abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:52:10 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38361925
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.
Maar dan denk ik: "Mens, doe niet zo oppervlakkig."
[...]
Daar hebben we op 'naailes' jaja, ik ben nou eenmaal heel truttig! ook hele verhandelingen over gehad. Dat je voor meisje gewoon veel leukere dingen kan maken met gekke stofjes en rouches en aparte zakken etc. etc.

Maar goed, het gaat vast helemaal goedkomen met jullie kereltje hoor!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:52:52 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38361958
Moonah, fijn dat alles goed was!!
Een jongen, leuk hoor!! Het lijkt me toch wel leuk om het te weten, al kiezen wij nu nog voor de verrassing, en ook ik hoopheel stiekem op een meiske.
Al vind ik een jongen net zo leuk, precies als wat jullie beschrijven. Ook hebben we voor een meisje meer naamkeus tot nu toe!
Maar boven al fijn dat het gezond is!! geniet er van!

* pm-girl naar buiten kijkt en blij is dat ze vrijdag naar het zonnige zuiden rijdt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:55:23 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_38362052
Gefeliciteerd Moonah met de goede echo!
En een jongentje, tja, het is anders dan een meisje, maar vast net zo leuk uiteindelijk!

Ik vind die geslachtsdiscussies altijd erg moeilijk, mijn schoonmoeder wilde namelijk graag een dochter, maar kreeg 2 zoons en heeft haar jongste zoon (mijn zwager) altijd nagedragen dat hij geen meisje is. Zo afschuwlijk vind ik dat. En hiermee bedoel ik absoluut niet dat Moonah of wie dan ook hier dat ook zou doen, maar die associatie heb ik met het onderwerp. En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:56:06 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38362068
O PM, ga eens even lekker jaloers zitten maken zeg.

BE, heb je al eens gezocht naar stof voor jongenskleren dan? Da's bijna nog moeilijker. Vooral voor de zomer. Op de markt kom je voor broeken in de zomer niet veel verder dan denimstof en voor bloesjes ofzo saai saai saai.
Er zat hier een winkeltje waar je wel leuke stoffen kon krijgen voor jongentjes, maar die zijn er mee gestopt. Mijn moeder naait veel voor haar kleinkinderen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:57:35 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362116
Hmm als er nou iemand een kledinglijn voor jongens begint... gat in de markt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:59:53 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38362176
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:03:14 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_38362268
Moonah, ook ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Ik had ook altijd het idee dat als ik een kind zou krijgen dat het een meisje zou zijn en toen Liam op de echo een jongen bleek te zijn moest ik echt ff slikken. Maar ook is het echt zo dat het je uiteindelijk niks uitmaakt. Nu kan ik het me weer niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgen

Zeg, ik ben zo moe he de laatste tijd, Nick is nu maar floradix gaan halen en gedroogde abrikozen enzo, want ik denk dat het ijzer tekort is, maar nu ben ik er ook misselijk bij. Iemand die dat herkent? (als het zo blijft ga ik het vragen aan de huisarts ofzo hoor)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:03:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362288
Maar dan nog... veel mensen willen hun jochie's toch redelijk stoer aangekleed hebben en dan is de keuze niet zo heel erg ruim.
Maar de keuze aan stoffen voor jongens is echt bedroevend. Denim, een ruitje en wat legergroene tricot en dan heb je het wel gehad.
pi_38362301
Het kan nog veranderen hoor, Moonah. Eerst had ik altijd al de voorkeur voor een meisje en was ook bang voor de teleurstelling moest het een jongen zijn. En toen vonden we een leuke jongensnaam en spraken we raar genoeg steeds over '...' (de jongensnaam). Nu hebben ze het bij ons nog niet echt kunnen zien, maar bij de laatste echo hadden ze een klein beetje een vermoeden dat het een meisje was. En nu voelt dat weer raar om aan te passen in ons hoofd.

Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:04:40 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_38362322
heb je wel eens naar de keuze in jongesschoenen gekeken in vergelijking met de meisjesschoenen?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:05:55 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362367
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef cattie het volgende:
En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
Vreselijk...

Ik hoorde net bij mijn moeder ook een teleurstelling in haar stem. Ook al probeerde ze dat met een enthousiaste intonatie nog zo goed te verbergen. Maar wellicht ervaart ze eenzelfde soort teleurstelling als ik.

Qua kleding: Ik zie bijna nooit écht leuk geklede mennekes in mijn groep. Eéntje wel, dus het ís mogelijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:07:57 #87
108648 cattie
lieve moeder
pi_38362445
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:08:00 #88
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362450
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef dutchie het volgende:
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
Ik vind het serieus een goed idee ook eigenlijk
Ik had vroeger best een mode-opleiding willen doen namelijk, maar nooit genoeg spul gemaakt om te laten zien dus niet aangenomen uiteraard. En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38362474
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.

Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken. Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:09:42 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362493
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan nog veranderen hoor, Moonah.
Nou nee, die piemel zat er overduidelijk!
Ik snap je wel hoor.
quote:
Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
Een meisje kunnen ze itt een jongen vaak niet met 100% zekerheid zeggen, zei de echoscopiste.

Dames, wederom bedankt voor de begrijpende woorden.
Dat helpt écht!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:10:27 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38362520
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef cattie het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!
Wellicht heeft ze nog eea in dozen op zolder staan.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:11:53 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362569
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef texelonia het volgende:
En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
pi_38362588
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef Moonah het volgende:

Ik snap je wel hoor.
Ja, ik vind het gewoon raar van mezelf dat ik eerst dacht dat ik teleurgesteld ging zijn bij een jongen en nu is het bijna het omgekeerde gevoel. Dus het zal wel niet uitmaken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:14:19 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362648
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.

Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken. Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
Het lijkt me idd heel raar als het anders blijkt te zijn dan je denkt.
stinkie heeft ooit eens een onderzoek gelezen en daarin stond dat duikers die regelmatig duiken alleen maar meisjes kunnen maken. Inmiddels is het tegendeel a lang bewezen maar hij denkt nog steeds dat er meer kans is op een meid. En toen zei ik dus ook dat het dan tegen die tijd wel even heel raar zal zijn als het toch een knul blijkt te zijn dus dat ik me daar niet te veel op vast wilde pinnen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:15:42 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38362701
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan dan
©Dumbo
pi_38362702
Wij dachten ook meer aan een jongen, maar toen m'n oma hoorde dat ik zwanger was feliciteerde ze mijn moeder al met haar kleindochter. Die had dus duidelijk een andere verwachting, en kreeg gelijk zo bleek later.
Wat dit kindje is.. jongetje en meisje zijn allebei erg welkom. Ik had vroeger wel een grote broer willen hebben, nooit gehad en dat kan ik voor Myrthe helaas ook niet meer regelen, maar kleine broertjes en zusjes zijn ook leuk.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:17:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38362776
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef texelonia het volgende:
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan dan
Geeft toch niet? Je bent nog jong! En over 10 jaar wil men nog steeds leuke jongenskleding.
pi_38362800
Ha Moonah, ik zou echt precies hetzelfde hebben (incl. dat "relatie met je moeder" al was dat bij mij niet echt destructief maar wel complex dus....). Mijn vriendin was vorige week hier, en die zei ook dat ze hartstikke gek was op d'r knulletje, maar een meisje....

En ja, die kleertjes. Er is echt weinig leuks voor die kleine mannen, ik vind dat echt heel raar. Een gat in de markt inderdaad
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:51 #99
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_38363446
Ha, een herkenbare discussie
Ik had nooit stilgestaan bij het feit dat ik een jongen zou kunnen krijgen en toen dat dus wel zo bleek te zijn, had ik daar ook wel ff moeite mee. Ik kom zelf uit een meidengezin, ik had een nichtje, dus ik had zoiets:wat moet ik nou met een jongen? Kon me er gewoon niks bij voorstellen Nu ie er is, wil ik 'm voor geen goud kwijt hoor en je groeit er eigenlijk vanzelf in mee.
Leuke kleren vinden is idd een drama, voor meisjes is er altijd 2x zoveel keuze. Stiekem zit ik er wel eens naar te loeren, maar ik ben er van overtuigd, dat als wij voor een tweede gaan, dat weer een knul zal worden. Een meisje is, denk ik, niet voor ons weggelegd.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:59 #100
640 snoopy
peanuts
pi_38363451
Eerst nog even de nieuwe zwangeren feliciteren! Hierbij speciaal een voor Poemojn, Beefcake en natuurlijk Slaapmeisje

Hier geen enkel probleem met het kopen van jongenskleren hoor
Alhoewel ik behoorlijk weg kan smelten bij kleine jurkjes en badpakjes vind ik jongenskleren ook zo leuk omdat ze stoer zijn.
Wij weten ook deze keer niet of we een jongetje of een meisje krijgen. Ik vind het juist zo leuk om te fantaseren over allebei. Maar ik snap wel dat anderen het wel willen weten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:42:14 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38363595
Hè hè Snoop, ik dacht al waar blijft ze nou? Ik zag nl. van de week al in Slaapmeisjes-topic dat je weer terug was van vakantie.
Lekkere vakantie gehad en alles goed met je?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:43:48 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_38363643
dutchie, jij gebruikt of gebruikte ook floradix he? had je daar snel resultaat van?

Haai snoop, WB
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:50:03 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38363863
Ja, ik gebruik het nog iedere dag. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet direct het effect merkt, dat komt met een week, hooguit 2.
Mijn hb-gehalte is nog steeds goed en voel me ook minder moe.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:52:33 #104
640 snoopy
peanuts
pi_38363974
we zijn er weer ja.
Was lekker maar ook wat minder doordat Morris niet helemaal ok was.
Met mij gaat het best goed eigenlijk. Beetje moe en last van mijn liezen maar verder groeit en bloeit het allemaal prima

Ik ga denk ik ook weer aan de floradix. Heb het idee dat dat best goed hielp.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:55:09 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_38364092
Ik zat al een week aan de roosvicee ferro, maar dat deed weinig en ik vind het echt zo vies. Ik had van dutchie gelezen dat ze de floradix door vruchtensap deed, dus door de jus d'orange gedaan en dat is prima! schijnt de opname ook te bevorderen. Ik hoop op resultaat, want ik ben zo moe, ben er echt lamlendig van en jankerig. snoop, vertel eens over morris in dreumes topic als je wilt?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:54:18 #106
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38366462
Belana, komt het ook niet doordat je in het laatste deel van je zwangerschap komt? (die moeheid dan?)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:57:35 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_38366583
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?
stormy waters...
sailin'
pi_38366645
Moonah, fijn dat de echo zo goed was. En leuk een knul!!

Er is qua kleding over het algemeen idd meer leuks voor meiden te vinden dan voor jongens, maar bij de H&M in Delft hebben ze ook hele leuke jongenskleding!

Ik had altijd al het gevoel dat we een meid zouden krijgen. Ik kom ook uit een meidenfamilie. Mijn oma heeft 4 dochters, 9 kleinkinderen waarvan 6 meiden en (nu dan) 5 achterkleinkinderen waarvan dat ook weer 4 meidne zijn.

Mocht er hier nog een tweede komen zou ik een knul toch ook wel heel leuk vinden hoor, maar het getut enzo met een meisje vind ik ook super! Ik hou wel van dat tutten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:12:58 #109
103793 kozakken
Living the life
pi_38367092
Wij weten ook wat onze kleine puck gaat worden. (met 99% kans ) Ik vind het een fijn idee dat we onze ideeen wat meer kunnen toespitsen. Dat ik veel meer voor me zie hoe ons gezinnetje er strakjes uit gaat zien (geslachtswijs )
Afscheid van de ene droom en meer toegankelijk voor de andere. Dat is het gevoel wat wij kregen na afloop van de echo. We keken elkaar eens aan en wisten genoeg..

Oh.. en over jongenskleding. Het is even zoeken, maar dat heeft ook te maken met het vinden van een 'eigen stijl' op het gebied van jongenskleding. Ik vind dat Jonne er vaak gewoon heel stoer uitziet. Mix van Hema, H&M, tweedehands kledingbeurs, af en toe een merkkleding, Hier en Ter Stal en soms aangevuld met leuke dingen (vooral shirts e.d.) van de zeeman. Veel zo her en der en uitverkoop

Oh ja, bij de vk was vanmorgen alles weer goed. Moet nog 4 weken tot off. zw. verlof en a.s. vrijdag weer naar arbo. Vk raadde aan om toch maar te proberen in de ziektewet te blijven. Belasting vond ze toch wel toenemen met lagere bloeddruk, laag hb, steeds zwaarder worden kindje en rug- en bekkenklachten.... Nu zelf in m'n hoofd nog nadenken over wat ik wil of voor me zie. Emotioneel is dat lastig!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:16:45 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38367234
Haai. Ik ben ziek en bah, wat is dat toch niet fijn.

Moonah, gefeliciteerd met de goede echo! Dat is super natuurlijk. En verder kan ook ik me voorstellen dat je dat dubbele gevoel hebt. Ik dacht bij Maria dat het een jongetje was en merkte mijn extra blijdschap pas bij haar geboorte, toen ze dus een meisje bleek te zijn. Mijn moeder -de nuchterheid zelve- zei toen dat ze het gevoel heeft dat stiekem elke moeder hoopt dat de eerste een meisje is. geen idee of dat waar is, maar ik herkende het op dat moment wel.
Ik denk dat jij een heel leuk jongetje krijgt. Net zo leuk als mijn persoonlijke favorieten knipoog Kai, Julius en Morris . Dat denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:20 #111
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38367472
Sugarmeisje; beterschap!!!! Bah bah, ziektes van zwangere meisjes zouden verboden moeten worden. Ps- ik had ook niet gekund vandaag..... heb zo een afspraak met DE boer... spannend. Ik bel je nog
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:29:27 #112
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38367678
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?
Ok, als het aan je hb ligt is het goed te verklaren natuurlijk! Daar heb ik na de bevalling van Noa ook last van gehad en ik weet hoe die moeheid voelt. Erg vervelend is dat!
Hier gaat het niet zo heel lekker, ik voel me vaak erg moe en misselijk, maar ach... als het maar lukt om de kinderen een leuke dag te bezorgen en een paar dingetjes in het huishouden klaar te krijgen vind ik het allang goed. Noa is helaas ook vaak huilerig de laatste tijd (misschien een sprongetje ofzo) en dat is wel vermoeiend. Maar goed, ik stop haar gewoon 2 keer per dag in bed, en ik denk dat het vandaag drie keer wordt want ze ligt er nu al voor de tweede keer in.
Lief dat je ernaar vraagt trouwens!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:31:33 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38367761
Sugar, beterschap trouwens!! lees nu pas dat je ziek bent. Da's niet leuk, maar éxtra niet leuk als je zwanger bent...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41:03 #114
105888 renzell
pi_38368076
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:44:09 #115
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38368202
Ik heb al een week of 2 "gerommel" in mijn onderbuik (rechts), en doet best pijn. Het is meestal om de dag en soms lijkt het wel hard aan te voelen (god wat is het omschrijven van een gevoel soms moeilijk). Ik ben nu 17,5 week, het is ook altijd op 1 plek. Als je het kindje voor het eerst voelt voel je toch een soort bubbeltjes, niet dat het pijn doet zo vroeg? Beetje onsamenhangend verhaal, sorry, maar weet niet of ik me zorgen moet maken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:45:06 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38368233
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
[...]voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... [...]
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?
pi_38368246

Wil je alvast wat kikkervisjes van ons overnemen Moonah?

Beterschap Sugar!

Suzanna, is je huishoudelijke hulp al begonnen? En werkt ze lekker door?
Als je maar kookt en een beetje stofzuigt en wast dan valt het huishouden verder wel mee toch (mits die hulp de rest doet)?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:47:27 #118
105888 renzell
pi_38368333
Ha ha, BE, ik haat(te) voetbal ook. Maar nu wil ik niets liever dan over 5 jaar langs de lijn staan gillen als er 11 van die kleine mannetjes achter een TE grote bal aan rennen hollen.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 13:51:56 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38368496
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef PM-girl het volgende:

Ik ga zo maar weer eens bellen met vk en ha en leidinggevende, om te zien wat wijsheid is mbt werk. Het zit me ook niet helemaal lekker dat ik in de ziektewet zit maar wel op vakantie ga, al weet ik wel dat dit geen gewone ziektewet en zo.

En de stress voor het inpakken is ook al toegeslagen, terwijl we maar zo weinig mee hoeven te nemen...
Ziek ten gevolge van zwangerschap . Betekent rust rust rust. En wat krijg je op vakantie?

Martineke Ben benieuwd.

Ik gebruik ook dat floradix btw. En na een week merkte al zeer duidelijk het verschil. Het gaat beetje bij beetje beter. Maar ik moet morgen wel bloed laten prikken. Er zal worden gekeken naar ijzergehalte en men wil zwangerschaps suiker uitsluiten.

Maar goed. Ben nu toch weer ziek thuis. Griep .

En ik heb een afspraak gemaakt met de VK . Ik ben zo benieuwd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:52:07 #120
640 snoopy
peanuts
pi_38368505
Sugar, beterschap
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?
nee hoor. Ik hoop vurig dat die van mij niet op hockey of korfbal wil. En juist wel op voetbal
pi_38368541
Bij Isis wisten we niet wat we zouden krijgen en vond ik allebei erg leuk. Toen Isis er was , voelde ik me wel heel gelukkig dat het een meisje was , ik voel me meer een meisjes mama.
Dat merkte ik destijds al bij mijn nichtje dat meisjes zo leuk zijn en toen ik een neefje kreeg vond ik hem een stuk minder leuk , maar dat komt meer door de ouders en de opvoeding zoals zij die geven. Het kan een heel leuk kereltje zijn hoor.
Toen kwam de 2e zwangerschap. Een jongen vond ik dan ook wel heel leuk , ook voor Yoopy omdat we tenslotte al een dochter hebben. Maar practisch gezien is een dochter ook wel erg leuk en handig.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:53:12 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_38368555
Wat grappig die discussie over jongens en meisjes. Ik heb er van allebei 1 en ben daar echt heel blij mee. In de praktijk vind ik heb ik het idee dat een jongetje iets makkelijker en knuffeliger is, maar dat ik kan ook komen omdat hij nummer 2 is natuurlijk. En wat betreft leuke kinderkleding: die van mij maken alles zo snel vies dat ik niet meer ga voor mooi en schattig maar voor praktisch. En dan heb je toch meer keus bij de jongenskleding!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 13:53:19 #123
16000 nikky
pi_38368560
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
Opgevoerde brommers.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:54:54 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_38368621
suzanna, ik vind het met 1 peutertje erbij al zwaar (wordt nu ook steeds zwaarder natuurlijk) dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt Ik hoop dat je regelmatig een beetje steun uit je omgeving hebt en soms ff rust kan nemen.
stormy waters...
sailin'
pi_38368909
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:
Maar het voelt zo nieuw. Ik heb mezelf altijd met een dochter voorgesteld. Ik kan me ook nog niets voorstellen bij een zoon...
ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, joh
nu wilde ik altijd al jongens ( al was een meisje uiteraard net zo welkom geweest), dat dat scheelt

jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.

Op het speelgoed ws na, geldt een en ander dubbel zo sterk mochten ze lid van The Pink Team blijken

en geen leuke kleertjes voor boys? hoe kom je daar nu toch weer bij????

Oh en ze kunnen varieren met plassen, staand of ziitend, haske handig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 14:12:02 #126
16000 nikky
pi_38369256
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, joh
nu wilde ik altijd al jongens ( al was een meisje uiteraard net zo welkom geweest), dat dat scheelt

jongens zijn liever voor hun moeder, brengen geen "gevaarlijke vriendjes" mee naar huis, die je de hemel in moet gaan prijzen en daarmee linea recta de deur uit, ze raken niet ongewenst zwanger met 16, zitten over het algemeen met 13/14 jaar niet al fanatiek achter de meiden aan, en hebben veel stoerder speelgoed, hetgeen vooral in mijn geval de ultieme pré is.

Op het speelgoed ws na, geldt een en ander dubbel zo sterk mochten ze lid van The Pink Team blijken

en geen leuke kleertjes voor boys? hoe kom je daar nu toch weer bij????

Oh en ze kunnen varieren met plassen, staand of ziitend, haske handig
En ze zijn vast niet bang voor beestjes
pi_38369414
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef nikky het volgende:

[..]

En ze zijn vast niet bang voor beestjes
Nee, ik roep ze altijd als er een wesp in huis is
Dan ga ik laf achter de deur staan ( dat helpt namelijk ) en dan vangt mijn oudste zoon de wesp in een glas

Met rare dan wel nare mannen aan de deur scheelt het ook als mijn 2 koppen groter dan ik zoon achter me staat

Rust je lekker uit, Nikky, vooral de eerste maanden belangrijk, he, geen stress en zo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:16:54 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38369446
Belana, ik vond de zwangerschap van Emma ook extra zwaar toen ik Noa had rondlopen... en nu zal t inderdaad nog wel wat zwaarder worden. Maar goed, ik denk dat het allemaal wel goed komt, ik heb best veel hulp van mijn man, mijn moeder is gisteren geweest en heeft me erg geholpen én ik heb hulp in de huishouding...

Poemojn, vorige week dinsdag is het meisje geweest (de huishoudelijke hulp dus ) en ze werkte goed en netjes! Ook is ze erg aardig én ze is maar ietsje jonger dan ik dus dat praat ook wel makkelijk. Best gezellig vond ik het eigenlijk! Ze kan ook af en toe oppassen op onze kinderen dus dat is helemaal geweldig. Vrijdag komt ze weer, en dan heb ik weer heel wat voor haar te doen ...

Sweaty, als je je zorgen maakt gewoon even naar de verloskundige bellen. Ik weet niet wat het is, maar het is ook lastig om daar iets over te zeggen als het over pijn bij iemand anders gaat. Gewoon even de vk bellen dus!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:18:36 #129
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38369519
Over de jongens-meisjes discussie: wij willen nu wel graag een jongetje, lijkt me heel anders dan een meisje en ook heel erg leuk. Vrienden van ons hebben een jochie die net ietsje jonger is dan Noa, en dat is zo'n leuk kereltje... ... mijn zus heeft drie jongens en dat zijn ook allemaal erg leuke kinderen. Het lijkt me wel spannend trouwens, een jongetje opvoeden... ben nu al zo gewend aan meisjes
pi_38369567
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef sweaty het volgende:
Ik heb al een week of 2 "gerommel" in mijn onderbuik (rechts), en doet best pijn. Het is meestal om de dag en soms lijkt het wel hard aan te voelen (god wat is het omschrijven van een gevoel soms moeilijk). Ik ben nu 17,5 week, het is ook altijd op 1 plek. Als je het kindje voor het eerst voelt voel je toch een soort bubbeltjes, niet dat het pijn doet zo vroeg? Beetje onsamenhangend verhaal, sorry, maar weet niet of ik me zorgen moet maken.
ms gewoon je dikke darm of zo die wat in de knel zit even, of de inhoud ervan
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 14:21:12 #131
16000 nikky
pi_38369615
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Rust je lekker uit, Nikky, vooral de eerste maanden belangrijk, he, geen stress en zo
Das best lastig, geen stress.
pi_38370588
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Suzanna het volgende:
Over de jongens-meisjes discussie: wij willen nu wel graag een jongetje, lijkt me heel anders dan een meisje en ook heel erg leuk. Vrienden van ons hebben een jochie die net ietsje jonger is dan Noa, en dat is zo'n leuk kereltje... ... mijn zus heeft drie jongens en dat zijn ook allemaal erg leuke kinderen. Het lijkt me wel spannend trouwens, een jongetje opvoeden... ben nu al zo gewend aan meisjes
Haha, ik heb precies hetzelfde tav een mogelijk meisje. Geen idéé wat en hoe
Overigens ben ik zelf heel sterk van het "ast maar gezond is" hoor, een jochie is hier net zo welkom. Ik vraag me gewoon vaak al zwijmelend af hoe het nou zou zijn als...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:52:57 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38370663
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef snoopy het volgende:
Sugar, beterschap
nee hoor. Ik hoop vurig dat die van mij niet op hockey of korfbal wil. En juist wel op voetbal
Ik wil dan een klein honkballertje! Korfbal ook liever niet.
Aggos, arm kind... en het moet nog gemaakt worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:53:49 #134
640 snoopy
peanuts
pi_38370695
Oh, en jongetjes willen later toch altijd met hun moeder trouwen?

Suzanna, jij ook nog gefeliciteerd trouwens!
pi_38371086
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lief en ik willen ook geen voetbal (of scouting, fanfare etc.) We zeiden allebei dat we hoopten dat het dan maar slimme nerdjes worden, met brilletjes en op blokfluitles. En als ze op hun ouders lijken dan komt dat dubbel en dwars wel goed

Overigens lijken puberjongens me dan weer leuker dan meisjes, idd zwanger en stomme kerels die hun hart breken enzo. Dan maar de eerste biertjes die niet zo goed vallen enzo (hoewel mijn oom mijn nichtje al ging ophalen na het stappen met standaard een emmer in de auto....)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:06:51 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38371143
BE, gewoon sturen met die hap, heel enthousiast doen over honkbal...
Dank je Snoopy!

Oh ja, van mij hoeven de kinderen niet op sport... als ze maar een muziekinstrument willen leren (zo heeft iedereen weer wat he...ik heb zelf vroeger ook nooit aan 'een sport' gedaan, vond het niet interessant, maar als mijn kinderen dat wel willen mag dat wel natuurlijk, mijn man heeft weer 12 jaar gevoetbald dus die zal dat wel leuk vinden)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:08:27 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38371186
Syrena, pubermeisjes zwanger??!! waar maak je me nu allemaal bang voor.... ik heb twee meiden!! (wil daar helemaal niet aan denken, ze gaat schattige pubermeisjes worden, net zo braaf en lief als hun moeder )
pi_38371239
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier zijn de grappen over hubbie als peanutball coach ook al niet van de lucht.
Maar ik vind bijna alles best, als er maar gesport wordt en het geen paarden of majorette meisje wordt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:25:26 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38371854
Martineke... Nog 1 nachtje!!! Dan is Maxim grote broer en jij mama van twee (2!!) kindjes!!!! Ik hoop dat je niet te zenuwachtig bent voor De Keizersnee, en dat alles in het teken staat van Lief en Klein en Mooi morgen. Ooooo, ik vind het zo spannend voor je! Succes lieve mama!! Nog 1 nachtje (door)slapen met dikke buik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38372446
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Lief en ik willen ook geen voetbal (of scouting, fanfare etc.) We zeiden allebei dat we hoopten dat het dan maar slimme nerdjes worden, met brilletjes en op blokfluitles. En als ze op hun ouders lijken dan komt dat dubbel en dwars wel goed
Ik projecteer mijn eigen grote gemis dat ik nooit op voetbal mocht omdat ik een meisje was straks lekker op mijn zoontjes, puh!
Nee hoor, ik zou het leuk vinden, maar onze buurjongen judoot op hoog niveau en die mensen zeggen dat ze onze jongste graag eens meenemen omdat hij qua bouw en kracht heel dicht bij het ideaal zit voor een judoka. Heb niks met judo, maar als hij het leuk vindt, dan leer ik wel weer wat bij over koka's en ippons etc.
Geen woorden maar dahaden
quote:
Overigens lijken puberjongens me dan weer leuker dan meisjes, idd zwanger en stomme kerels die hun hart breken enzo. Dan maar de eerste biertjes die niet zo goed vallen enzo (hoewel mijn oom mijn nichtje al ging ophalen na het stappen met standaard een emmer in de auto....)
Haha, dáár wil ik nog helemaal niet over nadenken. Van die hangpubers op je bank waar geen woord meer uitkomt maar een hoop drank ingaat, laat staan tienerzwangerschappen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38372577
moonah, ik kan me je gevoel ook wel voorstellen, maar over het voordeel van de minder gecompliceerde moeder-zoon band kan ik je vertellen dat ik dat inderdaad zo ervaren heb, en het is echt heel bevrijdend, heerlijk. echt, een zoon hebben is super! en wat mooi dat je 'm naar je vader gaat noemen.
pi_38373856
Succes morgen Martineke!

Mijn man (wennen zeg) is vooral bezig met meisjesnamen, ik moet hem er echt aan herinneren dat we statistisch ook nog een kans hebben dat het een jongen wordt. Een jongen lijkt me wel leuk, er zijn veel meisjes geboren in onze omgeving de laatste maand en een jongen is ws wat stoerder. Ik vind dat wel leuk, mee boomhutten bouwen over sloten springen en rommel maken. Maar als het een meisje wordt, leer ik die wel slootje springen. Kan ook.
Je leeft maar 1 keer
pi_38373986
Hé, Tosca is er weer. Nog gefeliciteerd met je huwelijk

Wennen hè "mijn man"
pi_38374118
Ik was zo druk met alles. En ik had eigenlijk ook niks te melden. Ben gewoon dik.

Het went nog steeds niet, ik moet ook steeds bedenken dat ik nu een andere naam heb. Maar ik ben heel blij dat we eerder zijn getrouwd. Nu is tenminste ook alles goed geregeld mocht de baby eerder komen, dat vind ik een grote geruststelling.
Je leeft maar 1 keer
pi_38374233
tosca & j, gefeliciteerd!!
pi_38376039
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:08 schreef Suzanna het volgende:
Syrena, pubermeisjes zwanger??!! waar maak je me nu allemaal bang voor.... ik heb twee meiden!! (wil daar helemaal niet aan denken, ze gaat schattige pubermeisjes worden, net zo braaf en lief als hun moeder )
Sorrhieieie! Tip: beugels en brilletjes dan gaan ze pas achter de kerels aan als dat allemaal achter de rug is als ze 30 zijn ofzo....
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:15:16 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38376045
Gut, Tosca in de tussentijd getrouwd? Ik heb echt even wat gemist.
Gefelicitieerd hoor!
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef milagro het volgende:

[..]
En wat dacht je hiervan:
Jongens komen met foute vrienden thuis. Staat er ineens politie voor de deur. Maakt zijn vriendinnetje zwanger (it takes 2 to tango remember?)

Vaak wordt er (voornamelijk door jongentjes-ouders) de nadelen van de meisjes genoemd. Maar met jongens kun je net zoveel of misschien wel nog meer problemen krijgen.

Kortom, waar beginnen we eigenlijk aan met zijn allen?
pi_38376153
De kans dat je dan zelf je kleinkind moet opvoeden is kleiner dus je bent er net iets eerder vanaf

En Tosca nog gefeliciteerd!
pi_38376178
Martineke heel veel suc6 morgen!!!

Tosca gefeliciteerd met je huwelijk!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:22:19 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38376300
Wat leuk om al jullie reacties te lezen op mijn 'teleursteling'.
Dat doet me nou écht heel goed! Vooral ook het feit dat sommigen (Syrena en Bix) beamen dat een moeder-zoon relatie ws minder complex is. Een collega van me zei dat vanmiddag ook al. En zij kent mij en mijn verhaal van nabij. "Moonah, een jongen is juist góed voor jou."

Inmiddels ben ik al wat meer aan het idee gewend hoor. Ik heb in de auto de hele tijd de naam zitten oefenen.
"Jan de Vries.
Hallo, ik ben Jan de Vries.
Jaaaaan-tje, eeeeetuh!
En nu luisteren Jan de Vries! "

En op mijn werk ben ik eens heel bewust gaan kijken naar jongenskleding. Hm, het zal idd een kwestie worden van je smaak daarin ontwikkelen en de weg weten te vinden. Wat ik me vanmiddag pas overigens wél bedacht, en dat vind best typisch, is dat ik over het algemeen meer jongetjes dan meisjes als 'lieverdjes van de juf' heb (gehad).
Sorry, hoe professioneel ook, een juf is ook maar een mens.

Sugar, beterschap!
En Belana, sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')