Maar je zal de eerste maar zijn waarbij ie blijft zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:42 schreef Tamea het volgende:
* Tamea wacht het wel gewoon af, "er is er nog nooit één blijven zitten" zegt m'n moeder altijd.
Dan wordt manlief heel verdrietig denk ik. Die is het nu al zatter dan ik omdat ie eindelijk ook wel eens gezellig met ukkie wil tutten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar je zal de eerste maar zijn waarbij ie blijft zitten![]()
"Nooit" duurt alleen zo lang soms he...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:42 schreef Tamea het volgende:Ik denk ook niet dat ik met voorweeën na 8,5 maanden zin heb in sex om de bevalling op te wekken, maar dat zou dus het enige zijn dat echt werkt.
* Tamea wacht het wel gewoon af, "er is er nog nooit één blijven zitten" zegt m'n moeder altijd.
nou poe!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Nooit" duurt alleen zo lang soms he...
spannend!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
nou poe!!!
nah, als der nou gewoon niets aan de hand was hierzo, hield ik et nog wel een tijdje vol.. de vorige kwam pas met bijna 42 weken dus wat dat aangaat.. (en ze was het wachten meer dan waard)
kleine update: manlief belde net van et werk, die komt voordat ik naar de VK moet thuis en gaat met me mee, wel zo prettig, zeker als er inderdaad besloten moet worden wat we nou gaan doen..
ondertussen rommelt het rustig verder.. (net dat woordje rustig vind ik op dit moment NIET lollig)
nog ff opvang regelen voor kiddo voor strakkies na school.. ik hou jullie op de hoogte.
Als mijn man al jompelend binnenkomt met een dergelijk voorstel, dan weten wij wel wat er niet gebeurt hequote:
Bhahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:39 schreef dutchie het volgende:
...
Nu helpt het ook niet echt dat ik het gevoel heb dat mijn vagina zo ongeveer ten hoogte van mijn knieën hangt.
Ik ga lekker met je meetellen. Ik vind de tijd zelfs nu al heel snel gaan (en het groeien ook eigenlijk best wel alhoewel er ook veel mensen zijn die denken dat ik gewoon dik benquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:30 schreef Martineke het volgende:
Hoi Neuk, met mij gaat het prima hoor. ben aan het aftellen hehet gaat weer net zo langzaam als in de eerste 12 weken van zwangerschap om maar uit die gevarenzone te zijn
met jou ook alles goed? nog wat leuks kunnen vinden?
Ik heb dat idee bij mezelf ook wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Neuk het volgende:
...alhoewel er ook veel mensen zijn die denken dat ik gewoon dik ben![]()
![]()
).
Sssst anders moeten we sexen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:16 schreef PM-girl het volgende:
Las gisteren ergens dat ananas op zich wel weeën opwekt, maar ook mogelijkheid tot weeënstorm, dus schijnbaar niet zo'n geweldige tip?
Dan kan ik niets meer voor je doenquote:
PM, als je niet kan werken, kan je niet hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:34 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje, de rug en buikpijn wordt hier erger en erger. Vandaag met de vk overlegd, morgen urine inleveren (blaasontsteking) en als de pijn niet over gaat naar de vk.Twjfel of ik nog wel moet werken, maar morgen drukke dag en zelf moet ik mee organiseren, maar ideaal is anders.
ow, das niet ideaal, een lage bloeddruk, daar kun je aardig last van hebben idd. Gaat het werken nog een beetje? een goed reden om dropjes te kwauwenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Xanthe het volgende:
Vanavond bij de vk geweest en nu was mijn bloeddruk weer onder de 60 , ze wil me over 2 weken al weer zien omdat ze me toch wat beter in de gaten wensen te houden ivm. de bloeddruk.
Heerlijk gevoel hè, om de laatste dingetjes in orde te hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ben eind van de middag t de Hema nog doorgestrompeld om mijn last-minute lijstje af te werken;
voedingsbeha's
slipjes
schoonmaakspullen voor de kraamzorg ( ze moet toch wat te doen hebben)..
kortom, weer veel te veel gedaan, maar mijn hormonen dreven me.
Nu ga ik 'Bück dich'downloaden![]()
Een maandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:30 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel hè, om de laatste dingetjes in orde te hebbenLaatste dingetjes
je hebt nog een máánd de tijd!
![]()
![]()
Eén van m'n favo Rammstein nummers![]()
Hier wil de huisarts helemaal niets met me te maken hebben , ze feliciteerden met niets eens, ze zeiden shagerijnig dat ik niet bij hen , maar bij de verloskundige moest zijn voor informatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:53 schreef Lois het volgende:
Met een beetje pech feliciteert de huisarts je alleen en sta je zo weer buiten hoor nikky. Echt ze doen vrij weinig hoor.
Dat hele lamlendige, uiterst vermoeide en misselijke hoort er helaas gewoon een beetje bij.
*handen pakt en verder naar binnen sleurt en een dikke knuffel geeft*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
*schoorvoetend dit topic binnensluipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |