abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:59:46 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38212856
Mijn slijmprop toen bij Saskia verloor ik pas toen ik al weeen had, maar die was 'goor' om te zien.
Niet helder ofzo (beetje gekleurd geloof ik ook, maar in elk geval een beetje bloederig). Was gewoon een grote 'flats' in het toilet
Maar het verliezen van je sliijmprop zegt iig niks over wanneer je gaat bevallen

Hier vandaag een beginnetje gemaakt met het project 'renoveer-je-huis-en-prop-ergens-een-kinderkamer' Muurtje op de overloop gewit, daar komen boekenplanken aan te hangen. Dan kan Saskia d'r toekomstige kamer leeggehaald worden en kunnen we daar over na gaan denken. (daar staat een vreselijk grote boekenkast nu... vol.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:05:23 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38213014
Ja I know, het zegt helemaal niets. Ik durf ook echt nergens op te hopen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38213312
dutchie spannend he, succes hoor met deze laatste loodjes.

wij verwachten ieder moment bericht over de geboorte ons nieuwe neefje, ben erg benieuwd. kan ook nog 2 weken duren maximaal hoor, maar 't lijkt steeds of 't is begonnen, dan toch weer niet, etc.

oei ET veel succes met die 'renovatie'. (zo'n probleem met een volle boekenkast op de toen-nog-logeerkamer hadden wij ook. met veel moeite hebben wij die naar zolder weten te verplaatsen, maar daar moesten toen wel 2 gewone kledingkasten het veld voor ruimen. bovendien moest de zolder ook 'logeerkamer' worden dus moesten we nog eens heel grondig door een heleboel dozen met spullen heen, waarvan we 't meeste toch best graag wilden bewaren. het blijft echt lastig vind ik, dat gewoeker met ruimte/spullen. ik kan slecht weggooien.)
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:14:46 #254
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38213337
milagro toch niet zwanger, pfff. Dan moet ze maar niet zulke rare hints geven in een topic vol hormonen. Nadat Dutch zoiets zei heb ik teruggelezen en aan de hand van de opmerking dat je zo zou omgaan met de pijn die je verwachtte dacht ik ook dat ze gelijk had. Ik voelde me al zo dom dat ik het niet gelijk door had

Gisteren nog gehoord over de slijmprop: als je die verloren hebt kan het nog wel 2 weken duren.
Lekker douchen!
pi_38213372
ja, of zelfs 3 (was dat niet zo bij LadyS?).
pi_38213921
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef bixister het volgende:
ja, of zelfs 3 (was dat niet zo bij LadyS?).
dat je dat nog weet
Klopt wel idd. Ik was geloof ik 37 weken en 2 dagen en met 40 weken en 1 dag begin het pas overduidelijk (gebroken vliezen)
pi_38213976
ja, wij allemaal juichen over die slijmprop, en jij moest nog weeeeken wachten. zoiets vergeet ik niet hoor.
pi_38214107
Ik wist het niet meer
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38214147
en ik maar wachten
Gelukkig groeien de gebroken vliezen niet meer aan elkaar
pi_38214272
nou ja daar zal niet iedereen even blij mee zijn (bijv EW&Digger, toen met Kadey).
pi_38214689
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef owlet het volgende:

[..]

Het moet ook veel onwerkelijker zijn voor een man, kan niet anders. Als zwangere heb je zo veel contact met je kindje, bewust en onbewust, maar als man moet je het toch allemaal eigenlijk maar geloven.
Gister zei mijn vriend toevalling dat hij nog steeds tegen zichzelf moet zeggen dat het de baby is, niet een stuiptrekking van mijn buik, die hij voelt bewegen.
Bij Isis merkte ik pas aan het einde van de zwangerschap dat hij zenuwachtig begon te worden.
Elke dag weer vragen hoe het ging , of ik al verwachte dat de kleine zou komen en kweet niet hoevaak bellen vanaf zijn werk. Om gek van te worden Dat begon vanaf een week of 35 (misschien zelfs iets eerder). Maar bij de 1e ging hij ook wel elke keer mee naar het ziekenhuis als ik een echo kreeg en nu moet hij steeds werken als ik eens heen mocht.
Vandaag is de eerste dag dat hij iets voor de kleine heeft gedaan en dan gaat het om practische dingen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:58:57 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_38215020
bix jij hebt echt een olifanten geheugen
stormy waters...
sailin'
pi_38215151
Hier vindt m'n man dat bewegen enzo wel heel leuk en hij had ook geen moeite om zich voor te stellen dat er echt een baby in m'n buik zit. Alleen dat bevallen, dat dat nu echt kon gebeuren realiseerde hij zich pas op de uitgerekende datum. Ineens vroeg ie zich af of we nog wel naar een honkbalwedstrijd een half uur rijden van huis konden gaan. Toen moest ik heel erg hard lachen en heb hem er fijntjes aan herinnerd dat ik al 3 weken had kunnen gaan bevallen en dat ik in die 3 weken wel eens stukken verder van huis was geweest.
pi_38215253
Xanthe, is hij dan helemaal niet mee geweest naar de echo's? Da's in elk geval een van de eerste dingen die mijn man voor de nieuwe baby mag doen: zorgen dat hij dan niet hoeft te werken. Lijkt me erg vervelend om dat alleen te doen. Een normale vk-controle ok, maar een echo is veel specialer.

Milagro, baby's zijn best leuk hoor
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:05:36 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_38215318
tjonge xanthe, na al die toestanden zelfs?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:16:16 #266
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38215736
of juist door die toestanden?
Lekker douchen!
pi_38215936
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef sjak het volgende:
of juist door die toestanden?
dat lijkt me ook logischer.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:35:01 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_38216508
maar dan wil je toch juist mee lijkt me? kan natuurlijk niet altijd met werk enzo, snap ik.
stormy waters...
sailin'
pi_38216700
Juist door die toestanden denk ik. Hij moet zich daardoor nu extra bewijzen op zijn werk. Dat ziet er niet al te rooskleurig uit op het moment. Terug in zijn oude baan zal niet gaan lukken en als hij uit het bedrijf moet betekend dat zelfs einde zekerheid van een vast dienst verband.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:40:09 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_38216724
werkgevers..
stormy waters...
sailin'
pi_38216924
Ach.. maar dat doet hij dan toch ook voor jou en jullie baby al is het rot dat 't niet op een leukere manier kan.
pi_38217002
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:40 schreef Belana het volgende:
werkgevers..
Nadeel van een groot bedrijf. Ik heb zelf het idee dat ze hem nu liever kwijt dan rijk zijn na het laatste gesprek met de bedrijfsarts. En dat nadat hij zich ruim 10 jaar uit de naad heeft gewerkt voor ze. Maar goed ik laat hem zijn ding doen en steun hem erin en verder komt het hopenlijk vast wel goed allemaal. Ik laat hem zich nu op zijn werk storten en straks als de kraamverzorgende er niet meer is neemt hij vakantie. Ik weet dat hij bij Isis toen al heel anders werd en verwacht dat hij dan ook pas echt de papa gevoelens krijgt. Hij is op het moment gewoon niet meer zo'n gevoels mens als voorheen , iets waar ik nu langzaam aan aan begin te wennen. Meer in zich zelf gekeerd , maar dat kan allemaal nog goed gaan komen. Hij is verder een ontzettend leuke papa voor Isis , zeker als ik het met mensen in onze omgeving bekijk , wat dat betreft heb ik echt helemaal niets te klagen
pi_38217091
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:44 schreef poemojn het volgende:
Ach.. maar dat doet hij dan toch ook voor jou en jullie baby al is het rot dat 't niet op een leukere manier kan.
Uiteraard. Ik heb er ook geen problemen mee om eerlijk te zijn. Soms vind ik het wel jammer hoor. Maar het niet iets waar ik echt problemen mee heb. Zoals ik al zei hij is een leuke papa voor Isis en ik verwacht dat hij straks helemaal bij gedraaid is als onze nieuwe aanwinst ter wereld is gekomen. Als ik zie hoe hij vanmiddag was bij de spulletjes uitzoeken voor de baby kamer , genoot ik echt van en zo leuk dat we op 1 lijn liggen qua wat we mooi vinden.
pi_38222528
Grr, wat heb ik een hekel aan niet meer kunnen slapen. En normaal zou ik dan straks m'n bed weer even induiken, maar nu komen ze ergens tussen half negen en half twaalf een droger bezorgen dus voor die tijd moet ik toch wel gedoucht zijn
pi_38222583
Goeie morgen Tamea , ook al vroeg wakker... Ik was er rond 4 uur alweer uit. Kon de slaap ook niet meer vatten. Ga er vanmiddag nog wel even in als Isis weer op bed gaat , misschien dat je dat ook lekker kan doen als de droger bezorgd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')