Heb je de mensen die er in zaten wel geod gezien dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef Paladijn het volgende:deze stond zonet achter me bij het tanken
[afbeelding]
En het is GEEN sjonniebak
Die zag er niet uit als een sjonnie, itt de Delorean die Alex op de foto gezet heeftquote:
Een dikke vent met een leren cowboy jassie (met van die raffels) en een matje in zn nekquote:
Dat zijn geen sjonnies, dat zijn hippe mensen die in de 60s zijn blijven hangenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een dikke vent met een leren cowboy jassie (met van die raffels) en een matje in zn nekZn vrouw heeft een identiek jassie
De helft van mn collegas van het metaalbewerkingsbedrijf waar ik heb gewerkt zag er zo uitquote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn geen sjonnies, dat zijn hippe mensen die in de 60s zijn blijven hangen
desondanks, mensen met een cowboyhoed zijn hip:quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De helft van mn collegas van het metaalbewerkingsbedrijf waar ik heb gewerkt zag er zo uit
Ehhh, nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
desondanks, mensen met een cowboyhoed zijn hip:
[afbeelding]
Waarom heb je die Delorean er trouwens niet bijgezet, de gozer daarin was zo'n beetje stereotype sjonnie?
spannendquote:
en bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
getuigd wel van zelfkennis btw, de eerste foto's van je auto in een Sjonnenbakkentopic zetten
ik wacht op die ***** plaatjes hoster die zich imagevenue noemtquote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik mag hopen voor je dat het iets speciaals is. Anders zit ik hier voor de kat z'n kut te wachten![]()
Ik ken nog wel een neger met goedkope websiets in zn binnenzak.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:53 schreef M5 het volgende:
[..]
en bedankt![]()
![]()
![]()
tsja. het zij zo.
waarom is m'n upload zo sloom
Dan zet je ze toch op tinypic.com rofl eins zweiquote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wacht op die ***** plaatjes hoster die zich imagevenue noemt
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct viewquote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een neger met goedkope websiets in zn binnenzak.
of gelekikkershack.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zet je ze toch op tinypic.com rofl eins zwei
[afbeelding]
http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct view
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |