abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:59:46 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38212856
Mijn slijmprop toen bij Saskia verloor ik pas toen ik al weeen had, maar die was 'goor' om te zien.
Niet helder ofzo (beetje gekleurd geloof ik ook, maar in elk geval een beetje bloederig). Was gewoon een grote 'flats' in het toilet
Maar het verliezen van je sliijmprop zegt iig niks over wanneer je gaat bevallen

Hier vandaag een beginnetje gemaakt met het project 'renoveer-je-huis-en-prop-ergens-een-kinderkamer' Muurtje op de overloop gewit, daar komen boekenplanken aan te hangen. Dan kan Saskia d'r toekomstige kamer leeggehaald worden en kunnen we daar over na gaan denken. (daar staat een vreselijk grote boekenkast nu... vol.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:05:23 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38213014
Ja I know, het zegt helemaal niets. Ik durf ook echt nergens op te hopen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38213312
dutchie spannend he, succes hoor met deze laatste loodjes.

wij verwachten ieder moment bericht over de geboorte ons nieuwe neefje, ben erg benieuwd. kan ook nog 2 weken duren maximaal hoor, maar 't lijkt steeds of 't is begonnen, dan toch weer niet, etc.

oei ET veel succes met die 'renovatie'. (zo'n probleem met een volle boekenkast op de toen-nog-logeerkamer hadden wij ook. met veel moeite hebben wij die naar zolder weten te verplaatsen, maar daar moesten toen wel 2 gewone kledingkasten het veld voor ruimen. bovendien moest de zolder ook 'logeerkamer' worden dus moesten we nog eens heel grondig door een heleboel dozen met spullen heen, waarvan we 't meeste toch best graag wilden bewaren. het blijft echt lastig vind ik, dat gewoeker met ruimte/spullen. ik kan slecht weggooien.)
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:14:46 #254
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38213337
milagro toch niet zwanger, pfff. Dan moet ze maar niet zulke rare hints geven in een topic vol hormonen. Nadat Dutch zoiets zei heb ik teruggelezen en aan de hand van de opmerking dat je zo zou omgaan met de pijn die je verwachtte dacht ik ook dat ze gelijk had. Ik voelde me al zo dom dat ik het niet gelijk door had

Gisteren nog gehoord over de slijmprop: als je die verloren hebt kan het nog wel 2 weken duren.
Lekker douchen!
pi_38213372
ja, of zelfs 3 (was dat niet zo bij LadyS?).
pi_38213921
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef bixister het volgende:
ja, of zelfs 3 (was dat niet zo bij LadyS?).
dat je dat nog weet
Klopt wel idd. Ik was geloof ik 37 weken en 2 dagen en met 40 weken en 1 dag begin het pas overduidelijk (gebroken vliezen)
pi_38213976
ja, wij allemaal juichen over die slijmprop, en jij moest nog weeeeken wachten. zoiets vergeet ik niet hoor.
pi_38214107
Ik wist het niet meer
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38214147
en ik maar wachten
Gelukkig groeien de gebroken vliezen niet meer aan elkaar
pi_38214272
nou ja daar zal niet iedereen even blij mee zijn (bijv EW&Digger, toen met Kadey).
pi_38214689
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef owlet het volgende:

[..]

Het moet ook veel onwerkelijker zijn voor een man, kan niet anders. Als zwangere heb je zo veel contact met je kindje, bewust en onbewust, maar als man moet je het toch allemaal eigenlijk maar geloven.
Gister zei mijn vriend toevalling dat hij nog steeds tegen zichzelf moet zeggen dat het de baby is, niet een stuiptrekking van mijn buik, die hij voelt bewegen.
Bij Isis merkte ik pas aan het einde van de zwangerschap dat hij zenuwachtig begon te worden.
Elke dag weer vragen hoe het ging , of ik al verwachte dat de kleine zou komen en kweet niet hoevaak bellen vanaf zijn werk. Om gek van te worden Dat begon vanaf een week of 35 (misschien zelfs iets eerder). Maar bij de 1e ging hij ook wel elke keer mee naar het ziekenhuis als ik een echo kreeg en nu moet hij steeds werken als ik eens heen mocht.
Vandaag is de eerste dag dat hij iets voor de kleine heeft gedaan en dan gaat het om practische dingen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:58:57 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_38215020
bix jij hebt echt een olifanten geheugen
stormy waters...
sailin'
pi_38215151
Hier vindt m'n man dat bewegen enzo wel heel leuk en hij had ook geen moeite om zich voor te stellen dat er echt een baby in m'n buik zit. Alleen dat bevallen, dat dat nu echt kon gebeuren realiseerde hij zich pas op de uitgerekende datum. Ineens vroeg ie zich af of we nog wel naar een honkbalwedstrijd een half uur rijden van huis konden gaan. Toen moest ik heel erg hard lachen en heb hem er fijntjes aan herinnerd dat ik al 3 weken had kunnen gaan bevallen en dat ik in die 3 weken wel eens stukken verder van huis was geweest.
pi_38215253
Xanthe, is hij dan helemaal niet mee geweest naar de echo's? Da's in elk geval een van de eerste dingen die mijn man voor de nieuwe baby mag doen: zorgen dat hij dan niet hoeft te werken. Lijkt me erg vervelend om dat alleen te doen. Een normale vk-controle ok, maar een echo is veel specialer.

Milagro, baby's zijn best leuk hoor
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:05:36 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_38215318
tjonge xanthe, na al die toestanden zelfs?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:16:16 #266
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38215736
of juist door die toestanden?
Lekker douchen!
pi_38215936
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef sjak het volgende:
of juist door die toestanden?
dat lijkt me ook logischer.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:35:01 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_38216508
maar dan wil je toch juist mee lijkt me? kan natuurlijk niet altijd met werk enzo, snap ik.
stormy waters...
sailin'
pi_38216700
Juist door die toestanden denk ik. Hij moet zich daardoor nu extra bewijzen op zijn werk. Dat ziet er niet al te rooskleurig uit op het moment. Terug in zijn oude baan zal niet gaan lukken en als hij uit het bedrijf moet betekend dat zelfs einde zekerheid van een vast dienst verband.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:40:09 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_38216724
werkgevers..
stormy waters...
sailin'
pi_38216924
Ach.. maar dat doet hij dan toch ook voor jou en jullie baby al is het rot dat 't niet op een leukere manier kan.
pi_38217002
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:40 schreef Belana het volgende:
werkgevers..
Nadeel van een groot bedrijf. Ik heb zelf het idee dat ze hem nu liever kwijt dan rijk zijn na het laatste gesprek met de bedrijfsarts. En dat nadat hij zich ruim 10 jaar uit de naad heeft gewerkt voor ze. Maar goed ik laat hem zijn ding doen en steun hem erin en verder komt het hopenlijk vast wel goed allemaal. Ik laat hem zich nu op zijn werk storten en straks als de kraamverzorgende er niet meer is neemt hij vakantie. Ik weet dat hij bij Isis toen al heel anders werd en verwacht dat hij dan ook pas echt de papa gevoelens krijgt. Hij is op het moment gewoon niet meer zo'n gevoels mens als voorheen , iets waar ik nu langzaam aan aan begin te wennen. Meer in zich zelf gekeerd , maar dat kan allemaal nog goed gaan komen. Hij is verder een ontzettend leuke papa voor Isis , zeker als ik het met mensen in onze omgeving bekijk , wat dat betreft heb ik echt helemaal niets te klagen
pi_38217091
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:44 schreef poemojn het volgende:
Ach.. maar dat doet hij dan toch ook voor jou en jullie baby al is het rot dat 't niet op een leukere manier kan.
Uiteraard. Ik heb er ook geen problemen mee om eerlijk te zijn. Soms vind ik het wel jammer hoor. Maar het niet iets waar ik echt problemen mee heb. Zoals ik al zei hij is een leuke papa voor Isis en ik verwacht dat hij straks helemaal bij gedraaid is als onze nieuwe aanwinst ter wereld is gekomen. Als ik zie hoe hij vanmiddag was bij de spulletjes uitzoeken voor de baby kamer , genoot ik echt van en zo leuk dat we op 1 lijn liggen qua wat we mooi vinden.
pi_38222528
Grr, wat heb ik een hekel aan niet meer kunnen slapen. En normaal zou ik dan straks m'n bed weer even induiken, maar nu komen ze ergens tussen half negen en half twaalf een droger bezorgen dus voor die tijd moet ik toch wel gedoucht zijn
pi_38222583
Goeie morgen Tamea , ook al vroeg wakker... Ik was er rond 4 uur alweer uit. Kon de slaap ook niet meer vatten. Ga er vanmiddag nog wel even in als Isis weer op bed gaat , misschien dat je dat ook lekker kan doen als de droger bezorgd is.
pi_38222685
mogge..

hier ook zo'n hekel aan niet meer kunnen slapen

owja *meld* (hetzij met tegenzin)

Nogsteeds gerommel.. ow well, ooit komtie der echt wel uit, denk ik, hoop ik, ja toch?

Slijmpropverhaal: ik kan het nog erger maken, die slijmprop kan je baarmoeder namelijk gewoon weer opnieuw aanmaken.. dus infeite kan je die wel drie keer verliezen zonder dat het iets zegt.. sorry Dutchi

Gister drukke dag, moederlief op bezoek met een megamand vol nieuwe handdoeken/rompertjes/lakentjes/hydrofielluiers noem maar op, kielief ik heb nu gewoon hele stapels nieuwe handdoeken in de douche.. dat staat opeens heel anders dan die ouwe rafelige handdoeken.. die heb ik nu maar gedegradeerd tot poetsdoek en haarverfhanddoekken

De babykamer is helemaal af, alleen de gordijnen moeten nog hangen, maar die heb ik net gewassen.. et is ZO mooi geworden! Allemaal lieve kleurtjes

En ja, ik sta dus elke dag wel een paar keer een kwartiertje dromerig om me heen te staren in die babykamer nu

Volgens een vriendin van me komt de kleine dit weekend, dat smste ze gister.. ik heb haar terug gesmst dat ik haar daar aan houd.. kan ik me iig op iemand afreageren als het nogsteeds niet door gaat zetten *grin*
  vrijdag 26 mei 2006 @ 07:26:32 #277
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38222714
Ook dat wist ik al MarMar. Ik heb me al helemaal suf gegoogled over die slijmprop, hopende toch nog iets positiefs te kunnen vinden. In de boekjes waarschuwen ze ook allemaal, maar je hoopt toch ergens iets te lezen dat dat tegenspreekt.
Maar ja we wachten rustig hoor, kan nog rustig 4 weken duren.

Xanthe, wat kan werk de boel dan verpesten zeg.

Ik wil me trouwens ook aanmelden voor het Insomnia-clubje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38222767
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:26 schreef dutchie het volgende:

Xanthe, wat kan werk de boel dan verpesten zeg.
Ik heb geen zin om me hier enorm druk om te maken , daarvoor is er al te veel gebeurd vorig jaar. Relativeer daardoor ook erg makkelijk denk ik. Straks hebben we 2 kindjes en is ons gezinnetje compleet (wat mij betreft) , leeftijds verschil is niet al te groot waardoor ik hoop dat beide kindjes ook veel aan elkaar zullen gaan hebben. Ik geniet al met volle teugen van Isis en ik hoop dat het genieten straks alleen maar groter word.

MarMar die laatste loodjes... Ik hoop voor je dat je kleintje er het weekend is...

Voor de mama's die al een 2e hebben heb ik een vraagje. Het kleine kamertje wat dus de baby kamer word (Isis verhuist er alleen tijdelijk heen) was ik van plan om een nieuwe comode aan te schaffen die smaller is (zoals die van de Ikea) dan de normale commode zoals we die nu in Isis kamer hebben staan. Gewoon ivm ruimte gebrek en een luik naar de watermeter.
Het lijkt mij nl. gewoon onpractisch om maar 1 commode te hebben terwijl Isis ook nog in de luier rond loopt. Maar heb ik straks die commode nog wel nodig (Isis is 19 maanden als de Uk komt).
Als de baby slaapt kan ik niet met Isis de kamer in banjeren om haar een schone luier te geven lijkt me.
Maw. hoe deden de andere mama's dat?
pi_38222812
njah dutchie, same here..

soms denk ik zelfs dattie er nooooooooooooit meer uit komt

@Xanthe: je hoeft toch niet persee een luier op een commode te verschonen? Ik had sowieso altijd beneden een extra aankleedkussen toen mijn oudste nog zo klein was, lekker praktisch en et scheelde traplopen legde der dan gewoon op de tafel op et aankleedkussen bijvoorbeeld.
pi_38222890
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:52 schreef MarMar het volgende:

@Xanthe: je hoeft toch niet persee een luier op een commode te verschonen? Ik had sowieso altijd beneden een extra aankleedkussen toen mijn oudste nog zo klein was, lekker praktisch en et scheelde traplopen legde der dan gewoon op de tafel op et aankleedkussen bijvoorbeeld.
Dan zou het idd. de tafel worden. Maar ons huishouden is er bij tijd en wijlen nogal 1 van Jan Steen dus die wil nog wel eens vol liggen. Het is bij ons het punt waar je het huis in komt. En straks is het een ronde tafel... Isis is een behoorlijke wiebelkont , wil niet stil liggen en mijn angst is dat de ronde tafel er dan voor zorgt dat ze eraf valt.
En trap lopen? Die hebben we niet We wonen gelijkvloers in een oud boerderijtje , wat er dus ook voor zorgt dat s'winters nog niet alle vertrekken even warm te stoken zijn (slechte isolatie en geen zin om voor de mussen te stoken). Slaapkamers van de kleintjes zullen altijd wel warm zijn en de woonkamer , maar de keuken alleen als er gekookt en gegeten word.
pi_38223017
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 08:06 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Dan zou het idd. de tafel worden. Maar ons huishouden is er bij tijd en wijlen nogal 1 van Jan Steen dus die wil nog wel eens vol liggen. Het is bij ons het punt waar je het huis in komt. En straks is het een ronde tafel... Isis is een behoorlijke wiebelkont , wil niet stil liggen en mijn angst is dat de ronde tafel er dan voor zorgt dat ze eraf valt.
En trap lopen? Die hebben we niet We wonen gelijkvloers in een oud boerderijtje , wat er dus ook voor zorgt dat s'winters nog niet alle vertrekken even warm te stoken zijn (slechte isolatie en geen zin om voor de mussen te stoken). Slaapkamers van de kleintjes zullen altijd wel warm zijn en de woonkamer , maar de keuken alleen als er gekookt en gegeten word.
eehh.. bank, vloer, bed??

ah joh, dat redt zich heus wel als je ergens anders dan thuis bent komt het toch ook altijd wel goed?
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 08:31:36 #282
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38223024
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38223038
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 08:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

eehh.. bank, vloer, bed??

ah joh, dat redt zich heus wel als je ergens anders dan thuis bent komt het toch ook altijd wel goed?
Je hebt ook gelijk... Vind ik het toch vervelend kan ik m altijd als nog aanschaffen...
pi_38223108
Xanthe wij hebben wel 2 commodes en gebruiken die voor Piet ook nog altijd. een extra aankleedkussen beneden is in ieder geval handig om te hebben voor de situaties dat je Isis of de baby niet beneden alleen durft te laten maar ik vind 't niet een ideale oplossing voor altijd (soms is 't gewoon prettiger als je je terug kunt trekken). onze commodes zijn lekker hoog, vind ik prettiger voor m'n rug. maar ja als 't lastig wordt qua ruimte zul je creatief moeten zijn. misschien is 't een idee om (nog) een extra aankleedkussen in je eigen slaapkamer te leggen als reserve voor de momenten dat je 't liever niet in de woonkamer doet maar je de babykamer ook niet in kunt?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:22:28 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38223367
Milagro!! Wat een mop, niet zwanger. Maaruh, je gooide wel nog wat olie op het vuur door te melden dat:
quote:
En nota bene : het is NIET van Boebiedoe!!!!
en
quote:
ja ik ben er al weer bijna vanaf
dat is het voordeel van laat vertellen
deed ik met de eerste 2 ook, omdat ook toen het pas laat te zien was voor de buitenstaanders, die het genoegen hadden mij nooit naakt te hoeven zien
op de een of andere manier lijken die 9 maanden dan veel korter

Hier laat ingeslapen, maar vandaag toch weer verplichte rust dus dat geeft niks. Ieniemienie leeft volop en heeft nu het overdwars schoppen en rekken bedacht!!
Vanmiddag weer therapie, de pijn lijkt wat minder heftig te worden (de spierpijn althans) maar draaien en rollen blijft super pijnlijk, ook voel ik boven mijn bil de pijn erg goed.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:30:37 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38223475
Mag ik mij hier nog wel vertonen?

Even snel door het topic gescrolled, moet snel weer weg, wordt aan de ontbijttafel verwacht (zit bij schoonouders).
Maar ik was zooo nieuwsgierig... !

Oh en BE, ik ben nog steeds betrouwbaar hoor!
Maar ik hou ook van een geintje...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:33:46 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38223511
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:30 schreef Moonah het volgende:
Oh en BE, ik ben nog steeds betrouwbaar hoor!
Maar ik hou ook van een geintje...
He, gelukkig maar. Ik begon al ernstig te twijfelen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:36:55 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38223556
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

He, gelukkig maar. Ik begon al ernstig te twijfelen.
Doen de kinderen in mijn klas ook altijd na 1 april!
Ik moet dan altijd plechtig beloven dat ik ze nooooit meer zo voor de gek hou...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_38223609
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef bixister het volgende:
nou ja daar zal niet iedereen even blij mee zijn (bijv EW&Digger, toen met Kadey).
ja uiteraard niet bij stilgestaan
pi_38223624
Xanthe, ik heb de oudste gewoon ergens anders verschoond hoor. Bed, bank, vloer, tafel, kan allemaal. Handdoek op de bank en vegen maar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:00:01 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_38223835
wij zetten tijdelijk een commode bij ons op de slaapkamer, omdat beebje de eerste maanden ook bij ons slaapt. Daarna zien we wel weer. Nu wordt Liam ook vaak op de bank verschoond, ik ga niet steeds naar boven rennen
stormy waters...
sailin'
pi_38224143
De kamer waar Isis nu slaapt word straks (tijdelijk?) de baby kamer en daar slaap ik dan zelf ook.
Onze slaapkamer is echt geen optie , die is gewoon echt te koud om een baby op te verschonen / aankleden / drogen. Er past ook geen commode. Ik heb besloten om het echt te gaan proberen zonder nieuwe commode en indien nodig hebben we er zo 1 gekocht bij de Ikea. Bespaart voor nu geld. Wat goed uit komt ivm. de kledingkast die ik graag wil aanschaffen voor die kamer.
pi_38224374
Amber is bijna altijd op tafel verschoond, ik had echt geen zin om elke keer naar boven te gaan.
En 's nachts werd ze gewoon op ons bed verschoond. Zo doen we dat nu ook maar.

Ik mag van Peter niet op 21 juni bevallen (leek mij zo een mooie datum) want dan speelt Nederland tegen Argentinië. Het mag alleen als ik zorg dat we om 21.00 uur thuis kunnen zijn
pi_38224999
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef LadyS het volgende:

Ik mag van Peter niet op 21 juni bevallen (leek mij zo een mooie datum) want dan speelt Nederland tegen Argentinië. Het mag alleen als ik zorg dat we om 21.00 uur thuis kunnen zijn
Mannen.... Beval je thuis?
pi_38225062
quote:
maar dat is toch niet meer dan logisch ...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:04:37 #296
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38225083
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

maar dat is toch niet meer dan logisch ...
Ik zal wel niet mogen op een open winkelzondag of koopavond!!

Net de definitieve uitslag van de urinekweek, die is toch niet helemaal goed. Maandag opnieuw inleveren.
Dat verklaart misschien waarom ik nu nog steeds, na 2 dagen rust, veel harde buiken heb? (ik had ze al die tijd al maar ik herkende ze niet goed, omdat ik ze niet van binnenuit voelde).
En 's morgens heb ik een knoerharde buik, dacht dat dat de enige echte harde buik was...

[ Bericht 31% gewijzigd door PM-girl op 26-05-2006 11:13:51 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_38225378
quote:
Amber is bijna altijd op tafel verschoond, ik had echt geen zin om elke keer naar boven te gaan.
En 's nachts werd ze gewoon op ons bed verschoond. Zo doen we dat nu ook maar.
Wij zijn ook zo lui/praktisch
quote:
Haha, ik ben zelf ook proleterig genoeg om het stiekem een beetje erg te vinden dat ik nu niet lallend in een kroeg naar het beeldscherm kan gaan gillen dit WK.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38225489
Vandaag heb ik een intake gehad voor de NT meting. Ook 3 echootjes gekregen, ze denkt nu toch weer dat ik verder ben en wil de eerste dag van mijn laatste menstruatie aanhouden. Ik vond het ook al zo raar dat ze die meting aan wilden houden de eerste keer. Ben namelijk helemaal regelmatig en had al voor de ongi een positieve test! Waarschijnlijk was de kleine iets kleiner door de celdeling die was ontstaan (bijna tweeling zwangerschap). Dus woensdag maar ff met de Gyn overleggen Van het lege vruchtzakje was niets meer te zien trouwens. Heb ook wat bruin bloed verlies gehad de afgelopen periode. Maar goed om een lang verhaal kort te maken. De echo was leuk alles zat er op en er aan Volgende week dus de echte nekplooimeting.
pi_38225700
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:01 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Mannen.... Beval je thuis?
nee, ik moet in het ziekenhuis, maar volgens mij hadden ze een tv in de verloskamer
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wij zijn ook zo lui/praktisch
jij snapt het
pi_38225843
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:33 schreef LadyS het volgende:

[..]

nee, ik moet in het ziekenhuis, maar volgens mij hadden ze een tv in de verloskamer
Het ziekenhuis waar ik bevallen ben hadden ze die idd. Heb er zelf nog een hele tijd naar liggen staren , kreeg echt niet meer mee waar ik naar zat te kijken tussen al die weeën door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')