Ik heb geen zin om me hier enorm druk om te maken , daarvoor is er al te veel gebeurd vorig jaar. Relativeer daardoor ook erg makkelijk denk ik. Straks hebben we 2 kindjes en is ons gezinnetje compleet (wat mij betreft) , leeftijds verschil is niet al te groot waardoor ik hoop dat beide kindjes ook veel aan elkaar zullen gaan hebben. Ik geniet al met volle teugen van Isis en ik hoop dat het genieten straks alleen maar groter word.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:26 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, wat kan werk de boel dan verpesten zeg.
Dan zou het idd. de tafel worden. Maar ons huishouden is er bij tijd en wijlen nogal 1 van Jan Steenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:52 schreef MarMar het volgende:
@Xanthe: je hoeft toch niet persee een luier op een commode te verschonen? Ik had sowieso altijd beneden een extra aankleedkussen toen mijn oudste nog zo klein was, lekker praktisch en et scheelde traplopenlegde der dan gewoon op de tafel op et aankleedkussen bijvoorbeeld.
eehh.. bank, vloer, bed??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:06 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dan zou het idd. de tafel worden. Maar ons huishouden is er bij tijd en wijlen nogal 1 van Jan Steendus die wil nog wel eens vol liggen. Het is bij ons het punt waar je het huis in komt. En straks is het een ronde tafel... Isis is een behoorlijke wiebelkont , wil niet stil liggen en mijn angst is dat de ronde tafel er dan voor zorgt dat ze eraf valt.
En trap lopen? Die hebben we nietWe wonen gelijkvloers in een oud boerderijtje , wat er dus ook voor zorgt dat s'winters nog niet alle vertrekken even warm te stoken zijn (slechte isolatie en geen zin om voor de mussen te stoken). Slaapkamers van de kleintjes zullen altijd wel warm zijn en de woonkamer , maar de keuken alleen als er gekookt en gegeten word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook gelijk... Vind ik het toch vervelend kan ik m altijd als nog aanschaffen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
eehh.. bank, vloer, bed??
ah joh, dat redt zich heus welals je ergens anders dan thuis bent komt het toch ook altijd wel goed?
enquote:En nota bene : het is NIET van Boebiedoe!!!!
quote:ja ik ben er al weer bijna vanaf
dat is het voordeel van laat vertellen
deed ik met de eerste 2 ook, omdat ook toen het pas laat te zien was voor de buitenstaanders, die het genoegen hadden mij nooit naakt te hoeven zien
op de een of andere manier lijken die 9 maanden dan veel korter
He, gelukkig maar. Ik begon al ernstig te twijfelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:30 schreef Moonah het volgende:
Oh en BE, ik ben nog steeds betrouwbaar hoor!
Maar ik hou ook van een geintje...![]()
Doen de kinderen in mijn klas ook altijd na 1 april!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He, gelukkig maar. Ik begon al ernstig te twijfelen.
ja uiteraardquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef bixister het volgende:
nou ja daar zal niet iedereen even blij mee zijn (bijv EW&Digger, toen met Kadey).
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef LadyS het volgende:
Ik mag van Peter niet op 21 juni bevallen (leek mij zo een mooie datum) want dan speelt Nederland tegen Argentinië. Het mag alleen als ik zorg dat we om 21.00 uur thuis kunnen zijn![]()
maar dat is toch niet meer dan logisch ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef LadyS het volgende:
Ik mag van Peter niet op 21 juni bevallen (leek mij zo een mooie datum) want dan speelt Nederland tegen Argentinië. Het mag alleen als ik zorg dat we om 21.00 uur thuis kunnen zijn![]()
Ik zal wel niet mogen op een open winkelzondag of koopavond!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
maar dat is toch niet meer dan logisch ...![]()
Wij zijn ook zo lui/praktischquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef LadyS het volgende:
Amber is bijna altijd op tafel verschoond, ik had echt geen zin om elke keer naar boven te gaan.
En 's nachts werd ze gewoon op ons bed verschoond. Zo doen we dat nu ook maar.
Haha, ik ben zelf ook proleterig genoeg om het stiekem een beetje erg te vinden dat ik nu niet lallend in een kroeg naar het beeldscherm kan gaan gillen dit WK.quote:Ik mag van Peter niet op 21 juni bevallen (leek mij zo een mooie datum) want dan speelt Nederland tegen Argentinië. Het mag alleen als ik zorg dat we om 21.00 uur thuis kunnen zijn![]()
nee, ik moet in het ziekenhuis, maar volgens mij hadden ze een tv in de verloskamerquote:
jij snapt hetquote:
Het ziekenhuis waar ik bevallen ben hadden ze die idd. Heb er zelf nog een hele tijd naar liggen staren , kreeg echt niet meer mee waar ik naar zat te kijken tussen al die weeën door.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, ik moet in het ziekenhuis, maar volgens mij hadden ze een tv in de verloskamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |