abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 15:32:17 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38334111
Vervolg van: Zwangerschap en geboorte deel 199

2006

19 mei 2006: Tamea
31 mei 2006: Martineke (geplande KS)
09 juni 2006: dutchie
11 juni 2006: MarMar
12 juni 2006: CrazyMoon
19 juni 2006: Seven Wonders
20 juni 2006: vamperotica
25 juni 2006: nanalune
26 juni 2006: cattie
05 juli 2006: LadyS
14 juli 2006: Belana en Kbot
*** 15 juli 2006: Sjak en Schanulleke ****
25 juli 2006: owlet
26 juli 2006: rfvr (papa)
29 juli 2006: Paradijsvogeltje
04 augustus 2006: MeNicole en ke2v2in
10 augustus 2006: Kozakken
13 augustus 2006: Misticle_lightning
*** 17 augustus 2006: Tosca***
18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77
25 augustus 2006: ManTra (papa)
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
22 september 2006: Xanthe
26 september 2006: PM-girl
28 september 2006: PPL (papa)
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
*** 10 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
1 februari 2007: beefcake en ShaoliN

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners

Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 01-06-2006 12:22:22 ]
  maandag 29 mei 2006 @ 15:35:26 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38334264
Voor degene van het topic report. Bij mij doet hij het wel. Dus ik weet niet wat er dan aan de hand is.
pi_38334396
Oeps zie nu pas dat ik hem vol maakte Sorry
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38334897
hebben jullie (de moeders met meldplicht) dit ook:

elke dag telefoontjes of het er al is... WHAAAAAAAAAA..
ja mam, het is er al en ik heb je niet even gebeld.. tuurlijk

of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..

maandag 29 mei 2006 @ 15:54:16 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38335147
MarMar, mijn moeder doet dat ook.
Die vertrouwt me voor geen meter kennelijk.

Jambo, dat wist ik niet van jou en Melvins vader. Anders was ik wel wat tactischer geweest.

Martineke spannend joh! Vanmorgen had ik het met mijn schoonmams erover dat ze me misschien 31 mei bij de controle wel zouden houden. Is mijn vaders geboortedag. Maar later dacht ik; hé Martineke krijgt dan ook haar babietje! Leuk man.
Wordt je die ochtend opgenomen of de dag ervoor al?
dan weet ik tenminste tot wanneer ik nog de mogelijkheid heb om je succes te wensen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 mei 2006 @ 15:58:49 #6
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_38335342
Kon je ook niet weten Dutch, het is voor het eerst dat ik het hier neerzet.
Ik geniet gewoon van jullie zwangerschappen mee en hoop dat ik over een paar jaar ook nog eens die bijzondere tijd mee mag maken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 29 mei 2006 @ 16:01:12 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38335385
Goede instelling Jambo.
pi_38335980
Hier bellen beide moeders ook elke dag. En verder stroomt ook de mail van collega's steeds harder binnen en bellen mensen als we op rare tijden offline zijn op de MSN. Het ergste is het nog als we even bij de honkbal gaan kijken, hoe vaak ik gisteren wel niet verteld heb hoelang ik nu overtijd loop kan ik op 10 handen nog niet eens tellen.
pi_38336818
En wie is er allemaal van plan om te bevallen in deel 200?
pi_38337201
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:48 schreef MarMar het volgende:

of een buurvrouw die je in de deuropening ziet staan "ben je nog niet bevallen?"
nou, wat denk je zelf..
"Jawel maar de 2e zit er nog"
  maandag 29 mei 2006 @ 17:15:29 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38337751
Ik moet mijn dag-indeling gaan aanpassen geloof ik..Normaal was 't 's morgens op m'n gemakkie wakker worden en dan 's middags actief.. Nu is het al een paar dagen "'s morgens op m'n gemakkie wakker worden, tukkie doen, de hele middag kotsmisselijk zijn"
Ik vergeet er alleennog wel rekenign mee te houden Zo wilde ik vanmiddag eigenlijk wc even goede beurt geven maar zulke dingen moet ik dus maar 's morgens doen.
Aan het einde van de middag knap ik gelukkig wel weer enigszins op zodat ik even de losse troep kan opruimen en eten koken. (om vervolgens vanaf een uur of 8 weer misselijk op de bank te hangen).

Nou was ik gelukkig gezegend dat ik bij Saskia helemaal niet beroerd ben geweest, dus nu krijg ik 't gewoon wat extra en raarder ofzo ('middags/'s avonds ipv 's morgens).

Ik heb trouwens bij saskia iedereen verboden die laatste tijd te bellen. Mijn nachtmerrie was nl. om tijdens moeilijke weeen een telefoon te horen gaan die vergeten bent uit te zetten. En als de baby er is bellen we zelf wel (zo dacht moeder van een vriendin dat ze begonnen was, want ze nam de telefoon niet op.. was natuurlijk gewoon telefoon vergeten.. zie dan je moeder maar weer rustig te krijgen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:30:45 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38338233
Mijn moeder belt nu al dagelijks, maar dat komt door mijn rugklachten. Pfff, ik kan daar niet zo goed tegen hoor, al is het goedbedoeld!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 18:02:30 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38339056
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen

Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaakt Ik moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:06:58 #14
94046 PM-girl
pi_38339195
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. ik moest vandaag nog denken aan jouw McKroket fetish verhaal en dat dit het deze zwangerschap niet gaat worden. Ik ben erg benieuwd waar ik me straks suf aan ga bezondigen

Vannacht werd ik wakker (om voor de zoveelste keer te plassen) en ik viel in slaap met de gedachten aan scrambled eggs. Als ontbijtje heb ik vandaag dan ook direct heerlijk roergebakken eitjes gemaakt Ik moet zeggen dat koffie er nog prima ingaat hier. Van de chocolade reclames op tv word ik niet vrolijk, bah wat ziet dat er goor uit zeg. Wat ik ook smerig vind is het pak "Witte Reus met echte zeep" dat op de overloop staat. Ik kan het door het hele huis ruiken en snapte niet waarom de fabrikant het zo sterk geurend heeft gemaakt, totdat ik erachter kwam dat ik het waarschijnlijk sterker ruik omdat ik zwanger ben
Haha, slaapmeisje! Het begint bij jou ook al te werken, de hormonen!! Fijn dat je nog lekker kunt genieten van ontbijt enzo!
Ikzelf kon niet eens door de supermarkt lopen door de vieze geuren!
Ga jij eigenlijk ook meedoen aan moeders voor moeders, of kan dat niet?
Leuk om jouw perikelen hier te lezen, geniet ervan
*
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 18:11:05 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38339310
PM-girl ik vraag me wel af of het niet gewoon psychisch is hoor op dit moment. Ik heb de folder van MvM hier liggen, maar wil echt wachten totdat ik eind volgende week de echo heb gehad zodat ik het pas echt geloof dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk nog steeds bang dat het lot een foutje heeft gemaakt en dat dit wonder mij elk moment weer kan worden afgenomen. MvM bellen voelt op dit moment een beetje als de goden verzoeken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:12:12 #16
94046 PM-girl
pi_38339353
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
*
  maandag 29 mei 2006 @ 18:44:31 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38340382
Je huisarts is een goeie, tandarts heb ik niet gedaan, daar komt je kindje de eerste tijd toch nog niet, je baas en of personeelszaken, de vlos zelf heeft er ook een gehad en wij hebben ook mijn begravenisverzekering een geboortekaartje gestuurd. Is de kleine meteen verzekerd. In de praktijk blijkt dat kindjes vaak vergeten worden te verzekeren voor een uitvaart en zo is het meteen geregeld (en kost het zowat niks).

Slaapmeisje het klinkt echt geweldig die (kleine) kwaaltjes van jou! Logisch dat je het nog niet helemaal gelooft, die echo zal jullie straks ondersteboven doen staan!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_38340504
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef PM-girl het volgende:
Wij zijn bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en vroegen ons af wie je er allemaal een stuurt, behalve je familie en vrienden en collega's natuurlijk.
Bijvoorbeeld de tandarts, huisarts?
Wat doen jullie (of hebben jullie gedaan?)
huisarts, verloskundige, verzekering hebben wij een kaartje gestuurd. Tandarts niet. Monuta hebben wij geen kaartje gestuurd, maar een inschrijfformuliertje.

Ik had ook iedereen verboden om te bellen aan het eind om tevragen of er al wat was.. Hebben ze ook niet gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:00:45 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38340959
Slaapmeisje, dan raad ik je aan om het Slaapvriendje een verbod op te leggen nog babi pangang te eten. Dan ga je echt over je nek als je naast hem ligt 's nachts.

E.T., ik hoor je nog zo zeggen: "Nee hoor, waarom zou ik misselijk zijn? Was ik bij Saskia ook niet." En prompt dezelfde middag was het zover. Da's niet om te lachen eigenlijk, maar stiekum toch een beetje grappig.
Cola drinken hielp bij mij en toch gewoon iets eten op dat moment.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:13:56 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38341499
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
(om voor de zoveelste keer te plassen)
<knip>
heerlijk roergebakken eitjes
<knip>
sterker ruik
<knip>
Haha! Precies hetzelfde hiero! Niks psychisch aan hoor, gewoon hardstikke zwanger!

Met mij gaat het goed. Ik heb het alleen stervensdruk. Net een week vakantie gehad, maar was alleen maar bezig met verhuizing voorbereiden (aankomend weekend ga ik over), en daarna een aantal dagen familiegedoetjes (wel leuk hoor). Vandaag weer werken en shiiiiiit! He-le-maal vergeten dat de rapportentijd eraan komt....

Ik heb veel en vaak harde buiken. Spanning? Stress? Het is ook best veel merk ik, zwanger zijn, én verhuizen, én gaan samenwonen... Al vind ik eigenlijk dat ik, stresskipje, me psychisch erg goed staande houd.
Ik zal het er morgen met mijn gyn over hebben. Of die harde buiken daarmee te maken kunnen hebben.

We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....
Ik vind het wel spannend merk ik.

ET, shit dat je zo misselijk bent. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik daar nagenoeg geen last van heb gehad. Wat kun je je dan beroerd voelen zeg.

En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:26:11 #21
94046 PM-girl
pi_38341943
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
En PM, ben je alweer aan het werk? Hoe bevalt dat?
Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!

Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking. Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!

Spannend je echo, maar het zal wel goed zijn. Ik vond hem vooral leuk, terwijl wij zelfs een hoog risico hadden om iets te zien. Vooral genieten!!
*
pi_38341996
Martineke sterkte overmorgen als ik je niet meer spreek ! Ben benieuwd naar het resultaat

Slaapmeisje, niets psychisch aan hoor. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was (wel 1 dag overtijd maar had het niet door) was ik bij de bodyshop en ik wilde de hele winkel wel leegkopen, zo lekker vond ik het allemaal. Vooral een potje bodybutter. Heb ik er zelfs 2 van gekocht en maar snuiven aan mezelf. Iedereen laten ruiken, oe wat lekker. Keken ze me een beetje vaag aan. Zo lekker blijkt het dus niet te ruiken (ik heb nog 1,5 pot over, wil je even komen ruiken ? ;-)

Mocht je je vervelen en wel in staat zijn hierheen te komen (ik weet niet hoe lamlendig je je voelt van de overstimulatie) dan ben je van harte welkom hoor om een middagje te kletsen. Heb je even wat afleiding
  maandag 29 mei 2006 @ 19:29:54 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38342077
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Hoi!! Vroeg me al af hoe het met je ging? FIjn om van je te horen!
quote:
Nee ik ben niet aan het werk, mijn urine van vandaag was opnieuw niet schoon, morgen kweekuitslag. Ik voel me veel beter, maar wel heel veel harde buiken ook, dus ik durf niet zo goed veel inspanning aan te gaan, zolang ik niet weet waar ze vandaan komen, maar wrs dus blaasontsteking.
Hmmm....
Maar heel goed dat je thuis blijft. Nog even afwachten dus.
quote:
Ik heb lekker nog een weekje vakantie voor de boeg, vrijdag vertrekken!
Jaaah! Dat las ik idd toen ik het vorige topic even snel doorscrollde! Wat heerlijk voor jullie!

*weer weg is, wil nog een paar dozen inpakken.
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 19:36:27 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38342332
Ladybos die bodybutter vond ik altijd zo goor ruiken Kun je nagaan wat een rare jongens die hormonen zijn. De overstimulatieverschijnselen zijn nu bijna weg, maar ik ben nog wel hartstikke moe. Toch nog maar een paar daagjes heeeeel rustig aandoen. Slaapvriendje heeft overdag de auto mee en ik zie het niet zitten om nu op de bus te stappen. Ik kruip de komende paar dagen wel op de bank met een stapel tijdschriften en ik heb nog wat zwijmelfilms te bekijken. Nu kan het nog, volgende week moet ik weer aan het werk. Alhoewel dat ook wel weer lekker zal zijn ter afleiding. Dan is het 9 juni voordat ik het in de gaten heb en mogen we eindelijk naar ons bompie gluren
  maandag 29 mei 2006 @ 19:53:28 #25
3011 E.T.
pi_38342865
hier ruik ik ook de meest rare dingen (iemand ooit geweten hoe erg Japanse zoutjes ruiken als ze gewoon 5 meter bij je vandaan liggen?)

PM, lekker nog even op vakantie! Wel balen dat je urine niet schoon was

Moonah, verhuizen EN samenwonen EN zwanger zijn is ook best veel De meeste zwangeren hebben al genoeg moeite met de baby-kamer

slaapmeisje, hou je maar lekker rustig En 9 juni duurt nog maar 1,5 week.. das al hartstikke snel

Ik heb trouwens het vage idee dat mijn misselijkheid een beetje door vet ofzo komt. Gister pannenkoeken gegeten en de hele avond harstikke misselijk, vanmiddag saucijzenbroodje hetzelfde verhaal. Vanavond gewoon mager gegeten en (tot nu toe) nergens last van. Eens een paar dagen uitproberen, zo min mogelijk vet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 mei 2006 @ 20:41:15 #26
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38344396
Dutchie en martineke (en evt, anderen natuurlijk ), wanneer (dus bij welke zwangerschapsduur) hebben jullie de geplande ks gekregen?

ET, dat vet eten klinkt best aannemelijk Misschien dat daarom je McKroket niet smaakte
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 29 mei 2006 @ 20:42:24 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38344444
Martineke succes!! hou je haaks en geniet
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_38344542
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
ons bompie

Wat klinkt dat lief.
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 29 mei 2006 @ 21:05:57 #29
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38345360
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:

Ik heb trouwens het vage idee dat mijn misselijkheid een beetje door vet ofzo komt. Gister pannenkoeken gegeten en de hele avond harstikke misselijk, vanmiddag saucijzenbroodje hetzelfde verhaal. Vanavond gewoon mager gegeten en (tot nu toe) nergens last van. Eens een paar dagen uitproberen, zo min mogelijk vet.
ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijn . Bij Freek nooit misselijk geweest, en met nr twee was het raak. Spuugmisselijk. Wat het idd bij mij triggerde was vet eten (in een later stadium van de zwangerschap kwam dat er dus ook acuut weer uit) en vooral vermoeidheid.
Heel goed mogelijk dus .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator maandag 29 mei 2006 @ 21:17:00 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38345797
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Leah het volgende:

[..]

ET, het zou zo mijn verhaal kunnen zijn . Bij Freek nooit misselijk geweest, en met nr twee was het raak. Spuugmisselijk. Wat het idd bij mij triggerde was vet eten (in een later stadium van de zwangerschap kwam dat er dus ook acuut weer uit) en vooral vermoeidheid.
Heel goed mogelijk dus .
En dit zou dan weer exact mijn verhaal kunnen zijn. Bij Iris werd ik alleen al misselijk van de lucht van vlees bijv. en dat heb ik dus ook amper gegeten de eerste maanden. Daarnaast rende ik regelmatig groen van narigheid door de supermarkt en langs de slager want ik vond het echt enorm vies ruiken al die etensluchtjes.
Ik heb de 1e paar maanden echt heel mager gegeten en dat heeft wel geholpen, en daarnaast leefde ik zowat op cream crackers. Bij elk misselijk gevoel een crackertje eten hielp bij mij enorm goed.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 mei 2006 @ 21:23:30 #31
3011 E.T.
pi_38346029
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:17 schreef Lois het volgende:
cream crackers.
ik wist dat ik wat vergeten was bij de boodschappen vandaag! Cracottes 'doen' het niet, dus ik wilde idd naar de creamcrackers. (al zijn die ook weer zo lekker met dik boter en suiker.. maar iets zegt me dat ik die dikke boter maar niet moet doen )

Maar ik ga inderdaad maar even heel mager eten
  maandag 29 mei 2006 @ 21:41:19 #32
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38346852
LadyS, bij ons wilden ze toen uiterlijk 2 weken van tevoren plannen. Omdat ze niet het risico wilden lopen dat de bevalling spontaan op gang kwam.
En dat hebben we toen geplanned met de laatste controle met 36 weken. 8 juni was toen 37 weken en 6 dagen.
Denk je dat het er toch op uitdraait dan?
  maandag 29 mei 2006 @ 21:48:32 #33
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38347222
kaassoufle's zijn nu helemaal in, eigenlijk kaas in het algemeen, liefst gesmolten op tosti of door de macaroni... toch valt het me wel mee eigenlijk, echt rare vreetkicks heb ik niet gehad, hoewel, kauwgom én overmatig tandenpoetsen is nu erg prettig, ik vind de tandpasta die we nu hebben zo lekker smaken ik kan onder de douche echt lang tanden poetsen.. eignlijk best gek he?

Verder wil ik even klagen over het vakantiegeld,... het brand op mijn rekening , en ik heb zin om de allemaal nuttige -lijstjes dingen te halen, maar ik kom er gewoon niet .. ik stond te tollen op mijn benen bij een kassa vandaag, en ik moest zitten omdat ik anders van mijn stokje zou gaan,... Nou ja, mijn man is er wel blij mee, het scheelt heel wat euries, zo'n hoogzwangere kamerolifant
  maandag 29 mei 2006 @ 21:51:55 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38347388
Nanalune!
  maandag 29 mei 2006 @ 21:55:10 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_38347537
hahahaha Nanalune

zeer herkenbaar trouwens van dat vakantiegeld ik ben gewoon rijk maar ik kan de stad niet in om het uit te geven
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 mei 2006 @ 22:10:56 #36
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38348430
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:
LadyS, bij ons wilden ze toen uiterlijk 2 weken van tevoren plannen. Omdat ze niet het risico wilden lopen dat de bevalling spontaan op gang kwam.
En dat hebben we toen geplanned met de laatste controle met 36 weken. 8 juni was toen 37 weken en 6 dagen.
Denk je dat het er toch op uitdraait dan?
Nou ja, als het idd een stuit blijkt te zijn wel waarschijnlijk. Ik lees hier een daar op internet dat een gyn nogal eens terughoudend is met draaien als er een litteken in de baarmoeder zit. En een stuitbevalling zie ik niet zitten.

Dinsdag (volgende week dus) moet ik naar de gyn. Dan zal hij wel met zekerheid kunnen zeggen of het een stuit is of niet.
pi_38348443
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:53 schreef E.T. het volgende:
(iemand ooit geweten hoe erg Japanse zoutjes ruiken als ze gewoon 5 meter bij je vandaan liggen?)
Erg he?
  maandag 29 mei 2006 @ 22:14:58 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38348657
Zou je het een teleurstelling vinden LadyS?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik idd ook niet zit te wachten op een ks. Puur om de periode erna en 2 kinderen. Lijkt me best heftig. Tot nu toe ziet het er bij mij goed uit. Maar wie weet hoe het tijdens de bevalling verloopt.
pi_38348698
Haha, dat vakantiegeld brandt ook al in mijn zak

Bij de verloskundige ging het precies zoals ik al dacht. Gewone controle, alles OK en briefje mee om donderdag het ziekenhuis te bellen voor CTG/controle op vrijdag als ik dan nog niet bevallen ben. Verder ook nog naar beleid in ziekenhuis gevraagd en als alles dan OK is en er nog niks aan de hand is, ook van binnen niet, dan sta ik ook gewoon weer buiten vrijdag.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:25:19 #40
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38349349
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zou je het een teleurstelling vinden LadyS?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik idd ook niet zit te wachten op een ks. Puur om de periode erna en 2 kinderen. Lijkt me best heftig. Tot nu toe ziet het er bij mij goed uit. Maar wie weet hoe het tijdens de bevalling verloopt.
Ik weet het niet
Mijn hart zegt dat ik heel graag natuurlijk wil bevallen
Mijn gevoel zegt dat dat niet goed gaat (heb ik eigenlijk altijd gehad)

Door de narcose bij de vorige ks heb ik mijn grens voor de komende bevalling al gelegd op een bevalling zonder narcose. Dan ben ik allang blij. Daarom zou ik "opgelucht" zijn als het een geplande is (in alle rust dus)

Tja, wazig verhaal.
pi_38349673
Martineke, heel veel succes de 31ste!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 29 mei 2006 @ 22:46:28 #42
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38350630
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:25 schreef LadyS het volgende:
Door de narcose bij de vorige ks heb ik mijn grens voor de komende bevalling al gelegd op een bevalling zonder narcose. Dan ben ik allang blij. Daarom zou ik "opgelucht" zijn als het een geplande is (in alle rust dus)

Tja, wazig verhaal.
Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?
  maandag 29 mei 2006 @ 22:47:36 #43
61800 Rottdog
pi_38350691
Martinke heel veel sccs meid, nog even en je hebt je mooie babietje op je buik liggen
  maandag 29 mei 2006 @ 22:51:21 #44
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38350900
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Je moest toen toch met spoed een keizersnee toch?
Nou, het was geen spoedspoed, hoor. Maar wel een onverwachte. De narcose was omdat de ruggeprik niet lukte (schijnt vaak aan de onkunde van de anesthesist wat een rotwoord te liggen volgens mijn gyn)
  maandag 29 mei 2006 @ 22:54:05 #45
61800 Rottdog
pi_38351063
Vandaar de algehele narcose weet ook niet hoe ik dat in mijn hoofd had gepland dat jij met spoed moest
  maandag 29 mei 2006 @ 23:13:20 #46
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38352065
Heel veel succes alvast Martineke!!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_38352882
Mocht iemand nog bang zijn z'n figuur niet terug te krijgen na de bevalling...: er is nu powerpramming.

Martineke, veel succes! En snel weer online komen met de foto's maar doe wel rustig aan..
pi_38354251
zet 'm op martineke!
pi_38356943
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:54 schreef Rottdog het volgende:
Vandaar de algehele narcose weet ook niet hoe ik dat in mijn hoofd had gepland dat jij met spoed moest
Ik heb wel een spoedkeizersnede gehad en mocht ook kiezen of ik ruggeprik of narcose wilde. Nog geen 50 (misschien zelfs wel 40) minuten nadat er besloten is om de keizersnede uit te voeren en het wachten tot de OK schoon was van de vorige operatie en de anesthasist van huis aangekomen was. De complete tijd tussen aankomst in de OK en dat Isis uit mijn buik getrokken is was nog geen 20 minuten.
pi_38356948
Martineke succes!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:07:26 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38357931
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef dutchie het volgende:
Wordt je die ochtend opgenomen of de dag ervoor al?
ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef LadyS het volgende:
Dutchie en martineke (en evt, anderen natuurlijk ), wanneer (dus bij welke zwangerschapsduur) hebben jullie de geplande ks gekregen?
bij Maxim was de ks met 39weken en 3 dagen, en bij deze beeb 38 weken en 3 dagen.
de eerste keer wist ik het pas 2 weken vantevoren, deze keer al 6 weken.

iedereen bedankt voor de succeswensen en zo
pi_38358188
owww Martineke nog een dagje...
morgen rond deze tijd ben je in het ziekenhuis en wat zal het dan ineens snel gaan allemaal!
Succes hoor morgen .... wat lijkt me dat superzenuwslopend zeg
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_38358209
Martineke...succes!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:03:39 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38358284
Martineke, geniet van je 'laatste' zwangere dag....
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:32:18 #55
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38358506
Martineke, geniet van deze dag ( als het je lukt), spannend zeg! Nog even je kleine dicht bij je , en morgen in je armen... heeeerlijk!
Ik zal voor je duimen in ieder geval!
pi_38358607
Martineke ,heel veel succes voor morgen,geniet nog van je laatste dagje.En alvast sterkte voor morgen,het is toch een hele operatie.Snel opknappen en genieten maar

Groetjes,Minoes
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:10:35 #57
94046 PM-girl
pi_38359060
Ik dacht al, Martineke bevalt toch pas morgen? Maar ze is nu dus al weg, nou toch nog heel veel succes!Ze is er nog wel, heel veel succes alvast!!
Ik ga zo maar weer eens bellen met vk en ha en leidinggevende, om te zien wat wijsheid is mbt werk. Het zit me ook niet helemaal lekker dat ik in de ziektewet zit maar wel op vakantie ga, al weet ik wel dat dit geen gewone ziektewet en zo.

En de stress voor het inpakken is ook al toegeslagen, terwijl we maar zo weinig mee hoeven te nemen...

Cattie, Tamea, MarMar, Dutchie, hoe is het blij jullie?

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 30-05-2006 09:30:32 ]
*
pi_38359397
Martineke hoeft zich toch pas morgenochtend te melden?. Of lees ik nou verkeerd?
In elk geval: veel succes Martineke!

PM-girl, gewoon lekker van je vakantie genieten hoor en je niet al te veel zorgen maken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:29:14 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38359447
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 07:07 schreef Martineke het volgende:
[...]
ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.
[...]
Morgen dus pas. Dus we kunnen nog de hele dag en succes wensen.

Gek hoor, gewoon heel zeker weten dat jullie morgen weer zo'n kleintje in je armen zullen houden!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 mei 2006 @ 09:33:44 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38359531
Martinke alvast héél veel succes Morgen heb je er een beepje bij
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:34:02 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38359537
Morgen om deze tijd heb je dan waarschijnlijk je kindje al Martineke Gek idee hoor, lijkt me Heel veel succes en vooral heel veel genieten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:50:44 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38359953
Martineke Heel veel succes morgen!
Probeer niet te klappertanden van de zenuwen en laat het over je heen komen. Morgen heb je weer zo'n klein lekker guppie in je armen, wow....
(heb je toevallig iemands mobiel om het goede nieuws te sms-en of wacht je liever om het goede nieuws zelf te vertellen?)

Tamea en ik hebben ons al gemeld, maar ik mis idd nog MarMar en Cattie. Het is nog wel vroeg, dus die komen ook nog wel. Maar ik gok toch een beetje op een bevalling van MarMar, omdat het bij haar toch al een paar dagen goed rommelt.

O ja, ik ben dus nog steeds zwanger.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:17:23 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_38360712
Ik ben ook nog steeds zwanger hoor!
Gisteren had ik een complete off-day, men wat was ik chagerijnig/huilerig/boos op mezelf.... Gelukkig gaat het qua humeur wel weer wat beter vandaag. Lichamelijk gaat het nog steeds hetzelfde, constant gerommel, maar niet heel erg en het zet niet door. Vanochtend kon ik wel onwijs moeilijk uit bed komen, ik had direct steken bij mijn schaambod. Gelukkig trok dat na een half uurtje redelijk weg.

Martineke, heel veel succes morgen!!
En marMar, ik hoop voor je dat je nu aan het bevallen bent!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:28:01 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361040
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....
Ik vind het wel spannend merk ik.
Alles zag er prima uit.
Wat ben ík opgelucht zeg....

En we krijgen een jongen. Hij lag vol met zijn geslacht in beeld!
Al zouden we het niet hebben willen weten, dan nog had ik het meteen gezien!
Ik heb van begin af aan dat ik zwanger was gevoeld dat het een jongen is. En dat terwijl ik eigenlijk heel stiekem een meisje toch wel erg leuk had gevonden. Ik ben dolgelukkig dat alles er goed uitziet, maar ik merk dat ik ook afscheid moet nemen van de hoop op een meiske....
Ook daarom vind ik het wel fijn om nu al het geslacht te weten.

Gek he, beetje dubbel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:29:02 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_38361071
Martineke, ik hoop dat je de spanning volhoudt, nog minder dan een dag wachten
Ah, cattie is er ook nog
Ben benieuwd naar MarMar idd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:33:01 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38361237
Moonah, gefeliciteerd met jullie goede echo en jullie jongentje natuurlijk!
Ik herken dat dubbele gevoel wel een beetje hoor. Niet dat wij het weten, maar stiekum is mijn hoop op een meisje toch groter dan ik zou willen. Ik zal straks heel blij zijn met een ventje, maar om dan dat hele idee van een meisje op te geven...
En nee, we gaan niet voor een derde.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:34:53 #67
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361316
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gefeliciteerd met jullie goede echo en jullie jongentje natuurlijk!
Ik herken dat dubbele gevoel wel een beetje hoor. Niet dat wij het weten, maar stiekum is mijn hoop op een meisje toch groter dan ik zou willen. Ik zal straks heel blij zijn met een ventje, maar om dan dat hele idee van een meisje op te geven...
En nee, we gaan niet voor een derde.
Dank jewel. Ik ben ook blij dat je het dubbele gevoel herkent. Ik merk echt dat mijn tranen best hoog zitten. En daar voel ik me dan ook weer zo lullig om. Alsof ik niet gelukkig ben met ons kindje...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:36:02 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361359
Maar het voelt zo nieuw. Ik heb mezelf altijd met een dochter voorgesteld. Ik kan me ook nog niets voorstellen bij een zoon...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:36:15 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38361368
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Alles zag er prima uit.
Wat ben ík opgelucht zeg....

En we krijgen een jongen. Hij lag vol met zijn geslacht in beeld!
Al zouden we het niet hebben willen weten, dan nog had ik het meteen gezien!
Ik heb van begin af aan dat ik zwanger was gevoeld dat het een jongen is. En dat terwijl ik eigenlijk heel stiekem een meisje toch wel erg leuk had gevonden. Ik ben dolgelukkig dat alles er goed uitziet, maar ik merk dat ik ook afscheid moet nemen van de hoop op een meiske....
Ook daarom vind ik het wel fijn om nu al het geslacht te weten.

Gek he, beetje dubbel.
Een knul! Wat leuk!
Maar ik snap je dubbele gevoel volgens mij wel. Natuurlijk wil je dat het gezond is, maar ik kan me best voorstellen dat je een lichte 'voorkeur' hebt hoor. Ik kan ook helemaal wegzwijmelen bij het idee van een meisje met jurkjes en getut terwijl ik me niet zo veel bij een jochie kan voorstellen. Toch zou het me uiteindelijk niet uit maken zeg maar, maar je dagdroomt wel eens.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:39:35 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38361494
Ik denk dat er best veel mensen dit hebben hoor. Het hangt alleen nog best in een taboe-sfeertje.
Natuurlijk ben je gelukkig met je kindje en zeker als het er eenmaal is. Dan maakt helemaal niks meer uit als het maar gezond is en 1 blik van hem op jou zal je volledig doen smelten. Dus voel je niet schuldig.

en ineens denk ik weer hoe het was toen ze Léon bij me hielden. Hij huilde heel hard en toen hij mij hoorde/zag was hij ineens stil.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:42:09 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361590
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan ook helemaal wegzwijmelen bij het idee van een meisje met jurkjes en getut terwijl ik me niet zo veel bij een jochie kan voorstellen.
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.
Maar dan denk ik: "Mens, doe niet zo oppervlakkig."

Op wat dieper psychologisch niveau weet ik dat het voor mij ws juist heel goed is dat ik een jongen krijg. Ik heb een vreselijk complexe en destructieve relatie met mijn moeder gehad (ach, welke vrouw niet... ). Ik ben daar erg door in de knoop gekomen in mijn leven en heb hard gewerkt patronen te doorbreken. En dat is me ook gelukt. De relatie met mijn moeder is nu veel beter en nog steeds groeiende. Bij een meid zouden die patronen weer ontzettend op de loer hebben gelegen. En bij een jongen wordt dat sowieso allemaal anders en nieuw. Mss kunnen jullie hier niets mee, maar vanuit dat perspectief ben ik weer heel blij met een menneke. Dat wordt voor mij makkelijker denk ik.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:43:13 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361624
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat er best veel mensen dit hebben hoor. Het hangt alleen nog best in een taboe-sfeertje.
Natuurlijk ben je gelukkig met je kindje en zeker als het er eenmaal is. Dan maakt helemaal niks meer uit als het maar gezond is en 1 blik van hem op jou zal je volledig doen smelten. Dus voel je niet schuldig.

en ineens denk ik weer hoe het was toen ze Léon bij me hielden. Hij huilde heel hard en toen hij mij hoorde/zag was hij ineens stil.
Wel fijn om dit even met jullie te delen.
Idd het is toch een soort taboe, ook bij mezelf merk ik.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:43:41 #73
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38361636
Moonah.... Een zoon, wauw!
En met dat omschakelen, daarin ben je echt, echt, echt niet de enige. Ik heb mijn hele zwangerschap gedacht dat ik een meisje zou krijgen. (Wat dus ook zo was, makkelijk zat met 50 % kans ) Toen lief tegen het einde van mijn zwangerschap zei dat het ook weleens een jongen zou kunnen zijn had ik daar ook moeite mee. Ik was nog steeds gelukkig dat ik een kindje verwachtte, maar ik moest ook wel slikken. Een boel slikken. Niet dat het minder leuk zou zijn, maar gewoon, anders dan verwacht.
Dat gevoel zegt niks over jouw gevoel en liefde voor je zoon, maar meer over het aanpassen van je verwachting. En dat is soms best moeilijk, helemaal onder invloed van hormonen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:45:42 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361707
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:43 schreef Lishe het volgende:
Dat gevoel zegt niks over jouw gevoel en liefde voor je zoon, maar meer over het aanpassen van je verwachting. En dat is soms best moeilijk, helemaal onder invloed van hormonen.
Da's een goede.
Al was de verwachting wel een jongen. Dus bij mij meer aanpassen van de hoop.
Dit helpt wel relativeren!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:49:44 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38361846
Oh, en wat ik wel helemaal geweldig vind aan een zoon:
Mijn vader is overleden toen ik 4 jaar was. Nu kan ik ons kind echt met zijn roepnaam vernoemen naar hem.
Een dochter zou met haar tweede naam vernoemd worden.

Pff, ik post maar even alles wat door me heen schiet hoor.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:52:10 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38361925
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.
Maar dan denk ik: "Mens, doe niet zo oppervlakkig."
[...]
Daar hebben we op 'naailes' jaja, ik ben nou eenmaal heel truttig! ook hele verhandelingen over gehad. Dat je voor meisje gewoon veel leukere dingen kan maken met gekke stofjes en rouches en aparte zakken etc. etc.

Maar goed, het gaat vast helemaal goedkomen met jullie kereltje hoor!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:52:52 #77
94046 PM-girl
pi_38361958
Moonah, fijn dat alles goed was!!
Een jongen, leuk hoor!! Het lijkt me toch wel leuk om het te weten, al kiezen wij nu nog voor de verrassing, en ook ik hoopheel stiekem op een meiske.
Al vind ik een jongen net zo leuk, precies als wat jullie beschrijven. Ook hebben we voor een meisje meer naamkeus tot nu toe!
Maar boven al fijn dat het gezond is!! geniet er van!

* pm-girl naar buiten kijkt en blij is dat ze vrijdag naar het zonnige zuiden rijdt!
*
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:55:23 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_38362052
Gefeliciteerd Moonah met de goede echo!
En een jongentje, tja, het is anders dan een meisje, maar vast net zo leuk uiteindelijk!

Ik vind die geslachtsdiscussies altijd erg moeilijk, mijn schoonmoeder wilde namelijk graag een dochter, maar kreeg 2 zoons en heeft haar jongste zoon (mijn zwager) altijd nagedragen dat hij geen meisje is. Zo afschuwlijk vind ik dat. En hiermee bedoel ik absoluut niet dat Moonah of wie dan ook hier dat ook zou doen, maar die associatie heb ik met het onderwerp. En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:56:06 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38362068
O PM, ga eens even lekker jaloers zitten maken zeg.

BE, heb je al eens gezocht naar stof voor jongenskleren dan? Da's bijna nog moeilijker. Vooral voor de zomer. Op de markt kom je voor broeken in de zomer niet veel verder dan denimstof en voor bloesjes ofzo saai saai saai.
Er zat hier een winkeltje waar je wel leuke stoffen kon krijgen voor jongentjes, maar die zijn er mee gestopt. Mijn moeder naait veel voor haar kleinkinderen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:57:35 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362116
Hmm als er nou iemand een kledinglijn voor jongens begint... gat in de markt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:59:53 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38362176
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:03:14 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_38362268
Moonah, ook ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Ik had ook altijd het idee dat als ik een kind zou krijgen dat het een meisje zou zijn en toen Liam op de echo een jongen bleek te zijn moest ik echt ff slikken. Maar ook is het echt zo dat het je uiteindelijk niks uitmaakt. Nu kan ik het me weer niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgen

Zeg, ik ben zo moe he de laatste tijd, Nick is nu maar floradix gaan halen en gedroogde abrikozen enzo, want ik denk dat het ijzer tekort is, maar nu ben ik er ook misselijk bij. Iemand die dat herkent? (als het zo blijft ga ik het vragen aan de huisarts ofzo hoor)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:03:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362288
Maar dan nog... veel mensen willen hun jochie's toch redelijk stoer aangekleed hebben en dan is de keuze niet zo heel erg ruim.
Maar de keuze aan stoffen voor jongens is echt bedroevend. Denim, een ruitje en wat legergroene tricot en dan heb je het wel gehad.
pi_38362301
Het kan nog veranderen hoor, Moonah. Eerst had ik altijd al de voorkeur voor een meisje en was ook bang voor de teleurstelling moest het een jongen zijn. En toen vonden we een leuke jongensnaam en spraken we raar genoeg steeds over '...' (de jongensnaam). Nu hebben ze het bij ons nog niet echt kunnen zien, maar bij de laatste echo hadden ze een klein beetje een vermoeden dat het een meisje was. En nu voelt dat weer raar om aan te passen in ons hoofd.

Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:04:40 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_38362322
heb je wel eens naar de keuze in jongesschoenen gekeken in vergelijking met de meisjesschoenen?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:05:55 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362367
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef cattie het volgende:
En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
Vreselijk...

Ik hoorde net bij mijn moeder ook een teleurstelling in haar stem. Ook al probeerde ze dat met een enthousiaste intonatie nog zo goed te verbergen. Maar wellicht ervaart ze eenzelfde soort teleurstelling als ik.

Qua kleding: Ik zie bijna nooit écht leuk geklede mennekes in mijn groep. Eéntje wel, dus het ís mogelijk!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:07:57 #87
108648 cattie
lieve moeder
pi_38362445
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:08:00 #88
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362450
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef dutchie het volgende:
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
Ik vind het serieus een goed idee ook eigenlijk
Ik had vroeger best een mode-opleiding willen doen namelijk, maar nooit genoeg spul gemaakt om te laten zien dus niet aangenomen uiteraard. En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
©Dumbo
pi_38362474
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.

Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken. Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:09:42 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362493
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan nog veranderen hoor, Moonah.
Nou nee, die piemel zat er overduidelijk!
Ik snap je wel hoor.
quote:
Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
Een meisje kunnen ze itt een jongen vaak niet met 100% zekerheid zeggen, zei de echoscopiste.

Dames, wederom bedankt voor de begrijpende woorden.
Dat helpt écht!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:10:27 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362520
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef cattie het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!
Wellicht heeft ze nog eea in dozen op zolder staan.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:11:53 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362569
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef texelonia het volgende:
En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
pi_38362588
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef Moonah het volgende:

Ik snap je wel hoor.
Ja, ik vind het gewoon raar van mezelf dat ik eerst dacht dat ik teleurgesteld ging zijn bij een jongen en nu is het bijna het omgekeerde gevoel. Dus het zal wel niet uitmaken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:14:19 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362648
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.

Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken. Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
Het lijkt me idd heel raar als het anders blijkt te zijn dan je denkt.
stinkie heeft ooit eens een onderzoek gelezen en daarin stond dat duikers die regelmatig duiken alleen maar meisjes kunnen maken. Inmiddels is het tegendeel a lang bewezen maar hij denkt nog steeds dat er meer kans is op een meid. En toen zei ik dus ook dat het dan tegen die tijd wel even heel raar zal zijn als het toch een knul blijkt te zijn dus dat ik me daar niet te veel op vast wilde pinnen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:15:42 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362701
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan dan
©Dumbo
pi_38362702
Wij dachten ook meer aan een jongen, maar toen m'n oma hoorde dat ik zwanger was feliciteerde ze mijn moeder al met haar kleindochter. Die had dus duidelijk een andere verwachting, en kreeg gelijk zo bleek later.
Wat dit kindje is.. jongetje en meisje zijn allebei erg welkom. Ik had vroeger wel een grote broer willen hebben, nooit gehad en dat kan ik voor Myrthe helaas ook niet meer regelen, maar kleine broertjes en zusjes zijn ook leuk.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:17:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362776
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef texelonia het volgende:
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan dan
Geeft toch niet? Je bent nog jong! En over 10 jaar wil men nog steeds leuke jongenskleding.
pi_38362800
Ha Moonah, ik zou echt precies hetzelfde hebben (incl. dat "relatie met je moeder" al was dat bij mij niet echt destructief maar wel complex dus....). Mijn vriendin was vorige week hier, en die zei ook dat ze hartstikke gek was op d'r knulletje, maar een meisje....

En ja, die kleertjes. Er is echt weinig leuks voor die kleine mannen, ik vind dat echt heel raar. Een gat in de markt inderdaad
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:51 #99
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_38363446
Ha, een herkenbare discussie
Ik had nooit stilgestaan bij het feit dat ik een jongen zou kunnen krijgen en toen dat dus wel zo bleek te zijn, had ik daar ook wel ff moeite mee. Ik kom zelf uit een meidengezin, ik had een nichtje, dus ik had zoiets:wat moet ik nou met een jongen? Kon me er gewoon niks bij voorstellen Nu ie er is, wil ik 'm voor geen goud kwijt hoor en je groeit er eigenlijk vanzelf in mee.
Leuke kleren vinden is idd een drama, voor meisjes is er altijd 2x zoveel keuze. Stiekem zit ik er wel eens naar te loeren, maar ik ben er van overtuigd, dat als wij voor een tweede gaan, dat weer een knul zal worden. Een meisje is, denk ik, niet voor ons weggelegd.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:59 #100
640 snoopy
peanuts
pi_38363451
Eerst nog even de nieuwe zwangeren feliciteren! Hierbij speciaal een voor Poemojn, Beefcake en natuurlijk Slaapmeisje

Hier geen enkel probleem met het kopen van jongenskleren hoor
Alhoewel ik behoorlijk weg kan smelten bij kleine jurkjes en badpakjes vind ik jongenskleren ook zo leuk omdat ze stoer zijn.
Wij weten ook deze keer niet of we een jongetje of een meisje krijgen. Ik vind het juist zo leuk om te fantaseren over allebei. Maar ik snap wel dat anderen het wel willen weten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:42:14 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38363595
Hč hč Snoop, ik dacht al waar blijft ze nou? Ik zag nl. van de week al in Slaapmeisjes-topic dat je weer terug was van vakantie.
Lekkere vakantie gehad en alles goed met je?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:43:48 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_38363643
dutchie, jij gebruikt of gebruikte ook floradix he? had je daar snel resultaat van?

Haai snoop, WB
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:50:03 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38363863
Ja, ik gebruik het nog iedere dag. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet direct het effect merkt, dat komt met een week, hooguit 2.
Mijn hb-gehalte is nog steeds goed en voel me ook minder moe.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:52:33 #104
640 snoopy
peanuts
pi_38363974
we zijn er weer ja.
Was lekker maar ook wat minder doordat Morris niet helemaal ok was.
Met mij gaat het best goed eigenlijk. Beetje moe en last van mijn liezen maar verder groeit en bloeit het allemaal prima

Ik ga denk ik ook weer aan de floradix. Heb het idee dat dat best goed hielp.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:55:09 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_38364092
Ik zat al een week aan de roosvicee ferro, maar dat deed weinig en ik vind het echt zo vies. Ik had van dutchie gelezen dat ze de floradix door vruchtensap deed, dus door de jus d'orange gedaan en dat is prima! schijnt de opname ook te bevorderen. Ik hoop op resultaat, want ik ben zo moe, ben er echt lamlendig van en jankerig. snoop, vertel eens over morris in dreumes topic als je wilt?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:54:18 #106
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38366462
Belana, komt het ook niet doordat je in het laatste deel van je zwangerschap komt? (die moeheid dan?)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:57:35 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_38366583
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?
stormy waters...
sailin'
pi_38366645
Moonah, fijn dat de echo zo goed was. En leuk een knul!!

Er is qua kleding over het algemeen idd meer leuks voor meiden te vinden dan voor jongens, maar bij de H&M in Delft hebben ze ook hele leuke jongenskleding!

Ik had altijd al het gevoel dat we een meid zouden krijgen. Ik kom ook uit een meidenfamilie. Mijn oma heeft 4 dochters, 9 kleinkinderen waarvan 6 meiden en (nu dan) 5 achterkleinkinderen waarvan dat ook weer 4 meidne zijn.

Mocht er hier nog een tweede komen zou ik een knul toch ook wel heel leuk vinden hoor, maar het getut enzo met een meisje vind ik ook super! Ik hou wel van dat tutten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:12:58 #109
103793 kozakken
Living the life
pi_38367092
Wij weten ook wat onze kleine puck gaat worden. (met 99% kans ) Ik vind het een fijn idee dat we onze ideeen wat meer kunnen toespitsen. Dat ik veel meer voor me zie hoe ons gezinnetje er strakjes uit gaat zien (geslachtswijs )
Afscheid van de ene droom en meer toegankelijk voor de andere. Dat is het gevoel wat wij kregen na afloop van de echo. We keken elkaar eens aan en wisten genoeg..

Oh.. en over jongenskleding. Het is even zoeken, maar dat heeft ook te maken met het vinden van een 'eigen stijl' op het gebied van jongenskleding. Ik vind dat Jonne er vaak gewoon heel stoer uitziet. Mix van Hema, H&M, tweedehands kledingbeurs, af en toe een merkkleding, Hier en Ter Stal en soms aangevuld met leuke dingen (vooral shirts e.d.) van de zeeman. Veel zo her en der en uitverkoop

Oh ja, bij de vk was vanmorgen alles weer goed. Moet nog 4 weken tot off. zw. verlof en a.s. vrijdag weer naar arbo. Vk raadde aan om toch maar te proberen in de ziektewet te blijven. Belasting vond ze toch wel toenemen met lagere bloeddruk, laag hb, steeds zwaarder worden kindje en rug- en bekkenklachten.... Nu zelf in m'n hoofd nog nadenken over wat ik wil of voor me zie. Emotioneel is dat lastig!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:16:45 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38367234
Haai. Ik ben ziek en bah, wat is dat toch niet fijn.

Moonah, gefeliciteerd met de goede echo! Dat is super natuurlijk. En verder kan ook ik me voorstellen dat je dat dubbele gevoel hebt. Ik dacht bij Maria dat het een jongetje was en merkte mijn extra blijdschap pas bij haar geboorte, toen ze dus een meisje bleek te zijn. Mijn moeder -de nuchterheid zelve- zei toen dat ze het gevoel heeft dat stiekem elke moeder hoopt dat de eerste een meisje is. geen idee of dat waar is, maar ik herkende het op dat moment wel.
Ik denk dat jij een heel leuk jongetje krijgt. Net zo leuk als mijn persoonlijke favorieten knipoog Kai, Julius en Morris . Dat denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:20 #111
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38367472
Sugarmeisje; beterschap!!!! Bah bah, ziektes van zwangere meisjes zouden verboden moeten worden. Ps- ik had ook niet gekund vandaag..... heb zo een afspraak met DE boer... spannend. Ik bel je nog
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:29:27 #112
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38367678
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?
Ok, als het aan je hb ligt is het goed te verklaren natuurlijk! Daar heb ik na de bevalling van Noa ook last van gehad en ik weet hoe die moeheid voelt. Erg vervelend is dat!
Hier gaat het niet zo heel lekker, ik voel me vaak erg moe en misselijk, maar ach... als het maar lukt om de kinderen een leuke dag te bezorgen en een paar dingetjes in het huishouden klaar te krijgen vind ik het allang goed. Noa is helaas ook vaak huilerig de laatste tijd (misschien een sprongetje ofzo) en dat is wel vermoeiend. Maar goed, ik stop haar gewoon 2 keer per dag in bed, en ik denk dat het vandaag drie keer wordt want ze ligt er nu al voor de tweede keer in.
Lief dat je ernaar vraagt trouwens!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:31:33 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38367761
Sugar, beterschap trouwens!! lees nu pas dat je ziek bent. Da's niet leuk, maar éxtra niet leuk als je zwanger bent...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41:03 #114
105888 renzell
pi_38368076
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:44:09 #115
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38368202
Ik heb al een week of 2 "gerommel" in mijn onderbuik (rechts), en doet best pijn. Het is meestal om de dag en soms lijkt het wel hard aan te voelen (god wat is het omschrijven van een gevoel soms moeilijk). Ik ben nu 17,5 week, het is ook altijd op 1 plek. Als je het kindje voor het eerst voelt voel je toch een soort bubbeltjes, niet dat het pijn doet zo vroeg? Beetje onsamenhangend verhaal, sorry, maar weet niet of ik me zorgen moet maken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:45:06 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38368233
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
[...]voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... [...]
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?
pi_38368246

Wil je alvast wat kikkervisjes van ons overnemen Moonah?

Beterschap Sugar!

Suzanna, is je huishoudelijke hulp al begonnen? En werkt ze lekker door?
Als je maar kookt en een beetje stofzuigt en wast dan valt het huishouden verder wel mee toch (mits die hulp de rest doet)?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:47:27 #118
105888 renzell
pi_38368333
Ha ha, BE, ik haat(te) voetbal ook. Maar nu wil ik niets liever dan over 5 jaar langs de lijn staan gillen als er 11 van die kleine mannetjes achter een TE grote bal aan rennen hollen.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 13:51:56 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38368496
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef PM-girl het volgende:

Ik ga zo maar weer eens bellen met vk en ha en leidinggevende, om te zien wat wijsheid is mbt werk. Het zit me ook niet helemaal lekker dat ik in de ziektewet zit maar wel op vakantie ga, al weet ik wel dat dit geen gewone ziektewet en zo.

En de stress voor het inpakken is ook al toegeslagen, terwijl we maar zo weinig mee hoeven te nemen...
Ziek ten gevolge van zwangerschap . Betekent rust rust rust. En wat krijg je op vakantie?

Martineke Ben benieuwd.

Ik gebruik ook dat floradix btw. En na een week merkte al zeer duidelijk het verschil. Het gaat beetje bij beetje beter. Maar ik moet morgen wel bloed laten prikken. Er zal worden gekeken naar ijzergehalte en men wil zwangerschaps suiker uitsluiten.

Maar goed. Ben nu toch weer ziek thuis. Griep .

En ik heb een afspraak gemaakt met de VK . Ik ben zo benieuwd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:52:07 #120
640 snoopy
peanuts
pi_38368505
Sugar, beterschap
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?
nee hoor. Ik hoop vurig dat die van mij niet op hockey of korfbal wil. En juist wel op voetbal
pi_38368541
Bij Isis wisten we niet wat we zouden krijgen en vond ik allebei erg leuk. Toen Isis er was , voelde ik me wel heel gelukkig dat het een meisje was , ik voel me meer een meisjes mama.
Dat merkte ik destijds al bij mijn nichtje dat meisjes zo leuk zijn en toen ik een neefje kreeg vond ik hem een stuk minder leuk , maar dat komt meer door de ouders en de opvoeding zoals zij die geven. Het kan een heel leuk kereltje zijn hoor.
Toen kwam de 2e zwangerschap. Een jongen vond ik dan ook wel heel leuk , ook voor Yoopy omdat we tenslotte al een dochter hebben. Maar practisch gezien is een dochter ook wel erg leuk en handig.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:53:12 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_38368555
Wat grappig die discussie over jongens en meisjes. Ik heb er van allebei 1 en ben daar echt heel blij mee. In de praktijk vind ik heb ik het idee dat een jongetje iets makkelijker en knuffeliger is, maar dat ik kan ook komen omdat hij nummer 2 is natuurlijk. En wat betreft leuke kinderkleding: die van mij maken alles zo snel vies dat ik niet meer ga voor mooi en schattig maar voor praktisch. En dan heb je toch meer keus bij de jongenskleding!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 13:53:19 #123
16000 nikky
pi_38368560
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
Opgevoerde brommers.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:54:54 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_38368621
suzanna, ik vind het met 1 peutertje erbij al zwaar (wordt nu ook steeds zwaarder natuurlijk) dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt Ik hoop dat je regelmatig een beetje steun uit je omgeving hebt en soms ff rust kan nemen.
stormy waters...
sailin'
pi_38368909
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:
Maar het voelt zo nieuw. Ik heb mezelf altijd met een dochter voorgesteld. Ik kan me ook nog niets voorstellen bij een zoon...
ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, joh
nu wilde ik altijd al jongens ( al was een meisje uiteraard net zo welkom geweest), dat dat scheelt

jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.

Op het speelgoed ws na, geldt een en ander dubbel zo sterk mochten ze lid van The Pink Team blijken

en geen leuke kleertjes voor boys? hoe kom je daar nu toch weer bij????

Oh en ze kunnen varieren met plassen, staand of ziitend, haske handig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 14:12:02 #126
16000 nikky
pi_38369256
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, joh
nu wilde ik altijd al jongens ( al was een meisje uiteraard net zo welkom geweest), dat dat scheelt

jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.

Op het speelgoed ws na, geldt een en ander dubbel zo sterk mochten ze lid van The Pink Team blijken

en geen leuke kleertjes voor boys? hoe kom je daar nu toch weer bij????

Oh en ze kunnen varieren met plassen, staand of ziitend, haske handig
En ze zijn vast niet bang voor beestjes
pi_38369414
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef nikky het volgende:

[..]

En ze zijn vast niet bang voor beestjes
Nee, ik roep ze altijd als er een wesp in huis is
Dan ga ik laf achter de deur staan ( dat helpt namelijk ) en dan vangt mijn oudste zoon de wesp in een glas

Met rare dan wel nare mannen aan de deur scheelt het ook als mijn 2 koppen groter dan ik zoon achter me staat

Rust je lekker uit, Nikky, vooral de eerste maanden belangrijk, he, geen stress en zo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:16:54 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38369446
Belana, ik vond de zwangerschap van Emma ook extra zwaar toen ik Noa had rondlopen... en nu zal t inderdaad nog wel wat zwaarder worden. Maar goed, ik denk dat het allemaal wel goed komt, ik heb best veel hulp van mijn man, mijn moeder is gisteren geweest en heeft me erg geholpen én ik heb hulp in de huishouding...

Poemojn, vorige week dinsdag is het meisje geweest (de huishoudelijke hulp dus ) en ze werkte goed en netjes! Ook is ze erg aardig én ze is maar ietsje jonger dan ik dus dat praat ook wel makkelijk. Best gezellig vond ik het eigenlijk! Ze kan ook af en toe oppassen op onze kinderen dus dat is helemaal geweldig. Vrijdag komt ze weer, en dan heb ik weer heel wat voor haar te doen ...

Sweaty, als je je zorgen maakt gewoon even naar de verloskundige bellen. Ik weet niet wat het is, maar het is ook lastig om daar iets over te zeggen als het over pijn bij iemand anders gaat. Gewoon even de vk bellen dus!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:18:36 #129
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38369519
Over de jongens-meisjes discussie: wij willen nu wel graag een jongetje, lijkt me heel anders dan een meisje en ook heel erg leuk. Vrienden van ons hebben een jochie die net ietsje jonger is dan Noa, en dat is zo'n leuk kereltje... ... mijn zus heeft drie jongens en dat zijn ook allemaal erg leuke kinderen. Het lijkt me wel spannend trouwens, een jongetje opvoeden... ben nu al zo gewend aan meisjes
pi_38369567
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef sweaty het volgende:
Ik heb al een week of 2 "gerommel" in mijn onderbuik (rechts), en doet best pijn. Het is meestal om de dag en soms lijkt het wel hard aan te voelen (god wat is het omschrijven van een gevoel soms moeilijk). Ik ben nu 17,5 week, het is ook altijd op 1 plek. Als je het kindje voor het eerst voelt voel je toch een soort bubbeltjes, niet dat het pijn doet zo vroeg? Beetje onsamenhangend verhaal, sorry, maar weet niet of ik me zorgen moet maken.
ms gewoon je dikke darm of zo die wat in de knel zit even, of de inhoud ervan
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 14:21:12 #131
16000 nikky
pi_38369615
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Rust je lekker uit, Nikky, vooral de eerste maanden belangrijk, he, geen stress en zo
Das best lastig, geen stress.
pi_38370588
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Suzanna het volgende:
Over de jongens-meisjes discussie: wij willen nu wel graag een jongetje, lijkt me heel anders dan een meisje en ook heel erg leuk. Vrienden van ons hebben een jochie die net ietsje jonger is dan Noa, en dat is zo'n leuk kereltje... ... mijn zus heeft drie jongens en dat zijn ook allemaal erg leuke kinderen. Het lijkt me wel spannend trouwens, een jongetje opvoeden... ben nu al zo gewend aan meisjes
Haha, ik heb precies hetzelfde tav een mogelijk meisje. Geen idéé wat en hoe
Overigens ben ik zelf heel sterk van het "ast maar gezond is" hoor, een jochie is hier net zo welkom. Ik vraag me gewoon vaak al zwijmelend af hoe het nou zou zijn als...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:52:57 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38370663
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef snoopy het volgende:
Sugar, beterschap
nee hoor. Ik hoop vurig dat die van mij niet op hockey of korfbal wil. En juist wel op voetbal
Ik wil dan een klein honkballertje! Korfbal ook liever niet.
Aggos, arm kind... en het moet nog gemaakt worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:53:49 #134
640 snoopy
peanuts
pi_38370695
Oh, en jongetjes willen later toch altijd met hun moeder trouwen?

Suzanna, jij ook nog gefeliciteerd trouwens!
pi_38371086
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lief en ik willen ook geen voetbal (of scouting, fanfare etc.) We zeiden allebei dat we hoopten dat het dan maar slimme nerdjes worden, met brilletjes en op blokfluitles. En als ze op hun ouders lijken dan komt dat dubbel en dwars wel goed

Overigens lijken puberjongens me dan weer leuker dan meisjes, idd zwanger en stomme kerels die hun hart breken enzo. Dan maar de eerste biertjes die niet zo goed vallen enzo (hoewel mijn oom mijn nichtje al ging ophalen na het stappen met standaard een emmer in de auto....)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:06:51 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38371143
BE, gewoon sturen met die hap, heel enthousiast doen over honkbal...
Dank je Snoopy!

Oh ja, van mij hoeven de kinderen niet op sport... als ze maar een muziekinstrument willen leren (zo heeft iedereen weer wat he...ik heb zelf vroeger ook nooit aan 'een sport' gedaan, vond het niet interessant, maar als mijn kinderen dat wel willen mag dat wel natuurlijk, mijn man heeft weer 12 jaar gevoetbald dus die zal dat wel leuk vinden)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:08:27 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38371186
Syrena, pubermeisjes zwanger??!! waar maak je me nu allemaal bang voor.... ik heb twee meiden!! (wil daar helemaal niet aan denken, ze gaat schattige pubermeisjes worden, net zo braaf en lief als hun moeder )
pi_38371239
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier zijn de grappen over hubbie als peanutball coach ook al niet van de lucht.
Maar ik vind bijna alles best, als er maar gesport wordt en het geen paarden of majorette meisje wordt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:25:26 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38371854
Martineke... Nog 1 nachtje!!! Dan is Maxim grote broer en jij mama van twee (2!!) kindjes!!!! Ik hoop dat je niet te zenuwachtig bent voor De Keizersnee, en dat alles in het teken staat van Lief en Klein en Mooi morgen. Ooooo, ik vind het zo spannend voor je! Succes lieve mama!! Nog 1 nachtje (door)slapen met dikke buik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38372446
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Lief en ik willen ook geen voetbal (of scouting, fanfare etc.) We zeiden allebei dat we hoopten dat het dan maar slimme nerdjes worden, met brilletjes en op blokfluitles. En als ze op hun ouders lijken dan komt dat dubbel en dwars wel goed
Ik projecteer mijn eigen grote gemis dat ik nooit op voetbal mocht omdat ik een meisje was straks lekker op mijn zoontjes, puh!
Nee hoor, ik zou het leuk vinden, maar onze buurjongen judoot op hoog niveau en die mensen zeggen dat ze onze jongste graag eens meenemen omdat hij qua bouw en kracht heel dicht bij het ideaal zit voor een judoka. Heb niks met judo, maar als hij het leuk vindt, dan leer ik wel weer wat bij over koka's en ippons etc.
Geen woorden maar dahaden
quote:
Overigens lijken puberjongens me dan weer leuker dan meisjes, idd zwanger en stomme kerels die hun hart breken enzo. Dan maar de eerste biertjes die niet zo goed vallen enzo (hoewel mijn oom mijn nichtje al ging ophalen na het stappen met standaard een emmer in de auto....)
Haha, dáár wil ik nog helemaal niet over nadenken. Van die hangpubers op je bank waar geen woord meer uitkomt maar een hoop drank ingaat, laat staan tienerzwangerschappen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38372577
moonah, ik kan me je gevoel ook wel voorstellen, maar over het voordeel van de minder gecompliceerde moeder-zoon band kan ik je vertellen dat ik dat inderdaad zo ervaren heb, en het is echt heel bevrijdend, heerlijk. echt, een zoon hebben is super! en wat mooi dat je 'm naar je vader gaat noemen.
pi_38373856
Succes morgen Martineke!

Mijn man (wennen zeg) is vooral bezig met meisjesnamen, ik moet hem er echt aan herinneren dat we statistisch ook nog een kans hebben dat het een jongen wordt. Een jongen lijkt me wel leuk, er zijn veel meisjes geboren in onze omgeving de laatste maand en een jongen is ws wat stoerder. Ik vind dat wel leuk, mee boomhutten bouwen over sloten springen en rommel maken. Maar als het een meisje wordt, leer ik die wel slootje springen. Kan ook.
Je leeft maar 1 keer
pi_38373986
Hé, Tosca is er weer. Nog gefeliciteerd met je huwelijk

Wennen hč "mijn man"
pi_38374118
Ik was zo druk met alles. En ik had eigenlijk ook niks te melden. Ben gewoon dik.

Het went nog steeds niet, ik moet ook steeds bedenken dat ik nu een andere naam heb. Maar ik ben heel blij dat we eerder zijn getrouwd. Nu is tenminste ook alles goed geregeld mocht de baby eerder komen, dat vind ik een grote geruststelling.
Je leeft maar 1 keer
pi_38374233
tosca & j, gefeliciteerd!!
pi_38376039
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:08 schreef Suzanna het volgende:
Syrena, pubermeisjes zwanger??!! waar maak je me nu allemaal bang voor.... ik heb twee meiden!! (wil daar helemaal niet aan denken, ze gaat schattige pubermeisjes worden, net zo braaf en lief als hun moeder )
Sorrhieieie! Tip: beugels en brilletjes dan gaan ze pas achter de kerels aan als dat allemaal achter de rug is als ze 30 zijn ofzo....
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:15:16 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38376045
Gut, Tosca in de tussentijd getrouwd? Ik heb echt even wat gemist.
Gefelicitieerd hoor!
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]
En wat dacht je hiervan:
Jongens komen met foute vrienden thuis. Staat er ineens politie voor de deur. Maakt zijn vriendinnetje zwanger (it takes 2 to tango remember?)

Vaak wordt er (voornamelijk door jongentjes-ouders) de nadelen van de meisjes genoemd. Maar met jongens kun je net zoveel of misschien wel nog meer problemen krijgen.

Kortom, waar beginnen we eigenlijk aan met zijn allen?
pi_38376153
De kans dat je dan zelf je kleinkind moet opvoeden is kleiner dus je bent er net iets eerder vanaf

En Tosca nog gefeliciteerd!
pi_38376178
Martineke heel veel suc6 morgen!!!

Tosca gefeliciteerd met je huwelijk!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:22:19 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38376300
Wat leuk om al jullie reacties te lezen op mijn 'teleursteling'.
Dat doet me nou écht heel goed! Vooral ook het feit dat sommigen (Syrena en Bix) beamen dat een moeder-zoon relatie ws minder complex is. Een collega van me zei dat vanmiddag ook al. En zij kent mij en mijn verhaal van nabij. "Moonah, een jongen is juist góed voor jou."

Inmiddels ben ik al wat meer aan het idee gewend hoor. Ik heb in de auto de hele tijd de naam zitten oefenen.
"Jan de Vries.
Hallo, ik ben Jan de Vries.
Jaaaaan-tje, eeeeetuh!
En nu luisteren Jan de Vries! "

En op mijn werk ben ik eens heel bewust gaan kijken naar jongenskleding. Hm, het zal idd een kwestie worden van je smaak daarin ontwikkelen en de weg weten te vinden. Wat ik me vanmiddag pas overigens wél bedacht, en dat vind best typisch, is dat ik over het algemeen meer jongetjes dan meisjes als 'lieverdjes van de juf' heb (gehad).
Sorry, hoe professioneel ook, een juf is ook maar een mens.

Sugar, beterschap!
En Belana, sterkte!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:24:27 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38376382
Oh, en renzell, om jouw 'schets van de toekomst' heb ik hartelijk moeten lachen!
Mijn lief komt uit een waar voetbalnest, dus dat zal me wat worden!
En poemojn, die kikkervisjes, daar teken ik voor!
Gelukkig is deze mama niet bang voor spinnen, torren, kikkers, wespen etcetc. Alleen muizen.... Brrrrr.
pi_38376417
Ik denk dat een jongen ook beter voor mij zou zijn
Ik krijg er alweer meteen heul erg zin in....jeez....

Maar goed, ik laat me maar verrassen wat betreft het wanneer, het hoe en het wat
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:30:53 #153
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38376639
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:25 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat een jongen ook beter voor mij zou zijn
Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!
Voetballen, beestjes, brommers, leuke kleertjes, geen gezeik met vriendjes/zwangerschappen...
Ehm, ben ik wat vergeten?
Heb nog wel even de tijd om het rijtje uit mijn hoofd te leren!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:32:50 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38376700
Nou de baby mag komen hoor. Ik heb nu echt alles gedaan en gekocht wat nog nodig was. Ben overal geweest waar ik naartoe wilde, dus laat maar komen!

persoonlijk vermoed ik dat ik 11 juni beval, tijdens het wk. dus ik kan nog even wachten.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:35:19 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_38376795
je komt hier anders wel vaak syrena...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:40:39 #156
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38376958
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
pi_38377070
Martineke heel veel succes morgen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:49:14 #158
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38377300
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef Tamea het volgende:

[..]

Hier zijn de grappen over hubbie als peanutball coach ook al niet van de lucht.
Maar ik vind bijna alles best, als er maar gesport wordt en het geen paarden of majorette meisje wordt.
hey Tamea..
Nog steeds niet bevallen? Pffttt.. hier is de kleine alweer 10 dagen.
Suc6 de met de laatste loodjes!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_38377399
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!
Voetballen, beestjes, brommers, leuke kleertjes, geen gezeik met vriendjes/zwangerschappen...
Ehm, ben ik wat vergeten?
Heb nog wel even de tijd om het rijtje uit mijn hoofd te leren!
ruzies zijn kort en direct, ze halen geen oude uit de sloot, ze hebben (tzt) lekker vrouwonvriendelijke humor, ze zwijmelen niet over een leraar, popster, ze houden níet van RTL4 woensdagavond films, maar wel van gadgets, dvd's, games en en en en......etenstijd!!!!!
pi_38377567
Fijn Suzanna! Dat scheelt weer iets

Moonah, kom je ze halen of moet ik ze brengen?
ik vind diertjes ook prima, maar die kikkervisjes staan wel mooi in een aquarium in de tuin zodat ik niet al dat kroos over de vloer krijg als Myrthe te enthousiast zou worden

21 juni is wel een mooie datum LadyS
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 17:58:36 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38377588
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
Over bevallen tijdens het wk: als ik idd een geplande ks krijg, met 38 weken dan is dat op 21 juni. Precies de dag dat het nou juist niet mocht van Peter (Nederland-Argentinie)
21 juni is mijn verjaardag LadyS en de mooiste dag van het jaar
pi_38377608
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef Tazz het volgende:

[..]

hey Tamea..
Nog steeds niet bevallen? Pffttt.. hier is de kleine alweer 10 dagen.
Suc6 de met de laatste loodjes!
Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.
Gaat alles goed met jullie kleine?
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:40 schreef LadyS het volgende:
En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:03:22 #163
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38377744
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:

En jij denkt dat die gyn dan wel in de OK wil staan?

en naast dat het de verjaardag is van Slaapmeisje, is het ook nog eens de langste dag van het jaar
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:33:01 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38378891
iedereen bedankt

vandaag zkh geweest voor de intake, ctg gemaakt en bloed gejat van mij, bloeddruk gemeten, en maar wachhhhhhhhhhhhtennnnnnn op de arts en anesthesist ik was er om 13.50 en de laatste kwam pas om 16.45 lekker saai in je eentje op die kamer. maar goed. wij zijn er klaar voor laat beeb maar komen
pi_38378921
hahha mooie actie tijdens het wk
maar jullie weten vast wel of je bij je eerste vk bezoek ook meteen een onderzoek of een echo krijg ze hebben daar wel zo'n apperaat geval staan.
ik ben echt veel te nieuwsschierig naar me worpje
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~&gt;
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:34:18 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38378953
Spannend Martineke
pi_38378990
arme jij meteen een blouwe arm zo meteen maar heeeeeel veel sucses van ikke
Charlie
Robbin
pi_38379236
Pinkelmeisje, bij m'n eerste bezoek aan de vk heb ik geen echo gehad. Hier doen ze echo's nl in het ziekenhuis of bij het artsenlab.
Verder heel veel vragen beantwoord (gegevens, vragen over dingen die in de familie voorkomen, over voorkeuren (thuis/ziekenhuis, borstvoeding etc) en ook werd ik gewogen en werd m'n bloeddruk gemeten. En natuurlijk het leukste, het luisteren naar het hartje.
Ook kreeg ik een formulier voor het huisartsenlab, om m'n boed te laten prikken op een zooi dingen (mazelen, HIV, hepatitis, Hb, etc.)
pi_38379568
echt wat gaaf dan hoor ik dus echt het eerste leven in me buik
echt leuk alleen een beetje jammer van dat bloed moet veel sjouwen op me werk.
en ik word echt heeell erg snel blauw maar ja is wel heel belangrijk ben echt benieuwd.
dank je wel leuk nieuws
Charlie
Robbin
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:53:56 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_38379913
pinkelmeisje, niet om je teleur te stellen, maar hou er rekening mee dat ze de eerste keer nog niet naar het hartje gaan luisteren (omdat ze denken dat het toch nog niet te horen is) of dat ze het wel proberen maar het niet lukt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:06:49 #171
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38380545
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Tamea het volgende:

[..]

Nope, helaas niet. Als het zo doorgaat vrijdag controle in het ziekenhuis.
Gaat alles goed met jullie kleine?
Ja, prima.
Over de slapeloze nachten zal ik het niet hebben, kom je met enkele dagen ook achter..

Martineke, suc6 morgen. KS is toch wel een forse ingreep (recentelijk meegemaakt bij de vrouw). Hopelijk snel weer op de been.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_38381023
aj dat zal ik dan maar doen maar ik weet nog niet zeker of ik niet al langer zwanger ben dus misschien horen ze wel wat ben nu ook niet misselijk meer
eerst wel heel erg maar word nu al minder dus wie weet
Charlie
Robbin
pi_38381729
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef Tosca het volgende:

Mijn man (wennen zeg) is vooral bezig met meisjesnamen, ik moet hem er echt aan herinneren dat we statistisch ook nog een kans hebben dat het een jongen wordt. Een jongen lijkt me wel leuk, er zijn veel meisjes geboren in onze omgeving de laatste maand en een jongen is ws wat stoerder. Ik vind dat wel leuk, mee boomhutten bouwen over sloten springen en rommel maken. Maar als het een meisje wordt, leer ik die wel slootje springen. Kan ook.
Ow nou meisjes kunnen die dingen ook goed hoor! Ik speelde in de akkers , hooibergen (en nee niet als tiener ) , sprong over slootjes ving kikkers en padden en wat al niet meer. Stal rabarber uit de volkstuintjes , klom in bomen , speelde kauwboytje in de bosjes , slootjes en blubber...
En ergens verwacht ik van Isis ook wel dat soort dingen hoor
pi_38382078
Martineke heel veel succes mrogen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:43:35 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38382294
Wat zij zegt! Heel veel succes en vooral ook heel veel genieten!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:50:18 #176
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38382621
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ow nou meisjes kunnen die dingen ook goed hoor! Ik speelde in de akkers , hooibergen (en nee niet als tiener ) , sprong over slootjes ving kikkers en padden en wat al niet meer. Stal rabarber uit de volkstuintjes , klom in bomen , speelde kauwboytje in de bosjes , slootjes en blubber...
En ergens verwacht ik van Isis ook wel dat soort dingen hoor
Haha... mijn moeder was ook blij dat ze een meid had...lekker tutten...heeft ongeveer 3 jaar geduurd en toen was suusje oud genoeg om kenbaar te maken wat ze wel en niet wilde en liet suusje niet meer met dr sollen...

Jurkjes
Maillots
Frummels in haar
barbies-poppen

Ravotten
Bomen klimmen
legerbroeken enzo

Dus mijn moeder had meer 2 jongens ipv allebei 1

Al is dat ook niet helemaal waar...mijn broer is homo dus heeft wel wat vrouwelijke trekjes en dat had ie vroeger ook al
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:59:36 #177
105888 renzell
pi_38383086
Lieve Martineke; heel veel succes morgen!!!!
Morgen ben je dubbel mama. Wow!!!
Te gek meis. Geniet ervan.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:07:06 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38383434
waaahh martineke alvast succes idd voor morgen!!!
spannend
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:07:18 #179
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38383448
Martineke, heel veel succes morgen!

Moonah, ik heb altijd gedacht dat ik een echte meisjesmama zou zijn maar toen werd Kai geboren en blijk ik dus juist een jongensmama te zijn en ik vind het geweldig. Lekker ravotten, vies worden en stoere spelletjes doen. En tutten doen we ook want Kai is gek op haarspeldjes en haarborstels en voorziet me regelmatig van de meest prachtige kapsels (coupe ragebol ).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:12:55 #180
640 snoopy
peanuts
pi_38383754
Martineke, heel veel succes morgen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:22:21 #181
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38384186
Martineke succes morgen!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:43:41 #182
3011 E.T.
pi_38385145
't wordt saai

Martineke, heel veel succes morgen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:05:40 #183
94046 PM-girl
pi_38386186
Martineke nogmaals veel succes he!!

Ben heel benieuwd!

Werken ging best ok, maar het was rustig, morgen pas de echte test!
*
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:35 #184
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38387505
Martinneke heel veel plezier morgen en dat je daarna lekker kunt genieten met de gezinsuitbreiding
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38387710
repeat after me

Martineke, veel succes morgen!
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 22:05:46 #186
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38389019
Martineke ik sluit me aan bij iedereen hier en wens je heel veel succes morgen en alvast veel plezier met de gezinsuitbreiding
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:06:39 #187
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38389081
Heel veel succes Martineke, je zal wel geen oog dicht doen vannacht lijkt mij. Ik hoop dat alles goed gaat, maar daar gaan we gewoon lekker vanuit. Spannend hoor!
pi_38389495
Martineke heel veel succes morgen! En dat je spoedig mag herstellen van de keizersnede.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:15:25 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38389580
Martineke, spannende dag morgen! Ik hoop dat we morgen al iets zullen horen want ik ben zo benieuwd. Veel succes!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:20:32 #190
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38389880
Martineke: heel veel succes morgen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:37:29 #191
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38390739
Nu Moonah de 20 wk echo gehad heeft kan ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet meer wachten. Balen dat ik je nooit kan inhalen Moon!

fandaagh is onzen ongebooren vrught officieel erkend
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:51:36 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_38391526
Kan niet achter blijven he veel succes morgen martineke, ga lekker genieten van je beebje
stormy waters...
sailin'
pi_38392573
Martineke veel succes morgen en geniet van je beebje
pi_38395518
Martineke heel veel succes morgenehh straks dusen geniet van alle mooie momenten. Vergeet de videocamera nietvoor het stukje dat jij nog op de ok ligt en beebje bij papa is.
laat je verwennenzover dat mogelijk is in het ziekenhuis en hopenlijk ben je snel weer thuis zodat het echte genieten en verwennen an beginnen!
pi_38398048
Martineke's big day
  woensdag 31 mei 2006 @ 07:43:50 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38398051
Jeetje, nu ben ik gewoon te laat om Martineke nog even alle succes van de wereld te wensen! Suf, ik geef de schuld aan de griep.

Martineke, man en Maxim, heel veel succes nog eventjes met z'n drietjes en alvast heel veel geluk met jullie 4e gezinslid! Ik ben benieuwd en hoop dat alles goed gaat met moeder en kind!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:04:07 #197
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38398157
Het is zeker normaal dat je zo nu en dan het gevoel hebt dat je tepels er net afgesneden zijn?
Iedere golf van de zee,
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:07:06 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38398180
Ja. Volkomen normaal.
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:16:25 #199
105888 renzell
pi_38398281
Hoe is het vandaag Sugar?
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:23:51 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38398353
Wow, er wordt vandaag gewoon een kindje geboren van 1 van ons. En volgens mij is MarMar aan het of ze ligt al te genieten van de kleine.
Ik mag om 10.00 mij melden voor controle. Ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')