quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:<knip>
(om voor de zoveelste keer te plassen)
<knip>
heerlijk roergebakken eitjes
<knip>
sterker ruik
<knip>
Haha! Precies hetzelfde hiero! Niks psychisch aan hoor, gewoon hardstikke zwanger!
![]()
Met mij gaat het goed. Ik heb het alleen stervensdruk. Net een week vakantie gehad, maar was alleen maar bezig met verhuizing voorbereiden (aankomend weekend ga ik over), en daarna een aantal dagen familiegedoetjes (wel leuk hoor). Vandaag weer werken en shiiiiiit! He-le-maal vergeten dat de rapportentijd eraan komt....
![]()
Ik heb veel en vaak harde buiken. Spanning? Stress? Het is ook best veel merk ik, zwanger zijn, én verhuizen, én gaan samenwonen... Al vind ik eigenlijk dat ik, stresskipje, me psychisch erg goed staande houd.
Ik zal het er morgen met mijn gyn over hebben. Of die harde buiken daarmee te maken kunnen hebben.
We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....
Ik vind het wel spannend merk ik.
ET, shit dat je zo misselijk bent. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik daar nagenoeg geen last van heb gehad. Wat kun je je dan beroerd voelen zeg.
En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?