Vorige keer kwam ze ook een dag eerder thuisquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Da's lekker gokken als het gemiddeld om 5 dagen gaat.
Morgen is dag 4.
Cranberrysap helpt!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef Moonah het volgende:
Ik heb blaasontsteking en nou moet ik pillen slikken.
Pfff, ik heb dat nog nooit gehad, maar dát doet pijn zeg...
Tnx.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:25 schreef nanalune het volgende:
Moonah, beterschap met je blaasontsteking! ik heb het ooit 1 keer gehad, en ik heb me nooit zo rot gevoeld als toen..![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Moonah het volgende:
Martineke, wat fijn dat je je zo goed voelt! geniet maar lekker van al je mannen!
[..]
Tnx.
Ik voel me verder gelukkig niet rot hoor. Alleen het plassen doet erg veel pijn. En nu heb ik ook diarree van de pillen (heb er pas eentje op...).
Viefke, winkels zijn dicht. Dus geen cranberrysap. Ik wilde geen risico nemen dat de ontsteking erger werd plus dat ik ook niet de hele nacht met die vlammende pijn naar het toilet wilde, dus daarom maar meteen weekendarts gebeld. Tja, en die schrijven pillen voor.
ja, dat heb ik ook wel. die 1 keer in de 10 weken ofzo dat ik mijn haar verf moet kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef dutchie het volgende:
Haar verven heb ik gewoon gedaan hoor tijdens de zwangerschap. Er is nooit bewezen dat het slecht is. Je moet het natuurlijk niet wekelijks doen. Maar dit is dus zoiets waarvan ik denk, niet te ver doorslaan met de do's en donts.
Yup, maar is zo rete goor!quote:
Het neuske, het mondje, de oogjes is allebei hetzelfdequote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef Martineke het volgende:
thanks allemaalwel grappig dat jullie Romijn op Maxim vinden lijken, wij vinden dat hij er niet zoveel op lijkt eigenlijk.
ff vergelijk
[afbeelding]
niet te zien op deze foto, maar Romijn heeft ook mooie donkere haartjesheeft hij van mij *zucht* en lange slanke handjes en voeten met lange teentjes ook al van mij
en Maxim heeft juist brede voetjes en kleine brede handen van zijn papa.
Maxim reageerde wel een beetje raar natuurlijk, zoiezo al eerst mama in het ziekenhuis aantreffen in zon bed met infuus en al erbij was al erg raar. hij kwam wel gelijk lekker kroelen met mesmorgens waren wij al weg toen hij wakker werd, dus oma ging hem uit bed pakken, was best zielig schijnbaar, hij rende huilend de bovenverdieping rond op zoek in elke kamer waar papa en mama waren
![]()
gistreren was Maxim erg van slag nadat ik weer thuis was, en Romijn natuurlijk ook. hij heeft heel de dag aan me vast geplaktbang dat zn mama weer weg ging. en toen Romijn ging huilen ging Maxim ook huilen
dat had hij nog niet gehoord. het is nog steeds een beetje vreemd maar het gaat wel
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Vivi!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aww..ja da's waar, stom van me
Kusje erop wou'k zeggen, maar dat lijkt me een beetje raar in dit geval
Ik krijg constant op m'n kop van hubbie en de kraamverzorgster dat ik meer rust moet nemen. Maar ik voel me zo goed dat dat moeilijk is.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef dutchie het volgende:
Tamea jij ookal weer op de been.Wat een bikkels zijn jullie.
Fijn dat die pillen zo snel helpenquote:Op maandag 5 juni 2006 08:32 schreef Moonah het volgende:
Verder slaat de tot nu toe onderdrukte nesteldrang enorm toe!
Ik ben met de verhuizing bijna helemaal over en zo dadelijk komen de schoonmaak-/uitpak-/opruimploegen aangerukt. Ik heb me toch een poetsenergie!
Ha, je brein plus hormonen zijn je aan het beduvelen: op slag is de beeb lief klein en de oudste "raar" groot. Je bent gewoon nog te maat van je andere frummel gewend...zoals hij nu is!quote:Op maandag 5 juni 2006 09:41 schreef livelink het volgende:
Tamea, van harte gefeliciteerd met Finn. Ik moet even het vorige topic doorlezen om de details te lezen. Ik wist nog wel dat je ingeleid ging worden. Fijn dat je je zo goed voelt.
Martineke, gefeliciteerd met Romijn. Hij is wel een stukje kleiner dan Maxim geloof ik. Maxim staat in mijn geheugen nog altijd bekend als die hele grote baby![]()
Maxim was voor een baby volgens mij wel echt heel groot; 56 cm ofzow en ruim 5 kilo zoiets? Het was echt een klein beertjequote:Op maandag 5 juni 2006 10:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ha, je brein plus hormonen zijn je aan het beduvelen: op slag is de beeb lief klein en de oudste "raar" groot. Je bent gewoon nog te maat van je andere frummel gewend...zoals hij nu is!
Binnenkort in de bioscoop!quote:Op maandag 5 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
Niet echt, ik denk dat ik de uitgerekende datum gewoon ga halen. Ik gok nog steeds op 11 juni. Veel langer mag het ook niet duren hoor, ben het goed zat dan.
Wel iedere keer als ik naar het toilet ben geweest een naar ongesteld-gevoel nadien die ook in mijn benen zit. Maar dat trekt na een kwartier weer weg. En verder eigenlijk niet veel aparts. Kleine drukt wel op mijn poeperietus. Ik moet de laatste 2 weken opvallend vaak poepen. Nou ja, je kunt het maar beter kwijt zijn niet dan?
Het enige wat ik op dit moment denk is; ajb niet op 6-6-6
Haha, da's toch heerlijk simpel? Heb je één keer die kermis. Plus dat je het Léon kunt brengen als zijn eigen persoonlijke vjaarskdootjequote:en ook niet op 8-6 want dan is Léon jarig.
Jwel, dat kan wel...quote:Op maandag 5 juni 2006 10:30 schreef nanalune het volgende:
Dutchie, mijn nichtje gaat morgen juist trouwen op 6/6/06.. Ik kan me voorstellen dat dat nou niet echt de mooiste datum is dat je je kindje geboren wilt laten worden.. Nou ja, als het zo is.. terugdrukken gaat ook zo moeilijk
![]()
ieuwquote:Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jwel, dat kan wel...... dat is een speciale gynaecologische manoeuvre met een Italiaanse naam. Mijn kamergenoot in het ziekenhuis had dat mogen ervaren, gevolgd door een spoedkeizersnede. Kindje lag in aangezichtsligging en zou er nooit uitgekund hebben... Doe dat dus maar niet, gewoon lekker laten komen die Damian! Uh...
quote:Op maandag 5 juni 2006 10:38 schreef nanalune het volgende:
ieuw.. al die pijn voor niets.. kijkt de arts op zijn horloge.. nou mevrouw , het is 6/6/06 .. u weet het he? Ik zal even de Mouselini greep op u toepassen , kom morgen maar eens terug
![]()
Ik eerst ook niet maar dat bleek aan firefox te liggen. In IE deden ze het toen wel (bij gebruik van de tweede, juiste link)quote:
Oh en deze gozert is natuurlijk ook een schuimpjequote:Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef MeNicole het volgende:
Zoals ik al eerder melde waren wij met 5 nichtjes tegelijk zwanger. En 1 juni is dus de eerste geboren, de kleine Sem. En ik kan het niet laten om ff te pimpen hoor![]()
Dus deze is helaas niet van mij!!
[afbeelding]
Wilde hem wel meenenem maar dan kreeg ik ruzie met zijn grote broersMaar ben blij dat ik al zwanger ben anders waren mijn eierstokken nu op hol geslagen
![]()
Ik zou toch zweren dat ik jou toch al een maand of 2 zwanger heb gedacht.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:01 schreef renzell het volgende:
Meeeeeeeeerrrrrrr baby's willen wij!!! Meer meer meer!!!![]()
Nee, de laatste keer dat ik bij de vlos was was bij de 12 weken echo. Heb alleen bij de 10 weken een controle gehad, maar er is niet naar het hartje geluisterd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Belana het volgende:
nou dat weet ik wel zeker meimeltje, heb je het nog niet gehoord?
Ik ook!quote:
Fotooooooo!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Neuk het volgende:
* Neuk heeft vandaag een whitewash bedje en commode gescoord![]()
Komt nog als het hier thuis staat en het kamertje af is ok?quote:
Oh daar heb ik nu al zo´n zin in, om al die kleine kleertjes van Dylan weer uit te pakkenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef LadyS het volgende:
En ik heb net de babywas gevouwen (allemaal oude dingetjes van Amber) Het is zoo klein allemaal weer
Ikke? Nee joh.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef Lishe het volgende:
O,oooo, Dutch heeft zich nog niet gemeld en ik heb mijn telefoon niet bij-hij!!!! O, Snoop, jij wordt, indien mogelijk, ook op de hoogte gehouden per sms, toch?
Krijg de neiging langs haar huis te rijden.. Ben bijna klaar met werken en het is hier vlakbij...![]()
Nou Lishe! Ipv bij d'r langs rijden dus maar snel naar huis om je telefoon te checken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:41 schreef snoopy het volgende:
Ikke? Nee joh.
Maak jij het even spannend zeg
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:11 schreef Belana het volgende:
Daar zeg je wat! Dutchie heeft zich nog helemaal niet gemeld!zou het????
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef Lishe het volgende:
Ga ik nu eerst Luuke ophalen, die ben ik zo voorbijgereden op het KDV![]()
vanillevla of vanilleijs werkt hier wel goed. Niet zo goed als een rennie, maar het helpt zeker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef Anitra het volgende:
Dutchie je maakt het spannend![]()
![]()
![]()
Ik heb even een vraagje aan de zwangeren, hebben jullie nog huismiddeltjes tegen het zuur?heb al een aantal dagen er behoorlijk last van en niks helpt
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
LadyS, geen stuiterkindje! Ben je blij, of wordt het nu pas eng omdat die geplande keizersnee niet hoeft?
En door jou zit Luuke nu eenzaam op de creche omdat haar moeder haar in de stress vergeten isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:Ik lig hier helemaal blauw van het lachen!
Ik was gewoon druk vanochtend mensen! We zijn vandaag 4 jaar getrouwd en ik wilde nog wat boodschappen halen om lekker te eten vanavond. En hup, weg was de ochtend.
Nou Sjak, ík herken het wel hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:20 schreef sjak het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verzak in het niets doen en dat ik daar depressief van ga worden, dat ik manisch op zoek ben naar dingen die ik wil gaan doen. Ik doe dan straks helemaal niets en dan word ik helemaal sjaggerijnig. Zo'n gevoel, herkenbaar voor iemand?
Leuk he, die reacties...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef ik80 het volgende:
hehe, de kinderen en ouders uit mijn klas weten het nu ook. Van de meestenw s de reactie wel grappig, oh dat had ik allang door!
En jij zei niet: "Je kijkt als een neanderthaler, ik zal het je nog een keer vragen." ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:31 schreef nanalune het volgende:
maar ze keek me aan met een Neanderthaler blik en snapte mijn vraag niet.. dus écht duidelijk uitsluitsel of dit wel of niet zo is heb ik nog niet.
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
En jij zei niet: "Je kijkt als een neanderthaler, ik zal het je nog een keer vragen." ?Lullig dat je nu een week moet wachten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef cattie het volgende:
Mooi zo CM!![]()
Dutchie, hoe was jouw controle? Ze hebben je toch niet stiekem gehouden?vanochtend lukte het me ook om paniek te zaaien, kijken of het dit keer weer werkt!
![]()
Nou ik heb werkelijk geprobeerd het verhaal uit te leggen aan haar,.. dat ik het voelde toen het hikte, en dat het na een paar armslagen niet meer uit mijn bekken kwam, maar dat ik de hikjes bij mijn rechterzij voelde.. zeij zo: 'maar het is heel normaal dat het hikt, hoor!;quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef Belana het volgende:
'In het kader van de hormonale uitspattingen'zeeeeeeeeer herkenbaar nana
Niet gelijk weer gaan stressen dames.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:
Jongens, ik klets vanavond wel even verder.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:03 schreef Rottdog het volgende:
Mist SlaapmeisjeSlaapmeisje oehoiiiii waar ben je
![]()
voedingsbehaatjes..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef poemojn het volgende:
Sjak, treurige mededeling: compressen in je bh staan ook totaal niet sexy.
LadyS, begin er maar vast aan te wennen dan, door je elke dag te melden
Hier heb ik maar één woord voor: Lilypadz!quote:Sjak, treurige mededeling: compressen in je bh staan ook totaal niet sexy. [/quote
[quote]ik heb er al eens stiekum zo'n compres in gedaan , maar het ziet er niet uit idd. Heb het ook niet aan man laten zien
Je bent toch niets verplicht? Wij hebben het ook aan iedereen in de directe vriendenkring verteld. Dat ik het niet aan mijn collega's en verre kennissen heb verteld was meer een practische overweging.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef nikky het volgende:
En er staan ook inderdaad van die rare feitjes en weetjes in. Zoals dat je in NL de eerste drie maanden geacht bent je smoel te houden als je zwanger bent terwijl in omringende landen direct de gehele familie en kenissen kring op de hoogte wordt gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |