Niva's botsen nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De dummy wat minder ...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever niet in een Niva zit met een offset botsing, zo te zien. Ouch!
[afbeelding]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"quote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva's botsen nietIedereen wijkt uit voor mijn bullbar
zelfs bomen, biaducten en lantaarnpalen
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
Dat durf ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schop jij anders even de CRXclubforumadmin, Googol voelt zich dar te blank voor
Hoezo met?quote:
Weet jij nog een smoesje voor morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Op een dinsdagavond zijn de winkels dichtquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg dat je boekje vol is en dat je een nieuwe moet kopen
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?quote:
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?quote:
zelf papier scheppen dusquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een dinsdagavond zijn de winkels dicht
Nou, ik heb morgen een datequote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?
Okaydokayquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=6972&highlight=
schijterdquote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb morgen een dateMet Hugo
Dus ik moet nog even een smoesje verzinnen zodat ik niet hoef te gaan
jouw vraag op het momentquote:Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaydokayhttp://forum.crxclubholland.nl/viewtopic.php?p=522298#522298
Heerlijk he die mensen die niet terug lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is een garpje van ijsmeis![]()
![]()
!
![]()
:D:@!!!:DD:!:!:!D:D:!!!111!!111einszweipolizei!11!!!!!
[afbeelding]
NEEE?!?!?!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is een garpje van ijsmeis![]()
![]()
!
![]()
:D:@!!!:DD:!:!:!D:D:!!!111!!111einszweipolizei!11!!!!!
[afbeelding]
en dan de MIDI versiequote:Op maandag 5 juni 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
En niet zeiken over mn muzieksmaak, want anders ga ik een FA vragen om met HTML de Epica versie van de Musical Cats als achtergrondmuziek in te stellen in de SC
Jullie gaan ijsmeis fluffen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ijsmeis snapt dat wij als chaparones meegaan op de date. Wij laten ons Huug niet voor de eerste de beste snol gaan natuurlijk
[afbeelding]
Nee Herm en ik gaan een tafeltje verderop zitten en grijpen in als er zich een risico voor de algemene zedelijkheid voordoetquote:
Een emmer ijsklontjes als Hugo zn broek beweegt dusquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Herm en ik gaan een tafeltje verderop zitten en grijpen in als er zich een risico voor de algemene zedelijkheid voordoet
[afbeelding]
Mja of even met de sleutelbos over een CRX krassenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een emmer ijsklontjes als Hugo zn broek beweegt dus
Mag ik helpen? Lijkt me best leukquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja of even met de sleutelbos over een CRX krassen
[afbeelding]
Zolang je maar met je tengels van Huugie afblijft kan het me de anus corroderen 14.gifquote:
Okay, ik doe handschoenen aanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang je maar met je tengels van Huugie afblijft kan het me de anus corroderen 14.gif
[afbeelding]
DJ scratch that shit upquote:
Gay pr0n dialer is taking over your computerquote:
Wat een kutsite.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ach ... www.smashmyviper.com bestaat ook dus misschien is het een lucratief plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |