Lijkt mij van wel, van een blaasontsteking schijn je erge harde buiken te kunnen krijgen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:04 schreef PM-girl het volgende:
(..)
Dat verklaart misschien waarom ik nu nog steeds, na 2 dagen rust, veel harde buiken heb? (ik had ze al die tijd al maar ik herkende ze niet goed, omdat ik ze niet van binnenuit voelde).
Veel jarigen iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef cattie het volgende:
Ik heb van mijn familie een heel lijstje data opgegeven wanneer ik niet mag bevallen! Niet op 12 juni, want dan is iemand in het buitenland, niet in het weekend want dat komt mijn vader slecht uit, niet op 25 of 27 juni want dan zijn er al mensen jarig, enz. enz!Ik heb gezegd dat dit soort verzoeken schriftelijk bij beepje ingediend moeten worden.
![]()
Het vreemde is dat de eerste test die ze deden schoon was, de vk gaf toen aan dat de kweek dan eigenlijk niet anders kon uitwijzen. Toch hebben ze nu enkele bacterien gevonden in de kweek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef cattie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, van een blaasontsteking schijn je erge harde buiken te kunnen krijgen!
Dan ben ik bijna 12 weken. Moet ff uitrekenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Spannend dus over de duur van de zwangerschap. Hoelang ben je zwanger volgens je cyclus?
Wanneer mag je weer naar de vk, zodat ze kunnen voelen hoe die ligt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Belana het volgende:
cattie, dat gerommel kan echt nog weken aanhouden hoor, en je baby kan ook maar beter nog even blijven zitten, het is echt nog te vroeg zo!
PM, ik had bij LIam aan het eeind een blaasontsteking en er idd alleen maar harde buiken van.
En ik denk dat het niet echt aan te geven is wat normaal is rond 22 weken, omdat het zo verschillend is, maar je hoort er nog niet heeeeel veel last van te hebben.
Ow, mijn beebje is wel omgedraaid, ik voel de voetjes nu links, maar hoe de rest er dan weer bij ligt weet ik niet
whehehe overdwars , jij komt uit westfriesland ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef Belana het volgende:
Ik ben woensdag geweest en toen lag ie dus overdwarsIk mag nu om de 2 weken naar de vk, gaat hard idd
Ja! Is dat westfries?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe overdwars , jij komt uit westfriesland ?
Niemand buiten de regio weet wat je bedoeldquote:
verkeerd om ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:48 schreef Belana het volgende:
ow! hahahaha, hoe zeg je dat op zijn nederlands dan?
Lastig he , ik kan het ook altijd zo slecht omschrijven een andere vertaling voor het woord overdwarsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
nou, niet helemaal, hij ligt dwars.... ehm... horizontaal... ehm... ja sjees zeg, hij ligt overdwars!
ah okquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
westfriesland is ook het westen LadyS, het is Kop Noord Holland, tussen Alkmaar, Enkhuizen, Hoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |