lul niet vent, kom jij morgen hier maar je excuses aanbieden voor je lauwe gezwam over een volk dat ons niet komt redden en niet bestaat.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet eens denkt om een mes te gebruiken
Je zult vol vrede zijn morgen.
Je denkt morgen niet aan messen. Je bent morgen anders.
Ja vreemd hé, hoe zou dat nou toch komenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Het is wel opvallend dat juist de Christenen de enigen zijn die bang zijn.
En daarnaast is het gewoon 6-6-2006.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, het is ook alleen de datum 6-6-6 volgens de christelijke kalender, en het zijn ook alleen de christenen die een betekenis aan dat getal hechten.
ik zet liever een dvdtje van the excorsist opquote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Morwen het volgende:
Laat maar komen, ik ben er helemaal klaar voorGaan we gezellig met ze naar "The Omen" die morgen in premiere gaat
![]()
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef Morwen het volgende:
Laat maar komen, ik ben er helemaal klaar voorGaan we gezellig met ze naar "The Omen" die morgen in premiere gaat
![]()
Als ze er van Verdonk uberhaupt al in mogen. "Zeg, wat dachten we ervan, kunnen jullie even optieven terug naar Atlantisquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.
Niks ervan, eerst inburgeren die aliens.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de watten leggen, net zoals we met de eerste golf gastarbeiders hebben gedaan.
Niks ervan, eerst inburgeren die aliens.
toen hadden ze nog geen forum om daarover te discussierenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zitten ze al 2000 jaar elke eeuw te bidden" Was dat niet duidelijk?
misschien is het op hun wereld wel precies hetzelfde. lijkt me zelfs erg aannemelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef Laton het volgende:
kut aliens, als ze er al zijn, zijn echt niet geboeid in ons hoopje oorlogszuchtige fabeltjeskrantgod aanbiddende randmalloten hoor.
wat bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Monidique het volgende:
Dit zou heel goed kunnen kloppen ook.
wie weet!quote:
ikke ookquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Ik hoop dat ze me wel op tijd wakker maken voor de hel losbarst, want dat wil ik natuurlijk wel met mijn volle bewustzijn meemaken.
Misschien komen ze wel via dromen, trustequote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik ga naar bed.
Ik hoop dat ze me wel op tijd wakker maken voor de hel losbarst, want dat wil ik natuurlijk wel met mijn volle bewustzijn meemaken.
Inderdaad, waslijsten volquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wie weet!
aan voorspellingen die daadwerkelijk uitgekomen hebben we immers geen gebrek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |