| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:03 |
| Haha, against all odds | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:04 |
quote:En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel.... | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:04 |
quote:Die heb ik dus ook nu | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:04 |
quote: Wat doe je | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:04 |
quote:Ja, maar ik vind dat écht heel anders hoor. Ik ga vanmiddag toch maar halen | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:05 |
quote:Ach, ik kan het niet blijven maken om maar niet te willen openen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 14:05 |
| aah, verder dus | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 14:05 |
quote:Da's toch Engels | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:06 |
quote:Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvat | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:06 |
quote:Nee hoor, zo praat ik wel vaker | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:07 |
quote:Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 14:07 |
quote:ooh, dat scheelt al stukken | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:13 |
quote:Dit is niet mijn fout | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:15 |
| MCMLXVIII dat is toch 1968? | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:16 |
quote:Dat klopt | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:24 |
| Zo, de 1e plank met boeken zit er in, nog 30 te gaan ofzo | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:25 |
quote:Waarin | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:25 |
| Oranje vlaggetjes | |
| Sjowhan | zondag 4 juni 2006 @ 14:29 |
quote:Zie ik al zat in de straat.. en het wordt nog erger | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:29 |
quote:Dat zul je hier niet zien Misschien in van die meer volkse wijken | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:31 |
quote:Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:33 |
quote:Wat zijn 'volkse wijken' volgens jou | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:33 |
quote:Oooh, hoop werk dus wat ik zo lees. Nou, veel succes er maar mee dan | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:34 |
quote:Ach, het houdt je van de straat | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:34 |
quote:Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorp | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:35 |
quote:Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoiets | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:36 |
quote:Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuin | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:37 |
quote:Of op een bierkratje | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:41 |
| Anyway, zo woon ik dus niet.... Maar Pat heeft zich uitgeleefd samen met de kinderen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 14:41 |
| Over een paar maanden mag ik rood-witte vlaggetjes ophangen. Onafhankelijkheidsdag. Reken maar dat het vol hangt | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:41 |
quote:Ik zal mijn huis echt nooit oranje maken | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:44 |
quote:Het huis is niet oranje, de bomen wel | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:45 |
quote:Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik wel | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:45 |
quote:Ik niet, wat is er mis met de volgende dag | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:45 |
| Hoi. Ik kom even buurten. | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:46 |
quote:Hoi Jag, alles okay | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:46 |
quote:Hoi hoest? | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 14:48 |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:49 |
quote:Hoi Jag | |
| Sjowhan | zondag 4 juni 2006 @ 14:49 |
quote:Vermoed van wel ja, hier is 't dus al behoorlijk oranje | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:49 |
quote:Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk weg | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:49 |
quote:Hey Alles goed hier. | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:50 |
quote:Eej Es Goed, alles okay daar? | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:50 |
quote:Stuart | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:51 |
![]() | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 14:53 |
| hey Jag | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:53 |
quote:Kom op, bij nacht een man, bij dag een man Hoi | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:54 |
quote:Nou ja, ze zoeken het ook maar uit | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:54 |
quote:Ik zit mijn tijd uit | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:55 |
quote:pindah | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 14:55 |
quote:En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijk | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 14:56 |
quote:Is dat vanwege Pinksteren? Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 14:56 |
quote:Alles lekker hier | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:57 |
quote:Ja, ik lach me dood | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 14:58 |
quote:Depri, kut geslapen | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 14:59 |
quote:Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor ga | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:00 |
quote:Waarheen? | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:00 |
quote:Hmz... Waardeloos | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:00 |
quote:Amsterdam. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:01 |
quote:het is pinksteren hier ja. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:01 |
| oi, ik loop een beetje achter | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 15:02 |
quote:Best wel ja | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:03 |
| Iran zwaait met het oliewapen Een beetje hetzelfde als 'hypotheekrenteaftrek' | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:04 |
quote:Nou ja, over een maand is alles weer voorbij | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:05 |
quote:Wat ga je in Amsterdam doen? | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:06 |
quote: | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:06 |
quote:Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ik | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:06 |
quote:Gelukkig | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:06 |
quote:Naar de markt enzo | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:07 |
quote:Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijk | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:08 |
quote:Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier.. | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:08 |
quote:Ik niet, ik stik nog liever | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:08 |
quote:Gezellig. | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:08 |
quote:En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomen | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:09 |
quote:Ik heb een koptelefoon | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:10 |
quote: | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:10 |
quote:En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hoger | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:10 |
quote:Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:12 |
quote:Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit. | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:12 |
quote:Nog speciale dingen die je wil kopen? Ik heb btw gisteren mijn adapter ontvangen voor mijn Nokia telefoon. De headset die ik had was ik vergeten dus heb ik in Hongkong een adapter gekocht en die kan ik in mijn telefoon pluggen waar ik dan mijn eigen Sennheiser in kan pluggen. Stukken betere kwaliteit dan dat baggere Nokia ding. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:12 |
quote:En zo niet ga jij dat regelen he | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:13 |
quote:geen 'blue screen' maar een 'orange screen' | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:13 |
quote:Ik heb een pop-up killer | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:13 |
quote:Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereid | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:13 |
quote:En de boot vaart op water | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:13 |
quote:Ja, precies | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:14 |
quote:Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:15 |
quote:Dat mag je wel hopen ja. | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:15 |
quote:Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pc | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:15 |
quote:Ok. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:16 |
quote:Vluchten kan niet meer, ik zou niet weten hoe........ | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:16 |
quote:Ja, vast | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:16 |
quote:neuh, maar ook die afstand is korter | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:16 |
quote:Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opent | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:16 |
quote:Echt wel, en da's precies wat ik morgen ga doen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:17 |
quote:ja, maar vaart ie ook op water dan? | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:17 |
quote:Ik open niet klakkeloos alles, Knorretje | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:18 |
quote:Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goed | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:18 |
quote:Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 15:18 |
quote:Of gebruiken ze daar nog houtgestookte boten? | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:19 |
quote:ooh, ik zal 't eens vragen dan | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:19 |
quote:Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf in | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:20 |
quote:Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijk | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:21 |
quote:Of meer dan je lief is | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:22 |
quote:Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijn | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 15:22 |
quote:ik help | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:23 |
quote:Wellicht misschien zelfs grensoverschrijdend | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:23 |
quote:Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote:Ik kan dit in mijn eentje wel af | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote:we kunnen je ombouwen | |
| Jaguarized | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
| Ik ga pitten. Trusten! | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote: | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote:Dat vind ik nou wél weer leuk klinken | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote: | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
quote:Welterusten man | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 15:24 |
| slaap ze Jag | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:25 |
quote:Fijne dromen Jag | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:25 |
quote:Evengoed bedankt voor het aanbod | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:34 |
| Ik denk, dat ik maar even iets anders ga doen. Naar buiten ofzo | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 15:35 |
quote:Have fun | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 15:35 |
quote:Thanks | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 16:31 |
Is het nou gewoon stil gevallen hier | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:33 |
quote:Ehm, nou, ik ben er weer eigenlijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 16:33 |
quote:Maar het was wel stilgevallen | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:34 |
quote:Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzo | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 16:36 |
quote:Jij wat leuks gedaan? | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:37 |
quote:Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 16:52 |
quote:Moet ook gebeuren zo nu en dan | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:53 |
quote:Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeld | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 16:54 |
| Ik heb een spelletje gedaan | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:55 |
quote:Wat voor spelletje heb je gespeeld | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 16:56 |
quote:Zuma natuurlijk, daar ben ik goed in | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:57 |
quote:Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletje | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 16:58 |
quote:Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doen | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 16:58 |
quote:Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weer | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:01 |
quote:Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:01 |
quote:Nee, beetje tv zitten kijken vooral | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:01 |
quote:Wat is dat? | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:02 |
quote:Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uit | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:02 |
quote:Voetbal | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:02 |
quote:Voetbah, Nl/Aus, 1- 1 | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:03 |
quote:Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven). | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:04 |
quote:Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te maken | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:05 |
quote:Met vlagen, wat zappen ook tussendoor | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:05 |
quote:Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goed | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:05 |
quote:Schieten | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:06 |
quote:Bij vlagen ben ik geniaal | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:06 |
quote:Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder erg | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:07 |
| Ik geniet momenteel van een Dr. Pepper. Ook wel weer eens lekker in combinatie met veel Skittles | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:08 |
quote:Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet... | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:09 |
quote:Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer niet | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:09 |
quote:Schieten met kikkers maakt het minder erg Zulk soort spelletjes zijn vaak gewoon leuk. Kijk eens op zone.com, staan er ook een boel | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:10 |
quote:Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles). | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:11 |
quote:Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:14 |
quote:Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staan | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:15 |
quote:Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'... | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:15 |
quote:Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappig | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:16 |
quote:Is niet alles tijdelijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:16 |
quote:2 maar | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:17 |
quote:Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:17 |
quote:Ja | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:18 |
quote: | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:18 |
quote:Over het algemeen genomen wel natuurlijk | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:19 |
quote:zure matten | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:19 |
quote:Ik hoefde er toch geen © bij te zetten | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:19 |
quote:Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelf | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:20 |
quote:nee hoor | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:21 |
quote:maar zure matten zijn echt lekker gewoon zo'n heel zakje achter elkaar opeten | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:21 |
quote:Kan me bij beiden niets voorstellen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:21 |
quote:Gewoon altijd hoor | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 17:21 |
| * Stuart gaat iets nuttigs doen. Tot vanavond | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:22 |
quote:En dan onwijze dorst hebben... | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:22 |
quote:Tot later | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:25 |
quote:Tot laters | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:26 |
quote:dat heb ik toch al | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:27 |
quote:En je rum is nog op ook Hoi | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 17:28 |
| De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden Tot later | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:28 |
| eejjjjjjjj | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:29 |
| ik wil even de weergoden bedanken | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:30 |
quote: | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:30 |
quote:Gisteren een Stingray gezien | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:31 |
quote:Schil ze | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:31 |
quote:Doe geen moeite | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:33 |
quote:Dat stond er op? | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:34 |
quote:te laat, zojuist al gedaan | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:35 |
quote:Oh ja | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:37 |
quote: | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 17:39 |
| Rose, wanneer zei ie dat je betalen moest? Die snap ik dus even niet | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:44 |
quote:Cool Ik heb er ook 1 gezien vandaag | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:44 |
quote:De pop-up die ik kreeg | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 17:46 |
| ben ik weer | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:48 |
quote: ook die? | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:49 |
quote:Begon me al zorgen te maken | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:50 |
quote:nee welk bouwjaar? | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:52 |
quote:weet ik veul volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat? | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 17:52 |
quote:Kenteken Info Voertuigsoort Info Personenauto Merk Info CHEVROLET Handelsbenaming Info CORVETTE STINGRAY Kleur(en) Info Grijs Brandstof Info Benzine Aantal cilinders Info 8 Cilinderinhoud Info 0 cm3 Aantal zitplaatsen Info 0 Aantal staanplaatsen Info N.v.t. Massa ledig voertuig Info 1.610 kg Maximum massa voertuig Info 0 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 0 kg - geremd Info 0 kg - oplegger geremd Info N.v.t. - autonoom geremd Info N.v.t. - middenas geremd Info N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland Info 1 oktober 2001 Datum eerste toelating Info 30 juni 1975 Datum aanvang tenaamstelling Info 3 maart 2006 Vervaldatum APK Info 24 maart 2007 | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:52 |
quote:kan ik zag deze ![]() | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:53 |
| die op de achtergrond he | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:54 |
quote:Da's nog maar pas | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 17:58 |
quote:zo erg was het niet hoor | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 17:59 |
quote:dat maakt ons allen blij | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:00 |
quote:mooi zo | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:00 |
| Het was geen fraai gezicht | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:01 |
| potverdikkie, internetbankieren van mijn Indonesische bank werkt nu niet. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:02 |
quote: "malle zetmeelbreintjes" | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 18:02 |
quote:ook mooi | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 18:04 |
quote: hopelijk nemen ze geen wraak | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:04 |
quote:Pop-up | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:04 |
quote:Aardappels geschild | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:05 |
quote: dat had ik niet door | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:05 |
quote: | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 18:05 |
quote: | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:06 |
quote:K*tklusjes moet je opleuken | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:07 |
quote:mee eens | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 18:08 |
quote:daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:08 |
En nee, ik snap het ook niet | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 18:10 |
quote:tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan? Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:12 |
quote:Ik ben een vliegtuig | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:13 |
quote: Nou ja, zo'n groot verschil zal dat ook niet zijn | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:14 |
quote:Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:14 |
quote:ik ga met het vliegtuig | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:15 |
| Zo, nog even hier kijken alvorens ik ga eten | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:15 |
quote:Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:17 |
quote:Daar zou ik best een keer naartoe willen | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 18:18 |
quote:ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreen | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 18:18 |
quote:en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik** | |
| qu63 | zondag 4 juni 2006 @ 18:18 |
quote:doe dan wel een die minder spemt | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:19 |
quote:Waarom niet? Bali is ook onderdeel van Indonesie | |
| D. | zondag 4 juni 2006 @ 18:19 |
quote:Jij gaat er bij Es in? | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:19 |
quote:En wel meer mooie eilanden Iets van 13.000 toch geloof ik | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:20 |
quote:Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik... | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:20 |
quote:Ach, er zijn zoveel landen die ik wel zou willen bezoeken, dat kan ik nooit betalen | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:21 |
quote:Een balpen... Da's gek | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:22 |
quote:Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten. Bali is wel een van de bekendere | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:22 |
quote:Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:23 |
quote:Ja, en Sumatra ook wel natuurlijk | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:23 |
quote:Anders stap ik wel over hoor.. | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:23 |
quote: | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:24 |
quote:niemand weet het zeker | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:24 |
quote:omdat ik er woon | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:24 |
quote:zoiets ja, maar dan anders | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:24 |
quote:en Nusa Kembangan | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:25 |
| hatsikidee, dat waren er 5 | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:25 |
quote:Wat grappig, dat wist ik niet | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:25 |
quote:Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:En alles is er nog relatief goedkoop ook | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:Die is idd heel erg bekend ja | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg. | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:Ja | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:Klopt, veel mooie plekjes.. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalen | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:26 |
quote:Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegd | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Da's het Robbeneiland van Indonesië | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Ja, dat is een iets mindere bijkomstigheid | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Ik ben goed in logisch uitleggen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Lekker makkelijk kaarten maken dan | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:27 |
quote:Ga toch krassen, dan win je nog eens wat | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:28 |
quote:Ooh, als er iemand wil langskomen kan dat hoor, ik vraag gewoon een paar euro per nacht, zo moeilijk ben ik niet. Maar zo ver weg met kinders is niet heel gemakkelijk ... geloof ik direct. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:28 |
quote:Werkverschaffing | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:28 |
quote:Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijk | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:28 |
quote:voor als jij eens langskomt | |
| es70 | zondag 4 juni 2006 @ 18:29 |
| Etenstijd | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:29 |
| smakelijk es | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:29 |
quote:Eet smakelijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:29 |
quote:Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:30 |
quote:Dat gaat gebeuren ja | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:31 |
quote:Smakelijk | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:31 |
| Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is, tot zo | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:32 |
| Hmmmz, volgens mij gaat het vanavond hier nog regenen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:32 |
| En geen 5 hoor | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:32 |
| Overigens heb ik vandaag dus wel Vicks Blue gehaald Die vuile honden bij de benzinepomp rekenen daar dus gewoon ¤ 2,15 voor. Op het NS station betaal je er ¤ 1,95 voor en bij het Kruidvat iets van ¤ 1,65. Kortom, ik ben dus opgelicht | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:33 |
quote:Nee, daar gooi ik wel een stokje voor | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:33 |
quote:hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjes | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:34 |
quote:smakelijk alvast | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:34 |
quote:nee, je hebt je gewillig láten oplichten | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:34 |
quote:Eet smakelijk en tot later | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:34 |
quote:zoals het hoort | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:35 |
quote:Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet open | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:37 |
quote:o ja, dat was het verhaal. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:38 |
| Zo, mijn financien zijn ook weer op orde. Er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat. Da's iets positiefs geloof ik. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:43 |
quote:En terecht | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:43 |
quote:Moet toch een wereldbaan zijn | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:44 |
quote:Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:44 |
quote: quote:Thx | |
| Stuart | zondag 4 juni 2006 @ 18:47 |
| * Stuart gaat ook eten. Tot later | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:48 |
quote:Smakelijk | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:49 |
quote:lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten.. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:50 |
quote:Tja, dat punt nader ik ook. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:50 |
| zo, ik heb mijn kwaliteitsposts van vandaag weer gehad in WFL. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:51 |
quote:Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doen Beter dat je baas betaald he | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:52 |
quote:Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk.. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:54 |
quote:Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalen | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 18:56 |
quote:Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalen | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 18:57 |
quote:En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer? | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 19:00 |
quote:Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeft | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 19:03 |
quote:Toch fijn dat je die toezegging hebt voor het begin. Over neen paar jaar zou het wel moeilijker worden ja, dan loop je toch een goed stuk achter. | |
| indahnesia.com | zondag 4 juni 2006 @ 19:06 |
| Stiekem ga ik er ook vanuit dat ik het 'daar' prima kan vinden en toch zeker niet meer in Nederland aan het werk hoef natuurlijk. | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 19:12 |
| Daar moet je ook vanuit gaan. Je kan altijd nog kamers gaan verhuren ofzo | |
| Dr_Flash | zondag 4 juni 2006 @ 19:16 |
| Hoi Collage met bordjes is in de maak | |
| marcb1974 | zondag 4 juni 2006 @ 19:16 |
| Gaat ie dan eindelijk boem zeggen |