abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 15:32:17 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38334111
Vervolg van: Zwangerschap en geboorte deel 199

2006

19 mei 2006: Tamea
31 mei 2006: Martineke (geplande KS)
09 juni 2006: dutchie
11 juni 2006: MarMar
12 juni 2006: CrazyMoon
19 juni 2006: Seven Wonders
20 juni 2006: vamperotica
25 juni 2006: nanalune
26 juni 2006: cattie
05 juli 2006: LadyS
14 juli 2006: Belana en Kbot
*** 15 juli 2006: Sjak en Schanulleke ****
25 juli 2006: owlet
26 juli 2006: rfvr (papa)
29 juli 2006: Paradijsvogeltje
04 augustus 2006: MeNicole en ke2v2in
10 augustus 2006: Kozakken
13 augustus 2006: Misticle_lightning
*** 17 augustus 2006: Tosca***
18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77
25 augustus 2006: ManTra (papa)
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
22 september 2006: Xanthe
26 september 2006: PM-girl
28 september 2006: PPL (papa)
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
*** 10 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
1 februari 2007: beefcake en ShaoliN

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners

Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 01-06-2006 12:22:22 ]
  maandag 29 mei 2006 @ 15:35:26 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38334264
Voor degene van het topic report. Bij mij doet hij het wel. Dus ik weet niet wat er dan aan de hand is.
pi_38334396
Oeps zie nu pas dat ik hem vol maakte Sorry
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38334897
hebben jullie (de moeders met meldplicht) dit ook:

elke dag telefoontjes of het er al is... WHAAAAAAAAAA..
ja mam, het is er al en ik heb je niet even gebeld.. tuurlijk

of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..

maandag 29 mei 2006 @ 15:54:16 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38335147
MarMar, mijn moeder doet dat ook.
Die vertrouwt me voor geen meter kennelijk.

Jambo, dat wist ik niet van jou en Melvins vader. Anders was ik wel wat tactischer geweest.

Martineke spannend joh! Vanmorgen had ik het met mijn schoonmams erover dat ze me misschien 31 mei bij de controle wel zouden houden. Is mijn vaders geboortedag. Maar later dacht ik; hé Martineke krijgt dan ook haar babietje! Leuk man.
Wordt je die ochtend opgenomen of de dag ervoor al?
dan weet ik tenminste tot wanneer ik nog de mogelijkheid heb om je succes te wensen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 mei 2006 @ 15:58:49 #6
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_38335342
Kon je ook niet weten Dutch, het is voor het eerst dat ik het hier neerzet.
Ik geniet gewoon van jullie zwangerschappen mee en hoop dat ik over een paar jaar ook nog eens die bijzondere tijd mee mag maken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 29 mei 2006 @ 16:01:12 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38335385
Goede instelling Jambo.
pi_38335980
Hier bellen beide moeders ook elke dag. En verder stroomt ook de mail van collega's steeds harder binnen en bellen mensen als we op rare tijden offline zijn op de MSN. Het ergste is het nog als we even bij de honkbal gaan kijken, hoe vaak ik gisteren wel niet verteld heb hoelang ik nu overtijd loop kan ik op 10 handen nog niet eens tellen.
pi_38336818
En wie is er allemaal van plan om te bevallen in deel 200?
pi_38337201
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:48 schreef MarMar het volgende:

of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..
"Jawel maar de 2e zit er nog"
  maandag 29 mei 2006 @ 17:15:29 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38337751
Ik moet mijn dag-indeling gaan aanpassen geloof ik..Normaal was 't 's morgens op m'n gemakkie wakker worden en dan 's middags actief.. Nu is het al een paar dagen "'s morgens op m'n gemakkie wakker worden, tukkie doen, de hele middag kotsmisselijk zijn"
Ik vergeet er alleennog wel rekenign mee te houden Zo wilde ik vanmiddag eigenlijk wc even goede beurt geven maar zulke dingen moet ik dus maar 's morgens doen.
Aan het einde van de middag knap ik gelukkig wel weer enigszins op zodat ik even de losse troep kan opruimen en eten koken. (om vervolgens vanaf een uur of 8 weer misselijk op de bank te hangen).

Nou was ik gelukkig gezegend dat ik bij Saskia helemaal niet beroerd ben geweest, dus nu krijg ik 't gewoon wat extra en raarder ofzo ('middags/'s avonds ipv 's morgens).

Ik heb trouwens bij saskia iedereen verboden die laatste tijd te bellen. Mijn nachtmerrie was nl. om tijdens moeilijke weeen een telefoon te horen gaan die vergeten bent uit te zetten. En als de baby er is bellen we zelf wel (zo dacht moeder van een vriendin dat ze begonnen was, want ze nam de telefoon niet op.. was natuurlijk gewoon telefoon vergeten.. zie dan je moeder maar weer rustig te krijgen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:30:45 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38338233
Mijn moeder belt nu al dagelijks, maar dat komt door mijn rugklachten. Pfff, ik kan daar niet zo goed tegen hoor, al is het goedbedoeld!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 18:02:30 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38339056
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen

Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaakt Ik moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:06:58 #14
94046 PM-girl
pi_38339195
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen

Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaakt Ik moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
Haha, slaapmeisje! Het begint bij jou ook al te werken, de hormonen!! Fijn dat je nog lekker kunt genieten van ontbijt enzo!
Ikzelf kon niet eens door de supermarkt lopen door de vieze geuren!
Ga jij eigenlijk ook meedoen aan moeders voor moeders, of kan dat niet?
Leuk om jouw perikelen hier te lezen, geniet ervan
*
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 18:11:05 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38339310
PM-girl ik vraag me wel af of het niet gewoon psychisch is hoor op dit moment. Ik heb de folder van MvM hier liggen, maar wil echt wachten totdat ik eind volgende week de echo heb gehad zodat ik het pas echt geloof dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk nog steeds bang dat het lot een foutje heeft gemaakt en dat dit wonder mij elk moment weer kan worden afgenomen. MvM bellen voelt op dit moment een beetje als de goden verzoeken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:12:12 #16
94046 PM-girl
pi_38339353
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
*
  maandag 29 mei 2006 @ 18:44:31 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38340382
Je huisarts is een goeie, tandarts heb ik niet gedaan, daar komt je kindje de eerste tijd toch nog niet, je baas en of personeelszaken, de vlos zelf heeft er ook een gehad en wij hebben ook mijn begravenisverzekering een geboortekaartje gestuurd. Is de kleine meteen verzekerd. In de praktijk blijkt dat kindjes vaak vergeten worden te verzekeren voor een uitvaart en zo is het meteen geregeld (en kost het zowat niks).

Slaapmeisje het klinkt echt geweldig die (kleine) kwaaltjes van jou! Logisch dat je het nog niet helemaal gelooft, die echo zal jullie straks ondersteboven doen staan!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_38340504
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef PM-girl het volgende:
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
huisarts, verloskundige, verzekering hebben wij een kaartje gestuurd. Tandarts niet. Monuta hebben wij geen kaartje gestuurd, maar een inschrijfformuliertje.

Ik had ook iedereen verboden om te bellen aan het eind om tevragen of er al wat was.. Hebben ze ook niet gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:00:45 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38340959
Slaapmeisje, dan raad ik je aan om het Slaapvriendje een verbod op te leggen nog babi pangang te eten. Dan ga je echt over je nek als je naast hem ligt 's nachts.

E.T., ik hoor je nog zo zeggen: "Nee hoor, waarom zou ik misselijk zijn? Was ik bij Saskia ook niet." En prompt dezelfde middag was het zover. Da's niet om te lachen eigenlijk, maar stiekum toch een beetje grappig.
Cola drinken hielp bij mij en toch gewoon iets eten op dat moment.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:13:56 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38341499
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
(om voor de zoveelste keer te plassen)
<knip>
heerlijk roergebakken eitjes
<knip>
sterker ruik
<knip>
Haha! Precies hetzelfde hiero! Niks psychisch aan hoor, gewoon hardstikke zwanger!

Met mij gaat het goed. Ik heb het alleen stervensdruk. Net een week vakantie gehad, maar was alleen maar bezig met verhuizing voorbereiden (aankomend weekend ga ik over), en daarna een aantal dagen familiegedoetjes (wel leuk hoor). Vandaag weer werken en shiiiiiit! He-le-maal vergeten dat de rapportentijd eraan komt....

Ik heb veel en vaak harde buiken. Spanning? Stress? Het is ook best veel merk ik, zwanger zijn, én verhuizen, én gaan samenwonen... Al vind ik eigenlijk dat ik, stresskipje, me psychisch erg goed staande houd.
Ik zal het er morgen met mijn gyn over hebben. Of die harde buiken daarmee te maken kunnen hebben.

We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....
Ik vind het wel spannend merk ik.

ET, shit dat je zo misselijk bent. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik daar nagenoeg geen last van heb gehad. Wat kun je je dan beroerd voelen zeg.

En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:26:11 #21
94046 PM-girl
pi_38341943
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!

Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking. Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!

Spannend je echo, maar het zal wel goed zijn. Ik vond hem vooral leuk, terwijl wij zelfs een hoog risico hadden om iets te zien. Vooral genieten!!
*
pi_38341996
Martineke sterkte overmorgen als ik je niet meer spreek ! Ben benieuwd naar het resultaat

Slaapmeisje, niets psychisch aan hoor. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was (wel 1 dag overtijd maar had het niet door) was ik bij de bodyshop en ik wilde de hele winkel wel leegkopen, zo lekker vond ik het allemaal. Vooral een potje bodybutter. Heb ik er zelfs 2 van gekocht en maar snuiven aan mezelf. Iedereen laten ruiken, oe wat lekker. Keken ze me een beetje vaag aan. Zo lekker blijkt het dus niet te ruiken (ik heb nog 1,5 pot over, wil je even komen ruiken ? ;-)

Mocht je je vervelen en wel in staat zijn hierheen te komen (ik weet niet hoe lamlendig je je voelt van de overstimulatie) dan ben je van harte welkom hoor om een middagje te kletsen. Heb je even wat afleiding
  maandag 29 mei 2006 @ 19:29:54 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38342077
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!
quote:
Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking.
Hmmm....
Maar heel goed dat je thuis blijft. Nog even afwachten dus.
quote:
Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!
Jaaah! Dat las ik idd toen ik het vorige topic even snel doorscrollde! Wat heerlijk voor jullie!

*weer weg is, wil nog een paar dozen inpakken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 19:36:27 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38342332
Ladybos die bodybutter vond ik altijd zo goor ruiken Kun je nagaan wat een rare jongens die hormonen zijn. De overstimulatieverschijnselen zijn nu bijna weg, maar ik ben nog wel hartstikke moe. Toch nog maar een paar daagjes heeeeel rustig aandoen. Slaapvriendje heeft overdag de auto mee en ik zie het niet zitten om nu op de bus te stappen. Ik kruip de komende paar dagen wel op de bank met een stapel tijdschriften en ik heb nog wat zwijmelfilms te bekijken. Nu kan het nog, volgende week moet ik weer aan het werk. Alhoewel dat ook wel weer lekker zal zijn ter afleiding. Dan is het 9 juni voordat ik het in de gaten heb en mogen we eindelijk naar ons bompie gluren
  maandag 29 mei 2006 @ 19:53:28 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38342865
hier ruik ik ook de meest rare dingen (iemand ooit geweten hoe erg Japanse zoutjes ruiken als ze gewoon 5 meter bij je vandaan liggen?)

PM, lekker nog even op vakantie! Wel balen dat je urine niet schoon was

Moonah, verhuizen EN samenwonen EN zwanger zijn is ook best veel De meeste zwangeren hebben al genoeg moeite met de baby-kamer

slaapmeisje, hou je maar lekker rustig En 9 juni duurt nog maar 1,5 week.. das al hartstikke snel

Ik heb trouwens het vage idee dat mijn misselijkheid een beetje door vet ofzo komt. Gister pannenkoeken gegeten en de hele avond harstikke misselijk, vanmiddag saucijzenbroodje hetzelfde verhaal. Vanavond gewoon mager gegeten en (tot nu toe) nergens last van. Eens een paar dagen uitproberen, zo min mogelijk vet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')