Vet eh, eindelijk een corvette die door de bocht wilquote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef Hugster het volgende:
Tiff drift ziek in de Corvette Z-06
[afbeelding]
Ja tering, dat ding blijft gewoon helemaal vlakquote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vet eh, eindelijk een corvette die door de bocht wil![]()
Ja, en voor dat geld en geluid zou je er bijna 1 kopen....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja tering, dat ding blijft gewoon helemaal vlak
[afbeelding]
ik heb er ooit een gezien die de gaten in zn carrossserie af had geplakt met SP stickersquote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
Dat mensen zich durven te vertonen in een Reliant Robin
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er ooit een gezien die de gaten in zn carrossserie af had geplakt met SP stickers
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom zenden ze pinkpop niet uit?
[afbeelding]
naja "werken"...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo jij bikkel, zo maar aan het werken![]()
Zoiets dacht ik al jaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken"...
als je onder werken verstaat:
-halve ochtend over films zitten ouwehoeren
-de nieuwe psp bewonderen van een collega
-mcdonald vreten halen voor onze groep
-verder ouwehoeren onder het genot van een McShake![]()
![]()
mja, thuis had je je maar zitten vervelen, nu krijgt je nog wat geldquote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken"...
als je onder werken verstaat:
-halve ochtend over films zitten ouwehoeren
-de nieuwe psp bewonderen van een collega
-mcdonald vreten halen voor onze groep
-verder ouwehoeren onder het genot van een McShake![]()
![]()
Oh, wacht er is een Italiaanse auto eventquote:Op maandag 5 juni 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, thuis had je je maar zitten vervelen, nu krijgt je nog wat geld
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, wacht er is een Italiaanse auto event
Nog een Tip: In de huidige autoweek een verhaal over een Lada Nivaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:05 schreef WaSTeiL het volgende:
Tip: Op discovery leuke docu over streetracing in Japan en London o.a.
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog een Tip: In de huidige autoweek een verhaal over een Lada Niva
Nog een tip: de motoren elfstedentocht zal nu wel ongeveer finishenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.
Of voor een prikkie aan een of andere pauper verkopen die een nieuwe niet kan betalen maar die er wel hele leuke dingen mee gaat doenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 keer gebruiken en dan in de kast tyfen?
[afbeelding]
een of andere pauperquote:Op maandag 5 juni 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of voor een prikkie aan een of andere pauper verkopen die een nieuwe niet kan betalen maar die er wel hele leuke dingen mee gaat doen
* WaSTeiL pakt de goudengids erbij.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ca:ravans
Bij Van Beurden?
[afbeelding]
Kom uit die omgeving, en een vriendin van me woont naast de familie Van Beurden, vandaarquote:Op maandag 5 juni 2006 14:13 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nee Holtkamp.. van Beurden zit wel om de hoek!
Wel erg dat je het weet!![]()
mjah goed punt... ik hou me maar even in denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 keer gebruiken en dan in de kast tyfen?
[afbeelding]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bentquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
TF, kun je die Yup geen ban aansmeren ofzo?
[afbeelding]
Mja, je hebt opzich natuurlijk geen grote uitgaven op stapel staan, dus waarom zou je het niet doenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah goed punt... ik hou me maar even in denk ik![]()
Die is hendig grappig manquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bent
[afbeelding]
Nee, die mag TF niet bannenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bent
[afbeelding]
Ik zit me iedere keer in te houden bij dat gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is hendig grappig man
[afbeelding]
sarcasmequote:Op maandag 5 juni 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je hebt opzich natuurlijk geen grote uitgaven op stapel staan, dus waarom zou je het niet doen
[afbeelding]
Hoe breek je in in iedere willekeurige VAG-groep auto...quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit me iedere keer in te houden bij dat geval
[afbeelding]
Ik lees het net jaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe breek je in in iedere willekeurige VAG-groep auto...
[afbeelding]
plaat voor de kop enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
TF, kun je die Yup geen ban aansmeren ofzo?
[afbeelding]
Ga je nou Herman z'n eigen sarcasme uitleggen?quote:
ik wilde het alleen nog even versterken als in "geen grote uitgaven pfff..."quote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar de "" erachter poepie
![]()
Nog niet geheel uitgeslapen?
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde het alleen nog even versterken als in "geen grote uitgaven pfff..."![]()
lama spreektaal komt toch nooit goed over getypt![]()
![]()
Waar was jij vanochtend?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:51 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik bezig wat afvalzakken weg te gooien, kom ik erachter dat ik wat huisdieren erbij heb
[afbeelding]
Ja, het is een wespennest
Aan het klussen... (vandaar de vuilniszakkenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar was jij vanochtend?ik heb nog nooit zoveel sjonnenbakken bij elkaar gezien en jij was nergens te bekennen
Dan zou ik nu maar snel richting FEC, volgesn mij finishen ze nu ongeveer (de eersten)quote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan het klussen... (vandaar de vuilniszakken)
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgquote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar snel richting FEC, volgesn mij finishen ze nu ongeveer (de eersten)
Bellenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgHeb geen behoefte aan een wespeninvasie als ik van't zomer lekker in mijn tuintje zit.
ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt
Maar je kunt het natuurlijk ook zo doen als ik hier, "een bijeengeraapt zooitje"
[afbeelding]
in het kort: "je bek houden" dus ?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe het niet
Lekker strak en leeg houden![]()
"De kunst van het weglaten"
[afbeelding]
in een plastic vuilniszak stoppen en door het open dak van een Del Sol smijtenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgHeb geen behoefte aan een wespeninvasie als ik van't zomer lekker in mijn tuintje zit.
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in een plastic vuilniszak stoppen en door het open dak van een Del Sol smijten
op laten eten door een kat is ook geen optie, een van ons is ooit IN de bek gestokenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoen
Ik lees trouwens net dat je wespen niet moet slaan met een vliegemepper, want dan raken ze alleen buiten westen
ja daagquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoen
Ik lees trouwens net dat je wespen niet moet slaan met een vliegemepper, want dan raken ze alleen buiten westen
Wat voor negatiefs zei jij over een DelSol dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
3....2....1.....
Ik zei iets negatiefs over een Del Sol..... Zou er al een post van Googol staan nu?
Ze moeten idd maar niet binnenkomen, mijn kat vangt alles wat vliegt (tot vlinders en libellesquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op laten eten door een kat is ook geen optie, een van ons is ooit IN de bek gestokenlekkere dierenartsrekening weer iig
Niks, de fotos spreken voor zichquote:Op maandag 5 juni 2006 15:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat voor negatiefs zei jij over een DelSol dan?
Alsof ik lid ben van de CRX clubquote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, de fotos spreken voor zich
Schop eens tegen de CRX club forum admin dat ie mn account moet activeren, wil je?
Nepnegerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alsof ik lid ben van de CRX club
heerlijk dat gekraakquote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die verdoven wel alleen als je niet goed doorbrand
De dummy wat minder ...quote:
Deftones live @ Pinkpop 2voor12 videostreamquote:
maj, je moet eerst zorgen dat ie blijft rijden, pas dan kun je brokken maken, die dingen zijn zo onbetrouwbaar als de russen zelfquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De dummy wat minder ...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever niet in een Niva zit met een offset botsing, zo te zien. Ouch!
[afbeelding]
Niva's botsen nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De dummy wat minder ...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever niet in een Niva zit met een offset botsing, zo te zien. Ouch!
[afbeelding]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"quote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva's botsen nietIedereen wijkt uit voor mijn bullbar
zelfs bomen, biaducten en lantaarnpalen
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
Dat durf ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schop jij anders even de CRXclubforumadmin, Googol voelt zich dar te blank voor
Hoezo met?quote:
Weet jij nog een smoesje voor morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Op een dinsdagavond zijn de winkels dichtquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg dat je boekje vol is en dat je een nieuwe moet kopen
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?quote:
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?quote:
zelf papier scheppen dusquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een dinsdagavond zijn de winkels dicht
Nou, ik heb morgen een datequote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?
Okaydokayquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=6972&highlight=
schijterdquote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb morgen een dateMet Hugo
Dus ik moet nog even een smoesje verzinnen zodat ik niet hoef te gaan
jouw vraag op het momentquote:Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaydokayhttp://forum.crxclubholland.nl/viewtopic.php?p=522298#522298
Heerlijk he die mensen die niet terug lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is een garpje van ijsmeis![]()
![]()
!
![]()
:D:@!!!:DD:!:!:!D:D:!!!111!!111einszweipolizei!11!!!!!
[afbeelding]
NEEE?!?!?!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is een garpje van ijsmeis![]()
![]()
!
![]()
:D:@!!!:DD:!:!:!D:D:!!!111!!111einszweipolizei!11!!!!!
[afbeelding]
en dan de MIDI versiequote:Op maandag 5 juni 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
En niet zeiken over mn muzieksmaak, want anders ga ik een FA vragen om met HTML de Epica versie van de Musical Cats als achtergrondmuziek in te stellen in de SC
Jullie gaan ijsmeis fluffen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ijsmeis snapt dat wij als chaparones meegaan op de date. Wij laten ons Huug niet voor de eerste de beste snol gaan natuurlijk
[afbeelding]
Nee Herm en ik gaan een tafeltje verderop zitten en grijpen in als er zich een risico voor de algemene zedelijkheid voordoetquote:
Een emmer ijsklontjes als Hugo zn broek beweegt dusquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Herm en ik gaan een tafeltje verderop zitten en grijpen in als er zich een risico voor de algemene zedelijkheid voordoet
[afbeelding]
Mja of even met de sleutelbos over een CRX krassenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een emmer ijsklontjes als Hugo zn broek beweegt dus
Mag ik helpen? Lijkt me best leukquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja of even met de sleutelbos over een CRX krassen
[afbeelding]
Zolang je maar met je tengels van Huugie afblijft kan het me de anus corroderen 14.gifquote:
Okay, ik doe handschoenen aanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang je maar met je tengels van Huugie afblijft kan het me de anus corroderen 14.gif
[afbeelding]
DJ scratch that shit upquote:
Gay pr0n dialer is taking over your computerquote:
Wat een kutsite.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ach ... www.smashmyviper.com bestaat ook dus misschien is het een lucratief plan.
Heb je de mensen die er in zaten wel geod gezien dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef Paladijn het volgende:deze stond zonet achter me bij het tanken
[afbeelding]
En het is GEEN sjonniebak
Die zag er niet uit als een sjonnie, itt de Delorean die Alex op de foto gezet heeftquote:
Een dikke vent met een leren cowboy jassie (met van die raffels) en een matje in zn nekquote:
Dat zijn geen sjonnies, dat zijn hippe mensen die in de 60s zijn blijven hangenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een dikke vent met een leren cowboy jassie (met van die raffels) en een matje in zn nekZn vrouw heeft een identiek jassie
De helft van mn collegas van het metaalbewerkingsbedrijf waar ik heb gewerkt zag er zo uitquote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn geen sjonnies, dat zijn hippe mensen die in de 60s zijn blijven hangen
desondanks, mensen met een cowboyhoed zijn hip:quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De helft van mn collegas van het metaalbewerkingsbedrijf waar ik heb gewerkt zag er zo uit
Ehhh, nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
desondanks, mensen met een cowboyhoed zijn hip:
[afbeelding]
Waarom heb je die Delorean er trouwens niet bijgezet, de gozer daarin was zo'n beetje stereotype sjonnie?
spannendquote:
en bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
getuigd wel van zelfkennis btw, de eerste foto's van je auto in een Sjonnenbakkentopic zetten
ik wacht op die ***** plaatjes hoster die zich imagevenue noemtquote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik mag hopen voor je dat het iets speciaals is. Anders zit ik hier voor de kat z'n kut te wachten![]()
Ik ken nog wel een neger met goedkope websiets in zn binnenzak.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:53 schreef M5 het volgende:
[..]
en bedankt![]()
![]()
![]()
tsja. het zij zo.
waarom is m'n upload zo sloom
Dan zet je ze toch op tinypic.com rofl eins zweiquote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wacht op die ***** plaatjes hoster die zich imagevenue noemt
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct viewquote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een neger met goedkope websiets in zn binnenzak.
of gelekikkershack.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zet je ze toch op tinypic.com rofl eins zwei
[afbeelding]
http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct view
Mja daar is fok toch tot in de eeuwigheid gebannedquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu zie je alsnog geen ene fuck![]()
[afbeelding]
Wat doet die kat voor jouw neus?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik mag hopen voor je dat het iets speciaals is. Anders zit ik hier voor de kat z'n kut te wachten![]()
thumbnails zijn voor 55k6 gebruikersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct view
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://meltingpot.fortunecity.com/carolina/802/metal.html
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze al eens gezien alexxxxxxxxxxx?
Ik gisterquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zaterdag voor het laatst bami gehad, de hoogste tijd weer dus
En dan zet jij hem ertegen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
moet je eesn op de weggetje keren m5, das echt niet tof
mooie bak, zie hem wle een keer voorbij racen hier
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan zet jij hem ertegen?
[afbeelding]
Je moet kranen ook dichtdraaienquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
kom je thuis van de bios, is je vloer voorzien van een laagje water
moest echt keihard pissen gekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
kom je thuis van de bios, is je vloer voorzien van een laagje water
Alle vissen in het aquarium moesten tegelijkertijd pissenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet kranen ook dichtdraaien
Maar wat is er precies...?
[afbeelding]
De wasmachine van de overburen is weer eens overgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet kranen ook dichtdraaien
Maar wat is er precies...?
[afbeelding]
nee, hij blijft gewoon mooi, geen rare olie lekken ofzo die de boel onderspuitenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, not my kind of thing, maar hij ziet er wel netjes uitMooi schone engine-bay en netjes gepoetst
Of ben jij net als James May...?
[afbeelding]
112k km en 6,5 jaar. ligt er maar aan wat je veel vind. voor de leeftijd is het normaal, meestal staat er wel meer op.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Paladijn het volgende:
Vette bak M5, alleen wat jammer dat er zo'n plastic afdichtsel op je motor geplakt is
Je auto had al aardig wat km's gelopen toch? De enginebay ziet er wel heel schoon uit nl.
je moet daar ook niet kerenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
moet je eesn op de weggetje keren m5, das echt niet tof
mooie bak, zie hem wle een keer voorbij racen hier
De overburen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
De wasmachine van de overburen is weer eens overgelopen
Anders kopen ze even een nieuwequote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Huh? De hele straat is ondergelopen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Een wasmachine op 10 barquote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De overburen?
Hoe werkt dat precies?
hjerstel boven burenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De overburen?
Hoe werkt dat precies?
laminaat.. nu maar hopen dat ik er op tijd bij was en het niet teveel gaat op bollenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders kopen ze even een nieuwe
Wat heb je op de vloer liggen...?
[afbeelding]
ahquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
hjerstel boven burenIk kan door al dat verdriet niet eens meer typen
Dat is wel te hopen jaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
laminaat.. nu maar hopen dat ik er op tijd bij was en het niet teveel gaat op bollen
En anders maar een nieuwe vloer, op de kosten van de bovenbuurtjesquote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
laminaat.. nu maar hopen dat ik er op tijd bij was en het niet teveel gaat op bollen
zout op strooien als het (ogenschijnlijk) droog is?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
JE LIEGT!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
das echt klote lipje![]()
enne M5, hendig sjieke vette bak![]()
Gatverdammequote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
das echt klote lipje![]()
enne M5, hendig sjieke vette bak![]()
ik kan zooo slecht liegen hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrij duidelijk ook in dit geval
[afbeelding]
een watervlekquote:
had ie nou maar geen vw gekochtquote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel als je eerst al een paar jaar schreeuwt dat VW kut is ja
[afbeelding]
kwijl bestaat voor een groot gedeelte uit water:Yquote:
BMW/Audi zijn veel duurder, Volvo modellen die ik mooi vind zijn nog te duur, Alfa is geen optie, tsja.. wat blijft er dan over...quote:
Okay lipje, ik geloof jequote:Op maandag 5 juni 2006 18:52 schreef lipje het volgende:
[..]
kwijl bestaat voor een groot gedeelte uit water:Y
sperma ook
En aangezien er geen kleine ijsmeisjes op de foto staan zal t wel geen sperma zijn. (dan wordt zijn auto weer vies enzo...)
ik ben een open boek voor jou hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je kunnen liegen zonder dat iemand het doorhad?
[afbeelding]
en die 156 V6 van vorig jaarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW/Audi zijn veel duurder, Volvo modellen die mooi vind zijn nog te duur, Alfa is geen optie, tsja.. wat blijft er dan over...
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW/Audi zijn veel duurder, Volvo modellen die ik mooi vind zijn nog te duur, Alfa is geen optie, tsja.. wat blijft er dan over...
Jij geeft je gauw gewonnnenquote:
Dat ding is te krap voor mij, kon maar net aan zitten op de bestuurders stoel. kut zonnedak, plus dat er bijna geen exemplaren met lage km's standen zijn én ook nog in originele staat.quote:
Jij stelt wel hoge eisen aan een 2e hands auto. Als je auto perfect moet zijn, koop je gewoon een nieuwequote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat ding is te krap voor mij, kon maar net aan zitten op de bestuurders stoel. kut zonnedak, plus dat er bijna geen exemplaren met lage km's standen zijn én ook nog in originele staat.
En d'r gaat niets boven duitste gründlichkeit!
Of een Nivaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij stelt wel hoge eisen aan een 2e hands auto. Als je auto perfect moet zijn, koop je gewoon een nieuwe
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen![]()
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij stelt wel hoge eisen aan een 2e hands auto. Als je auto perfect moet zijn, koop je gewoon een nieuwe
en een nieuw maatjequote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen![]()
Is Duits ook een eis van je ja?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.
Ik heb 1 alfa gespot, en ik had wel een camera bij mequote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft 1 niva gespotHelaas geen cam bij me
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.
Met een Duits navigatiesysteemquote:
ja. omdat ik geen frans/engels/japans/amerikaans hoef of wat je nog meer hebt.quote:
welk merk heb ik afgekraakt?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen
jij moet ook eens naar Athene Alexxxx, nog nooit zoveel vreemde en wazige voortuigen gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 1 alfa gespot, en ik had wel een camera bij me
Dat zegt het ding heul niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Duits navigatiesysteem
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"und jetzt...... immer gerade aus"
eerderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Duits navigatiesysteem
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"und jetzt...... immer gerade aus"
Jezus, dan blijft er weinig over ehquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. omdat ik geen frans/engels/japans/amerikaans hoef of wat je nog meer hebt.
Alfa was een optie, als ze een model hadden waar ik me ik kan vinden. en dat is er nu niet in de prijs klasse waar ik in kijk.
Klopt, in Griekenland zijn een stuk of 3 merken die alleen aldaar verkocht wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
jij moet ook eens naar Athene Alexxxx, nog nooit zoveel vreemde en wazige voortuigen gezien
in die groep viel bmw en audi al af omdat ze te duur zijn, dus blijft er alleen Volkswagen en fugie's vectra overquote:
Kut? Wat khut jij kut. Waarom kut? Jij kut jij kut ga jij weg met muutquote:
GAZquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietOf je moet heel je leven in VW willen blijven rijden *ril*
en in die Alfa 146 ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
En volkswagen zuigt btw. Ik kan me knieen er niet in kwijt
Niet van voertuigen, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, in Griekenland zijn een stuk of 3 merken die alleen aldaar verkocht worden
Nog wel wat plaatjes geschoten?
Vast niet. Aparte dingen zijn eng.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
wel van de vrouwenquote:
quote:
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijdenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
Je avatar en sigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijden
griekse vrouwenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Verlepte griekse hangtieten
Bovendien was ie er voor het songfestival
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh god daar heb je die nep italiaan wanna be mof weer![]()
ik heb toch ook 155 staan terwijl meesten het een kut bak vindenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
+3quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |