quote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu zie je alsnog geen ene fuck![]()
[afbeelding]
Wat doet die kat voor jouw neus?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
ik mag hopen voor je dat het iets speciaals is. Anders zit ik hier voor de kat z'n kut te wachten![]()
thumbnails zijn voor 55k6 gebruikersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben ze al ergens anders aan het hosten, maar dan heb ik geen tumbnails.. direct view
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://meltingpot.fortunecity.com/carolina/802/metal.html
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze al eens gezien alexxxxxxxxxxx?
Ik gisterquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zaterdag voor het laatst bami gehad, de hoogste tijd weer dus
En dan zet jij hem ertegen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
moet je eesn op de weggetje keren m5, das echt niet tof
mooie bak, zie hem wle een keer voorbij racen hier
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan zet jij hem ertegen?
[afbeelding]
Je moet kranen ook dichtdraaienquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
kom je thuis van de bios, is je vloer voorzien van een laagje water
moest echt keihard pissen gekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
kom je thuis van de bios, is je vloer voorzien van een laagje water
Alle vissen in het aquarium moesten tegelijkertijd pissenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet kranen ook dichtdraaien
Maar wat is er precies...?
[afbeelding]
De wasmachine van de overburen is weer eens overgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet kranen ook dichtdraaien
Maar wat is er precies...?
[afbeelding]
nee, hij blijft gewoon mooi, geen rare olie lekken ofzo die de boel onderspuitenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, not my kind of thing, maar hij ziet er wel netjes uitMooi schone engine-bay en netjes gepoetst
Of ben jij net als James May...?
[afbeelding]
112k km en 6,5 jaar. ligt er maar aan wat je veel vind. voor de leeftijd is het normaal, meestal staat er wel meer op.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Paladijn het volgende:
Vette bak M5, alleen wat jammer dat er zo'n plastic afdichtsel op je motor geplakt is
Je auto had al aardig wat km's gelopen toch? De enginebay ziet er wel heel schoon uit nl.
je moet daar ook niet kerenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
moet je eesn op de weggetje keren m5, das echt niet tof
mooie bak, zie hem wle een keer voorbij racen hier
De overburen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
De wasmachine van de overburen is weer eens overgelopen
Anders kopen ze even een nieuwequote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Huh? De hele straat is ondergelopen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |