quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:[..]
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.
Waar is het vertrouwen op God opeens gebleven?
Ik weet het niet.
Ik weet alleen dat het in de toekomst geweldig wordt.
De Christenen zijn ook tegen welvaart en luxe. Ik lees soms bij mijn oma de KRO gids, en daar waren ze commentaar aan het leveren op iemand die in hun ogen een te duur en luxe leven had. Ze hadden zelfs commentaar erop dat die persoon in luxe hotel's verblijft.
Het beest wilt luxe en welvaart. Het beest wilt optimale welvaart en luxe.
Zoals the rolling stones. Sympahty for the devil
![]()
Volgens mij staat daar het beest voor. Maar het beest staat voor veel meer.
Ze noemen het een beest omdat de Christenen het zo noemen, het is geen beest.
Dat de Christenen iets een beest noemen, dat zegt niets.
De Christenen weten gewoon niet wat het leven voorsteld. Met hun kerken waar je pijn aan de rug krijgt. Met hun priesters die niet eens naar mooie vrouwen kijken.
Maar God, ik weet het niet. Waar was God al die tijd????? God heeft ons in de steek gelaten. God heeft ons laten vallen. God heeft ons aan ons noodlot overgelaten.
En dan is het zaak dat mensen het hef in handen nemen en voor God spelen.
En dat zal gaan gebeuren. Geloof dat maar. Mensen gaan straks voor God spelen. En dan staat God compleet buiten spel
Sowieso, als mensen straks het programmeren nog beter gaan beheersen, dan kunnen we alles maken. Dan maken we nieuwe werelden dus. En niet een wereld die God gemaakt heeft. Dan maken we werelden waar God niet aan kan tippen.
Wij zijn God. Nee, wij zijn meer dan God.
God stelt totaal niets voor.
Wij zijn opper Goden allemaal. Dat betekend dat we boven God staan
Dan mogen de Christenen lang huilen en bidden, het zal ze niets helpen.
Je kunt niet tegen 666 op. Omdat 666 voor alles staat.
666 staat voor een ultiem leven en bestaan. Meer dan ultiem.
Het is denk ik de kerk die niet tegen een ultiem leven kan, omdat de kerk dan afgebroken kan worden. Als alle mensen een ultiem leven hebben. Dan zijn kerken niet meer nodig. Dan verliest de kerk zijn macht.
En kun je ook begraaf-plaatsen omspitten. Omdat ook de doden ooit tot leven komen weer.
Dan kun je appartementen bouwen waar al die kerken staat. En Rome, ook daar kun je alles slopen dat voor het Katholieke staat.
Je kunt dan zelfs alle bijbels verbranden.