quote:
Dat ook
![]()
Maar dan willen ze verder en verder en uitmelken van een idee.
69.
De 9 is het omgekeerde van de 6.
In principe houdt de 9 veel tegen. De 9 is niet goed.
Heb je te maken met alleen maar de 6. Dan komt het Goddelijke dus. En kun je niet meer spreken dat mensen gestorven zijn. Als je 6 in je hebt, dan sterf je niet, en daarom is het ook niet juist dat in het verleden mensen gestorven zijn.
En daarom is het zo dat al die overleden mensen terug gaan keren nog. Omdat het zo hoort. Omdat het zo geschreven staat. In ieder geval zal het zo geschreven worden nog
![]()
De Titanic die niet zinkt, dan gaan ze misschien in het verleden die ijsberg ontwijken, dan gaat het verleden goed aflopen. Alles wat in het verleden fout was, dat gaat zich herstellen.
Ook Hitler zal niet aan de macht komen, zoals geen enkele machthebber aan de macht zal komen.
Dus ook zal de kerk niet bestaan hebben straks.
Misschien is het morgen zo dat niemand ooit van Christus gehoord heeft. Dat het straks zo is dat Christus nooit bestaan heeft.
En dan weet niemand dat dus. Dan kun je niet terug denken aan de tijd dat Christenen aanwezig waren, zelfs de Christenen weten dan niet meer dat ze ooit Christen waren.
Ik ben katholiek gedoopt, maar ook die doop zal nooit hebben plaats gevonden. Ik zal nooit in de kerk zijn geweest.
Toen ik gedoopt werd, toen heb ik liggen schreeuwen als baby, ik heb alles bij elkaar geschreeuwt.
Dat zal niet plaats gevonden hebben.
Omdat de kerk zal verdwijnen.
Als je morgen geen kerken meer ziet, dan moet je niet vreemd op kijken
![]()
Als morgen overal de kerk weg is. Dan is dat zo.
Wie weet gebeurt dat via ons dromen vanavond. Dat de hele mensheid een droom gaat krijgen die dat voor elkaar krijgt.
En als we wakker worden, dan leven we nog, maar misschien is het dan een paradijs.
Dat morgen de wegen van goud zijn, dat morgen iedereen een kasteel van een huis heeft.
Dat morgen alles groter is, dat er meer ruimte is. Dat de overleden mensen gewoon in leven zijn en spontaan opbellen om langs te komen.
En dan drink ik alsnog een heineken.
En het gegeven dat straks de ijskast nooit meer leeg gaat is ook een feit. Straks heb ik 1 krat heineken van 24 flesjes, 30 cc. En dan hoef ik nooit meer een nieuwe krat te kopen. Dan blijft die krat voor eeuwig vol.
En alles zal gratis worden.
Omdat 666 dat zegt