in die groep viel bmw en audi al af omdat ze te duur zijn, dus blijft er alleen Volkswagen en fugie's vectra overquote:
Kut? Wat khut jij kut. Waarom kut? Jij kut jij kut ga jij weg met muutquote:
GAZquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietOf je moet heel je leven in VW willen blijven rijden *ril*
en in die Alfa 146 ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
En volkswagen zuigt btw. Ik kan me knieen er niet in kwijt
Niet van voertuigen, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, in Griekenland zijn een stuk of 3 merken die alleen aldaar verkocht worden
Nog wel wat plaatjes geschoten?
Vast niet. Aparte dingen zijn eng.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
wel van de vrouwenquote:
quote:
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijdenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GAZ
Of is Russische, CHinese, Koreaanse en voormalige Warschaupactlanden productei ok niet goed genoeg voorr meneer?![]()
Je avatar en sigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. daar mag jij je in verplaatsen, ik ga het niet voor jou verpesten door ook zo'n ding te rijden
griekse vrouwenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Verlepte griekse hangtieten
Bovendien was ie er voor het songfestival
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh god daar heb je die nep italiaan wanna be mof weer![]()
ik heb toch ook 155 staan terwijl meesten het een kut bak vindenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
jullie storen je er blijkbaar aan dat ik voor 'n vw kies, dus ik dacht, laat ik het niet te irritant maken.
+3quote:Op maandag 5 juni 2006 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |