Dan komt er een ander moment
![]()
Het gaat ook rustig en vanzelf. Het is een rustig proces. Als straks iedereen een goede droom heeft, en wakker wordt uit die goede droom, dan kan het zijn dat die goede droom in leven geblazen is.
Als jij straks een ultieme droom hebt, die aansluit op alle dromen van anderen. Dan droomt de hele mensheid over een ultiem bestaan.
En dat ultieme bestaan zal gewoon tot leven komen, wij zijn in leven in een ultieme droom op dat moment.
We zullen gewoon niet in de gaten hebben dat we dood zijn gegaan, die dood zal slechts een mooie overgang zijn.
Je droomt, en je wordt wakker uit die droom. Je ziet elkaar als vrienden en familie gewoon terug. Alleen is alles volmaakt en voltooid en ultiem en optimaal.
Het paradijs is dan aanwezig.
En dat gebeurt gewoon op een mooie manier. Vannacht had ik al een mooie droom. Als ik vannacht weer mooi droom, dan kan het zijn dat ik niet wakker wordt uit die droom.
Dromen kan realistisch zijn. En leven in een droom is fijn.
Ik zal vandaag verder gaan ermee
![]()
Net hoorde ik in mijn hoofd. " Wij willen niet dat het gebeurt". Continu hoorde ik dat. Volgens mij zijn dat de Christenen. Maar ik kan daar makkelijk tegen.
De Christenen vallen straks ook in slaap allemaal, en zullen nooit meer wakker worden
![]()
En dat is niet erg, dromen is veel beter.
Ik zal nu even rusten.
Komt allemaal goed
![]()
Soms wordt ik misselijk maar dat maakt niet uit, ik moet ook nog eten.
In ieder geval proost ik straks op het goede dromen en drink ik me een heineken en zal ik altijd een heineken blijven drinken.
Of het echt gaat gebeuren is de vraag, ik weet ook niet hoe. Ik denk dat het gewoon een hele mooi overgang gaat worden.
Dat je morgen opstaat, je staat dus morgen op. Je staat op zoals je altijd op staat. Maar je komt terecht in fantasie-world.
Alsof je naar disney-land op vakantie bent en niet meer weet dat je daar in een hotel zit.
Ik ga vandaag dus verder over mijn toekomst-visie.
En de toekomst is morgen
![]()
Morgen is de toekomst
![]()
En die Christenen kunnen blijven bidden, ze kunnen niets beginnen. Ik denk ook dat ze straks de kracht verliezen tot bidden. Dat ze straks geen tegenwicht meer kunnen bieden. Misschien worden ze straks zo moe, dat ze in slaap vallen.