"Jawel maar de 2e zit er nog"quote:Op maandag 29 mei 2006 15:48 schreef MarMar het volgende:
of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..
Haha, slaapmeisje! Het begint bij jou ook al te werken, de hormonen!! Fijn dat je nog lekker kunt genieten van ontbijt enzo!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen
Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaaktIk moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
![]()
![]()
huisarts, verloskundige, verzekering hebben wij een kaartje gestuurd. Tandarts niet. Monuta hebben wij geen kaartje gestuurd, maar een inschrijfformuliertje.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef PM-girl het volgende:
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
Haha! Precies hetzelfde hiero! Niks psychisch aan hoor, gewoon hardstikke zwanger!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
(om voor de zoveelste keer te plassen)
<knip>
heerlijk roergebakken eitjes
<knip>
sterker ruik
<knip>
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!![]()
Hmmm....quote:Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking.
Jaaah! Dat las ik idd toen ik het vorige topic even snel doorscrollde! Wat heerlijk voor jullie!quote:Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!
ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens het vage idee dat mijn misselijkheid een beetje door vet ofzo komt. Gister pannenkoeken gegeten en de hele avond harstikke misselijk, vanmiddag saucijzenbroodje hetzelfde verhaal. Vanavond gewoon mager gegeten en (tot nu toe) nergens last van. Eens een paar dagen uitproberen, zo min mogelijk vet.
En dit zou dan weer exact mijn verhaal kunnen zijn. Bij Iris werd ik alleen al misselijk van de lucht van vlees bijv. en dat heb ik dus ook amper gegeten de eerste maanden. Daarnaast rende ik regelmatig groen van narigheid door de supermarkt en langs de slager want ik vond het echt enorm vies ruiken al die etensluchtjes.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Leah het volgende:
[..]
ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijn. Bij Freek nooit misselijk geweest, en met nr twee was het raak. Spuugmisselijk. Wat het idd bij mij triggerde was vet eten (in een later stadium van de zwangerschap kwam dat er dus ook acuut weer uit) en vooral vermoeidheid.
Heel goed mogelijk dus.
ik wist dat ik wat vergeten was bij de boodschappen vandaag! Cracottes 'doen' het niet, dus ik wilde idd naar de creamcrackers. (al zijn die ook weer zo lekker met dik boter en suiker.. maar iets zegt me dat ik die dikke boter maar niet moet doenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:17 schreef Lois het volgende:
cream crackers.
Nou ja, als het idd een stuit blijkt te zijn wel waarschijnlijk. Ik lees hier een daar op internet dat een gyn nogal eens terughoudend is met draaien als er een litteken in de baarmoeder zit. En een stuitbevalling zie ik niet zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:
LadyS, bij ons wilden ze toen uiterlijk 2 weken van tevoren plannen. Omdat ze niet het risico wilden lopen dat de bevalling spontaan op gang kwam.
En dat hebben we toen geplanned met de laatste controle met 36 weken. 8 juni was toen 37 weken en 6 dagen.
Denk je dat het er toch op uitdraait dan?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:
(iemand ooit geweten hoe erg Japanse zoutjes ruiken als ze gewoon 5 meter bij je vandaan liggen?)
Ik weet het nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zou je het een teleurstelling vinden LadyS?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik idd ook niet zit te wachten op een ks. Puur om de periode erna en 2 kinderen. Lijkt me best heftig. Tot nu toe ziet het er bij mij goed uit. Maar wie weet hoe het tijdens de bevalling verloopt.
Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:25 schreef LadyS het volgende:
Door de narcose bij de vorige ks heb ik mijn grens voor de komende bevalling al gelegd op een bevalling zonder narcose. Dan ben ik allang blij. Daarom zou ik "opgelucht" zijn als het een geplande is (in alle rust dus)
Tja, wazig verhaal.
Nou, het was geen spoedspoed, hoor. Maar wel een onverwachte. De narcose was omdat de ruggeprik niet lukte (schijnt vaak aan de onkunde van de anesthesist wat een rotwoordquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?
Ik heb wel een spoedkeizersnede gehad en mocht ook kiezen of ik ruggeprik of narcose wilde. Nog geen 50 (misschien zelfs wel 40) minuten nadat er besloten is om de keizersnede uit te voeren en het wachten tot de OK schoon was van de vorige operatie en de anesthasist van huis aangekomen was. De complete tijd tussen aankomst in de OK en dat Isis uit mijn buik getrokken is was nog geen 20 minuten.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:54 schreef Rottdog het volgende:
Vandaar de algehele narcose weet ook niet hoe ik dat in mijn hoofd had gepland dat jij met spoed moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |