FOK!forum / General Chat / [SC] De Lounge #221
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:03
Haha, against all odds
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo
En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef es70 het volgende:

[..]

Wij hebben hier Bookcollector (wist ik ook niet tot een paar minuten geleden ).
Die heb ik dus ook nu
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:03 schreef Stuart het volgende:
Haha, against all odds


Wat doe je
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef es70 het volgende:

[..]

En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....
Ja, maar ik vind dat écht heel anders hoor. Ik ga vanmiddag toch maar halen
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:

[..]



Wat doe je
Ach, ik kan het niet blijven maken om maar niet te willen openen
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 14:05
aah, verder dus
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 14:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:03 schreef Stuart het volgende:
Haha, against all odds
Da's toch Engels
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:00 schreef Stuart het volgende:

[..]

Paracetamol op
Dat is niet zo handig
Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvat ). Zelf gebruik ik het amper, ik hou dat dus niet in de gaten .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Da's toch Engels
Nee hoor, zo praat ik wel vaker
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:07
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvat ). Zelf gebruik ik het amper, ik hou dat dus niet in de gaten .
Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengen
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 14:07
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee hoor, zo praat ik wel vaker
ooh, dat scheelt al stukken
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:07 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengen
Dit is niet mijn fout .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:15
MCMLXVIII dat is toch 1968?
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
MCMLXVIII dat is toch 1968?
Dat klopt
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:24
Zo, de 1e plank met boeken zit er in, nog 30 te gaan ofzo
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de 1e plank met boeken zit er in, nog 30 te gaan ofzo
Waarin Ga je verhuizen ofzo
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:25
Oranje vlaggetjes .
Sjowhanzondag 4 juni 2006 @ 14:29
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:25 schreef es70 het volgende:
Oranje vlaggetjes .
Zie ik al zat in de straat.. en het wordt nog erger
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:29
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zie ik al zat in de straat.. en het wordt nog erger
Dat zul je hier niet zien
Misschien in van die meer volkse wijken
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:31
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarin Ga je verhuizen ofzo
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zul je hier niet zien
Misschien in van die meer volkse wijken
Wat zijn 'volkse wijken' volgens jou . Ik woon niet 'op stand' maar bij volkse wijken heb ik toch een ander idee...
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Oooh, hoop werk dus wat ik zo lees. Nou, veel succes er maar mee dan
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Ach, het houdt je van de straat .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:33 schreef es70 het volgende:

[..]

Wat zijn 'volkse wijken' volgens jou . Ik woon niet 'op stand' maar bij volkse wijken heb ik toch een ander idee...
Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorp
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:35
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorp
Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoiets .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:36
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:35 schreef es70 het volgende:

[..]

Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoiets .
Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuin
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:37
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuin
Of op een bierkratje .
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:41
Anyway, zo woon ik dus niet.... Maar Pat heeft zich uitgeleefd samen met de kinderen .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 14:41
Over een paar maanden mag ik rood-witte vlaggetjes ophangen. Onafhankelijkheidsdag. Reken maar dat het vol hangt
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:41
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef es70 het volgende:
Anyway, zo woon ik dus niet.... Maar Pat heeft zich uitgeleefd samen met de kinderen .
Ik zal mijn huis echt nooit oranje maken Dan liever een Union Jack over de hele gevel
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:44
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zal mijn huis echt nooit oranje maken Dan liever een Union Jack over de hele gevel
Het huis is niet oranje, de bomen wel . Verder veel vlaggetjes . Ik lach me dood als ze er snel uitliggen (uit ervaring weet ik dat Pat en Corrie er dan zo de t*ring in hebben dat het meteen weg moet dan) .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:45
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:44 schreef es70 het volgende:

[..]

Het huis is niet oranje, de bomen wel . Verder veel vlaggetjes . Ik lach me dood als ze er snel uitliggen (uit ervaring weet ik dat Pat en Corrie er dan zo de t*ring in hebben dat het meteen weg moet dan) .
Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik wel
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:45
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik wel
Ik niet, wat is er mis met de volgende dag .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:45
Hoi.

Ik kom even buurten.
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:46
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi.

Ik kom even buurten.
Hoi Jag, alles okay .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:46
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi.

Ik kom even buurten.
Hoi

hoest?
qu63zondag 4 juni 2006 @ 14:48
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi.

Ik kom even buurten.
Hoi Jag
Sjowhanzondag 4 juni 2006 @ 14:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zul je hier niet zien
Misschien in van die meer volkse wijken
Vermoed van wel ja, hier is 't dus al behoorlijk oranje
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik niet, wat is er mis met de volgende dag .
Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk weg
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:46 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Hoi

hoest?
Hey

Alles goed hier. Daar?
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:50
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:46 schreef es70 het volgende:

[..]

Hoi Jag, alles okay .
Eej Es

Goed, alles okay daar?
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:50
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoi Jag
Stuart
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:51
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 14:53
hey Jag
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:53
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:48 schreef qu63 het volgende:
Kom op, bij nacht een man, bij dag een man .

Hoi .
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:54
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk weg
Nou ja, ze zoeken het ook maar uit , ik wil er niets mee te maken hebben .
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:54
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:50 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Eej Es

Goed, alles okay daar?
Ik zit mijn tijd uit . Morgen een vrije dag .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:55
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag
pindah
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 14:55
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:

[..]

Nou ja, ze zoeken het ook maar uit , ik wil er niets mee te maken hebben .
En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijk
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 14:56
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik zit mijn tijd uit . Morgen een vrije dag .
Is dat vanwege Pinksteren?

Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is. Ik heb ook vrij, Queens Birthday. Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 14:56
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hey

Alles goed hier. Daar?
Alles lekker hier
es70zondag 4 juni 2006 @ 14:57
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijk
Ja, ik lach me dood .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 14:58
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:53 schreef es70 het volgende:

[..]

Kom op, bij nacht een man, bij dag een man .

Hoi .
Depri, kut geslapen

es70zondag 4 juni 2006 @ 14:59
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Is dat vanwege Pinksteren?

Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is. Ik heb ook vrij, Queens Birthday. Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor ga .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:00
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef es70 het volgende:

[..]

Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor ga .
Waarheen?
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:00
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:58 schreef qu63 het volgende:

[..]

Depri, kut geslapen

Hmz... Waardeloos .
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:00
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Waarheen?
Amsterdam.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:01
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Is dat vanwege Pinksteren?

Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is. Ik heb ook vrij, Queens Birthday. Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
het is pinksteren hier ja.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:01
oi, ik loop een beetje achter
qu63zondag 4 juni 2006 @ 15:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef es70 het volgende:

[..]

Hmz... Waardeloos .
Best wel ja
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:03
Iran zwaait met het oliewapen

Een beetje hetzelfde als 'hypotheekrenteaftrek'

Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:57 schreef es70 het volgende:

[..]

Ja, ik lach me dood .
Nou ja, over een maand is alles weer voorbij
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef es70 het volgende:

[..]

Amsterdam.
Wat ga je in Amsterdam doen?
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:02 schreef qu63 het volgende:

[..]

Best wel ja
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Iran zwaait met het oliewapen

Een beetje hetzelfde als 'hypotheekrenteaftrek'

Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ik
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, over een maand is alles weer voorbij
Gelukkig .
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:05 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wat ga je in Amsterdam doen?
Naar de markt enzo .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:07
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Gelukkig .
Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijk
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ik
Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Stuart het volgende:

[..]

Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijk
Ik niet, ik stik nog liever .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Naar de markt enzo .
Gezellig.
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik niet, ik stik nog liever .
En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomen
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:09
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:

[..]

En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomen
Ik heb een koptelefoon .
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:10
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Gezellig.
Ik heb er zin in, ik heb een verse strippenkaart en mijn portemonnee zit zo vol als ik me kan veroorloven .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:10
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..
En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hoger
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:10
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb een koptelefoon .
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:12
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hoger
Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:12
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb er zin in, ik heb een verse strippenkaart en mijn portemonnee zit zo vol als ik me kan veroorloven .
Nog speciale dingen die je wil kopen?

Ik heb btw gisteren mijn adapter ontvangen voor mijn Nokia telefoon. De headset die ik had was ik vergeten dus heb ik in Hongkong een adapter gekocht en die kan ik in mijn telefoon pluggen waar ik dan mijn eigen Sennheiser in kan pluggen. Stukken betere kwaliteit dan dat baggere Nokia ding.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:12
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland
En zo niet ga jij dat regelen he
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland
Ik heb een pop-up killer . Ha .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En zo niet ga jij dat regelen he
Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereid
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.
En de boot vaart op water
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

geen 'blue screen' maar een 'orange screen'
Ja, precies
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:14
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nog speciale dingen die je wil kopen?

Ik heb btw gisteren mijn adapter ontvangen voor mijn Nokia telefoon. De headset die ik had was ik vergeten dus heb ik in Hongkong een adapter gekocht en die kan ik in mijn telefoon pluggen waar ik dan mijn eigen Sennheiser in kan pluggen. Stukken betere kwaliteit dan dat baggere Nokia ding.
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En de boot vaart op water
Dat mag je wel hopen ja.
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

geen 'blue screen' maar een 'orange screen'
Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pc .
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg .
Ok. Ben benieuwd wat de vangst zal worden.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg .
Vluchten kan niet meer,
ik zou niet weten hoe........
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereid
Ja, vast .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En de boot vaart op water
neuh, maar ook die afstand is korter
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pc .
Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opent
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Vluchten kan niet meer,
ik zou niet weten hoe........
Echt wel, en da's precies wat ik morgen ga doen .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:17
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:15 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dat mag je wel hopen ja.
ja, maar vaart ie ook op water dan?
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:17
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opent
Ik open niet klakkeloos alles, Knorretje .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik open niet klakkeloos alles, Knorretje .
Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goed
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ja, maar vaart ie ook op water dan?
Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 15:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ja, maar vaart ie ook op water dan?
Of gebruiken ze daar nog houtgestookte boten?
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.
ooh, ik zal 't eens vragen dan
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goed
Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf in .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:20
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:19 schreef es70 het volgende:

[..]

Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf in .
Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijk
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:21
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijk
Of meer dan je lief is .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef es70 het volgende:

[..]

Of meer dan je lief is .
Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijn
qu63zondag 4 juni 2006 @ 15:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef es70 het volgende:

[..]

Of meer dan je lief is .
ik help
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:23
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:22 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijn
Wellicht misschien zelfs grensoverschrijdend .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:23
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik help
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik help
Ik kan dit in mijn eentje wel af .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man
we kunnen je ombouwen
Jaguarizedzondag 4 juni 2006 @ 15:24
Ik ga pitten.

Trusten!
qu63zondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik kan dit in mijn eentje wel af .
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man
Dat vind ik nou wél weer leuk klinken .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga pitten.

Trusten!
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga pitten.

Trusten!
Welterusten man
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 15:24
slaap ze Jag
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga pitten.

Trusten!
Fijne dromen Jag .
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:

[..]

Evengoed bedankt voor het aanbod .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:34
Ik denk, dat ik maar even iets anders ga doen. Naar buiten ofzo
es70zondag 4 juni 2006 @ 15:35
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik denk, dat ik maar even iets anders ga doen. Naar buiten ofzo
Have fun .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 15:35
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:35 schreef es70 het volgende:

[..]

Have fun .
Thanks en tot later enzo maar weer dus
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 16:31


Is het nou gewoon stil gevallen hier
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef marcb1974 het volgende:


Is het nou gewoon stil gevallen hier
Ehm, nou, ik ben er weer eigenlijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 16:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ehm, nou, ik ben er weer eigenlijk
Maar het was wel stilgevallen
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Maar het was wel stilgevallen
Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzo
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 16:36
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzo
Jij wat leuks gedaan?
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:37
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Jij wat leuks gedaan?
Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 16:52
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijk
Moet ook gebeuren zo nu en dan
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:53
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:52 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Moet ook gebeuren zo nu en dan
Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeld
es70zondag 4 juni 2006 @ 16:54
Ik heb een spelletje gedaan . Er lopen hier allerlei extra kinderen in en uit.... Zometeen weer aardappelen schillen .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:55
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:54 schreef es70 het volgende:
Ik heb een spelletje gedaan . Er lopen hier allerlei extra kinderen in en uit.... Zometeen weer aardappelen schillen .
Wat voor spelletje heb je gespeeld
es70zondag 4 juni 2006 @ 16:56
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat voor spelletje heb je gespeeld
Zuma natuurlijk, daar ben ik goed in .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:57
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:56 schreef es70 het volgende:

[..]

Zuma natuurlijk, daar ben ik goed in .
Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletje
es70zondag 4 juni 2006 @ 16:58
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletje
Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doen .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 16:58
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef es70 het volgende:

[..]

Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doen .
Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weer
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:01
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weer
Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepen .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:01
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeld
Nee, beetje tv zitten kijken vooral
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:01
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:56 schreef es70 het volgende:

[..]

Zuma natuurlijk, daar ben ik goed in .
Wat is dat?
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:

[..]

Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepen .
Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uit
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, beetje tv zitten kijken vooral
Voetbal
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, beetje tv zitten kijken vooral
Voetbah, Nl/Aus, 1- 1 .
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:03
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat is dat?
Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uit
Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te maken .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Voetbal
Met vlagen, wat zappen ook tussendoor
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:04 schreef es70 het volgende:

[..]

Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te maken .
Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goed
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef es70 het volgende:

[..]

Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).
Schieten
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goed
Bij vlagen ben ik geniaal . En ja, ik weet dat het meestal windstil is .
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Schieten
Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder erg .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:07
Ik geniet momenteel van een Dr. Pepper. Ook wel weer eens lekker in combinatie met veel Skittles
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Ik geniet momenteel van een Dr. Pepper. Ook wel weer eens lekker in combinatie met veel Skittles
Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:09
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:08 schreef es70 het volgende:

[..]

Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...
Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer niet
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:09
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder erg .
Schieten met kikkers maakt het minder erg

Zulk soort spelletjes zijn vaak gewoon leuk.
Kijk eens op zone.com, staan er ook een boel
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:10
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer niet
Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:11
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:14
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Schieten met kikkers maakt het minder erg

Zulk soort spelletjes zijn vaak gewoon leuk.
Kijk eens op zone.com, staan er ook een boel
Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staan .
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is
Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...
Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappig
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is
Is niet alles tijdelijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:16
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staan .
2 maar
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:17
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappig
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie .
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:17
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

2 maar
Ja .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:

[..]

Bij vlagen ben ik geniaal . En ja, ik weet dat het meestal windstil is .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is niet alles tijdelijk
Over het algemeen genomen wel natuurlijk
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie .
zure matten
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik hoefde er toch geen © bij te zetten .
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef qu63 het volgende:

[..]

zure matten
Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelf .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:20
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik hoefde er toch geen © bij te zetten .
nee hoor
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:21
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelf .
maar zure matten zijn echt lekker

gewoon zo'n heel zakje achter elkaar opeten
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:21
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie .
Kan me bij beiden niets voorstellen
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:21
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Stuart het volgende:

[..]

Over het algemeen genomen wel natuurlijk
Gewoon altijd hoor
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 17:21
* Stuart gaat iets nuttigs doen. Tot vanavond
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef qu63 het volgende:

[..]

maar zure matten zijn echt lekker

gewoon zo'n heel zakje achter elkaar opeten
En dan onwijze dorst hebben...
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets nuttigs doen. Tot vanavond
Tot later .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
Tot laters
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:

[..]

En dan onwijze dorst hebben...
dat heb ik toch al
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef qu63 het volgende:

[..]

dat heb ik toch al
En je rum is nog op ook

Hoi
es70zondag 4 juni 2006 @ 17:28
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden .

Tot later .
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:28
eejjjjjjjj
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:29
ik wil even de weergoden bedanken

qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:30
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden .

Tot later .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:30
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef D.Rose het volgende:
ik wil even de weergoden bedanken

Gisteren een Stingray gezien
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:31
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden .

Tot later .
Schil ze
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:31
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef D.Rose het volgende:
ik wil even de weergoden bedanken

Doe geen moeite
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

Gisteren een Stingray gezien
Dat stond er op?
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Doe geen moeite
te laat, zojuist al gedaan
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:35
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef D.Rose het volgende:

[..]

te laat, zojuist al gedaan
Oh ja
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:37
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:33 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat stond er op?
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 17:39
Rose,

wanneer zei ie dat je betalen moest? Die snap ik dus even niet
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:44
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

Cool

Ik heb er ook 1 gezien vandaag
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:44
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Rose,

wanneer zei ie dat je betalen moest? Die snap ik dus even niet
De pop-up die ik kreeg
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 17:46
ben ik weer
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:48
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Cool

Ik heb er ook 1 gezien vandaag


ook die?
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer
Begon me al zorgen te maken
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:50
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

[afbeelding]

ook die?
nee

welk bouwjaar?
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:52
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nee

welk bouwjaar?
weet ik veul

volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
qu63zondag 4 juni 2006 @ 17:52
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:

[..]

weet ik veul

volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
Kenteken Info

Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info CHEVROLET
Handelsbenaming Info CORVETTE STINGRAY
Kleur(en) Info Grijs
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 8
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.

Massa ledig voertuig Info 1.610 kg
Maximum massa voertuig Info 0 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 0 kg
- geremd Info 0 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland Info 1 oktober 2001
Datum eerste toelating Info 30 juni 1975
Datum aanvang tenaamstelling Info 3 maart 2006

Vervaldatum APK Info 24 maart 2007
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:52
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:

[..]

weet ik veul

volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
kan

ik zag deze

D.zondag 4 juni 2006 @ 17:53
die op de achtergrond he
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:54
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:

Datum aanvang tenaamstelling Info 3 maart 2006
Da's nog maar pas
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 17:58
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Begon me al zorgen te maken
zo erg was het niet hoor
D.zondag 4 juni 2006 @ 17:59
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

zo erg was het niet hoor
dat maakt ons allen blij
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:00
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

dat maakt ons allen blij
mooi zo
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:00
Het was geen fraai gezicht , maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting .

indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:01
potverdikkie, internetbankieren van mijn Indonesische bank werkt nu niet.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht , maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting .

wat heb je gedaan

"malle zetmeelbreintjes"

qu63zondag 4 juni 2006 @ 18:02
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:

[..]

kan

ik zag deze

[afbeelding]
ook mooi
D.zondag 4 juni 2006 @ 18:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht , maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting .



hopelijk nemen ze geen wraak
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:

[..]

De pop-up die ik kreeg
Pop-up
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:04
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

wat heb je gedaan

"malle zetmeelbreintjes"

Aardappels geschild .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:

[..]

Aardappels geschild .


dat had ik niet door
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]



hopelijk nemen ze geen wraak
Zou dat kunnen, ik wil morgen écht weg, dus op een aanval van buikloop zit ik niet te wachten .
qu63zondag 4 juni 2006 @ 18:05
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht , maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting .

es70zondag 4 juni 2006 @ 18:06
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]



dat had ik niet door
K*tklusjes moet je opleuken .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:07
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:06 schreef es70 het volgende:

[..]

K*tklusjes moet je opleuken .
mee eens
D.zondag 4 juni 2006 @ 18:08
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Pop-up
daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:08




En nee, ik snap het ook niet
D.zondag 4 juni 2006 @ 18:10
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef es70 het volgende:

[..]

Zou dat kunnen, ik wil morgen écht weg, dus op een aanval van buikloop zit ik niet te wachten .
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?
Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:12
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik ben een vliegtuig .
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:13
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef D.Rose het volgende:

[..]

tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?
Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft
Overgenomen door de potatoheads .

Nou ja, zo'n groot verschil zal dat ook niet zijn .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:14
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:14
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik ben een vliegtuig .
ik ga met het vliegtuig
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:15
Zo, nog even hier kijken alvorens ik ga eten
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:15
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik ga met het vliegtuig
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:17
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil .
Daar zou ik best een keer naartoe willen
D.zondag 4 juni 2006 @ 18:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreen
qu63zondag 4 juni 2006 @ 18:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik ben een vliegtuig .
en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**
qu63zondag 4 juni 2006 @ 18:18
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreen
doe dan wel een die minder spemt
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil .
Waarom niet?

Bali is ook onderdeel van Indonesie
D.zondag 4 juni 2006 @ 18:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik ga met het vliegtuig
Jij gaat er bij Es in?
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:19
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Bali is ook onderdeel van Indonesie
En wel meer mooie eilanden
Iets van 13.000 toch geloof ik
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:20
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar zou ik best een keer naartoe willen
Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:20
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...
Ach, er zijn zoveel landen die ik wel zou willen bezoeken, dat kan ik nooit betalen
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:21
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**
Een balpen... Da's gek .
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

En wel meer mooie eilanden
Iets van 13.000 toch geloof ik
Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.
Bali is wel een van de bekendere
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:22
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Bali is ook onderdeel van Indonesie
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel .
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:23
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.
Bali is wel een van de bekendere
Ja, en Sumatra ook wel natuurlijk
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:23
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil .
Anders stap ik wel over hoor.. blijf jij gewoon in Europa.
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:23
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Jij gaat er bij Es in?
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

En wel meer mooie eilanden
Iets van 13.000 toch geloof ik
niemand weet het zeker maar zo af en toe komen er ook nieuwe bij of verdwijnen er een paar.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:

[..]

Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel .
omdat ik er woon
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Jij gaat er bij Es in?
zoiets ja, maar dan anders
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:24
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:23 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, en Sumatra ook wel natuurlijk
en Nusa Kembangan
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:25
hatsikidee, dat waren er 5
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

niemand weet het zeker maar zo af en toe komen er ook nieuwe bij of verdwijnen er een paar.
Wat grappig, dat wist ik niet
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:25
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:

[..]

Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel .
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
En alles is er nog relatief goedkoop ook
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

en Nusa Kembangan
Die is idd heel erg bekend ja
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat grappig, dat wist ik niet
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Die is idd heel erg bekend ja
Ja
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
Klopt, veel mooie plekjes..
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

En alles is er nog relatief goedkoop ook
Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalen
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:26
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegd
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Die is idd heel erg bekend ja
Da's het Robbeneiland van Indonesië
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalen
Ja, dat is een iets mindere bijkomstigheid
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

omdat ik er woon
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers .
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegd
Ik ben goed in logisch uitleggen
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Lekker makkelijk kaarten maken dan
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:

[..]

Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers .
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van .
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:28
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:

[..]

Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers .
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van .
Ooh, als er iemand wil langskomen kan dat hoor, ik vraag gewoon een paar euro per nacht, zo moeilijk ben ik niet.

Maar zo ver weg met kinders is niet heel gemakkelijk ... geloof ik direct.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:28
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk kaarten maken dan
Werkverschaffing
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:28
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Da's het Robbeneiland van Indonesië
Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijk
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:28
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijk
voor als jij eens langskomt
es70zondag 4 juni 2006 @ 18:29
Etenstijd .
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:29
smakelijk es
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:29
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef es70 het volgende:
Etenstijd .
Eet smakelijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:29
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Werkverschaffing
Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:30
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

voor als jij eens langskomt
Dat gaat gebeuren ja
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:31
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef es70 het volgende:
Etenstijd .
Smakelijk
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:31
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,

tot zo
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:32
Hmmmz, volgens mij gaat het vanavond hier nog regenen
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:32
En geen 5 hoor
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:32
Overigens heb ik vandaag dus wel Vicks Blue gehaald
Die vuile honden bij de benzinepomp rekenen daar dus gewoon ¤ 2,15 voor. Op het NS station betaal je er ¤ 1,95 voor en bij het Kruidvat iets van ¤ 1,65. Kortom, ik ben dus opgelicht
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
En geen 5 hoor
Nee, daar gooi ik wel een stokje voor
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:33
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijk
hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjes
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,

tot zo
smakelijk alvast
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef Stuart het volgende:
Overigens heb ik vandaag dus wel Vicks Blue gehaald
Die vuile honden bij de benzinepomp rekenen daar dus gewoon ¤ 2,15 voor. Op het NS station betaal je er ¤ 1,95 voor en bij het Kruidvat iets van ¤ 1,65. Kortom, ik ben dus opgelicht
nee, je hebt je gewillig láten oplichten
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,

tot zo
Eet smakelijk en tot later
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:34
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, daar gooi ik wel een stokje voor
zoals het hoort
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:35
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

nee, je hebt je gewillig láten oplichten
Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet open
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:37
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet open
o ja, dat was het verhaal.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:38
Zo, mijn financien zijn ook weer op orde. Er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat. Da's iets positiefs geloof ik.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:43
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, daar gooi ik wel een stokje voor
En terecht
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:43
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjes
Moet toch een wereldbaan zijn
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:44
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, mijn financien zijn ook weer op orde. Er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat. Da's iets positiefs geloof ik.
Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnen
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:44
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

smakelijk alvast
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Eet smakelijk en tot later
Thx
Stuartzondag 4 juni 2006 @ 18:47
* Stuart gaat ook eten. Tot later
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:48
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook eten. Tot later
Smakelijk
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:49
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Moet toch een wereldbaan zijn
lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:50
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnen
Tja, dat punt nader ik ook.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:50
zo, ik heb mijn kwaliteitsposts van vandaag weer gehad in WFL.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:51
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..
Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doen

Beter dat je baas betaald he
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:52
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doen

Beter dat je baas betaald he
Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:54
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..
Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalen
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 18:56
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalen
Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalen
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 18:57
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalen
En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 19:00
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?
Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeft
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 19:03
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeft
Toch fijn dat je die toezegging hebt voor het begin.
Over neen paar jaar zou het wel moeilijker worden ja, dan loop je toch een goed stuk achter.
indahnesia.comzondag 4 juni 2006 @ 19:06
Stiekem ga ik er ook vanuit dat ik het 'daar' prima kan vinden en toch zeker niet meer in Nederland aan het werk hoef natuurlijk.
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 19:12
Daar moet je ook vanuit gaan.

Je kan altijd nog kamers gaan verhuren ofzo
Dr_Flashzondag 4 juni 2006 @ 19:16
Hoi ik ben er weer

Collage met bordjes is in de maak
marcb1974zondag 4 juni 2006 @ 19:16
Gaat ie dan eindelijk boem zeggen