nog moet groeien.
Dat is niet slecht en schuld. Je moet dan als mens gewoon weten hoe je bent. Je moet dan nog je identiteit vinden. Dat is een kwestie van een natuurlijk proces.
Het enige dat ook daadwerkelijk na te trekken valt en eventueel correct had kunnen zijn blijkt niet te kloppen:quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
De terugkomst van de Grey kan samengaan met een komeetfragmentinslag, omdat de aarde rond 6 juni de baan van de uiteengevallen komeet Schwassmann-Wachmann 3 kruist, die als een trein een sliert van brokken achter zich aanvoert.
Bron:http://www.blackwell-syne(...)65-2966.2005.09199.xquote:Schwassmann–Wachmann 3, a Jupiter-family comet that split in 1995. The fragments will pass near the Earth on 2006 May 13, and could produce an outburst of the τ Herculid shower. However, by considering both meteoroids released during the splitting event and on previous perihelion passages back to 1801, we find no evidence for enhanced activity from this shower in 2006.
Ach ja, wat zijn een paar ontvoerde mensen nou op een totaal van 6 miljard.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
Ach, 13 mei of 6 juni. Wat zijn die paar daagjes nou in de kosmische oneindigheid.
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je ook leren genieten. Het is alleen nodig een middenweg te vinden.
Niet te ver doorschieten en denken dat luxe de oplossing is voor alle problemen.
Matrix speelt ook mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef Biancavia het volgende:
Een soort Matrix idee?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Matrix speelt ook mee.
Maar je hoeft straks geen gaten in je lichaam te laten zetten
Je lichaam blijft helemaal intact
quote:
Ze hadden het bij de eerste film moeten laten.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Matrix slaat op een aantal gebieden de spijker fout op de kop.
Maar als niks meer kan sterven hebben we niks te eten, want er kan geen vee meer geslacht worden voor ons ter consumptie. Dat wordt een vrij hongerlijdend wereldje danquote:Op maandag 5 juni 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles wat ooit is dood gegaan komt tot leven. Zelfs overleden dieren en nog meer.
Dan bestaat de dood niet meer, en blijft alleen het leven over.
En heb je meteen te maken met het eeuwige leven
Nee, alles wordt energie. Geen materie.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar als niks meer kan sterven hebben we niks te eten, want er kan geen vee meer geslacht worden voor ons ter consumptie. Dat wordt een vrij hongerlijdend wereldje dan
Dat ookquote:Op maandag 5 juni 2006 14:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ze hadden het bij de eerste film moeten laten.
Maar wat kun je dan ervaren, zo zonder lichaam? Lijkt me vrij saai om als brokje energie rond te zwevenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, alles wordt energie. Geen materie.
Je hebt dan geen lichaam meer nodig dat je moet voeden.
Ik weet het nietquote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, alles wordt energie. Geen materie.
Je hebt dan geen lichaam meer nodig dat je moet voeden.
Je hebt het denk ik niet in de gaten, het wordt luchtiger. Maar je bent wel levend.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan ervaren, zo zonder lichaam? Lijkt me vrij saai om als brokje energie rond te zweven
Mensen die niets toevoegen stellen niets voorquote:Op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Domme mensen zijn grappig
Zo denk ik dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Klonk het volgende:
cool, ik kan niet wachten, klinkt mooi wat Dromenvanger schrijft
merken wij er nog iets van, of gaat het leven gewoon verder ?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik dat het gaat gebeuren.
Het is 15:55
Ik moet gewoon verder vandaag, zoals ik altijd verder moest en nog steeds verder ga richting het doel
Ik denk dat jij niet eens denkt om een mes te gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:17 schreef Laton het volgende:
kijken of die greys tegen een messteek kunnen
ik heb je juist gedag gezegd in ouwehoerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Morgen gaat het vanzelf goed komen.
Ik neem ook even afscheid hier.
Mensen die met berichten komen die mij niets zeggen daar ga ik niet op in.
Ik neem ook dit topic even afstand vanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb je juist gedag gezegd in ouwehoer![]()
lul niet vent, kom jij morgen hier maar je excuses aanbieden voor je lauwe gezwam over een volk dat ons niet komt redden en niet bestaat.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet eens denkt om een mes te gebruiken
Je zult vol vrede zijn morgen.
Je denkt morgen niet aan messen. Je bent morgen anders.
Ja vreemd hé, hoe zou dat nou toch komenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.
En daarnaast is het gewoon 6-6-2006.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, het is ook alleen de datum 6-6-6 volgens de christelijke kalender, en het zijn ook alleen de christenen die een betekenis aan dat getal hechten.
ik zet liever een dvdtje van the excorsist opquote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Morwen het volgende:
Laat maar komen, ik ben er helemaal klaar voorGaan we gezellig met ze naar "The Omen" die morgen in premiere gaat
![]()
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Morwen het volgende:
Laat maar komen, ik ben er helemaal klaar voorGaan we gezellig met ze naar "The Omen" die morgen in premiere gaat
![]()
Als ze er van Verdonk uberhaupt al in mogen. "Zeg, wat dachten we ervan, kunnen jullie even optieven terug naar Atlantisquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.
Niks ervan, eerst inburgeren die aliens.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.
Niks ervan, eerst inburgeren die aliens.
toen hadden ze nog geen forum om daarover te discussierenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
misschien is het op hun wereld wel precies hetzelfde. lijkt me zelfs erg aannemelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef Laton het volgende:
kut aliens, als ze er al zijn, zijn echt niet geboeid in ons hoopje oorlogszuchtige fabeltjeskrantgod aanbiddende randmalloten hoor.
wat bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Monidique het volgende:
Dit zou heel goed kunnen kloppen ook.
wie weet!quote:
ikke ookquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Ik hoop dat ze me wel op tijd wakker maken voor de hel losbarst, want dat wil ik natuurlijk wel met mijn volle bewustzijn meemaken.
Misschien komen ze wel via dromen, trustequote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Ik hoop dat ze me wel op tijd wakker maken voor de hel losbarst, want dat wil ik natuurlijk wel met mijn volle bewustzijn meemaken.
Inderdaad, waslijsten volquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wie weet!
aan voorspellingen die daadwerkelijk uitgekomen hebben we immers geen gebrek![]()
*Malicieus gelach gaat op*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:39 schreef Pinball het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel om 6 minuten over 12.
De wekker staat nu om 05:45 zodat ik om 06:06 goed wakker ben om eea bewust mee te maken.
Want bewustzijn is bewust zijn. Van de getallen, en alles heeft een reden, ook de oneven getallen.
En ik heb straks nog contact gehad, heel intensief. Met ze. En ze komen, het voelde warm.
Is het niet vandaag dan morgen, en anders overmorgen of volgend jaar. Tijd is ook maar een getal. Éen van de getallen die de wereld maakten.
Maar nu eerst even wat koffie.
Stuur es hierheen, ik verveel mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie een ufo.
Het zijn inderdaad de Zeta Reticuli's, we're doomed.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
6 keer gepost in 6 verschillende topics op 06-06-06 om 06:06 uur.quote:
Op dat tijdstip werd ik wakkerquote:
Ik droomde dat mijn broertje verdronk in badquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op dat tijdstip werd ik wakker
Ik werd wakker om 06:06 06:06 op mijn wekker, en ik zag net voor het wakker worden de duivel met hoorns en al
Ben een paar keer wakker geworden, kan mijn dromen niet herinneren.
Maar toen ik voor het opstaan wakker werd, toen was het 06:06.
En zag ik een visioen van de duivel
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:42 schreef amaranta het volgende:
Wat een gezever zeg dromenvanger...
Ik heb mooie dromen gehadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik droomde dat mijn broertje verdronk in bad
Hier staat ook ontzettend veel informatie http://www.churchofsatan.com/home.htmlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal hem zeker eens lezen.
Op internet staat ook een woordenboek over Satan. Ik ga dat woordenboek vandaag even bestuderen nog. Kijken wat erin staat en of ik er verder mee kan
Satan is niet slecht, de kerk is bang om de macht te verliezen.
De kerk is bang dat ze het bestaansrecht verliezen.
Even koffie zetten![]()
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal dat boek lezen en die link van Nanking in de favouriten zetten![]()
Ik zal zometeen een aparte map openen in favourieten die 666 heet.
De Christenen waren altijd bezig in de kerk.
" Verlos ons van het kwade, Amen".
In principe zijn die Christenen pas echt verlost als ze verlost zijn van Christus. Ze zijn verlost van het kwade als Christus verdwijnt.
Dat maakt de situatie hilarisch
Maar de Christenen zullen vandaag verlost worden van hun grote voorbeeld
Ik ben altijd bezeten geweest van Christus. En ik schakel alles uit dat met Christus te maken heeft.
En weet je dat het fantastisch voelt????
Nal die jaren heb ik eindelijk rust en voel ik me eindelijk gezond. Geestelijk gezond en lichamelijk gezond.
Volgens mij was het Christus die mij ziek heeft gemaakt vanaf mijn geboorte.
En daar ga ik dus actie tegen ondernemen.
Zie het maar als wraak-actie![]()
Alle pijn die Christus mij gedaan heeft in mijn hele bestaan, krijgt hij vandaag terug. Totdat hij dood is.
En daar heeft Christus zelf om gevraagd. Christus heeft mijn bestaan tot hel gemaakt.
En dat heeft hij bij zoveel mensen gedaan.
De bijbel komt nog naar voren, ook de bijbel is ziek. Ik zal vandaag rustig verder zoeken en puzzelen.
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.![]()
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...
Als hij zich verlost voelt is dat alleen maar een zege voor hem.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...
Kan dat geen kwaad red bull met die pillen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag nog een paar herstellingen doen. En dan is het goed.
Nog ff contact leggen en het wordt beter.
Zometeen ff de wonder-pillen innemen. En dan drink ik red-bull.
En dan is het fantastisch
Het getal 666 in Openbaringen 13 refereert naar de toen heersende keizer NERO. Dat was geen aardig mannetje.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
Morgen is het 06-06-06. Het getal 666 is volgens een bijbelse profetie in Openbaringen 13 het getal van Satan.
... Ik heb mezelf voorgenomen geen negatieve uitingen te maken rondom iemands geloof. (dat is niet aan mij, maar aan de gelovers zelf.)quote:Vandaag bidden zeker tweeduizend christenen van 18:00 tot en met dinsdag 18:00 dat Satan en de gevallen engelen komende nacht niet zullen neerdalen op planeet Aarde.
Hier heb ik wel een probleem mee. Blijkbaar vind deze organisatie het erg nodig om in hun propaganda alle andere groepen te generaliseren. Heksen zijn door de kerk bestempeld als 'duivels' in de MIDDELEEUWEN!!! Waarom? Omdat die mensen kennis gebruikte die de kerk van het volk verborgen hield. Men dacht dat ze deze kennis van de duivel kregen. that's it! om die reden, om die DENKWIJZE van die fucking geindoctrineerde kerkgangers werden duizenden levend verbrand. Lekker is dat.... Alsof er geen 'witte magie' is? Hoe durf je een oordeel uit te brengen over een gehele groep als je de individuelen die de groep uitmaken niet eens kent! (hooo... daar ga ik weer)quote:Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken".
Kennelijk welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad red bull met die pillen?
Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:35 schreef Pinball het volgende:
Net ging de deurbel, dus ik dacht: "Daar zal je de Grey mogelijk hebben, of Satan!"
Niet dus, was het gewoon een collecte.
Oh kutje ja zeg.. zal je net zien, heb ik Satan 2 euro gegeven.quote:
Ik vrees ondertussen het ergste.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef Blokhut het volgende:
Leeft dromenvanger nog?
Misschien dat zijn hersenen genoeg hadden van zijn stroom gedachten en hebben ze een dagje vrij genomen.quote:
Of hij is tijdens het sigaretten halen meegenomen door de greys.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:54 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Misschien dat zijn hersenen genoeg hadden van zijn stroom gedachten en hebben ze een dagje vrij genomen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ik zal straks lezen over Senesta
Ik ga buiten zitten ontspannen, ik ben compleet ontspannen dus ik ga buiten zitten
Heerlijk ontspannen
Eindelijk ontspanning, na al die tijd eindelijk ontspannen
Werd tijd ook
Ontspanning
Tot straks
Koffie drinken buiten, muziekje, in de zon zitten en af en toe een sigaretje.
Welcome to paradise
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of hij is tijdens het sigaretten halen meegenomen door de greys.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
Maar de hedendaagse kalender klopt toch niet exact? En dus is 6-6-06 eigenlijk al geweest of moet hij nog komen?
Klopt niet met wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
Maar de hedendaagse kalender klopt toch niet exact?
U wenst een vierkante vorm of een driehoek of iets dergelijksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
nou laten we het hopen, deze wereldvorm begint mij iig de strot uit te hangen
Het had ook je ziel kunnen zijn, dus je komt er weer eens goedkoop van afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh kutje ja zeg.. zal je net zien, heb ik Satan 2 euro gegeven.
een platte.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
U wenst een vierkante vorm of een driehoek of iets dergelijks![]()
De kans bestaat natuurlijk dat de Prins der Duisternis mijn ziel op waarde wist te schatten en dat hij liever die 2 euro had.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het had ook je ziel kunnen zijn, dus je komt er weer eens goedkoop van af.
Geboorte van Jezus.quote:
Misschien omdat Satan ook door mensen verzonnen isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Geboorte van Jezus.
Waarom zou Satan zn terugkeer sowieso baseren op een jaartelling die verzonnen is door mensen
Omdat hijzelf ook verzonnen is door mensen? Of is dat te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:14 schreef Xrenity het volgende:
Geboorte van Jezus.
Waarom zou Satan zn terugkeer sowieso baseren op een jaartelling die verzonnen is door mensen
ff tussendoor: wie is dan de Koning der Duisternis?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
De kans bestaat natuurlijk dat de Prins der Duisternis mijn ziel op waarde wist te schatten en dat hij liever die 2 euro had.
De vader van de prins natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ff tussendoor: wie is dan de Koning der Duisternis?
Prins Carnaval toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De vader van de prins natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lui om zijn avatar te veranderen.
Zit wat in...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Grrrrr heeft ze zelf niet op een rijtje.
Die is uiteraard satirisch bedoeld, met dank aan Theo Maassen.quote:Met zijn signature over doodsverwensing,
Een pertinente leugen!quote:die signature heeft hij tijdens zijn verblijf op fok nog geen enkele keer veranderd.
Nou ja zeg!!quote:Grrrr is eerder een triest figuur te noemenMaar grrrr zegt me vrij weinig, komt helemaal goed met die persoon, als hij het licht ziet.
HEEFT HIJ ZELFMOORD GEPLEEGD???quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb mijn hele leven door het stof moeten kruipen. Ik heb moeten kruipen omdat er een macht boven mij stond die dat deed, er was altijd een macht boven mij. Die macht heeft continu zware druk uitgeoefend op mij, maar hij kreeg me niet kleinIk ben alleen maar gezonder en gezonder geworden nu.
En nu sta ik boven die macht
Ik heb geen enkele macht meer boven mij staan. Daarom hoef ik niet meer te kruipen.
Ik ben verlost van GodNog niet helemaal, maar vandaag komt de verlossing naar voren helemaal
Ook mensen zullen niet boven mij staan meer. Zo zal ik dus ook niet boven andere mensen staan. Op die manier zal overal macht verdwijnen. Macht zal straks verleden tijd zijn. Zowel Goddelijke macht als menselijke macht.
In ieder geval verlost van de God die mij altijd heeft onderdrukt
Daarom ben ik nu vrij.
Omdat er geen enkele macht meer boven mij staat. En dat voelt als de ultieme verlossing aan
Ik ga even naar de winkel
Sigaretten kopen voor vandaag, kan ik vaste sigaretten roken. Roken maakt niet uit, ik ga toch niet dood. Ik ga nooit meer dood
Vandaag zet ik de puntjes op de " i ".
En dan is het vandaag einde oefening.
Game over dus, zoals ik in mijn signature staat.
Vandaag wordt het spel uitgespeeld
En dan is het " The end ".
nee joh, de greys hebben hem meegenomen naar een geweldige plek ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:32 schreef FatalException het volgende:
[..]
HEEFT HIJ ZELFMOORD GEPLEEGD???![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |