Niva's botsen nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De dummy wat minder ...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever niet in een Niva zit met een offset botsing, zo te zien. Ouch!
[afbeelding]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"quote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva's botsen nietIedereen wijkt uit voor mijn bullbar
zelfs bomen, biaducten en lantaarnpalen
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij noemt het uitwijken, wij noemen het continentendrift. We hebben iig tijd zat om "uit te wijken"
Dat durf ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schop jij anders even de CRXclubforumadmin, Googol voelt zich dar te blank voor
Hoezo met?quote:
Weet jij nog een smoesje voor morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Op een dinsdagavond zijn de winkels dichtquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeg dat je boekje vol is en dat je een nieuwe moet kopen
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?quote:
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?quote:
zelf papier scheppen dusquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een dinsdagavond zijn de winkels dicht
Nou, ik heb morgen een datequote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor wat? Ik lees nooit bij dus heb geen idee waar je het over hebt?
Okaydokayquote:Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je dan de link naar mijn foto's in dat topic zetten?
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=6972&highlight=
schijterdquote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb morgen een dateMet Hugo
Dus ik moet nog even een smoesje verzinnen zodat ik niet hoef te gaan
jouw vraag op het momentquote:Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |