Of een Nivaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij stelt wel hoge eisen aan een 2e hands auto. Als je auto perfect moet zijn, koop je gewoon een nieuwe
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen![]()
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij stelt wel hoge eisen aan een 2e hands auto. Als je auto perfect moet zijn, koop je gewoon een nieuwe
en een nieuw maatjequote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen![]()
Is Duits ook een eis van je ja?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.
Ik heb 1 alfa gespot, en ik had wel een camera bij mequote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft 1 niva gespotHelaas geen cam bij me
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef M5 het volgende:
[..]
ik stel eisen ja, en deze bak voldoet daar aan. snel, comfortabel, luxe, recent, niet te veel km's, goede en mooie motor, goede technische staat, en duits.
Met een Duits navigatiesysteemquote:
ja. omdat ik geen frans/engels/japans/amerikaans hoef of wat je nog meer hebt.quote:
welk merk heb ik afgekraakt?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar niet eerst een merk ophemelen en vervolgens afkraken omdat jij niet er een 2e handsje van kan kopen
jij moet ook eens naar Athene Alexxxx, nog nooit zoveel vreemde en wazige voortuigen gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 1 alfa gespot, en ik had wel een camera bij me
Dat zegt het ding heul niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Duits navigatiesysteem
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"und jetzt...... immer gerade aus"
eerderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Duits navigatiesysteem
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"immer gerade aus"
"und jetzt...... immer gerade aus"
Jezus, dan blijft er weinig over ehquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. omdat ik geen frans/engels/japans/amerikaans hoef of wat je nog meer hebt.
Alfa was een optie, als ze een model hadden waar ik me ik kan vinden. en dat is er nu niet in de prijs klasse waar ik in kijk.
Klopt, in Griekenland zijn een stuk of 3 merken die alleen aldaar verkocht wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
jij moet ook eens naar Athene Alexxxx, nog nooit zoveel vreemde en wazige voortuigen gezien
in die groep viel bmw en audi al af omdat ze te duur zijn, dus blijft er alleen Volkswagen en fugie's vectra overquote:
Kut? Wat khut jij kut. Waarom kut? Jij kut jij kut ga jij weg met muutquote:
GAZquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietOf je moet heel je leven in VW willen blijven rijden *ril*
en in die Alfa 146 ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
En volkswagen zuigt btw. Ik kan me knieen er niet in kwijt
Niet van voertuigen, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, in Griekenland zijn een stuk of 3 merken die alleen aldaar verkocht worden
Nog wel wat plaatjes geschoten?
Vast niet. Aparte dingen zijn eng.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
wel van de vrouwenquote:
quote:
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijdenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
Je avatar en sigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijden
griekse vrouwenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Verlepte griekse hangtieten
Bovendien was ie er voor het songfestival
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh god daar heb je die nep italiaan wanna be mof weer![]()
ik heb toch ook 155 staan terwijl meesten het een kut bak vindenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
+3quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |