Ik zit me iedere keer in te houden bij dat gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is hendig grappig man
[afbeelding]
sarcasmequote:Op maandag 5 juni 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je hebt opzich natuurlijk geen grote uitgaven op stapel staan, dus waarom zou je het niet doen
[afbeelding]
Hoe breek je in in iedere willekeurige VAG-groep auto...quote:
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit me iedere keer in te houden bij dat geval
[afbeelding]
Ik lees het net jaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe breek je in in iedere willekeurige VAG-groep auto...
[afbeelding]
plaat voor de kop enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
TF, kun je die Yup geen ban aansmeren ofzo?
[afbeelding]
Ga je nou Herman z'n eigen sarcasme uitleggen?quote:
ik wilde het alleen nog even versterken als in "geen grote uitgaven pfff..."quote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar de "" erachter poepie
![]()
Nog niet geheel uitgeslapen?
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde het alleen nog even versterken als in "geen grote uitgaven pfff..."![]()
lama spreektaal komt toch nooit goed over getypt![]()
![]()
Waar was jij vanochtend?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:51 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik bezig wat afvalzakken weg te gooien, kom ik erachter dat ik wat huisdieren erbij heb
[afbeelding]
Ja, het is een wespennest
Aan het klussen... (vandaar de vuilniszakkenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar was jij vanochtend?ik heb nog nooit zoveel sjonnenbakken bij elkaar gezien en jij was nergens te bekennen
Dan zou ik nu maar snel richting FEC, volgesn mij finishen ze nu ongeveer (de eersten)quote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan het klussen... (vandaar de vuilniszakken)
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgquote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar snel richting FEC, volgesn mij finishen ze nu ongeveer (de eersten)
Bellenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgHeb geen behoefte aan een wespeninvasie als ik van't zomer lekker in mijn tuintje zit.
ik zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt
Maar je kunt het natuurlijk ook zo doen als ik hier, "een bijeengeraapt zooitje"
[afbeelding]
in het kort: "je bek houden" dus ?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe het niet
Lekker strak en leeg houden![]()
"De kunst van het weglaten"
[afbeelding]
in een plastic vuilniszak stoppen en door het open dak van een Del Sol smijtenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ik dat wespennest wegkrijgHeb geen behoefte aan een wespeninvasie als ik van't zomer lekker in mijn tuintje zit.
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in een plastic vuilniszak stoppen en door het open dak van een Del Sol smijten
op laten eten door een kat is ook geen optie, een van ons is ooit IN de bek gestokenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoen
Ik lees trouwens net dat je wespen niet moet slaan met een vliegemepper, want dan raken ze alleen buiten westen
ja daagquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ik mede-cabriorijders niet aandoen
Ik lees trouwens net dat je wespen niet moet slaan met een vliegemepper, want dan raken ze alleen buiten westen
Wat voor negatiefs zei jij over een DelSol dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
3....2....1.....
Ik zei iets negatiefs over een Del Sol..... Zou er al een post van Googol staan nu?
Ze moeten idd maar niet binnenkomen, mijn kat vangt alles wat vliegt (tot vlinders en libellesquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op laten eten door een kat is ook geen optie, een van ons is ooit IN de bek gestokenlekkere dierenartsrekening weer iig
Niks, de fotos spreken voor zichquote:Op maandag 5 juni 2006 15:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat voor negatiefs zei jij over een DelSol dan?
Alsof ik lid ben van de CRX clubquote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, de fotos spreken voor zich
Schop eens tegen de CRX club forum admin dat ie mn account moet activeren, wil je?
Nepnegerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alsof ik lid ben van de CRX club
heerlijk dat gekraakquote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die verdoven wel alleen als je niet goed doorbrand
De dummy wat minder ...quote:
Deftones live @ Pinkpop 2voor12 videostreamquote:
maj, je moet eerst zorgen dat ie blijft rijden, pas dan kun je brokken maken, die dingen zijn zo onbetrouwbaar als de russen zelfquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De dummy wat minder ...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever niet in een Niva zit met een offset botsing, zo te zien. Ouch!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |