"Jawel maar de 2e zit er nog"quote:Op maandag 29 mei 2006 15:48 schreef MarMar het volgende:
of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..
Haha, slaapmeisje! Het begint bij jou ook al te werken, de hormonen!! Fijn dat je nog lekker kunt genieten van ontbijt enzo!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen
Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaaktIk moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
![]()
![]()
huisarts, verloskundige, verzekering hebben wij een kaartje gestuurd. Tandarts niet. Monuta hebben wij geen kaartje gestuurd, maar een inschrijfformuliertje.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef PM-girl het volgende:
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
Haha! Precies hetzelfde hiero! Niks psychisch aan hoor, gewoon hardstikke zwanger!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
(om voor de zoveelste keer te plassen)
<knip>
heerlijk roergebakken eitjes
<knip>
sterker ruik
<knip>
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!![]()
Hmmm....quote:Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking.
Jaaah! Dat las ik idd toen ik het vorige topic even snel doorscrollde! Wat heerlijk voor jullie!quote:Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!
ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens het vage idee dat mijn misselijkheid een beetje door vet ofzo komt. Gister pannenkoeken gegeten en de hele avond harstikke misselijk, vanmiddag saucijzenbroodje hetzelfde verhaal. Vanavond gewoon mager gegeten en (tot nu toe) nergens last van. Eens een paar dagen uitproberen, zo min mogelijk vet.
En dit zou dan weer exact mijn verhaal kunnen zijn. Bij Iris werd ik alleen al misselijk van de lucht van vlees bijv. en dat heb ik dus ook amper gegeten de eerste maanden. Daarnaast rende ik regelmatig groen van narigheid door de supermarkt en langs de slager want ik vond het echt enorm vies ruiken al die etensluchtjes.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Leah het volgende:
[..]
ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijn. Bij Freek nooit misselijk geweest, en met nr twee was het raak. Spuugmisselijk. Wat het idd bij mij triggerde was vet eten (in een later stadium van de zwangerschap kwam dat er dus ook acuut weer uit) en vooral vermoeidheid.
Heel goed mogelijk dus.
ik wist dat ik wat vergeten was bij de boodschappen vandaag! Cracottes 'doen' het niet, dus ik wilde idd naar de creamcrackers. (al zijn die ook weer zo lekker met dik boter en suiker.. maar iets zegt me dat ik die dikke boter maar niet moet doenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:17 schreef Lois het volgende:
cream crackers.
Nou ja, als het idd een stuit blijkt te zijn wel waarschijnlijk. Ik lees hier een daar op internet dat een gyn nogal eens terughoudend is met draaien als er een litteken in de baarmoeder zit. En een stuitbevalling zie ik niet zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:
LadyS, bij ons wilden ze toen uiterlijk 2 weken van tevoren plannen. Omdat ze niet het risico wilden lopen dat de bevalling spontaan op gang kwam.
En dat hebben we toen geplanned met de laatste controle met 36 weken. 8 juni was toen 37 weken en 6 dagen.
Denk je dat het er toch op uitdraait dan?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:
(iemand ooit geweten hoe erg Japanse zoutjes ruiken als ze gewoon 5 meter bij je vandaan liggen?)
Ik weet het nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zou je het een teleurstelling vinden LadyS?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik idd ook niet zit te wachten op een ks. Puur om de periode erna en 2 kinderen. Lijkt me best heftig. Tot nu toe ziet het er bij mij goed uit. Maar wie weet hoe het tijdens de bevalling verloopt.
Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:25 schreef LadyS het volgende:
Door de narcose bij de vorige ks heb ik mijn grens voor de komende bevalling al gelegd op een bevalling zonder narcose. Dan ben ik allang blij. Daarom zou ik "opgelucht" zijn als het een geplande is (in alle rust dus)
Tja, wazig verhaal.
Nou, het was geen spoedspoed, hoor. Maar wel een onverwachte. De narcose was omdat de ruggeprik niet lukte (schijnt vaak aan de onkunde van de anesthesist wat een rotwoordquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?
Ik heb wel een spoedkeizersnede gehad en mocht ook kiezen of ik ruggeprik of narcose wilde. Nog geen 50 (misschien zelfs wel 40) minuten nadat er besloten is om de keizersnede uit te voeren en het wachten tot de OK schoon was van de vorige operatie en de anesthasist van huis aangekomen was. De complete tijd tussen aankomst in de OK en dat Isis uit mijn buik getrokken is was nog geen 20 minuten.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:54 schreef Rottdog het volgende:
Vandaar de algehele narcose weet ook niet hoe ik dat in mijn hoofd had gepland dat jij met spoed moest
ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef dutchie het volgende:
Wordt je die ochtend opgenomen of de dag ervoor al?
bij Maxim was de ks met 39weken en 3 dagen, en bij deze beeb 38 weken en 3 dagen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef LadyS het volgende:
Dutchie en martineke (en evt, anderen natuurlijk), wanneer (dus bij welke zwangerschapsduur) hebben jullie de geplande ks gekregen?
Morgen dus pas. Dus we kunnen nog de hele dagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:07 schreef Martineke het volgende:
[...]
ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.
[...]
Alles zag er prima uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....![]()
Ik vind het wel spannend merk ik.
Dank jewel. Ik ben ook blij dat je het dubbele gevoel herkent. Ik merk echt dat mijn tranen best hoog zitten. En daar voel ik me dan ook weer zo lullig om. Alsof ik niet gelukkig ben met ons kindje...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gefeliciteerd met jullie goede echo en jullie jongentje natuurlijk!
Ik herken dat dubbele gevoel wel een beetje hoor. Niet dat wij het weten, maar stiekum is mijn hoop op een meisje toch groter dan ik zou willen. Ik zal straks heel blij zijn met een ventje, maar om dan dat hele idee van een meisje op te geven...
En nee, we gaan niet voor een derde.
Een knul!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alles zag er prima uit.
Wat ben ík opgelucht zeg....
En we krijgen een jongen. Hij lag vol met zijn geslacht in beeld!
Al zouden we het niet hebben willen weten, dan nog had ik het meteen gezien!
Ik heb van begin af aan dat ik zwanger was gevoeld dat het een jongen is. En dat terwijl ik eigenlijk heel stiekem een meisje toch wel erg leuk had gevonden. Ik ben dolgelukkig dat alles er goed uitziet, maar ik merk dat ik ook afscheid moet nemen van de hoop op een meiske....
Ook daarom vind ik het wel fijn om nu al het geslacht te weten.
Gek he, beetje dubbel.
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan ook helemaal wegzwijmelen bij het idee van een meisje met jurkjes en getut terwijl ik me niet zo veel bij een jochie kan voorstellen.
Wel fijn om dit even met jullie te delen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat er best veel mensen dit hebben hoor. Het hangt alleen nog best in een taboe-sfeertje.
Natuurlijk ben je gelukkig met je kindje en zeker als het er eenmaal is. Dan maakt helemaal niks meer uit als het maar gezond is en 1 blik van hem op jou zal je volledig doen smelten. Dus voel je niet schuldig.
en ineens denk ik weer hoe het was toen ze Léon bij me hielden. Hij huilde heel hard en toen hij mij hoorde/zag was hij ineens stil.![]()
![]()
Da's een goede.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:43 schreef Lishe het volgende:
Dat gevoel zegt niks over jouw gevoel en liefde voor je zoon, maar meer over het aanpassen van je verwachting. En dat is soms best moeilijk, helemaal onder invloed van hormonen.![]()
Daar hebben we op 'naailes' jaja, ik ben nou eenmaal heel truttig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.
Maar dan denk ik: "Mens, doe niet zo oppervlakkig."
[...]
Vreselijk...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef cattie het volgende:
En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
Ik vind het serieus een goed idee ook eigenlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef dutchie het volgende:
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
Nou nee, die piemel zat er overduidelijk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan nog veranderen hoor, Moonah.
Een meisje kunnen ze itt een jongen vaak niet met 100% zekerheid zeggen, zei de echoscopiste.quote:Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
Wellicht heeft ze nog eea in dozen op zolder staan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef cattie het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!![]()
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef texelonia het volgende:
En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
Ja, ik vind het gewoon raar van mezelf dat ik eerst dacht dat ik teleurgesteld ging zijn bij een jongen en nu is het bijna het omgekeerde gevoel. Dus het zal wel niet uitmaken.quote:
Het lijkt me idd heel raar als het anders blijkt te zijn dan je denkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.
Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken.Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
Geeft toch niet? Je bent nog jong!quote:
Ok, als het aan je hb ligt is het goed te verklaren natuurlijk! Daar heb ik na de bevalling van Noa ook last van gehad en ik weet hoe die moeheid voelt. Erg vervelend is dat!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
[...]voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... [...]
Ziek ten gevolge van zwangerschapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik ga zo maar weer eens bellen met vk en ha en leidinggevende, om te zien wat wijsheid is mbt werk. Het zit me ook niet helemaal lekker dat ik in de ziektewet zit maar wel op vakantie ga, al weet ik wel dat dit geen gewone ziektewet en zo.
En de stress voor het inpakken is ook al toegeslagen, terwijl we maar zo weinig mee hoeven te nemen...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?![]()
Opgevoerde brommers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal.......![]()
Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
![]()
ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, johquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:
Maar het voelt zo nieuw. Ik heb mezelf altijd met een dochter voorgesteld. Ik kan me ook nog niets voorstellen bij een zoon...
En ze zijn vast niet bang voor beestjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, joh
nu wilde ik altijd al jongens ( al was een meisje uiteraard net zo welkom geweest), dat dat scheelt
jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.
Op het speelgoed ws na, geldt een en ander dubbel zo sterk mochten ze lid van The Pink Team blijken
en geen leuke kleertjes voor boys? hoe kom je daar nu toch weer bij????![]()
Oh en ze kunnen varieren met plassen, staand of ziitend, haske handig
Nee, ik roep ze altijd als er een wesp in huis isquote:
ms gewoon je dikke darm of zo die wat in de knel zit even, of de inhoud ervanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef sweaty het volgende:
Ik heb al een week of 2 "gerommel" in mijn onderbuik (rechts), en doet best pijn. Het is meestal om de dag en soms lijkt het wel hard aan te voelen (god wat is het omschrijven van een gevoel soms moeilijk). Ik ben nu 17,5 week, het is ook altijd op 1 plek. Als je het kindje voor het eerst voelt voel je toch een soort bubbeltjes, niet dat het pijn doet zo vroeg? Beetje onsamenhangend verhaal, sorry, maar weet niet of ik me zorgen moet maken.
Das best lastig, geen stress.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Rust je lekker uit, Nikky, vooral de eerste maanden belangrijk, he, geen stress en zo
Haha, ik heb precies hetzelfde tav een mogelijk meisje. Geen idéé wat en hoequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Suzanna het volgende:
Over de jongens-meisjes discussie: wij willen nu wel graag een jongetje, lijkt me heel anders dan een meisje en ook heel erg leuk. Vrienden van ons hebben een jochie die net ietsje jonger is dan Noa, en dat is zo'n leuk kereltje...... mijn zus heeft drie jongens en dat zijn ook allemaal erg leuke kinderen. Het lijkt me wel spannend trouwens, een jongetje opvoeden... ben nu al zo gewend aan meisjes
![]()
Ik wil dan een klein honkballertje!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef snoopy het volgende:
Sugar, beterschap![]()
nee hoor. Ik hoop vurig dat die van mij niet op hockey of korfbal wil. En juist wel op voetbal
![]()
Lief en ik willen ook geen voetbalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil dan een klein honkballertje!Korfbal ook liever niet.
Aggos, arm kind... en het moet nog gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil dan een klein honkballertje!Korfbal ook liever niet.
Aggos, arm kind... en het moet nog gemaakt worden.
Ik projecteer mijn eigen grote gemis dat ik nooit op voetbal mocht omdat ik een meisje was straks lekker op mijn zoontjes, puh!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lief en ik willen ook geen voetbal(of scouting, fanfare etc.)
We zeiden allebei dat we hoopten dat het dan maar slimme nerdjes worden, met brilletjes en op blokfluitles. En als ze op hun ouders lijken dan komt dat dubbel en dwars wel goed
![]()
![]()
![]()
Haha, dáár wil ik nog helemaal niet over nadenken. Van die hangpubers op je bank waar geen woord meer uitkomt maar een hoop drank ingaat, laat staan tienerzwangerschappenquote:Overigens lijken puberjongens me dan weer leuker dan meisjes, idd zwanger en stomme kerels die hun hart breken enzo. Dan maar de eerste biertjes die niet zo goed vallen enzo (hoewel mijn oom mijn nichtje al ging ophalen na het stappen met standaard een emmer in de auto....)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:08 schreef Suzanna het volgende:
Syrena, pubermeisjes zwanger??!!![]()
waar maak je me nu allemaal bang voor.... ik heb twee meiden!!
(wil daar helemaal niet aan denken, ze gaat schattige pubermeisjes worden, net zo braaf en lief als hun moeder
)
En wat dacht je hiervan:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.
Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat een jongen ook beter voor mij zou zijn
hey Tamea..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Tamea het volgende:
[..]Hier zijn de grappen over hubbie als peanutball coach ook al niet van de lucht.
Maar ik vind bijna alles best, als er maar gesport wordt en het geen paarden of majorette meisje wordt.
ruzies zijn kort en direct, ze halen geen oudequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!![]()
![]()
Voetballen, beestjes, brommers, leuke kleertjes, geen gezeik met vriendjes/zwangerschappen...
Ehm, ben ik wat vergeten?
Heb nog wel even de tijd om het rijtje uit mijn hoofd te leren!
21 juni is mijn verjaardag LadyS en de mooiste dag van het jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
hey Tamea..
Nog steeds niet bevallen? Pffttt.. hier is de kleine alweer 10 dagen.
Suc6 de met de laatste loodjes!
En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:
En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?
Ja, prima.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.
Gaat alles goed met jullie kleine?
Ow nou meisjes kunnen die dingen ook goed hoor! Ik speelde in de akkers , hooibergen (en nee niet als tienerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef Tosca het volgende:
Mijn man (wennen zeg) is vooral bezig met meisjesnamen, ik moet hem er echt aan herinneren dat we statistisch ook nog een kans hebben dat het een jongen wordt. Een jongen lijkt me wel leuk, er zijn veel meisjes geboren in onze omgeving de laatste maand en een jongen is ws wat stoerder. Ik vind dat wel leuk, mee boomhutten bouwen over sloten springen en rommel maken. Maar als het een meisje wordt, leer ik die wel slootje springen. Kan ook.
Haha... mijn moeder was ook blij dat ze een meid had...lekker tutten...heeft ongeveer 3 jaar geduurd en toen was suusje oud genoeg om kenbaar te maken wat ze wel en niet wilde en liet suusje niet meer met dr sollen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ow nou meisjes kunnen die dingen ook goed hoor! Ik speelde in de akkers , hooibergen (en nee niet als tiener) , sprong over slootjes ving kikkers en padden en wat al niet meer. Stal rabarber uit de volkstuintjes , klom in bomen , speelde kauwboytje in de bosjes , slootjes en blubber...
En ergens verwacht ik van Isis ook wel dat soort dingen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |