Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
AALSMEER - Morgen is het 06-06-06.
Wat een gekken.quote:Vandaag bidden zeker tweeduizend christenen van 18:00 tot en met dinsdag 18:00 dat Satan en de gevallen engelen komende nacht niet zullen neerdalen op planeet Aarde.
Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden.quote:
en 06-06-1606?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden.
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?
ja het kwartje viel pas nadat ik op invoeren had gedrukt...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?
das al lang geweest en we leven nogquote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Bioman_1 het volgende:
en 6-6-666 om 6 uur 6
Okee.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
ja het kwartje viel pas nadat ik op invoeren had gedrukt...
ik had niet goed gelezen
Maar verder gaat alles goed met je?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
De Christenen kunnen bidden wat ze willen.
Wat gebeurt dat gebeurt toch![]()
There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killed
![]()
Ik heb al contact met die wezens, en die wezens zijn niet slecht. Ik heb pas geleden een goed contact gehad met eentje, en ze zijn blij dus. Ze zijn gewoon blij. Ik heb dat ene wezen mijn menselijke gevoelens en denken gegeven. Ik heb het over getransporteerd als het ware en ze konden op een gegeven moment zelfs vreugde ervaren. Ze waren zo blij als maar zijn kan.
En ze gaan nog helpen als het ff kan, ze kunnen zelf ook zaken voor elkaar krijgen.
Goede bond-genoten zijn het, en zo zullen er misschien meer goede bond-genoten gaan bijkomen.
De Christenen hebben nooit wat betekend hier op aarde. De Christenen zijn nooit van toegevoegde waarde geweest, en al die kerken al helemaal nietWaardeloos te noemen, je hebt er niets aan
Alles is perfect hierquote:Op maandag 5 juni 2006 12:54 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed met je?
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles is perfect hier
Kan niet beter zelfs
Omdat er grote veranderingen gaan plaats vinden snel. En dan mogen de Christenen wel bang zijn mochten ze bang zijn, maar goed, zoals ik zei, sommige dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren
Ik weet het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.
Waar is het vertrouwen op God opeens gebleven?
Wat is er mis met materialistisch bestaanquote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef Biancavia het volgende:
Ook het beest zit in onszelf. Net zoals het goddelijke.
Het is aan ons mensen de juiste keuzes te maken in ons materialistisch bestaan.
Natuurlijk moet je ook leren genieten. Het is alleen nodig een middenweg te vinden.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er mis met materialistisch bestaan
En het draait om het genot en het mooie leven. En bij genot hoort vanzelf luxe.
Over slecht karakter en boosheid, jaloezie en nog meer. Dat is een teken dat je niet ontwikkeld bent. Dat is een teken dat je nog moet groeien.
Dat is niet slecht en schuld. Je moet dan als mens gewoon weten hoe je bent. Je moet dan nog je identiteit vinden. Dat is een kwestie van een natuurlijk proces.
Het enige dat ook daadwerkelijk na te trekken valt en eventueel correct had kunnen zijn blijkt niet te kloppen:quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef FatalException het volgende:
De terugkomst van de Grey kan samengaan met een komeetfragmentinslag, omdat de aarde rond 6 juni de baan van de uiteengevallen komeet Schwassmann-Wachmann 3 kruist, die als een trein een sliert van brokken achter zich aanvoert.
Bron:http://www.blackwell-syne(...)65-2966.2005.09199.xquote:Schwassmann–Wachmann 3, a Jupiter-family comet that split in 1995. The fragments will pass near the Earth on 2006 May 13, and could produce an outburst of the τ Herculid shower. However, by considering both meteoroids released during the splitting event and on previous perihelion passages back to 1801, we find no evidence for enhanced activity from this shower in 2006.
Ach ja, wat zijn een paar ontvoerde mensen nou op een totaal van 6 miljard.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:38 schreef Biancavia het volgende:
Ach, 13 mei of 6 juni. Wat zijn die paar daagjes nou in de kosmische oneindigheid.
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je ook leren genieten. Het is alleen nodig een middenweg te vinden.
Niet te ver doorschieten en denken dat luxe de oplossing is voor alle problemen.
Matrix speelt ook mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef Biancavia het volgende:
Een soort Matrix idee?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Matrix speelt ook mee.
Maar je hoeft straks geen gaten in je lichaam te laten zetten
Je lichaam blijft helemaal intact
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |