Vet eh, eindelijk een corvette die door de bocht wilquote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef Hugster het volgende:
Tiff drift ziek in de Corvette Z-06
[afbeelding]
Ja tering, dat ding blijft gewoon helemaal vlakquote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vet eh, eindelijk een corvette die door de bocht wil![]()
Ja, en voor dat geld en geluid zou je er bijna 1 kopen....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja tering, dat ding blijft gewoon helemaal vlak
[afbeelding]
ik heb er ooit een gezien die de gaten in zn carrossserie af had geplakt met SP stickersquote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
Dat mensen zich durven te vertonen in een Reliant Robin
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er ooit een gezien die de gaten in zn carrossserie af had geplakt met SP stickers
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom zenden ze pinkpop niet uit?
[afbeelding]
naja "werken"...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo jij bikkel, zo maar aan het werken![]()
Zoiets dacht ik al jaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken"...
als je onder werken verstaat:
-halve ochtend over films zitten ouwehoeren
-de nieuwe psp bewonderen van een collega
-mcdonald vreten halen voor onze groep
-verder ouwehoeren onder het genot van een McShake![]()
![]()
mja, thuis had je je maar zitten vervelen, nu krijgt je nog wat geldquote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken"...
als je onder werken verstaat:
-halve ochtend over films zitten ouwehoeren
-de nieuwe psp bewonderen van een collega
-mcdonald vreten halen voor onze groep
-verder ouwehoeren onder het genot van een McShake![]()
![]()
Oh, wacht er is een Italiaanse auto eventquote:Op maandag 5 juni 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, thuis had je je maar zitten vervelen, nu krijgt je nog wat geld
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, wacht er is een Italiaanse auto event
Nog een Tip: In de huidige autoweek een verhaal over een Lada Nivaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:05 schreef WaSTeiL het volgende:
Tip: Op discovery leuke docu over streetracing in Japan en London o.a.
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog een Tip: In de huidige autoweek een verhaal over een Lada Niva
Nog een tip: de motoren elfstedentocht zal nu wel ongeveer finishenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nog een tip: in Nieuwegein is de caravanshow open.
Of voor een prikkie aan een of andere pauper verkopen die een nieuwe niet kan betalen maar die er wel hele leuke dingen mee gaat doenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 keer gebruiken en dan in de kast tyfen?
[afbeelding]
een of andere pauperquote:Op maandag 5 juni 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of voor een prikkie aan een of andere pauper verkopen die een nieuwe niet kan betalen maar die er wel hele leuke dingen mee gaat doen
* WaSTeiL pakt de goudengids erbij.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ca:ravans
Bij Van Beurden?
[afbeelding]
Kom uit die omgeving, en een vriendin van me woont naast de familie Van Beurden, vandaarquote:Op maandag 5 juni 2006 14:13 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nee Holtkamp.. van Beurden zit wel om de hoek!
Wel erg dat je het weet!![]()
mjah goed punt... ik hou me maar even in denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 keer gebruiken en dan in de kast tyfen?
[afbeelding]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bentquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
TF, kun je die Yup geen ban aansmeren ofzo?
[afbeelding]
Mja, je hebt opzich natuurlijk geen grote uitgaven op stapel staan, dus waarom zou je het niet doenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah goed punt... ik hou me maar even in denk ik![]()
Die is hendig grappig manquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bent
[afbeelding]
Nee, die mag TF niet bannenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die Turquaz52 erbij als je toch bezig bent
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |