Ik heb zo een filmpje laten maken. Ziet er echt heel gek uit. Net een alien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef milagro het volgende:
ik zag gisteren op tv bij De Pfaffs (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), een 3D-echo, is dat al iets wat al gedaan wordt hier?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was echt fantastisch om te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond zelf destijds de "gewone" echo's toch altijd wel lastig te interpreteren, en de afdruk was na een poosje helemaal vervaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bron: http://www.betadine-jodium.nl/faq.htmlquote:2. Mag Betadine worden toegepast tijdens zwangerschap?
Langdurige toepassing op grote oppervlakken tijdens de zwangerschap en tijdens de partus wordt afgeraden, omdat jodium kan overgaan in de bloedsomloop van het ongeboren kind. Hierdoor kan de schildklierfunctie van de foetus beïnvloed worden. Dit kan leiden tot een sneller werkende schildklier.
3. Mag Betadine worden toegepast bij pasgeborenen?
Bij pasgeborenen is er kans op een snelle werkende schildklier ten gevolge van een verhoogde huiddoorlaatbaarheid, indien het gedesinfecteerd oppervlak van meer dan 40% bedraagt.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:08 schreef Leif_Erikson het volgende:
24 augustus is mijn vriendin uitgerekend
joehoe
Goed dat je het zegt, ik wist het niet! En bij wondjes gebruik ik dat wel altijd (gelukkig tijdens de zwangerschap geen wondjes gehad).quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef snoopy het volgende:
Ik moest vanmorgen Betadinezalfgaas halen voor Morris z'n armpje bij de apotheek. De apotheker dacht dat het misschien voor mij was en vertelde dat Betadine slecht was voor zwangere vrouwen omdat dat de schildklier van de baby op hol kan brengen. Wisten jullie dat? Ikke niet. Ik dacht: ik meld het hier maar even.
laten we hopen dat je het weekend niet kan posten en een kleine in je armen kan houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef Tamea het volgende:
Even een TVP hoor. Is makkelijk als er nieuws is dit weekend en ik zelf niet kan posten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yup, de eerstequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef nanalune het volgende:
oewwww gefeliciteerd Leif-Ericson! dat duurt niet lang meer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vivi, jij ook gefeliciteerd! eerste beebje?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.net weer in de supermarkt van die rare krampen, ze beginnen in mijn buik en het trekt door tot aan mijn liezen en als het over is, voel ik het na in mijn benen en voeten! alleen als ik ga zitten wordt de druk minder , maar ik heb het idee dat mijn hebben en houden op kanppen staat.. is dat oefenen of is dat al erger? dit doet gewoon wél pijn , maar ik wil ook niet te hard van stapel lopen .. is dit herkenbaar voor de dames hier met meer ervaring?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks, eindelijk "zie" ik je weer esquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef Maggie het volgende:
Viviom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Gefeliciteerd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Hey Moonah, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enneuhh...mag ik ook in het lijstje? En wel op 27 januari 2007om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was euhh...een verassing zeg maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo, jij laat er geen gras over groeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over je buik ook niet, hè, ondanks de WK, gefeliciteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verrassing mag ik hopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was euhh...een verassing zeg maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben er heel blij mee hoor!
Thanks Milagroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Verrassing mag ik hopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hemmes ook blij, neem ik aan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de onverwachten zijn de goeistenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop