quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...
Als hij zich verlost voelt is dat alleen maar een zege voor hem.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, Dromenvanger is niet helemaal van deze wereld zeg maar...
Kan dat geen kwaad red bull met die pillen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag nog een paar herstellingen doen. En dan is het goed.
Nog ff contact leggen en het wordt beter.
Zometeen ff de wonder-pillen innemen. En dan drink ik red-bull.
En dan is het fantastisch
Het getal 666 in Openbaringen 13 refereert naar de toen heersende keizer NERO. Dat was geen aardig mannetje.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
Morgen is het 06-06-06. Het getal 666 is volgens een bijbelse profetie in Openbaringen 13 het getal van Satan.
... Ik heb mezelf voorgenomen geen negatieve uitingen te maken rondom iemands geloof. (dat is niet aan mij, maar aan de gelovers zelf.)quote:Vandaag bidden zeker tweeduizend christenen van 18:00 tot en met dinsdag 18:00 dat Satan en de gevallen engelen komende nacht niet zullen neerdalen op planeet Aarde.
Hier heb ik wel een probleem mee. Blijkbaar vind deze organisatie het erg nodig om in hun propaganda alle andere groepen te generaliseren. Heksen zijn door de kerk bestempeld als 'duivels' in de MIDDELEEUWEN!!! Waarom? Omdat die mensen kennis gebruikte die de kerk van het volk verborgen hield. Men dacht dat ze deze kennis van de duivel kregen. that's it! om die reden, om die DENKWIJZE van die fucking geindoctrineerde kerkgangers werden duizenden levend verbrand. Lekker is dat.... Alsof er geen 'witte magie' is? Hoe durf je een oordeel uit te brengen over een gehele groep als je de individuelen die de groep uitmaken niet eens kent! (hooo... daar ga ik weer)quote:Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken".
Kennelijk welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad red bull met die pillen?
Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:35 schreef Pinball het volgende:
Net ging de deurbel, dus ik dacht: "Daar zal je de Grey mogelijk hebben, of Satan!"
Niet dus, was het gewoon een collecte.
Oh kutje ja zeg.. zal je net zien, heb ik Satan 2 euro gegeven.quote:
Ik vrees ondertussen het ergste.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef Blokhut het volgende:
Leeft dromenvanger nog?
Misschien dat zijn hersenen genoeg hadden van zijn stroom gedachten en hebben ze een dagje vrij genomen.quote:
Of hij is tijdens het sigaretten halen meegenomen door de greys.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:54 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Misschien dat zijn hersenen genoeg hadden van zijn stroom gedachten en hebben ze een dagje vrij genomen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ik zal straks lezen over Senesta
Ik ga buiten zitten ontspannen, ik ben compleet ontspannen dus ik ga buiten zitten
Heerlijk ontspannen
Eindelijk ontspanning, na al die tijd eindelijk ontspannen
Werd tijd ook
Ontspanning
Tot straks
Koffie drinken buiten, muziekje, in de zon zitten en af en toe een sigaretje.
Welcome to paradise
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of hij is tijdens het sigaretten halen meegenomen door de greys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |