ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef dutchie het volgende:
Wordt je die ochtend opgenomen of de dag ervoor al?
bij Maxim was de ks met 39weken en 3 dagen, en bij deze beeb 38 weken en 3 dagen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef LadyS het volgende:
Dutchie en martineke (en evt, anderen natuurlijk), wanneer (dus bij welke zwangerschapsduur) hebben jullie de geplande ks gekregen?
Morgen dus pas. Dus we kunnen nog de hele dagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:07 schreef Martineke het volgende:
[...]
ik word morgenvroeg om 7 uur verwacht in het zkh.
[...]
Alles zag er prima uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Moonah het volgende:
We krijgen dan ook de 20weken-echo. Daar verheug ik me al weken op, ik hoop echt dat we kunnen zien of we een jongen of een meid krijgen. Maar vorige week realiseerde me opeens dat die in eerste instantie bedoeld is als medische screening. Toen moest ik wel even huilen, stel je toch voor dát....![]()
Ik vind het wel spannend merk ik.
Dank jewel. Ik ben ook blij dat je het dubbele gevoel herkent. Ik merk echt dat mijn tranen best hoog zitten. En daar voel ik me dan ook weer zo lullig om. Alsof ik niet gelukkig ben met ons kindje...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gefeliciteerd met jullie goede echo en jullie jongentje natuurlijk!
Ik herken dat dubbele gevoel wel een beetje hoor. Niet dat wij het weten, maar stiekum is mijn hoop op een meisje toch groter dan ik zou willen. Ik zal straks heel blij zijn met een ventje, maar om dan dat hele idee van een meisje op te geven...
En nee, we gaan niet voor een derde.
Een knul!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alles zag er prima uit.
Wat ben ík opgelucht zeg....
En we krijgen een jongen. Hij lag vol met zijn geslacht in beeld!
Al zouden we het niet hebben willen weten, dan nog had ik het meteen gezien!
Ik heb van begin af aan dat ik zwanger was gevoeld dat het een jongen is. En dat terwijl ik eigenlijk heel stiekem een meisje toch wel erg leuk had gevonden. Ik ben dolgelukkig dat alles er goed uitziet, maar ik merk dat ik ook afscheid moet nemen van de hoop op een meiske....
Ook daarom vind ik het wel fijn om nu al het geslacht te weten.
Gek he, beetje dubbel.
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan ook helemaal wegzwijmelen bij het idee van een meisje met jurkjes en getut terwijl ik me niet zo veel bij een jochie kan voorstellen.
Wel fijn om dit even met jullie te delen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat er best veel mensen dit hebben hoor. Het hangt alleen nog best in een taboe-sfeertje.
Natuurlijk ben je gelukkig met je kindje en zeker als het er eenmaal is. Dan maakt helemaal niks meer uit als het maar gezond is en 1 blik van hem op jou zal je volledig doen smelten. Dus voel je niet schuldig.
en ineens denk ik weer hoe het was toen ze Léon bij me hielden. Hij huilde heel hard en toen hij mij hoorde/zag was hij ineens stil.![]()
![]()
Da's een goede.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:43 schreef Lishe het volgende:
Dat gevoel zegt niks over jouw gevoel en liefde voor je zoon, maar meer over het aanpassen van je verwachting. En dat is soms best moeilijk, helemaal onder invloed van hormonen.![]()
Daar hebben we op 'naailes' jaja, ik ben nou eenmaal heel truttig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ook dát idd. Ik vind jongenskleding helemaal niet zo leuk.
Maar dan denk ik: "Mens, doe niet zo oppervlakkig."
[...]
Vreselijk...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:55 schreef cattie het volgende:
En nu wil mijn schoonmoeder dus heel graag dat wij een meisje krijgen. Ik hoop heel erg dat als het een meisje is, ze haar niet als haar nooit gekregen dochter gaat behandelen...
Ik vind het serieus een goed idee ook eigenlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef dutchie het volgende:
Tex, weet je dat ik daar serieus mee bezig ben geweest met een oud-collegaatje van me? Zij ontwerpen en ik de boer op. Maar toen kwamen er kinderen tussen, jochies wel te verstaan.
Nou nee, die piemel zat er overduidelijk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Het kan nog veranderen hoor, Moonah.
Een meisje kunnen ze itt een jongen vaak niet met 100% zekerheid zeggen, zei de echoscopiste.quote:Nu ja, uiteindelijk weten we nog niet echt iets, dus kan nog alle kanten uit en denk dat ik beiden wel even leuk ga vinden. Maar ik wil het wel weten ter voorbereiding!
Wellicht heeft ze nog eea in dozen op zolder staan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef cattie het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens met de moeder van het goed geklede jongentje praten en geef de tips hier door!![]()
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef texelonia het volgende:
En nu zou ik niet weten hoe ik zoiets zou moeten verwezenlijken...
Ja, ik vind het gewoon raar van mezelf dat ik eerst dacht dat ik teleurgesteld ging zijn bij een jongen en nu is het bijna het omgekeerde gevoel. Dus het zal wel niet uitmaken.quote:
Het lijkt me idd heel raar als het anders blijkt te zijn dan je denkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft geen voorkeur, maar wel heel sterk het gevoel dat beebje een jongen is.
Dus als beebje een meisje blijkt te zijn, staan hubbie en ik heel gek te kijken.Ik denk ook dat we dan wel even moeten wennen aan het idee.
Hmm mjah is wel een 10-jarenplan danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Alsnog spul maken en je aanmelden bij die opleiding!
Geeft toch niet? Je bent nog jong!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |