*Malicieus gelach gaat op*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:39 schreef Pinball het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel om 6 minuten over 12.
De wekker staat nu om 05:45 zodat ik om 06:06 goed wakker ben om eea bewust mee te maken.
Want bewustzijn is bewust zijn. Van de getallen, en alles heeft een reden, ook de oneven getallen.
En ik heb straks nog contact gehad, heel intensief. Met ze. En ze komen, het voelde warm.
Is het niet vandaag dan morgen, en anders overmorgen of volgend jaar. Tijd is ook maar een getal. Éen van de getallen die de wereld maakten.
Maar nu eerst even wat koffie.
Stuur es hierheen, ik verveel mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie een ufo.
Het zijn inderdaad de Zeta Reticuli's, we're doomed.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
6 keer gepost in 6 verschillende topics op 06-06-06 om 06:06 uur.quote:
Op dat tijdstip werd ik wakkerquote:
Ik droomde dat mijn broertje verdronk in badquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op dat tijdstip werd ik wakker
Ik werd wakker om 06:06 06:06 op mijn wekker, en ik zag net voor het wakker worden de duivel met hoorns en al
Ben een paar keer wakker geworden, kan mijn dromen niet herinneren.
Maar toen ik voor het opstaan wakker werd, toen was het 06:06.
En zag ik een visioen van de duivel
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:42 schreef amaranta het volgende:
Wat een gezever zeg dromenvanger...
Ik heb mooie dromen gehadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik droomde dat mijn broertje verdronk in bad
Hier staat ook ontzettend veel informatie http://www.churchofsatan.com/home.htmlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal hem zeker eens lezen.
Op internet staat ook een woordenboek over Satan. Ik ga dat woordenboek vandaag even bestuderen nog. Kijken wat erin staat en of ik er verder mee kan
Satan is niet slecht, de kerk is bang om de macht te verliezen.
De kerk is bang dat ze het bestaansrecht verliezen.
Even koffie zetten![]()
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal dat boek lezen en die link van Nanking in de favouriten zetten![]()
Ik zal zometeen een aparte map openen in favourieten die 666 heet.
De Christenen waren altijd bezig in de kerk.
" Verlos ons van het kwade, Amen".
In principe zijn die Christenen pas echt verlost als ze verlost zijn van Christus. Ze zijn verlost van het kwade als Christus verdwijnt.
Dat maakt de situatie hilarisch
Maar de Christenen zullen vandaag verlost worden van hun grote voorbeeld
Ik ben altijd bezeten geweest van Christus. En ik schakel alles uit dat met Christus te maken heeft.
En weet je dat het fantastisch voelt????
Nal die jaren heb ik eindelijk rust en voel ik me eindelijk gezond. Geestelijk gezond en lichamelijk gezond.
Volgens mij was het Christus die mij ziek heeft gemaakt vanaf mijn geboorte.
En daar ga ik dus actie tegen ondernemen.
Zie het maar als wraak-actie![]()
Alle pijn die Christus mij gedaan heeft in mijn hele bestaan, krijgt hij vandaag terug. Totdat hij dood is.
En daar heeft Christus zelf om gevraagd. Christus heeft mijn bestaan tot hel gemaakt.
En dat heeft hij bij zoveel mensen gedaan.
De bijbel komt nog naar voren, ook de bijbel is ziek. Ik zal vandaag rustig verder zoeken en puzzelen.
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.![]()
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je echt verlost voelt op het moment, moet je genieten van het verlossende gevoel en niet je energie steken in wraak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |